Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Eens met ^^itsalwaysme schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:03:
[...]
Mept de sluikreclame weg
Kom bij de MuggenMeppers
Kom erbij, zolang het nog kan

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
En je toetsenbord uitmesten. Een niet nader te noemen knop lijkt niet te werkennAnoniem: 325566 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:21:
og vlug wat MuggeMeppe die bove mij vliege
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik las trouwens wel op het forum dat morgen onderhoud wordt gepleegd aan de servers van MC voor zeker 1 week. Ben benieuwd of we de WU's zolang kunnen cachen. Zou de stampede wel een valse start geven

Mijn UserID is Gieltjev (74326)
Anoniem: 325566
Is goede mest geen muggenmeppers nodigAPClll schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:36:
[...]
En je toetsenbord uitmesten. Een niet nader te noemen knop lijkt niet te werkenn

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 325566 op 31-03-2011 23:58 ]
F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5! F5!
Nope, nog niet

Niet zo MuggeZiften he... dan had je maar bij ons moeten komenPaprika schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 00:30:
Zullen we het dan maar verklappen? De stampede is gewoon een grote 1 april grap georganiseerd door de rest van Division Brabant, omdat je al niet genoeg de klos bent, dus stop maar met grazen.
Assimilate, Graze, Stampede !!
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Soms in de underdog positie nog niet zo heel slechtXaverius schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 07:45:
Het lijkt wel of de Mosquito Chasers van kleinste naar grootste is gegaan in de laatste dag van de aanmelding.
Ik ben benieuwd naar al het geweld wat we (heel DPC) in de MC-weide hebben losgelaten.
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk

Klamboemachien -316K
Kun je nagaan als we morgen weer in de plus staan hoeveel output we (klamboemachien) draaien... meer dan 340K!!! wordt dus heus wel ff een toppertje
Not just an innocent bystander
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Whatever
Anoniem: 222991
Gamertag for Xbox: R0SSI
Grutte Pier is ook bedoeld als vechter tegen onrecht.MAB The Frisian schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:23:
[...]
Gezelligheid hebben wij ook en heel veel humor maar Grutte Pier is een beroemde Friesche figuur en als mijn roots niet in Friesland lagen was ik geen teamlid geworden.
En we maken met al deze projecten een degelijk verschil (een goeie zet voorwaarts).
En dat zit denk ik in iedere "Freie" fries.
Wolkom en goeie zijn de woorden voor gasten.
En fanatiek zijn we ook nog eens
We zijn zeker fanatiek! Tijd om eens even flink te stampen!gp500 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:18:
[...]
Grutte Pier is ook bedoeld als vechter tegen onrecht.
En we maken met al deze projecten een degelijk verschil (een goeie zet voorwaarts).
En dat zit denk ik in iedere "Freie" fries.
Wolkom en goeie zijn de woorden voor gasten.
En fanatiek zijn we ook nog eens
hansR schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 07:25:
Ik denk dat ik me maar alvast aanmeld bij de laatst gevormde groep vóór de sluiting ....![]()
ID=74257
Hij is gelukkig nog bij ons ingedeeldWitlof schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:47:
Ik hoop dat je niet te laat bentWe zijn al begonnen namelijk
edit:
Ok werkt weer, Dank je DukeBox
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 222991 op 01-04-2011 16:29 ]
* Cow_tipping slapt Pyrus met vette haringPyrus schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:08:
Tijd om een ouwe koe uit de sloot te halen
* Pyrus heeft ook BOINC weer eens aangezwengeld.
Mijn oormerknummertje is 74504 en username is [DPC]Pyrus.
Stop mij maar bij de Mosquito Chasers.
Omdat het zo lang geleden is en bij gebrek aan #dpc
Ps waarom is er geen Crew meer?
[ Voor 3% gewijzigd door Cow_tipping op 01-04-2011 17:13 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Die met de staart tussen de benen weggehold, nadat ze power van de overige users zagenCow_tipping schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:09:
[...]
* Cow_tipping slapt Pyrus met vette haring
Ik ben toch al als crew regelmatig aanwezig in het draadje, verklaar je vraag eens nader?Cow_tipping schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:09:
[...]
IRC is verhuist en is destijds aangekondigd: [IRC] We gaan verhuizen!
en we zitten dus op irc://irc.iuturna.net in het kanaaltje #DPC
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
* Pyrus slapt vrolijk terugCow_tipping schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:09:
[...]
Ben een tijdje weggeweest ja. Dat krijg je er van als je plots wel je eigen stroomrekening moet betalen en het niet meer all-in huur is
Ik bedoelde het stampedeteam C.R.E.W. (als in: Crew redt Einstein Weer)Xaverius schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:22:
[...]
Ik ben toch al als crew regelmatig aanwezig in het draadje, verklaar je vraag eens nader?
IRC is verhuist en is destijds aangekondigd: [IRC] We gaan verhuizen!
en we zitten dus op irc://irc.iuturna.net in het kanaaltje #DPC
Ik dacht dat er elke stampede wel een team was van voornamelijk leden van de crew.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Maar er is geen reden tot verdriet, DPC!

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 02-04-2011 01:08 ]
Gebrek aan animo. Volgens mij hebben we ook maar 4 crewleden met clientsCow_tipping schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:53:
[...]
Ik bedoelde het stampedeteam C.R.E.W. (als in: Crew redt Einstein Weer)
Ik dacht dat er elke stampede wel een team was van voornamelijk leden van de crew.
Dat hoeft niets uit te makenSandStar schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 01:16:
[...]
Gebrek aan animo. Volgens mij hebben we ook maar 4 crewleden met clients
Al is het verschil op dag 1 in dit geval wel behoorlijk groot
Persoonlijk ben ik het hier wel mee eens. Er moeten zowieso een hoop stampede dingen op de schop.DukeBox schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:47:
Waarom wachten tot 7 april ? Slaat eigenlijk nergens op.
Wellicht is dit iets waar we direct wat aan kunnen doen.
Misschien dat we het van dag tot dag kunnen bekijken
Congratulations.

Precies, dat is júíst de reden, Aangezien het dan nog niet veel uitmaakt zou het niet meer dan logisch zijn dat wanneer iemand te laat is met aanmelden er gewoon gekozen kan woorden uit wat die dag niet de top3 is.Qazwaplol schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:38:
Omdat de stats van 1 dag te weinig zeggen over de sterkte van de teams..
Misschien moet er wel een limiet zijn aan het punten dat meegenomen wordt aangezien de punten met terug werkende kracht worden toebedeeld aan het gekozen stampede team.
Stop de verwelking!
Zelf zal ik van de week MalariaControl installeren op mijn koetje.
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.
nieuws: Dutch Power Cows zetten zich weer in voor malariabestrijdingR0SSI schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:14:
Komt die .plan ook nog? Of komt deze wat later ivm 1 april?
Stop de verwelking!
Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?
Hij zei meneer tegen me
Welkom bij de Mosquito Chasers!nickb90 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:09:
Ik heb gestemd dus ik vind dat ik ook mee moet gaan doenClient eindelijk geinstalleerd en er zullen vanaf vandaag langzaam wat puntjes binnenkomen ^^ Plaatst mij maar in een team, maakt niet uit welke:P
(kaap!)
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
Gebruikersnaam: Nickbogerd.nl
ID: 74675
Dit project heeft geen GPU ondersteuning? Klopt dat?
[ Voor 30% gewijzigd door nickb90 op 02-04-2011 16:21 ]
Mijn koe heeft als roepnaam Ben
en draagt als nummer 56900
Klopt, er is geen GPU ondersteuning voor dit projectnickb90 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:17:
Dit project heeft geen GPU ondersteuning? Klopt dat?

@Bestaudio: Mosquito Chasers! zijn nog opzoek naar extra CPU's om de muggenzifters op te jagen dus hopelijk maakt dat de keuze makkelijker.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
jeroenathome schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:29:
[...]
Klopt, er is geen GPU ondersteuning voor dit project. Mocht je dit ingesteld hebben zie je vanzelf een melding verschijnen dat er geen WU voor de GPU beschikbaar is. De client zorgt er automatisch voor dat er WU voor de processor worden binnen gehaald.
@Bestaudio: Mosquito Chasers! zijn nog opzoek naar extra CPU's om de muggenzifters op te jagen dus hopelijk maakt dat de keuze makkelijker.![]()
BOINC
http://boinc.berkeley.edu/
Die vraagt bij het installeren: "Project toevoegen?"
selecteer 'Malariacontrol.net"
Maak zonodig een account aan
Join Team: "Dutch Power Cows"
Klaar.
[ Voor 3% gewijzigd door secoh op 02-04-2011 16:38 ]
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
Je moet de BOINC programma downloaden en installeren. Daarna even aanmelden bij malariacontrol en ervoor zorgen dat je je aansluit bij de DPC. De rest gaat vanzelf.ThaDiggah schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:35:
Mensen help me out. Wat moet ik downloaden. Kep 2 videokaarten(4890) en een X6 AMD wat kunnen meehelpen.. Ik snap dr alleen de ballun van
Het is wel jammer dat malariacontrol geen GPU ondersteuning heeft. Met 2 van zulke 4890 kaarten zijn er veel punten te behalen. Als je wilt kan je die op Folding@home zetten. Elke kaart is goed voor minimaal 2000 punten per dag. Dit kan je zien door naar mijn daily scores te kijken op Folding @ home. In het weekend draaien ze 24 uur per dag en dat geeft een leuk resultaat.
[ Voor 28% gewijzigd door jeroenathome op 02-04-2011 16:41 . Reden: verhaal over GPU toegevoegd ]
Thanks het is gelukt. En gezien me CPU Load werkt het denk ik welsecoh schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:37:
@ ThaDigga
BOINC
http://boinc.berkeley.edu/
Die vraagt bij het installeren: "Project toevoegen?"
selecteer 'Malariacontrol.net"
Maak zonodig een account aan
Join Team: "Dutch Power Cows"
Klaar.
Ik zal kijken of ik daar volgende maand aan mee kan helpen. Zodra we die pokke muggen de kop in hebben gedrukt!jeroenathome schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:37:
[...]
Je moet de BOINC programma downloaden en installeren. Daarna even aanmelden bij malariacontrol en ervoor zorgen dat je je aansluit bij de DPC. De rest gaat vanzelf.
Het is wel jammer dat malariacontrol geen GPU ondersteuning heeft. Met 2 van zulke 4890 kaarten zijn er veel punten te behalen. Als je wilt kan je die op Folding@home zetten. Elke kaart is goed voor minimaal 2000 punten per dag. Dit kan je zien door naar mijn daily scores te kijken op Folding @ home. In het weekend draaien ze 24 uur per dag en dat geeft een leuk resultaat.
[ Voor 76% gewijzigd door Bastiaan V op 02-04-2011 16:53 ]
Is er nog een plekje vrij voor mij?jeroenathome schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:29:
[...]
Klopt, er is geen GPU ondersteuning voor dit project. Mocht je dit ingesteld hebben zie je vanzelf een melding verschijnen dat er geen WU voor de GPU beschikbaar is. De client zorgt er automatisch voor dat er WU voor de processor worden binnen gehaald.
@Bestaudio: Mosquito Chasers! zijn nog opzoek naar extra CPU's om de muggenzifters op te jagen dus hopelijk maakt dat de keuze makkelijker.![]()
UID: 56442
Total credit: 24,753
malariacontrol.net member since: 19 Dec 2009
Mijn stats
[ Voor 7% gewijzigd door Manuel op 02-04-2011 17:00 ]
Username: _Sunnyboy_
Userid: 74698
Doe mij maar bij de Mosquito Chasers.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Helaas stopt de ondersteuning van deze kaarten in september. ATI kaarten vanaf de 5000 serie en nieuwer worden vanaf dat moment ondersteund en de oudere zijn niet meer te gebruiken. Van nVidia weet ik niet of er kaarten zijn die niet meer worden ondersteund. Dit allemaal vanwege de V7 client waarvan deze week de Beta versie is uitgekomen.ThaDiggah schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:45:
Ik zal kijken of ik daar volgende maand aan mee kan helpen. Zodra we die pokke muggen de kop in hebben gedrukt!
@ sunnyboy en Manuel: Tuurlijk er is plek genoeg. Ik weet alleen niet of er rekening wordt gehouden met personen die er later bijkomen.
[ Voor 10% gewijzigd door jeroenathome op 02-04-2011 17:11 . Reden: 2 leden verwelkomen ]
Dat treft ik heb 2 GPU's in mijn pc hangen 1 uit de 4600 en 1 uit de 5700 serie dus ik kan eigenlijk gewoon doorgaan (meegenomen dat de snelheid zal toenemen)jeroenathome schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:01:
[...]
Helaas stopt de ondersteuning van deze kaarten in september. ATI kaarten vanaf de 5000 serie en nieuwer worden vanaf dat moment ondersteund en de oudere zijn niet meer te gebruiken. VAn nVidia weet ik niet of er kaarten zijn die niet meer worden ondersteund. Dit allemaal vanwege de V7 client waarvan deze week de Beta versie is uitgekomen.
@ sunnyboy en Manuel: Tuurlijk er is plek genoeg. Ik weet alleen niet of er rekening wordt gehouden met personen die er later bijkomen.
Mosquito Chasers, yupyup?Smurff schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:04:
Zet mij ook maar ergens bij
Id : 74704
naam : mrm3th
Hij staat aan

Id: 74705
naam: Jeroen
Geinstalleerd op de I5 laptop die als ik thuis ben altijd aan staat
LET OP, REGELS
Nieuwe leden zijn welkom! Alleen zijn de top-3 stampedeteams NIET beschikbaar voor nieuwe leden!Dus Mosquito Chasers, jullie staan op #3 overall en zijn dus ook niet beschikbaar. Sorry.
Stop de verwelking!
naam: DefLite
id: 74723
Vault Hunters joinen I guess?
[ Voor 16% gewijzigd door DefLite op 02-04-2011 17:36 ]
Naam: NuCl3aR
id: 74720
Steam: Grim
[ Voor 8% gewijzigd door Xaverius op 02-04-2011 18:07 ]
Stop de verwelking!
Zet me maar bij MuggenMeppers
userid: 74694
Doe mij maar bij de MuggenMeppers. Keuze veranderd naar Mosquito Chasers (zie discussie hieronder over stats van welke dag te gebruiken etc.)
ID: 74650
[ Voor 27% gewijzigd door Propheticus op 02-04-2011 20:03 ]
Dan wordt de 2e keus de underdog, Vaulthunters
Echter doe hier wel weer aan mee.
Gebruiker: Rubencs
User id: 74730
Team: Vaulthunters
[ Voor 13% gewijzigd door Rubencs op 02-04-2011 17:50 ]
Gelet op het verschil tussen 3 en 4 kun je er ook de eerste 4 teams van maken. Het verschil tussen 4 en 5 is behoorlijk groter en rechtvaardigt meer de niet join regel !Xaverius schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:26:LET OP, REGELS
Nieuwe leden zijn welkom! Alleen zijn de top-3 stampedeteams NIET beschikbaar voor nieuwe leden!
Dus Mosquito Chasers, jullie staan op #3 overall en zijn dus ook niet beschikbaar. Sorry.
@ Xaverius hieronder : De situatie - een te verwaarlozen verschil tussen twee teams terwijl het volgende team de helft achter ligt - blijft hetzelfde. Just my two cents.
[ Voor 14% gewijzigd door MAB The Frisian op 02-04-2011 18:03 ]
Het gaat niet om het aantal leden, maar om de output en belangrijker de overallpositie van het stampedeteam.Romeo schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:50:
@Xaverius, ik wil niet muggeziften, maar muggenmeppers en muggezifters hebben beide 12 leden?
Als DukeBox bijvoorbeeld in zijn eentje al zijn hardware waar hij zijn handen aan kan komen aanzet kan hij al meer output genereren dan iedereen bijelkaar (zijn woorden), en dat zou dan maar één lid zijn.
@MAB: Nee, in principe niet. Als de stampedeteams morgen andersom staan dan gaat het nog steeds op voor de top-3
[ Voor 9% gewijzigd door Xaverius op 02-04-2011 17:56 ]
Stop de verwelking!
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Stop de verwelking!
Ja, ik had bij het antwoorden ook nog niet gezien dat we ineens 3e stonden. Ik zet maar even een paar PC's uit dan denk ik..._Sunnyboy_ schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:00:
Ik snap het niet. In de laatst gepostte stats (die van 1 april) staan de Mosquito Chasers toch 4e? Dan mag ik die toch joinen?
stats van dit moment lijkt me niet handig, hoe wil je dat gaan controleren als je achteraf members toe gaat voegen?Xaverius schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:01:
Hmmm, ik kijk naar de stats op dit moment. Goede eigenlijk.
ik zou gewoon naar de stats van de dag voor aanmelding kijken, zo krijgen alle niet-top-3 teams een 24 uur slot voor nieuwe members
Als dit echt de regels zijn dan wil ik me d'r wel naar schikken, maar raar vind ik het wel.
Kan ik weer de *****-tabel aanpassen in de OP
Overigens doelde ik op de overall van de daystats, dus eigenlijk de laatste stand van zaken. Niet de dagoutput.
[ Voor 21% gewijzigd door Xaverius op 02-04-2011 18:07 ]
Stop de verwelking!
DoWork!Xaverius schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:06:
offtopic:
Kan ik weer de *****-tabel aanpassen in de OP
In dat geval blijf ik bij mijn keuze
[ Voor 3% gewijzigd door _Sunnyboy_ op 02-04-2011 18:09 ]
* Xaverius duikt OP in
Stop de verwelking!
Stop de verwelking!