Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:05
Hey,

Vandaag zijn voor de tweede keer mijn Creative EP-630 in-ear oordopjes kapot gegaan.
Ik heb nog garantie, dus ik heb al een mail gestuurd naar Creative.
Maar omdat de garantieafhandeling vaak wel even duurt, ben ik toch alvast op zoek naar een nieuw setje.

Voordat ik meteen weer dezelfde dopjes ga bestellen, wil ik even verder kijken als er misschien nog betere alternatieven zijn.

Ik kwam zelf uit op de Sennheiser CX300-II (pricewatch: Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart) en CX400 (pricewatch: Sennheiser CX 400-II Precision (Zwart). Behalve het prijsverschil van 1 euro, zie ik niet echt direct verschillen... Wie weet ze wel? :)

Ben specifiek op zoek naar in-eardopjes, want ik heb hier ook wel een Sennheiser HD201 liggen, maar dat oogt niet echt 'hip' en is een stuk groter om mee te sjouwen elke dag, heen-en-weer in de trein, bus etc.

Alvast bedankt!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:51

13art

Moderator Mobile
Als je wat meer geld uit wilt geven zou ik voor de Q-Jays gaan. Heb ze zelf en zijn echt super. Worden ook her en der goed beoordeeld.

Wat betreft de twee die je zelf aangeeft zal het niet zo heel veel uitmaken. Maar ga eens kijken of de site van head-fi.org. Daar vind je legio informatie en recensies over de verschillende in-ears die er zijn in allerlei prijs categorieën.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:32

Trygve

Redacteur
190 euro is wel wat meer dan de 20 euro voor de EP-630's!
Dennis, misschien de 830? Excuus. Je vraagt om de verschillen tussen de CX300 en 400.

[ Voor 13% gewijzigd door Trygve op 21-03-2011 19:31 ]

Verwijderd

De 830 van Creative is zeker een goede tip!

Heb de 630 en 830 beide een aardige tijd in gebruik gehad. De 630 klinkt behoorlijk. De 830 gaan daar net wat overheen door de balans wat beter te hebben. Zo is de bass niet zo modderig en klinkt het midden/hoog wat "sprankelender"

edit, de Sennheiser CX400-ll heb ik ook gehad.. 8)7 Ben niet zo zuinig met dopjes.. Maar deze vond ik persoonlijk minder als de 630-830. De pasvorm vond ik minder en het geluid kwam wat "scheller" over. Maar dit zal vooral smaak zijn :)

Verschil met de 300 is de volumecontrol.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 19:37 ]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

je kan ook nog naar deze kijken:
pricewatch: AKG K 340 Liquorice (Blauw)

of een setje van Ultimate ears, maar dit zal je bij Amazon oid moeten bestellen, dit omdat in nederland maar een klein deel van het assortiment verkocht wordt. Voor de garantie is dit overgens geen enkel probleem (eigen ervaring)

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:05
Heb zojuist de Creative EP-830 besteld incl. opbergtasje voor 16 pond besteld op Amazon.co.uk (direct, dus geen fake). Lees wel dat de bouwkwaliteit van deze dopjes iets slechter zijn dan de EP-630, maar nu ik er een tasje bij heb, scheelt het alweer iets. ;)

En als ik mijn EP-630's straks naar Creative heb opgestuurd en een nieuw setje als reserve heb teruggekregen, ben ik allang tevreden. :)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:10

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

http://www.hifitogo.com/nl/oordoppen/soundmagic-pl21.html

Die kan ik van harte aanraden! Het merk is onbekend bij het gewone volk maar onder liefhebbers zeker een geliefd merk! Kost namelijk bijzonder weinig maar je krijgt er belachelijk veel kwaliteit voor terug. Alleen al het pakket wat je krijgt bij de PL21 is bizar goed! In totaal 7! paar oorrubbers en schuimrubbers, draagtasje, overearopzetstukken ben nog steeds niet erachter hoe die krengen moeten :D en ook nog een clip om hem aan je jas of trui of ander kledingstuk te klikken.

Lees maar een gemiddelde review.van deze beestjes! Voor de prijs en de kwaliteit het beste wat er voor weinig te krijgen is!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 22:06

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes en dergelijke mogen voortaan in Accessoires en Navigatie, dus daar move ik het topic even heen voor je :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:51

13art

Moderator Mobile
r100 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:29:
[...]

190 euro is wel wat meer dan de 20 euro voor de EP-630's!
Dennis, misschien de 830? Excuus. Je vraagt om de verschillen tussen de CX300 en 400.
190?!?!?! 8)7
Wow dat heb ik er toen echt niet voor betaald. Was net iets meer dan 100 kwijt geloof ik...
Hmmm blijkbaar hebben meer mensen ze ontdekt ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Destijds in mijn Soortgelijke zoektocht kwam ik uit bij de Exotische SoundMAGIC PL21's en MEElectronics M6 / M9.

En ben vooral nog steeds heel erg blij met m'n MEElec M6 dopjes =).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Pagina: 1