Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 43 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 311.952 views

Acties:
  • 0Henk 'm!
fisherman schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:13:
[...]Voor een beetje versterker is elk meubel te klein. Tenminste ik ben nog geen een meubel tegengekomen waar een fatsoenlijke eindversterker in gezet kan worden. Daarnaast moet je het er ook in kunnen krijgen zonder je rug te blesseren.
Eigenlijk hoort een goede versterker ook niet in een kast te staan, maar daarbuiten. Liefst zelfs op een rack.
Op een rack vind ik niet echt mooi, dat zou dan ook echt mijn laatste keuze zijn. Vind dan vooral het wegwerken van kabels een hel en op één of andere manier vind ik het niet lekker ogen.

Vraag me ook af wat zo'n Ikea kastje doet als je daar een eindversterker in zet van een kilo of dertig.

Over drie weken heb ik ook weer wat nieuws te showen. Ik heb er zo één gekocht:

Een Velodyne SPL-1200 Ultra :9~

[Voor 10% gewijzigd door FeaR op 15-05-2011 14:26]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:51
FeaR1986 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:23:
[...]

Op een rack vind ik niet echt mooi, dat zou dan ook echt mijn laatste keuze zijn. Vind dan vooral het wegwerken van kabels een hel en op één of andere manier vind ik het niet lekker ogen.

Vraag me ook af wat zo'n Ikea kastje doet als je daar een eindversterker in zet van een kilo of dertig.
Die besta's houden dat makkelijk. Ik heb op mijn Besta combinatie een 32" CRT staan van 60 kilo en die kastjes geven echt geen krimp. Je moet alleen wel zorgen dat ze niet op een plank staan, dat trekken ze mogelijk niet. Aan de andere kant: het is het zelfde spul as van de Billy's, en die hebben ook geen problemen met 80cm aan zware boeken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 382536

FeaR1986 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:23:
[...]

Over drie weken heb ik ook weer wat nieuws te showen. Ik heb er zo één gekocht:
[afbeelding]

Een Velodyne SPL-1200 Ultra :9~
Netjes fear! Mooi beestje hoor...!! Zal wel lekker klinken.

Heb je een splinternieuwe gekocht bij beter beeld en geluid in hilversum?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Anoniem: 382536 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:01:
[...]Netjes fear! Mooi beestje hoor...!! Zal wel lekker klinken.

Heb je een splinternieuwe gekocht bij beter beeld en geluid in hilversum?
Nope, kreeg een bericht dat iemand zijn Velodyne kwijt wilde voor een goede prijs. Heb dus redelijk snel een keuze moeten maken. Maar eigenlijk moest het hier wel op neer komen: Velodyne DD+-serie is niet te betalen en overkill voor mijn set en de SVS PB13 Ultra (welke ik eerst wilde) kan ik gewoon niet kwijt. Ding is 57.15 cm hoog x 52.1 cm breed x 68.6 (!) cm diep. Dan blijft al snel de Velodyne SPL-1200 Ultra over welke met 38.7 cm hoog x 37.8 cm breed x 47 cm diep een stuk beter te plaatsen is. En qua vorm - aflopend naar achter - past hij nog bij mijn Focals ook :D

Heb de verkoper een bericht gestuurd dat ik hem overneem en wil hem in juni dus ophalen. Dan is het vakantiegeld er ongeveer wel en zit ik wat makkelijker met vervoer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:43

Pelle

🚴‍♂️

Tarabass schreef op zondag 15 mei 2011 @ 09:40:
[...]

Die hoge kast vind ik echt heel mooi. Weet je nog waar die vandaan komt? :D
Oude serie van Ikea. Weet niet meer precies hoe die heet, maar is volgens mij al een paar jaar niet meer verkrijgbaar :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 382536

FeaR1986 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:08:
[...]

Nope, kreeg een bericht dat iemand zijn Velodyne kwijt wilde voor een goede prijs. Heb dus redelijk snel een keuze moeten maken. Maar eigenlijk moest het hier wel op neer komen: Velodyne DD+-serie is niet te betalen en overkill voor mijn set en de SVS PB13 Ultra (welke ik eerst wilde) kan ik gewoon niet kwijt. Ding is 57.15 cm hoog x 52.1 cm breed x 68.6 (!) cm diep. Dan blijft al snel de Velodyne SPL-1200 Ultra over welke met 38.7 cm hoog x 37.8 cm breed x 47 cm diep een stuk beter te plaatsen is. En qua vorm - aflopend naar achter - past hij nog bij mijn Focals ook :D

Heb de verkoper een bericht gestuurd dat ik hem overneem en wil hem in juni dus ophalen. Dan is het vakantiegeld er ongeveer wel en zit ik wat makkelijker met vervoer.
Oh nou prima deal toch... Ga je veel plezier aan beleven denk ik. Ik heb zelf ook al regelmatig naar deze subwoofer gezocht op internet dus ben zeer benieuwd hoe hij jou straks bevalt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:26
Anoniem: 397269 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:57:
wanneer posten nou eens mensen een leuk stereo setupje, desnoods een micro setje oid O+

**edit aangepast
Zoals gezegd speciaal voor jou m'n micro setje:

En 't wat grotere werk:

[Voor 8% gewijzigd door Jolly_Jumper op 15-05-2011 21:04. Reden: Foto toegevoegd]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Valt het geluid je zo zwaar dat je een weegschaal voor de speaker hebt geplaatst? :+

Maar erg netjes die KEF Reference, is een goede deal geweest :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:26
Altijd controleren of 't geluid nog een beetje op de juiste peil is hè :+. Nee, is om elke ochtend even te wegen :). Speciaal voor jou even een foto toegevoegd zonder weegschaal :P.

Denk dat ik hiermee de komende jaren niet niet meer hoef te kijken naar nieuwe speakers, tenzij er voor een mooie prijs 205's langskomen :).

[Voor 11% gewijzigd door Jolly_Jumper op 15-05-2011 21:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Paar 205's inderdaad en die dan als front laten spelen en deze 203's naar achter. Center erbij en je hebt een 5.0 KEF Reference setup :D

Overigens kan je voor een euro of 200 - 300 beide speakers echt heel netjes zwart laten spuiten. Wellicht ooit een optie voor als ze niet gaan matchen met je interieur als je op jezelf gaat.

Werken die foampjes op de deur trouwens? Moet ook nog iets bedenken dat mijn deur niet tegen de subwoofer of speaker aan slaat.

En al gelukt met de subwoofer om deze high-level aan te sluiten?

[Voor 23% gewijzigd door FeaR op 15-05-2011 21:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HB__
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-05 17:34
dit is een best mooi setje maar de speakers naast de kast zijn toch minder strak als de rest van je setje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-05 21:25

mr.paaJ

generatie cmd+z

Waar zouden ze anders moeten?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HB__
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-05 17:34
mr.paaJ schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:08:
Waar zouden ze anders moeten?
Qua geluid zullen ze prima zijn, alleen qua vormgeving vind ik een geheel alleen in het zwart niet super, dus er zou eigenlijk een chrome randje omheen ofzo iets ergens een klein detail die van kleur afwijkt van zwart. zeker vanwege de chrome pootjes onder de kast

[Voor 6% gewijzigd door HB__ op 16-05-2011 10:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 397269

R420R schreef op zondag 15 mei 2011 @ 09:08:

:)

Binnenkort ga ik ook LED strips achter op mijn tv plakken en hem aan de muur bevestigen met een beugel. Dat gaat stylish worden. ;)
Leuke gitaar :) waren 2 bookshelfs eigenlijk niet beter geweest? Ik krijg het gevoel dat als je lekker languit ga zitten, dit geen ideale opstelling is.

Voor de rest ziet het er leuk uit. Bedankt voor het inwilligen van mijn eis.

@ Jolly Jumper,

leuke nano set, trekt je versterker dat wel? wat voor impendantie heeft zoiets eigenlijk? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gamersblood
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-07-2019
Mag een eigen sub ook geplaatst worden? zoja dan heb ik vanmiddag wat te doen, zoiniet :-(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:18

Sorcerer8472

Mens sana?

@JollyJumper: die microset heb ik ook! :P
Rabobank, niet waar? Bij het openen van een jongerenrekening heb ik dat ooit gekregen, 20 jaar geleden ofzo :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op!

• Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
    Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.

• Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden getrashed.

• Dingen als "ik ben nog maar xx jaar' of "het is maar een studentensetje" mag je ook achterwege laten. Dit voegt niets toe.

• Het is niet nodig om een hele post te quoten als je zelf maar één of twee regels te posten hebt. Knip in dat geval de essentie uit de quote en post die.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee