Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

70-642 Examen / Tips? - Certexam?

Pagina: 1
Acties:
  • 944 views

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Maandag as ga ik het MS 70-642 examen gaan afleggen.
Nu heb ik de officiële MS cursus hiervan doorgenomen alsook de test examens. (http://www.microsoft.com/...spx?ID=11755&locale=en-us)

Gisteren ging op zoek naar wat oefen examens en kwam ik terecht op de site van Examcollection (http://www.examcollection.com/70-642.html)
De examens die ik daar vind zijn totaal verschillend van de test examens in de MS cursus. De examens op examcollection gaan over nieuwe functies als DirectAccess & BrandCache die totaal niet behandeld worden in MS zijn cursus.

Mag ik er van uit gaan dat de examens op examcollection betrouwbaar zijn?
En alle tips van personen die dit examens reeds hebben afgelegd zijn altijd welkom

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:32

bord4kop

maximaal 100KB!

Examens op dat soort sites zijn 1 op 1 kopieen van de examenvragen op het echte examen.

In theorie zou je dus die vragen antwoorden uit je hoofd kunnen leren en slagen.

Uiteindelijke meerwaarde: 0,0
Maar kans om te slagen: 100%

| Security Management |

Verwijderd

Topicstarter
Het is zeker niet de bedoeling dat ik er niets van opsteek, maar ik denk dat een gezonde combinatie van de MS cursus en de test examens er voor zorgt dat je het materiaal goed snapt en ook slaagt (hopelijk :) )

Thanks voor het bericht ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 11:23 ]

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-11 21:29
Let wel op met die sites. Ik heb vorige week mijn EMC ISM cert gehaald en daar hebben ze uitgebreid benadrukt dat brainndump sites en gekopieerde examens illegaal zijn. Je steekt er niets van op en er is altijd de kans dat ze je pakken.

Bottomline: Niet doen en gewoon studeren adhv de officiele documentatie. Testexamens door MS goedgekeurd zijn natuurlijk wel bruikbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal goed en wel, ik wil op de eerste plaats dit examen doen om er kennis met op te doen maar natuurlijk niet onbelangrijk, ik wil er ook van de eerste maal door zijn (bedrijf betaald).
En als je dan ziet dat het officiële boek van MS niet alles behandeld en nog met een verouderd systeem zit terwijl het examen reeds hun nieuwe server OS gebruikt dan heb je wel een probleem...

En je kan die examens ook gebruiken als test, klakkeloos van buiten leren is altijd dom dat weet iedereen...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 15:35 ]

• Pirtkoei
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11 16:33
Voor deze verrassing kwam ik twee weken gelede ook te staan met mijn 70-640 examen. MS heeft sinds kort R2 toegevoegd aan de MCITP SA en EA examens.
Zie voor de veranderde inhoud van 70-642

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:16

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 12:13
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:34:
Allemaal goed en wel, ik wil op de eerste plaats dit examen doen om er kennis met op te doen maar natuurlijk niet onbelangrijk, ik wil er ook van de eerste maal door zijn (bedrijf betaald).
En als je dan ziet dat het officiële boek van MS niet alles behandeld en nog met een verouderd systeem zit terwijl het examen reeds hun nieuwe server OS gebruikt dan heb je wel een probleem...

En je kan die examens ook gebruiken als test, klakkeloos van buiten leren is altijd dom dat weet iedereen...
Microsoft geeft zelf aan dat X procent (ik dacht 60) uit het boek komt en dat je de rest van het examen praktijk ervaring/whitepapers etc leren is.

Het argument "examens gebruiken als test" hoor je vaak, maar er zijn zoveel proefexamens te vinden welke niet dezelfde vragen beantwoorden als in het examen. Waarom gebruik je deze niet?

Het grote nadeel van heel het MCITP en vele andere certificering is dat de waarde steeds minder wordt. Steeds meer mensen leren het examen uit hun hoofd en gaan de antwoorden invullen. De geruchten worden steeds sterker dat je in het komende Microsoft certificering traject niet meer weg komt met alleen een examen,maar je mondeling mag bewijzen voor een commissie. (In ieder geval met 1 examen) Ik denk dat het aantal mensen met een certificering daalt met 90% in dat geval.

Wilde altijd al iets over computers weten

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 20:46
de "lage" certificeringen veranderd MS de afgelopen maanden toch heel snel. denk je een dump te hebben die goed is, sta je mooi met bek vol tanden bij het examen centrum :D
Ik vind het een goede zaak dat MS hier nu redelijk strak op zit. Aan de andere kant zijn minder populaire examens juist al een jaar niet aangepast.

Als je spul in dumps (geldig of niet maakt niet uit) tegen komt die je niet kent, pak vriend google er bij en lees er over. Dat is naar mijn mening de beste manier om te leren, eerst het boek, dan dumps, dan bijschaven waar je gebreken liggen, dat is in mijn ogen het hele doel van dumps (proefexamens).

[ Voor 5% gewijzigd door Razwer op 21-03-2011 17:41 ]

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

Verwijderd

Topicstarter
Razwer schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:41:
de "lage" certificeringen veranderd MS de afgelopen maanden toch heel snel. denk je een dump te hebben die goed is, sta je mooi met bek vol tanden bij het examen centrum :D
Ik vind het een goede zaak dat MS hier nu redelijk strak op zit. Aan de andere kant zijn minder populaire examens juist al een jaar niet aangepast.

Als je spul in dumps (geldig of niet maakt niet uit) tegen komt die je niet kent, pak vriend google er bij en lees er over. Dat is naar mijn mening de beste manier om te leren, eerst het boek, dan dumps, dan bijschaven waar je gebreken liggen, dat is in mijn ogen het hele doel van dumps (proefexamens).
Inderdaad, op die manier heb je de kennis mee en lukt het examen ook nog steeds.

Gisteren het examen afgelegd en er kwamen 5 vrzgen uit de dumps, de andere 53 niet. En toch ben ik met 900/1000 geslaagd. Dit bewijst dat de combinatie van boek, dumps en google wel degelijk werkt.
En in plaats van multiple choise vragen te geven over live situaties zou men beter labs of vms geven en u vragen bepaalde dingen uit te voeren. Alleen op deze manier kan je uw kennis bewijzen...

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:36

Qwerty-273

Meukposter

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:10:
Gisteren het examen afgelegd en er kwamen 5 vrzgen uit de dumps, de andere 53 niet. En toch ben ik met 900/1000 geslaagd. Dit bewijst dat de combinatie van boek, dumps en google wel degelijk werkt.
En in plaats van multiple choise vragen te geven over live situaties zou men beter labs of vms geven en u vragen bepaalde dingen uit te voeren. Alleen op deze manier kan je uw kennis bewijzen...
Als eerste, wanneer men er bij MS er achter komt dat je dumps hebt gebruikt voor examen training, kan men besluiten om al je certificeringen in te trekken (als echt laatste middel).

Ten tweede, men heeft een tijd proef gedraait met echte labs in 70-640 (als ik me niet vergis in de nummering) maar deze zijn tot nadere orde uitgesteld vanwege de vele klachten die men er over kreeg. VMs die crashen, de resultaten in de lab niet correct doorgeven aan het examen, traag zijn, niet beschikbaar zijn, etc. etc. Men is er dus wel mee bezig op de achtergrond maar heeft ze nu dus niet meer in de huidige examens opgenomen.

Punt is wel dat je de dumps op tal van plekken gratis kan vinden, en andere wel toegestane test examens (zoals http://www.measureup.com/...-Practice-Tests-C318.aspx ) behoorlijk wat geld kosten.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• nilisvw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-11 09:14
Hmm dan heb ik geluk gehad denk ik. Ik was een van de eerste die toen de echte labs kreeg en heb eigenlijk geen last gehad van crashes o.i.d. Wel starten ze wat traag op maar daar heb ik me ook niet echt aan gestoord. Verder ging het prima.

Vond het eigenlijk ook wel een prima toevoeging om even te kijken of je wat wist in de praktijk.

[ Voor 17% gewijzigd door nilisvw op 23-03-2011 16:39 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Maarre... zullen we de discussie maar gewoon in [Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9 houden? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.