Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:33
Ik steek zojuist mijn USB in mijn iMac en krijg een foutmelding dat mijn computer moet worden afgesloten en opnieuw moet worden opgestart. De enige optie was om de aan/uit knop ingedrukt te houden totdat de imac uitstond. Ik zet daarna mijn iMac weer aan en wat blijkt, de bestanden op mijn USB zijn onleesbaar geworden. Er staan wat waardevolle foto's op die USB die ik graag terug zou willen halen.

Ik heb TechTool Pro 5 maar daarmee kan ik de USB drive niet selecteren en mijn gewone HD benaderen? Doe ik iets fout?

Ook heb ik AppleXsoft File Recovery geinstalleerd en deze weet mijn bestanden terug te halen. Omdat het een demo kan ik de bestanden vervolgens niet opslaan, helaas. 100$ hiervoor vind ik dan weer wat veel van het goede.

Weet iemand iets van freeware waarmee ik de bestanden kan terughalen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

check deze faq eerst eens even
OM FAQ

Persoonlijk zou windows bak zoeken en het met recuva proberen

[ Voor 32% gewijzigd door Fish op 17-03-2011 21:44 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Die freewareprogramma's die daar staan zijn eigenlijk allemaal voor windows... Ik zal eens kijken of ik wat kan recoveren via mijn vaders computer.

Als iemand freeware weet voor OSX hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Via recuva is het gedeeltelijk gelukt. Nu had ik dus AppleXsoft File Recovery for Mac geïnstaleerd en heb eens een scan van mijn HD gemaakt. Nu mappen met foto's staan die ik afgelopen tijd ben kwijt geraakt. Het programma's herkent de foto's maar omdat ik de demo heb wil die ze dus niet opslaan. Weet er iemand een goed file recovery freeware programma voor OSX? Heb google afgezocht en van alles geprobeerd maar het zijn eigenlijk allemaal demo's waarmee je het net niet kunt terug halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb je PhotoRec en/of TestDisk al geprobeerd?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/