Ik steek zojuist mijn USB in mijn iMac en krijg een foutmelding dat mijn computer moet worden afgesloten en opnieuw moet worden opgestart. De enige optie was om de aan/uit knop ingedrukt te houden totdat de imac uitstond. Ik zet daarna mijn iMac weer aan en wat blijkt, de bestanden op mijn USB zijn onleesbaar geworden. Er staan wat waardevolle foto's op die USB die ik graag terug zou willen halen.
Ik heb TechTool Pro 5 maar daarmee kan ik de USB drive niet selecteren en mijn gewone HD benaderen? Doe ik iets fout?
Ook heb ik AppleXsoft File Recovery geinstalleerd en deze weet mijn bestanden terug te halen. Omdat het een demo kan ik de bestanden vervolgens niet opslaan, helaas. 100$ hiervoor vind ik dan weer wat veel van het goede.
Weet iemand iets van freeware waarmee ik de bestanden kan terughalen?
Alvast bedankt.
Ik heb TechTool Pro 5 maar daarmee kan ik de USB drive niet selecteren en mijn gewone HD benaderen? Doe ik iets fout?
Ook heb ik AppleXsoft File Recovery geinstalleerd en deze weet mijn bestanden terug te halen. Omdat het een demo kan ik de bestanden vervolgens niet opslaan, helaas. 100$ hiervoor vind ik dan weer wat veel van het goede.
Weet iemand iets van freeware waarmee ik de bestanden kan terughalen?
Alvast bedankt.