Toon posts:

RE: Muziek speler met Micro SD?

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik ben op zoek naar een goede draagbare muziek speler (mp3-speler) om mijn muziek collectie als .WAV te beluisteren.

Goede geluidskwaliteit.
Wave (.wav) ondersteuning.
Mogelijkheid voor een 16gb Micro SD kaart.
Het liefst zonder beeldscherm. (beeldschermen kunnen nog wel eens storen op het geluid van de speler!)
Degelijke kwaliteit. (het moet tegen een stootje kunnen, het liefst met metalen behuizing.)

Besturing hoeft minimaal te zijn
on/off
play/pause
next/prev

Heb hier niet echt veel topics gevonden over mp3-spelers.
Heb ook al op internet zitten zoeken maar kom steeds weer uit op rotzooi.
Ik hoopte dat iemand toevallig zo'n soort speler wist of dat iemand hier ook opzoek is naar één.

Ik heb een Creative Zen-V, zeer goede kwaliteit, maar heeft maar 1gb. (20~30 nummers in .wav)
Ik heb ook een Archos 1 Vision, werkt redelijk maar scherm stoort erg op geluid.
Ik heb zo'n SanDisc ding gehad maar dat was echt rommel.
Heb revieuws van een Philips speler met SD kaart gelezen maar die schijnen zeer gevoelig voor beweging en vallen uit tijdens lopen.

P.S. Zouden jullie me mischien een kans willen geven om te reageren vordat jullie mijn topics sluiten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Het is niet de bedoeling om topics opnieuw te starten zonder dat je een fatsoenlijke OP (openings post) maakt.

Je zou misschien even de FAQ moeten lezen, want dit topic zit zo ook weer op slot...

[FAQ] Audio
AUD beleid

[ Voor 15% gewijzigd door Maarten L op 17-03-2011 01:07 ]

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb me post nu in Portable Media Devices gedumpt.
Had nog niet gezien dat die er ook was.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2011 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Dit hoort inderdaad niet thuis in AUD, dus dit topic gaat op slot. Maar geloof dat je topic in PMD ook niet echt een succes is: Muziek speler met Micro SD?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.