medion pc. voor dit bedrag degelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 575 views

• vochtige
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 21:23
http://www.medion.com/be/...4792&utm_campaign=Rondell

lange link. maar wat denken jullie van die configuratie? of is het slimmer af te wachten naar de nieuwe i7?

voor dat bedrag toch een nice systeemke he?

Intel® Core™ i7-870 processor, 2,93 Ghz
8 GB DDR3 1333 MHz
Harde schijf capaciteit: 1,5 TB
Videokaart: NVIDIA® GeForce GTX570 met 1,25 GB DDR5

[ Voor 27% gewijzigd door vochtige op 16-03-2011 17:04 ]

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:15

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Als eerste moet je zelf wat eigen inzet tonen...

Maar goed, als ik jou was, zou ik wachten op de i7 Sandy Bridge of er gewoon zelf een samengestelde pc bestellen.

Mocht je toch die Medion willen, ga dan na dat het een OEM pc is, en dus overklokken eigenlijk niet mogelijk is. Als je het systeem zelf samenstelt (bij alternate ben je dan 40 euro goedkoper uit, maar dan moet je het nog zelf in elkaar zetten) heb je zelf de keuze en zijn je overklok opties niet beperkt.

Misschien zal je nu enzo niet gaan overklokken, maar wil je later wat meer uit je PC halen kan dat voor iets minder geld alsnog.

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:05
Ik zou uit principe geen pc bij een supermarkt kopen. Deze gaan vaker net iets buiten de garantie periode kapot (eigen ervaring), kan je niet overklokken zoals al gezegt word, en vaker uitbreiding met bijv geheugen is lastig, sommige hebben ook nog eens hitte problemen door rare kasten.

Als ik je signature zie zou ik zo denken: waarom upgraden? Werkt toch goed? Je zou hoogstens je videokaart kunnen updaten als het sneller moet. :)

• vochtige
pc die ik nu heb begint sinds deze week gek te doen.
(medion pc moet je niet via aldi alleen kopen)

ik heb hier laatst een topic gemaakt: phenom x4 9550 2.2 ghz + amd 6870?

welke graka zou ik dan kopen? het zou me tenminste minder geld kosten!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-12 23:30

M2M

medicijnman

Ik ben eigenlijk principieel tegen het aanschaffen van een prefab apparaat. Ik zet mijn hardware liever naar eigen wens in elkaar, en ik denk dat iedereen dat kan, met een beetje geduld en voorbereiding.

Maar, als je geen zin en tijd hebt om energie te steken in het bouwen van een pc, dan zijn dit soort oplossingen prima. Je betaalt waarschijnlijk iets meer voor al je wensen, en je zult later misschien problemen hebben met upgraden, maar daar hoef je verder ook geen moeite voor te doen.
Het is dus altijd een afweging, steek ik er extra geld in, of steek ik er extra moeite in (bij de aanname dat de kennis niet toereikend is om zelf een pc in elkaar te zetten).

-_-

• Black Hawk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 21:48
Tsja, ga eens zelf op onderzoek uit zou ik zeggen.

Aankopen doe je zo: stel je eisen/wensen op, en zoek er vervolgens iets bij wat de meest geschikte prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Maar niet zo: ik heb een goede pc (volgens je sig), en ik zie een aanbieding, en ja, laat ik zelf eens niet nadenken maar ff aan anderen vragen of het wat is (hoe kunnen anderen dat eigenlijk voor jouw bepalen????)

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.

• vochtige
ik heb hier eigenlijk enorm veel materiaal staan om een homebuild systeem te maken. mijn pc is homebuild. Ik heb de case, HDD's bluray en dvd-writers zat.

kan er iemand een goede build maken (gwn op papier)? mobo, cpu, ram en graka? de rest heb ik nog liggen.

wrm ik naar prebuild zocht: ik ben iemand die te graag aan pc's prutst. en als ik prebuild koop, moet ik 2 jaar van die case afblijven. (garantiegewijs) wat ik dan nog steeds niet kan laten.
nu de garantie is er af. En kan het nu niet laten om te zoeken achter iets nieuws. Enkel, ik wil niet meer als 1000 euro geven aan iets waar ik binnen een halfjaar weer aan zit te prutsen om het beter te maken.

[ Voor 47% gewijzigd door vochtige op 16-03-2011 17:11 ]

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Als je zo graag aan pc's sleutelt kan je ook zelf een build op zetten en daarbij, niemand kan voor jou even bepalen wat jij goed vind. Naar mijn mening getuigd dit ook niet van enige eigen inzet door maar te vragen of anderen dit en dat willen doen.

• vochtige
gij met u inzet.
mijn vraag is gwn, is dit een nice systeemke voor die prijs?
cpu genoeg en grafische kaart een goei?

meer moest ik niet weten. de dag dat ik nieuwe pc koop zal ik wel een een topic maken MET een zeer goede inzet. maar om eerlijk te zijn. voor zulke vragen ga ik op tom's.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En dat is nu net het punt, die vragen kan je prima zelf beantwoorden met wat onderzoek. Sleep al die onderdelen eens in de pricewatch en kijk hoeveel je dan betaald en vergelijk dat met die pc. Ga daarna eens wat onderdelen vervangen voor alternatieven en kijk wat de prijs dan doet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Op dit forum wordt trouwens Nederlands gepraat. En in België zijn dat nog steeds de zelfde woorden en bestaan dialect woorden als "systeemke" niet in de geschreven taal.

Pas je dus aan a.u.b., en val ons niet lastig met deze kinderlijk slechte grammatica. Je bent verdomme 23 jaar oud man.

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:23:
En dat is nu net het punt, die vragen kan je prima zelf beantwoorden met wat onderzoek. Sleep al die onderdelen eens in de pricewatch en kijk hoeveel je dan betaald en vergelijk dat met die pc. Ga daarna eens wat onderdelen vervangen voor alternatieven en kijk wat de prijs dan doet.
Dit.

Op GoT werwachten we zelf inzet, bovendien is het niet de bedoeling dat je een topic maakt om een systeem uit te zoeken, hiervoor zijn de centrale topics. Best Buy Guide overzichtstopic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.