Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hallo hier allemaal.

ik heb een vraagje. ik heb al meer dan een half jaar een htc hd2 en ja ik ben er tevreden over de dingen die je met de telefoon kan doen is super.

maar ik heb een vraag het update van de telefoon??

ik ben bezig geweest en kom al redelijk ver zeg maar :$

ik kan een active sync maken met de pc.
daarna kan ik mijn update ook opstarten het gaat hier wel om een crack update een zelf gemaakte om het zo te zeggen om daarna android te kunnen gaan draaien.
deze update open ik heel mooi daarna doe ik alle stappe.
uiteindelijk krijg ik mijn 3 kleuren scherm te zien met in de onderste witte balk usb.
dat is nog goed dan schakeld de telefoon over naar een update scherm krijg dan netjes htc te zien in een zwart scherm met daaronder een status balk van 0 tot 100%

en daar zit mijn probleem ik kom tot zover en dan blijft mijn status balk op 0% staan heel raar de pc geeft op dat moment ook een fout melding af kan geen update uitvoeren ivm. connectie computer to telefoon?

wie heeft hier een passend antwoord bij??

alvast bedankt mvg corné

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
Over welke update heb je het?

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 21:15
Probeer de HD2 is in de zogenaamde "downloadmodus" te zetten en dan te flashen. Dit doe je d.m.v de min (-) toets van het volume balkje in te drukken en hem dan aan te zetten (min toets inhouden). Dan heb je geen active sync nodig.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Neem aan dat je dus een android rom hebt draaien op je HD2?

Kijk eens hiertussen.
Android op de HTC HD2 - Deel 2

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

In dit topic wordt uitgebreid gesproken op de mogelijkheid om Android op je HD2 te draaien. Daar zou je de meeste antwoorden op de vragen die je hebt en wellicht nog tegenkomt moeten kunnen vinden.

..... :X Spuit 11. En ik dacht toch snel te zijn. :9

[ Voor 9% gewijzigd door JvW op 14-03-2011 10:57 ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

Topicstarter
hallo ben ik weer.

nee heb nog geen android op mijn telefoon wil ik wel naar toe gaan om het zo te zeggen

en heb het over duttys hd2 famely update
hier kan ik namelijk gelijk alles cracken zeg maar deze update staat op htcpedia.com

want wil mijn verborgen geheugen updaten zodat ik daarna kan gaan vogelen met android want hoop dat dat beter werkt.

maar het updaten via min ingedrukt houden hoe bedoel je dat? kom dan wel in mijn gekleurde scherm en krijg dan tekst als ik hem dan aan de pc hang usb maar hoe moet ik daar vandaan updaten?

waar en welk bestand moet ik waar zetten. ik snap er namelijk helemaal niets van :s
dus als iemand het monkey proof kan uitleggen graag.

alvast bedankt mvg corné

Verwijderd

Topicstarter
@ nlraver: heb net gekeken krijg dan serial in beeld te staan als ik dat doe

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Leesvoer : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=893948
Staat alles uitgelegd ..

Verwijderd

Topicstarter
hallo weer.

@ ruffzz: dat is het probleem niet sorry :$ wil niet dom overkomen ofzo
maar als ik dus mijn active sync aan heb staan en een rom update opstart via de pc kom ik tot een scherm dit kan ongeveer 10 min. duren met een status balk op de pc en op de telefoon van 0 tot 100% maar bijde blijven op 0% staan dus weet zo niet wat er mis is dan? dus die updates werken momenteel nog niet echt zeg maar? want krijg ze niet op de telefoon :$

mvg corné

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic gaat dicht, in het algemeene HD2 (android) forum komt dit probleem al eens langs. Ook de link naar XDA geeft genoeg informatie.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.