laptop voor design doeleinden

Pagina: 1
Acties:

• jeffer
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:06
hallo hallo

na een tijdje op het forum te hebben gezocht ga ik toch maar even de vraag stellen.

ik wil binnen enkele weken een laptop aanschaffen met het liefst een hoge res scherm, maar belangrijker geen tn paneel inzit.
omdat ik met de laptop wil designen zou hij redelijk kleurecht moeten zijn.

na lang veel laptops te hebben vergeleken kom ik er niet echt uit.
tips zijn erg welkom.

mijn budget voor een laptop is max 800 euro...hopelijk is dit haalbaar.
alvast bedankt voor de tips!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Heb je zelf al iets gezocht of dacht je van, hier helpen ze me wel.
Er zijn vele topic`s hier op tweakers te vinden over wat jij wilt, zoek daar eens tussen.

En je geeft aan laptops te hebben vergeleken, maar welke.
Geef eens meer info, met wat je nu hebt kunnen we niet veel.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Verwijderd

nou aangezien ik me afgelopen weken wel aardig heb ingelezen.
is de enigste optie zover mij bekend een dell xps 15 met het duurdere paneel echter denk ik dat je het met 800 euro niet gaat redden.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-12 12:52

Nutral

gamer/hardware freak

voor 800 euro krijg je geen laptop met een ips paneel. Er zijn maar een paar laptops met een ips paneel en dat zijn de Tinkpad x220, hp elitebook 17" en volgens mij de dell ook. macbook pro's hebben ook een goed scherm maar dat zijn ook niet allemaal ips panelen volgens mij.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Er zijn wel een aantal latops met ips paneel echter weet je wat je dan ook eraan kwijt bent en dat haal je niet met een bedrag van 800 euro, althans wanneer je toch een beetje redelijk snelle laptop wilt hebben. Vaak gaat dit dan namelijk weer ten koste van bv cpu of videokaart die erin zit en daar moet je bij laptops erg op letten.

Eerder denk ik dat je je dan beter een laptop met normaal scherm en verder goede specs kan kopen en naderhand dan een losse monitor met ips paneel erbij kan zetten, echter nadeel dan wel weer dat het niet zo mobiel is wanneer dat wel nodig is.

Maar ik denk dat je het beste eens hier bv kan rondkijken [Ervaringen] laptops met hoge resolutie schermen