Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil de Nokia C3-00 kopen.

Afbeeldingslocatie: http://i00.twenga.com/telefonie/mobiele-telefoon/nokia-c3-00-p_646220vb.png

Maar had een paar vraagjes, op internet lees ik dat mensen verbinding met WiFi maken en dat het automatisch naar GPRS (betaald internet) gaat. Heeft iemand hier problemen mee?

En ondersteund dit toestel ook Wi-Fi Hotspots? Bijvoorbeeld in de trein en McDonalds?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2011 19:55 ]

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:02
Internet toegangspunten die een verbinding met GPRS willen maken kun je verwijderen door naar Instellingen > Connectiviteit > Bestemmingen te gaan.

Echter weet ik niet of dat bij Series 40 van Symbian ook precies zo in elkaar zit.

Web Enrichment

Verwijderd

Topicstarter
Maar weet iemand of dit toestel ook WiFi-hotspots ondersteund, zoals in trein en bij McDonald's?

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:39:
Maar weet iemand of dit toestel ook WiFi-hotspots ondersteund, zoals in trein en bij McDonald's?
Ja, alle wifi netwerken worden ondersteund (b/g/n).
Favorieten -> WLAN -> Beschikbare WLAN's -> kies eentje.
(engels: Go to -> WLAN -> Available WLANs )
Als het een beveiligde WLAN is, dan wordt je (uiteraard) om een wachtwoord gevraagd.

[ Voor 4% gewijzigd door Fireshade op 16-03-2011 12:51 ]

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:51:
op internet lees ik dat mensen verbinding met WiFi maken en dat het automatisch naar GPRS (betaald internet) gaat. Heeft iemand hier problemen mee?
Dat is volgens mij de default instelling.
Als je de internetverbinding van je provider niet wil verwijderen, kan je ook instellen dat hij elke keer (= per applicatie die opstart) vraagt welke verbinding je wil gebruiken. Je ziet dan een pop-up menu met beschikbare netwerkverbindingen waaruit je kan kiezen.
Als je Wifi netwerken hebt opgeslagen en die zijn beschikbaar, staan die ook in de pop-up menu.

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem besteld en binnen gekregen, gebruik hem nu al 2 dagen.Een top toestel!

Alleen nu staat er een 'G' bovenin het scherm en gaat er steeds een paar centjes af (inmiddels is er al 2 euro af).

Ik weet dat het GPRS is, het laatste wat ik me kan herinneren is dat ik een spelletje aan het doen was, en toen ik dat afsloot zag ik die G staan. Die staat er nu nog steeds. Heb de telefoon maar even tijdelijk uitgezet.

Is hier een oplossing voor? En kan je GPRS uitschakelen?

UPDATE: Instellingen hersteld, morgen bel ik Vodafone even op en vraag even of ze mobiel internet (GPRS) voor mij blokkeren!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 21:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
GPRS is nu geblokkeerd, had klantenservice opgebeld en kon zo geregeld worden!

Toch bedankt voor jullie reacties.

Mvg,
Robin!

Verwijderd

ik heb een vraag ik heb mijn beveiligingscode vergeten van mijn nokia C3-00 , mijn baterij was op ik wou mijn nokia terug aanschakelen maar ik moet de beveiligingscode tpen maar ben het vergeten hoe kan ik hem terug open of verwijderen , dank u

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Probeer het aub eens in dit topic: Nokia C3-00

Overigens ga ik dit topic naar Overige Mobiles verplaatsen, daar is het beter op zijn plaats.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1