Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:33

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Topicstarter
Hoi,

Ik zou graag willen weten hoeveel data ik per maand gebruik, hoeveel SMSjes ik stuur of hoeveel minuten ik bel. Helaas vermeldt Vodafone geen totalen op mijn rekeningen, alleen een waslijst met alle gesprekken, smsjes en dataverbindingen. Heeft iemand hier toevallig al eens een tooltje gezien waarmee je dat eenvoudig kan optellen zonder het handmatig te moeten doen? Plakken in Excel gaat niet, hij herkent de kolommen niet.

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:10

Korakal

Up up up!

Je kunt wel plakken in Excel en daarna splitsen in kolommen; moet je even zoeken of er bijv. tabs tussen de kolommen zitten.
Ik kan me herinneren dat ik een paar maanden geleden dat ook nog eens heb gedaan, dus het is wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 01:34

job

Jeroen schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:28:
Heeft iemand hier toevallig al eens een tooltje gezien waarmee je dat eenvoudig kan optellen zonder het
In Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanten staat ergens een scriptje om je verbruikte data uit de pdf te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:33

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Topicstarter
job schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:32:
[...]

In Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanten staat ergens een scriptje om je verbruikte data uit de pdf te halen.
Super, dat is wat ik zocht :)

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."