[bug] Maximale lengte productreviews

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
nav [bug] maximale lengte productreviews

Crisp geeft in de sluitmessage aan dat er nu 128kB beschikbaar zou moeten zijn, maar als ik m'n review wil posten, die een bescheiden 67755 karakters heeft, dan krijg ik alsnog de error dat de review te groot is. Dus het lijkt erop of het limiet nog op de 64k staat.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 20:21

PcDealer

HP ftw \o/

En God knows dat ik jouw review graag wil lezen :p

LinkedIn WoT Cash Converter

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De 128kB limiet geldt (ook, of misschien juist) voor de geparsede versie. Wellicht gebruik je erg veel markup?

Intentionally left blank

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Zou kunnen... ik gebruik veel tabellen, plaatjes etc, blijkbaar neemt dat nog eens een kleine 60K in beslag.

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:35
Terw_Dan schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:53:
Zou kunnen... ik gebruik veel tabellen, plaatjes etc, blijkbaar neemt dat nog eens een kleine 60K in beslag.
Met veel mark-up zal dit inderdaad snel toenemen, bijvoorbeeld:
Elke newline is dan alleen al 4 karakters extra (<br>)
Een lijst heeft voor elk item 9 extra: <li> + </li>

Je kan voor de grap eens de broncode van een review kopieren en plakken en kijken hoeveel bytes dat is.

Voor de plaatjes, gebruik je ook het genoemde truukje in het topic in je eerste post? Wiethoofd in "[bug] maximale lengte productreviews"

[ Voor 14% gewijzigd door C0rnelis op 12-03-2011 23:37 ]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Daar gaat het blijkbaar fout. Ik wist niet dat je tegenwoordig ook hier kunt zien hoeveel bytes een post groot is, maar gezien het daar bij staat is het makkelijk checken. Ik heb 48476 karakters in m'n huidige review staan, maar dat is geparsed dus 111.480 bytes, dus nu zou het moeten passen, nu ik er wat grafiekjes heb uitgesloopt. Er moeten nog wel wat plaatjes bij, maar dan moet het wel lukken om onder de 128k te blijven :)

@C0rnelis, ik maak gebruik van tooltips (als ik die niet invul in de benchbakker dan blijft het ding lee, dus dat scheelt al een boel hoop ik :)).

Enige wat ik me afvraag, is het niet mogelijk om ergens bij het posten van je productreview te laten zien hoe groot de geparste versie zal zijn? Ik ram het nu gewoon even in een post, zodat ik kan zien hoeveel bytes het is, zodat ik nu m'n 3 reviews onder de 128k heb gekregen, maar het zou nog handiger zijn als dat bij de review zelf kon :)

[ Voor 22% gewijzigd door TERW_DAN op 13-03-2011 15:56 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb in ider geval de foutmelding uitgebreid met een indicatie van de maximale grootte en de huidige grootte (zowel rml als geparsed).

Intentionally left blank

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
gij heldt _o_
Pagina: 1