Toon posts:

LG laat 300.000 PS3's in beslag nemen => update

Pagina: 1
Acties:

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-02 11:11

Tweakjur

Redacteur
Dat was ons ook al opgevallen ja :) oude bericht is geupdate met een link naar een geheel nieuw bericht. We vonden dat er niet iets teveel nieuwe informatie was om het simpelweg in een update te stoppen.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Ik moet even m'n ei kwijt. :)

Ik had al zo'n vermoeden voor bovenstaande argument, ik herinnerde me een Assange discussie...

Maar ik wil toch even zeggen dat ik het qua 'teveel' nieuwe informatie toch wel vind tegenvallen. We hebben het eigenlijk over een kort geding, rechtzaak 18 nov, en de kosten van 130.000 euro en 200.000 per dag? Dat had prima in een update kunnen passen;

Update 19:25 - De beslaglegging is donderdagmiddag door de rechter opgeheven via een kort geding van Sony, waarvan de juridische kosten van 130.000 euro voor LG zijn. Zolang LG dit niet laat weten aan de belastingsdienst zal er een verdere 200.000 euro per dag moeten worden betaald, meld InsideGamer. De daadwerkelijke rechtzaak over de kwestie zal pas op 18 november van start gaan, tot die tijd kan Sony de PS3 blijven verkopen.

Om nou het hele 300k, politie-inval & 275k in tilburg, het bluray-patenten verhaal & situatie te herhalen is wat ehm, "nu.nl" zegmaar (als ik even weer naar het Assange topic mag verwijzen ;) ). Dat het in Den Haag afspeelde heb ik dan niet gemeld in bovenstaande update, maar of dat nou toegevoegde waarde is.

Het is nu natuurlijk te laat om het hele nieuwsbericht weg te knikkeren, maar er mag wel wat consistenter met wat voldoende is voor een nieuw bericht worden omgesprongen imho. Ik snap dat het een rand-gevalletje is, maar nu de twee nieuwsberichten elkaar direct opvolgen vind ik het tijd om te klagen. ;)

</ei>

Spolap: Interactive webcomic

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Die twee berichten na elkaar verdienen geen schoonheidsprijs. De afweging die gemaakt is, is dat het eerste bericht erg goed werd gelezen en al enkele tientallen reacties had. Het nieuwsfeit van het tweede bericht was zo tegenovergesteld aan het eerste bericht, dat het herschrijven van het eerste bericht erg vreemd zou zijn geweest in combinatie met de reacties.

Door sec alleen de update bij het eerste bericht te plaatsen en in de titel 'update' te zetten zou in onze mening te kort doen aan het belang van het nieuwsfeit uit het tweede bericht. Het gaat hier namelijk niet om een aanvulling op het bericht, maar om een nieuw nieuwsfeit. Ik heb daarom besloten er toch een apart bericht van te laten te maken. Als het eerste bericht om 13 uur 's middags zou zijn gepubliceerd, hadden we daar ook voor gekozen. Het kwam nu, toegegeven, wat ongelukkig uit. Achteraf hadden we wellicht het eerste bericht niet moeten publiceren en net zo lang moeten wachten tot we nieuws vanuit de rechtszaak konden melden (al wisten we uiteraard niet hoe lang dat zou duren).