Toon posts:

CH3HNAS media sharing eigenaardigheden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoera de CH3HNAS is binnen.
Ik aan de slag ... HFP is de revue al gepasseerd en gaat ook zeker op termijn geïnstalleerd worden maar "out of the box" zou het een UPnP media server ondersteunen (toch iets waar ik hem specifiek voor had uitgezocht (naast torrent client... ))

Maar helaas als ik nu kijk via bijvoorbeeld m'n windows 7 media player zie ik totaal niet terug van alle media info die er toch zou moeten zijn.
MP3-tjes die ik heb zijn allemaal van artiest "Unknown"/album "Unknown".
Kijk ik in de MP3-tjes via hun properties (als files) staat de hele zooi er dus wel in...

Ben ik de enige ? of heeft iedereen het ding al uitgerust met een andere opensource media-sharer???

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-02 09:17
Ik heb ooit op de CH3SNAS de iTunes server gebruikt en die verslikte zich toch omdat de rechten op de bestanden niet helemaal lekker stonden. Toen kon ik de info niet meer wijzigen vanuit iTunes. Geen idee of jou probleem van vergelijkbare aard is, maar wellicht dat je daar een beetje mee kunt spelen.

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gecheckt via ssh en alles staat open voor iedereen.
-rwxrwxrwx voor alle files...
drwxrwsrwx voor alle dirs...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02-2025

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

- Kan je uPnP programma dat wel ?!
- Kan WMP via je uPnP programma dat wel ?!
- Hebben de files wel de juiste indeling voor zowel WMP als je uPnP programma ?!

Zomaar wat ideeën :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Media bestanden stonden eerder op een Server (die helaas de geest had gegeven) en werden daar al via WMP 11 en later via WMP 12 geshared als library. Dat gaf geen problemen.

Het gaat om "normale" mp3's in dit geval die alle relevante MP3-attributen gevuld hebben. Dus dat zou het ook niet kunnen zijn.

het UPnP programma is integraal onderdeel van de CH3HNAS. Dus de specs kan ik daarvan niet inzien, maar je zou toch mogen verwachten dat als het als Media Sharer die als UPnP Media A/V wordt gepromote dat het dat soort info door geeft. Dat het geen FLAC bestanden aan kan snap ik ook nog ....