Die gozer denkt dat ie alles weet, volgens mij zit ie 24 uur per dag achter de pc echt zo'n Nerd ventje, en z'n manier van moderen vind ik ook shit!
Tom is een echte NERD.. zoals hij soms in dat IRC-kanaal zit ook..
laten we hopen dat best nooit iets snellers krijgt als 56k, want anders wordt het internet minder leuk
laten we hopen dat best nooit iets snellers krijgt als 56k, want anders wordt het internet minder leuk
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Slaap lekker verder...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
hahahahah!
Hij is een nerd omdat hij topics sluit van jou?
lol!
Hij is een nerd omdat hij topics sluit van jou?
lol!
Jij bent een dwaas. En een domme dwaas, want wat is er stommer dan een global mod gaan zitten afzeiken in Lieve Adjes? Wil je een ban of zo?
Lord Daemon
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Als je dreigt, moet je het ook doen... dreigen alleen is nogal zwak.Op Friday 16 March 2001 18:57 schreef Lord Daemon het volgende:
Jij bent een dwaas. En een domme dwaas, want wat is er stommer dan een global mod gaan zitten afzeiken in Lieve Adjes? Wil je een ban of zo?
Lord Daemon
Ow, ja, dus kritiek hebben op een Mod of Ad is niet toegestaan? hmm, lekker...
Virussen? Scan ze hier!
"Wildhagen is ook een Nerd.."Op Friday 16 March 2001 19:01 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Als je dreigt, moet je het ook doen... dreigen alleen is nogal zwak.
lekkere kritiek is dat dan.. das gewoon schelden
maar jah.. om nog eens op de stelling terug te komen.. waarom zou hij geen nerd mogen zijn
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Schelden doet geen pijn, lekker puh"Wildhagen is ook een Nerd.."
lekkere kritiek is dat dan.. das gewoon schelden
Virussen? Scan ze hier!
Oi, stelletje Flamers. Kappen met deze ongein. Banlijst kan echt wel langer worden.Ow, ja, dus kritiek hebben op een Mod of Ad is niet toegestaan? hmm, lekker...
Zoals ik al zei: dreigen is lame, doe het dan ook.Op Friday 16 March 2001 19:06 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
Oi, stelletje Flamers. Kappen met deze ongein. Banlijst kan echt wel langer worden.
Maar ja, je bevestigd wel de waarheid van mijn stelling....
Virussen? Scan ze hier!
Schelden is IMHO wat anders dan kritiek geven...Op Friday 16 March 2001 19:01 schreef wildhagen het volgende:
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Nou, als je Nerd al schelden vind, jongejonge. Trouwens, Adjes doen vrolijk mee met schelden en dreigen (zie reply van Deamon). Beetje meten met 2 maten als users dat dan opeens niet mogen.Op Friday 16 March 2001 19:09 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Schelden is IMHO wat anders dan kritiek geven...
Maar goed, ze knutselen en dreigen maar raak, laat ze maar lekker kapotgaan aan te hoge eigendunk, ik kap er mee.
Virussen? Scan ze hier!
Als jij serieus wilt dat ik je aan ban aansmeer, dan wil ik dat echt wel overwegen. Ikzelf vind je (wildhagen) een behoorlijk onmisbaar onderdeel van GoT, maar je bent wel in rap tempo bezig jezelf aan het onmogelijk maken.Zoals ik al zei: dreigen is lame, doe het dan ook.
Niet alleen Tom is nerd -> alle Adjes en Modjes zijn nerd imHo
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Het nut van dit topic (inclusief alle overspannen reacties) is me totaal onduidelijk
Laatste punt: welnee.Op Friday 16 March 2001 19:12 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
Als jij serieus wilt dat ik je aan ban aansmeer, dan wil ik dat echt wel overwegen. Ikzelf vind je (wildhagen) een behoorlijk onmisbaar onderdeel van GoT, maar je bent wel in rap tempo bezig jezelf aan het onmogelijk maken.
FF in een stelling zetten dan.
1) Users mogen niet schelden en dreigen
2) Adjes en modjes mogen users wel uitschelden en dreigen.
Rara, wie kan me hier de logica dan even van aangeven? Ik ben hier namelijk een beetje het spoor van de logica bijster.
O ja, en degene die me nu ligt te spammen (op zowel mail als ICQ) n.a.v. dit topic wil die daar per direct nu mee ophouden? Dank u.
Edit: w.m.b. mag dit topic dicht, hier komt m.i. toch niks zinnigs uit...
edit2: typo...
Virussen? Scan ze hier!
Naar mijn idee was het geen dreigen wat gedaan werd door LD. Het was een waarschuwing. En nee, je word hier niet gestraft als je kritiek uit. Maat het moet wel onderbouwd worden met argumenten. Dit slaat gewoon helemaal nergens op en is gewoon een persoonlijke aanval op Tom. De reden weet ik niet. Dus als het persoon die hermee begonnen is even met argumenten wil komen, en ook even zeggen wat de aanleiding is geweest voor het plaatsen van dit topic...Op Friday 16 March 2001 19:11 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Nou, als je Nerd al schelden vind, jongejonge. Trouwens, Adjes doen vrolijk mee met schelden en dreigen (zie reply van Deamon). Beetje meten met 2 maten als users dat dan opeens niet mogen.
Maar goed, ze knutselen en dreigen maar raak, laat ze maar lekker kapotgaan aan te hoge eigendunk, ik kap er mee.
Ecteinasciddin , wat ik nou niet begrijp , waarom sluit je deze k*ttoppic niet ? of waarom wordt hij niet gesloten ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
omdat je altijd zo zit te schelden op Best.. omdat ze daar geen flat-rate internet aanbieden via een andere kabel dan ed telefoonlijn
Omdat ecteinascidin dat niet kan...die is "slechts" moderator van P&M
Maar gezien het feit dat dit weer nergens heen gaat lijkt een slot me wel een aardig idee
Maar gezien het feit dat dit weer nergens heen gaat lijkt een slot me wel een aardig idee
Ik wil wel even kijken wat de reden was om dit topic te openen Daniel, dus ik maak hem weer even open.
Overigens, voor wat het waard is. Zowel users als adjes mogen niet schelden. Let daar goed op.
oh en dat maak jij uit sukkelOp Friday 16 March 2001 19:35 schreef ecteinascidin het volgende:
Overigens, voor wat het waard is. Zowel users als adjes mogen niet schelden. Let daar goed op.
oh en dat maak jij uit sukkelOp Friday 16 March 2001 19:35 schreef ecteinascidin het volgende:
ehm.. megadubbelpost haast
Prutsers, kunnen jullie dan helemaal niks?
Zelfs normaal op het submit knopje klikken is te moeilijk >:)>:)>:)
LOL, BAN!!!Op Friday 16 March 2001 19:41 schreef Daniel Kegel het volgende:
Prutsers, kunnen jullie dan helemaal niks?
Virussen? Scan ze hier!
/msg GoTserv mkick #lieveadjes
Professioneel Hyves-weigeraar
* DSmarty vindt dit allemaal wel humoristisch 
De ene nerd beschouwt de andere nerd als nerd, vervolgens neomt de andere nerd de ene nerd weer een nerd (volgen jullie het nog
)
* DSmarty zegt wijs: En zo mijne heren creeert men een onzinnige loop.
Dus kunt U concluderen dat dit wederzijds gezeur weinig zin heeft, elk normaal persoon weet dat iedereen gelijke rechten en plichten heeft in dit land & dat een beetje respect voor elkaar ook niet dodelijk is.
Dat telt zowel voor adjes, modjes, users, critici etc. etc. etc.
De ene nerd beschouwt de andere nerd als nerd, vervolgens neomt de andere nerd de ene nerd weer een nerd (volgen jullie het nog
* DSmarty zegt wijs: En zo mijne heren creeert men een onzinnige loop.
Dus kunt U concluderen dat dit wederzijds gezeur weinig zin heeft, elk normaal persoon weet dat iedereen gelijke rechten en plichten heeft in dit land & dat een beetje respect voor elkaar ook niet dodelijk is.
Dat telt zowel voor adjes, modjes, users, critici etc. etc. etc.
Nou, die argumenten blijven weer eens uit. Ze laten wel zien wat voor personen het zijn. Op slot die rotzooi maar weer.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()