Toon posts:

[TABLETS] Van Chinese Websites goed/of niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 1.941 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.net,

Ik zit al een enige tijd te dobben wat betreft de tablets die uit china komen.

Zijn er uberhaupt al mensen die een goedkope Tablet hebben laten overvliegen?
Er zijn dat ik weet, meerdere websites die tablets aanbieden. Allemaal tussen de 80$ - tot wel 300$.

Hier is een simpel voorbeeld:
http://www.dealextreme.co...camera-arm11-800mhz-53498

Ik zou bijvoorbeeld liever zo'n Android Tablet willen dan een iPad, maargoed of dit allemaal zo betrouw baar is? Hoewel ik wel aardig wat dingen bij DealExtreme heb besteld, maar dat waren allemaal producten die onder dit bedrag zaten (niet erg als het na een tijd kapot ging).

Wat vinden jullie? En wat denken jullie? :z _/-\o_

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 09:05
Kijk anders eens in Het Grote Android Tablet topic - deel 4 en voorgaande delen, daar stikt het van mensen die goedkope chinese tablets kopen.

[ Voor 23% gewijzigd door Taigu op 08-03-2011 21:49 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:59
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:31:
Beste Tweakers.net,

Ik zit al een enige tijd te dobben wat betreft de tablets die uit china komen.

Zijn er uberhaupt al mensen die een goedkope Tablet hebben laten overvliegen?
Er zijn dat ik weet, meerdere websites die tablets aanbieden. Allemaal tussen de 80$ - tot wel 300$.

Hier is een simpel voorbeeld:
http://www.dealextreme.co...camera-arm11-800mhz-53498

Ik zou bijvoorbeeld liever zo'n Android Tablet willen dan een iPad, maargoed of dit allemaal zo betrouw baar is? Hoewel ik wel aardig wat dingen bij DealExtreme heb besteld, maar dat waren allemaal producten die onder dit bedrag zaten (niet erg als het na een tijd kapot ging).

Wat vinden jullie? En wat denken jullie? :z _/-\o_
Er zijn genoeg mensen die een tablet uit China gehaald hebben. Kijk eens rond in de Android topics hier

Android

Meest gebruikt op dit moment zijn de ZT-180, Flytouch II en de Herotab

WWE10 (WOWpad, SuperPAD, Flytouch II, CEM111, APad GF10)
Herotab MID816

Algemeen:
Het Grote Android Tablet topic - deel 4

Ik heb zelf een Flytouch II van Aliexpress. Maar ook Pandawill en Merimobiles zijn veelgebruikte tablet-shops.
DX is eigenlijk alleen leuk voor accesoires, voor tablets kun je ze imho beter links laten liggen

[ Voor 7% gewijzigd door DJSmiley op 08-03-2011 21:50 ]

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik verplaats deze even naar een ander forum waar het wat beter past.

Move SG >> SF

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:26
Ik denk dat het nogal uitmaakt wat je er precies van verwacht.

Als je van plan bent een tablet te kopen met goede support en regelmatige updates dan ben ik bang dat het toch wel zal tegenvallen.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 16:25
http://www.samenkopen.net/
Hier kopen ze ook uit china.
Klik op de android tablet, en lees de forum zeer goed, daar vind je info of ze goed zijn.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:26
jan99999 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:14:
http://www.samenkopen.net/
Hier kopen ze ook uit china.
Klik op de android tablet, en lees de forum zeer goed, daar vind je info of ze goed zijn.
Ziet er allemaal erg 'chinees' uit.
Als ik bijvoorbeeld bij een van die modellen lees dat multitouch (nog?) niet werkt dan is mijn vertrouwen al weg. Hoe veel updates mag je verwachten bij zoiets?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Gadgeteer schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:08:
[...]

Ziet er allemaal erg 'chinees' uit.
Als ik bijvoorbeeld bij een van die modellen lees dat multitouch (nog?) niet werkt dan is mijn vertrouwen al weg. Hoe veel updates mag je verwachten bij zoiets?
Verwachten? Niks. Ook geen garantie. Alles op basis van goodwill.
De Chinezen hoeven zich niet druk te maken om consumentenrecht en consumentenorganisaties. Ze hoeven alleen hun naam een beetje hoog te houden door wel te leveren. Door de lage prijzen verkopen ze toch wel.

Zelf heb ik twee Chinatabs met een derde op komst. Voor mij is de prijs/kwaliteit okay en ik heb er nog geen 'panne' mee gehad. (kwestie van geluk?)
Ze zitten goed genoeg in elkaar, maar verwacht geen topkwaliteit: het zijn simpelere en goedkopere onderdelen.Het blijft een beetje een gok. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Beste,

heb gehoord dat wat mensen hun Tablet uit China hier gekocht hebben: http://www.virtualvillage.nl/electronica/android-tablets-and-netbooks.html

Maar let wel op: er zitten ook behoorlijk oude bakken bij. Volgens mij deugen de tablets wat met 1Ghz en de Freescale A8.

;)

Verwijderd

Het kicken van een oud topic zonder een duidelijke inhoudelijke reactie te hebben is niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.