Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Eerst MMO Game.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.368 views

• 1337mhz
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20-05 16:08
Hallo mede Got'ers

Ik zou graag weten wat jullie eerste mmo ervaring is en wat je van deze game vond en of je dit ook misschien nog speelt, je naam hierop enz. Ik heb hier een demo versie van hoe je het in zou kunnen vullen.

Wat vond ik ervan?: Ik vond het een erg verslavende game ook al had het een gameplay waar geen touw aan vast te knopen valt, de quests zijn slecht de graphics zijn minimaal. Al tot al vond ik het toch een leuke game.

Zo, dat is het:P

1337mhz >:)

• Dylan93
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18-05 12:36
Eerste game: Flyff (Fly for Fun)
Wat vond ik ervan: Toen de tijd geweldig spel, nu vind ik het uitmelkerij en totaal unbalanced.
Nog actief: Nee
Naam op dit spel: Weet ik niet meer :P

• Andiaen
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12-05 18:13
Nou dan zal ik ook maar een duit in het zakje doen;

Eerste game: Final Fantasy XI
Wat vond ik ervan: Geweldig, het spel zag er ontzettend goed uit (toentertijd) en had een zeer diepgaande, maar steile leercurve.
Nog actief?: Nee, helaas een halfjaar geleden gestopt. Al heb ik wel een jaar of 5 gespeeld. En in vijf jaar heb ik slechts bereikt wat de gemiddelde speler in vier maanden bereikt.
Naam op het spel: Andiaen

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20-05 14:18
Ook maar eventjes!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• 1337mhz
Zou een moderator de de titel kunnen aanpassen want het woord Eerst moet Eerste zijn,

Vriendelijk bedankt,
1337 mhz

• 1337mhz
quote:
Dylan93 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:57:
Eerste game: Flyff (Fly for Fun)
Wat vond ik ervan: Toen de tijd geweldig spel, nu vind ik het uitmelkerij en totaal unbalanced.
Nog actief: Nee
Naam op dit spel: Weet ik niet meer :P
Ook gespeeld tot v12.

Ik ben gestopt omdat ze de xp rates naar beneden hebben gehaald terwijl deze al zo laag waren.
En omdat gpotato een stelletje geldwolven zijn,

v9 was de dood van Flyff, darkon was maar half zo vol als het in v8 nog was

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:37
quote:
1337mhz schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:36:

• 1337mhz

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:37
quote:
Ally

• 1337mhz
Nightelf here:P

• Nazanir
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-05 22:45

Nazanir

Is pappa!

Even kijken hoor, eerste MMORPG die ik speelde:

Eerste game: Ragnarok Online (was nog in de Alpha fase)
Wat vond ik ervan?: Heerlijk sfeervol, zelfs vandaag de dag nog. Een van de betere soundtracks die ik ooit had gehoord in de game. Het level up systeem was wat minder newbie friendly, als je niet een specefieke build volgde waarin je je punten investeerde, kon je er donder op zeggen dat je poppetje ging zuigen. De spel wereld zelf was heerlijk sfeervol, en het class system was ook voortreffelijk gedaan.

-

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Om eerlijk te zeggen, weet ik niet precies welke mijn eerste MMO was. Dus ik pak maar de gene die ik als eerste 'lang' heb gespeeld :)

Wat vond ik ervan?: Grandioos, ondanks de game enorm grindfest was, met de community toch enorm goeie tijd gehad en zelfs nog 3 jaar vriendin aan over gehouden :P Game an sich blijft nog steeds in mijn top 3 beste MMO's allertijden (concept, gameplay en art-wise). De MMO zelf was behoorlijk 'close community', omdat er maar 5 actieve guilds waren waar je lid van kan worden, die onderdeel van het spel waren. Was je bekend, dan was je ook nagenoeg in de hele game bekend.

En dan nog een andere, half jaartje later

Wat vond ik ervan?: Heroes! Wat wil je nog meer? Erg leuke community, eindelijk het echte gevoel van een tank zijn, leuke healers en behoorlijk solide gameplay. Ook de latere toevoeging van Villains gaf een breder aspect aan de game, helaas zijn de totale activiteiten binnen de game vrij matig en is het met de europa server slecht gesteld.

SinergyX wijzigde deze reactie 08-03-2011 17:33 (14%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Seraphin
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:59
Muhahah gaaf dit.

Eerste game: Diku-MUD (of specifieker: Merc 2.2)
Gespeeld: 1995-1996

Wat vond ik ervan?: Verslavend... érg verslavend (heeft me een half jaartje langer studeren gekost).
Volledig text-based mmorpg-en, en gek dat je werd! "n, n, n, n, w, w, *kut afslag te vroeg!", e, e, n, w, w, *dies*

En maar tekst macro's fabriceren om sneller je casts te doen:
/cct "/cast 'Chill Touch #t' etc etc etc.
:p

"You haven't lived untill you die in MUD!"

Nog actief?: Al jaren niet meer (gelukkig maar) ;)

Naam op dit spel: Crash

Ik kan me trouwens nog steeds de emotes herinneren die je met /crash kon doen:
/crash:
* Seraphin puts on his crash helmet and waits for the BIG one!

/crash #target:
* Seraphin points his finger at #t and accuses him of crashing the mud with his endless spamming

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Il 2
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13-01 15:29
Eerste game: World of Warcraft
Wat vond ik ervan?: Heel verslavend, een heel nieuw soort game voor me, vond het heel tof, heb in totaal zo'n 6 jaar de game gespeeld. Met duizenden anderen in een drukke wereld rondlopen was nieuw voor me, vond (en vind, alleen niet met WoW meer) het fantastisch, het samenwerken, het praten, de quests etc.. gewoon steeds nieuwe dingen die erbij komen zijn leuk.

• Cthulhu
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 30-04 06:10

Cthulhu

Carpe Noctem

Eerste game: Dark Age of Camelot 2002-2007

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Dalyxia
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 07-04 23:41
wat is de definitie van massive?? hoeveel spelers is dat? vroegah had je doom1 multiplayer met max 4 spelers, kwam er een progje waardoor je met zijn 8-en tegelijk kon knallen, dat was massive voor die tijd

dus 1-8 spelers: doom1, naam kon je toen nog niet kiezen :)
9-32 spelers: Counterstrike, naam Dalaii
32-64 spelers: Wolfenstein Enemy Territory: naam Dalaii
64-veel: World of Warcraft: naam Dalyxia

• Skizzik0
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20-05 17:54
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:31:
Wat vond ik ervan?: Grandioos, ondanks de game enorm grindfest was, met de community toch enorm goeie tijd gehad en zelfs nog 3 jaar vriendin aan over gehouden :P Game an sich blijft nog steeds in mijn top 3 beste MMO's allertijden (concept, gameplay en art-wise). De MMO zelf was behoorlijk 'close community', omdat er maar 5 actieve guilds waren waar je lid van kan worden, die onderdeel van het spel waren. Was je bekend, dan was je ook nagenoeg in de hele game bekend.
Wow, niet veel mensen die dat ook hebben gespeeld. :D
Was inderdaad een enorme grind maar ik moet zeggen dat de 'oorlog' tussen de verschillende clans wel erg leuk werkte, basis binnenvallen en relic(s) stelen.
Heb ook nog een tijdje Storm Riders Online beta gespeeld (westerse release van FWO) maar denk niet dat dat daarna iets is geworden. IMO ook niet goed genoeg voor pay-to-play.

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
Wat vond ik ervan?: Super, alhoewel ik alleen een gratis account heb gehad. Hierdoor ben ik meer MMO's gaan spelen. Het zag er in feite lelijk uit, alles wat vreselijk laggy, support was er toen nagenoeg niet omdat het eigenlijk een Aziatische MMO is(was). Toch enorm veel plezier gehad.

• Evion
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20-05 21:29
M'n eerste mmo was:

Rose online
------------------------------------------
Het beste wat me ooit is overkomen! :)

Ik zat toentertijd nog op de middelbare school @ 1e klas. Een vriend van me kwam ermee en zo is het balletje gaan rollen >:)

Evion wijzigde deze reactie 09-03-2011 11:12 (37%)

• WoKo
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09:01
Eerste game: Jumpgate
Nog actief?: Nee, ik kwam World of Warcraft tegen

• Maiser
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-07-2014

Maiser

Im on a horse.

Ondanks dat het vergeleken met de games nu toch wel een grindfest was heb ik me er ontzettend in vermaakt. Het hele RvR was leuk, ook Darkness Falls was altijd goed te doen. En ook al was de server niet druk (speelde op Hibernia / Excalibur met zo een 400 man ofzo? :P) was het altijd gezellig.
Naam op dit spel:
Souffle, Deena, Destynova

- When I get sad, I stop being sad, and be awesome instead... True story ! -

• HellPunk
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20-05 15:31
Eerste game: Dark Age of Camelot, van kort na de launch tot 2005 of 2006, met nog een korte heropleving in 2008
Wat vond ik ervan?: IJzersterk, dankzij het systeem met drie realms, maar vooral omdat ik in een schitterende guild en alliance terecht gekomen ben. Afgeleides van deze guild bestaan nog steeds in WoW en WAR en we voeren nog steeds dezelfde principes hoog in het vaandel. En ja, DAoC is in deze nieuwe guilds nog steeds voer voor melancholische gesprekken! De Friar-class uit DAoC is volgens mij ook nog steeds onovertroffen

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

• FloydRaalte
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23-04 13:23

FloydRaalte

Diablo 3: Floyd#1443

Eerste game: Supspace (1996, voorheen bekend als Sniper)
Nog actief?: Na 15 jaar? Jazeker! En ik speel niet alleen, ik ontwerp levels, ben een systemoperator geworden en ga zo maar door. De game heet nu Continuum en is al wat jaren geleden door het softwarehuis Virgin vrijgegeven. Een hobby programmeur heeft het opgepakt en Supspace verbeterd en ongedoopt tot Continuum.

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• MrHarry
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 11:04
Eerste game: everquest

• Kaastosti
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 09:02

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Wat vond ik ervan?: Leuk weg te spelen! Uitgebreide maps, prima graphics, goede sfeer. Maar door de beta nog niet op fatsoenlijke servers... het werd nogal eens te druk, dan hielden ze het niet bij. Laggg

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• bnbaz
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Dit wordt toch echt wel iets teveel een opsomtopic, en da's niet de bedoeling :)

Voor kleine chit-chat kun je in De Gamelounge terecht. Het is nu natuurlijk alleen niet de bedoeling dat deze opsomlijst daar op eenzelfde manier door gaat. Houd het een beetje netjes en nuttig ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Huawei

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True