Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Eerst MMO Game.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.371 views

• 1337mhz
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-06 12:03
Hallo mede Got'ers

Ik zou graag weten wat jullie eerste mmo ervaring is en wat je van deze game vond en of je dit ook misschien nog speelt, je naam hierop enz. Ik heb hier een demo versie van hoe je het in zou kunnen vullen.

Wat vond ik ervan?: Ik vond het een erg verslavende game ook al had het een gameplay waar geen touw aan vast te knopen valt, de quests zijn slecht de graphics zijn minimaal. Al tot al vond ik het toch een leuke game.

Zo, dat is het:P

1337mhz >:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True