Toon posts:

Hulp nodig bij uitkiezen videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag allemaal,

Ik hoop dat jullie mij wat kunnen adviseren bij het uitkiezen van een nieuwe videokaart.

Allereerst zal ik even mijn huidige systeemspecs geven.

Acer Aspire 5910
Intel® Core™ i5 CPU 650 @ 3.20GHz
ATI Radeon HD 5570
6 gig intern geheugen.

Mijn budget ligt rond de €500,-

Ik ben alleen zelf niet zo heel handig dus ik heb er niet veel trek in om allerlei extra koelers e.d. te plaatsen.
Ik speel er voornamelijk mmo's mee, op het oog voor de toekomst ook de wat zwaardere games.
Ben dus eigenlijk op zoek naar een high end videokaart met een budget van 500 euro, die niet te heet wordt en makkelijk te plaatsen is.

Alvast ontzettend bedankt voor de hulp! :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door. Dan weet je waar je op moet letten als je een kaart gaat uitzoeken.

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 11:34

LieveNiels

On Fire

'Makkelijk te plaatsen' zal volledig afhangen van de ruimte die je hebt in de kast van die 5910. Zo op een plaatje ziet het er niet bijster ruim uit. In de prijsklasse waarin jij wat zoekt is groter over het algemeen beter, dus daar moet je voor oppassen.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:18
Als je van een low-end kaart naar een high-end kaart gaat, let dan ook op je voeding; of die wel genoeg stroom kan leveren.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Begin eens met het doorlezen van het topic waar Terw_Dan naar verwijst: **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?.

Voor aankoopadvies voor videokaarten hebben we hier op GoT een apart topic: [BBG aanschaf] Videokaarten. Daar kan je na het lezen van het eerste topic eventueel terecht mocht je dan nog vragen hebben.

Zie ook Best Buy Guide overzichtstopic om te zien waar je voor welke productengroepen terecht kan voor advies. Losse topics voor aankoopadvies zijn op GoT niet toegestaan, dus dit topic gaat daarom op slot.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoi en welkom op GoT! :)

We helpen je graag met het vinden van antwoorden op je vraag, echter is het wel de bedoeling dat je je vooraf zelf een beetje verdiept in je vraag en al het een en ander uitzoekt. Lees bijvoorbeeld een paar reviews van mogelijk geschikte kaarten, bepaal wat je belangrijk vindt, wat je ermee wilt kunnen etc. Lees de volgende (eerder genoemde) link anders even goed door:

**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Als je die stappen doorgelopen hebt kun je je vraag plaatsen in dit topic: [BBG aanschaf] Videokaarten. Succes met het maken van je keuze :)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:17

Edmin

Crew Council

get on my horse!

T-t-t-triple moderator combo!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.