Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 398708
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 22-01-2017
Hallo,

Mijn vrienden en ik zouden graag morgen een "Call of Duty bijeenkomst" doen bij een vriend van mij thuis. Wij hebben het spel alle vier op de wii, en hebben dus ook vier tv's nodig. we hebben er al drie, maar ik mag geen de mijne niet meenemen van mijn ouders :(
We hebben eerst geprobeerd om voor 3 van ons plasma's te huren, maar dat zou 850€ per dag kosten 8)7
Maar nu dacht ik, misschien komt mijn computerscherm in aanmerking? Bestaat er een soort kabel die scart- beeld en geluid in VGA en gewoon geluid (zoals de aansluiting van een koptelefoon naar een mp'3) omzet? of moet je daar echt al een grote converter voor kopen?

Bij voorbaat erg bedankt,
Bloemelau

Acties:
  • 0Henk 'm!

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online
Kabels zetten nooit een signaal om. Je moet dus het juiste signaal uitsturen of de boel omzetten met een converter.
De wii kan composiet, rgb of component uitsturen. Wellicht dat je ergens kan vinden hoe je zelf goedkoop een kastje kan solderen om rgb naar vga om te kunnen. Anders zit je inderdaad vast aan een converter die dit voor je doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SirYoshi
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15-07-2014
Als jij voor 850 per dag gaat huren doe je iets verkeerd, bel eens een ander bedrijf use google?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17:22

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Voor je xbox heb je hier miss wat aan:

http://www.wehkamp.nl/ent...wwECjCzkTwFwwECjC7wEwybwL

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 30-07 12:21
LMGTFY linkjes helpen de TS niet dus laat dat lekker achterwege.

[Voor 77% gewijzigd door psychoclown op 06-03-2011 16:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20:30
Voor z'n xbox?...........

Enneuh, waarom zou je je eigen TV niet mee mogen nemen?
LMGTFY is onderanderen niet leuk meer + Scart naar VGA is niet altijd evne simpel om te doen.. Sommige monitoren ondersteunen niet de lagere frequentie van TV's.

[Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 06-03-2011 16:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 31-07 20:00
De Wii spuugt alles op 480i resolutie uit via scart. Je hebt een component kabel nodig, die ondersteund de 480p resolutie die vga compatible is icbm met een component->vga transcoder. Een site als play asia ofzo moet ze wel hebben onder de accesoires categorie.

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10x-49-en-70-2sob.html
zoiets dus.

[Voor 12% gewijzigd door gravitone op 06-03-2011 16:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:08

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Wii naar VGA

Heb je toevallig niet iemand die zo'n dvd setje voor in de auto heeft, bij mij zitten daar ook componenten ingangen op.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True