bArt breekt met UPC-Eneco: wat nu? Chello?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
:(

Na twee jaar lekker snel te hebben kunnen internetten via bArt en Eneco (UPC), kapt bArt, m'n provider er nu mee. Ze zeggen dat Chello m'n abbo over kan nemen.

Is dat een beetje snel in Rotterdam? Als ik nu ga downen is het met een snelheid van 50-60 kbps. Kan Chello in Rotterdam daaraan tippen?

Zo niet, dan ga ik voor ADSL, maar dan moet ik m'n infrastructuur weer aanpassen (anders niet), en ik ga in het komende jaar verhuizen...

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Chello is dacht ik 128 kb/s ofzo
edit:
1,5 mbit technisch

Verwijderd

WAAAAAAAAAAAAAAAT?????????
Gaat bART kapppen? hoe weet je dat? nog geen mail gehad hoor. :'( :'(
Kutzooi ik ben pas 2 maanden zeer tevreden abbo......nou maar hopen dat Chello niet zo fucked up is :( :(
Damn......

Verwijderd

what the fuck?????

Verwijderd

hier in arnhem met chello haal ik vaak de 200 kb :-)

Verwijderd

mareh...nu wordt je automatisch doorgesluisd naar chello? of moet je daneerst weer je daar gaan aanmelden (dusaanmeldingskostenetc...) :( dat zou pas KUT zijn :'(

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Hier een topic waar wat meer staat

It seemed like a good idea at the time

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sonera in zwijndrecht rulessss

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Volgens mij ga je erop vooruit.

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
ja volgens mij ga je er ook op vooruit....ik haal vaak makkelijk 100 kb/sec (lees vaak 150)...maar ik woon niet in rotterdam....ik woon in leeuwarden...en das een eind weg :)

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

waar woon je ongeveer? in de alexanderpolder/rotterdam ken ik zo'n 6 tevreden klanten (incl. ikke) waarvan er minimaal 4 een powerabbo bij sonera/quicknet hebben. allen halen de 64kB/s DLlimiet makkelijk... Maar het hangt echt af van waar je woont

edit: smilies verschijnen op de gekste plaatsen :?

Verwijderd

Ik woon in Vlaardingen en kreeg vandaag dus ook DE brief :(

Heb ff op chello.nl gekeken, normaal kost een abo f 89,95 -> voor nieuwe abonnees. Stel dus dat je overgaat...tot 31 12 2001-> f 74,- en dan naar f 89.95 of meer!!! Het kan zijn dat je f100,- borg moet betalen voor je modempie.

Vooral dit zinnetje stoort mij:

" U krijgt de beschikking over een 20 mb homepage, 1 e-mailadres en 1 alias. Om technische .....alias aanbieden. DAAR STAAT TEGENOVER DAT U KUNT PROFITEREN VAN DE MODEMINSTELLINGEN VAN CHELLO. DEZE MAAKT HOGERE DATASNELHEDEN MOGELIJK.

ECHTER, ZOALS U WEET KUNNEN INTERNETSNELHEDEN IN DE PRAKTIJK FLUCTUEREN EN DAAROM NIET GEGARANDEERD WORDEN.

In normaal Nederlands: het kan alleen maar slechter worden :'(

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 17:43 schreef Vilenin het volgende:
Is dat een beetje snel in Rotterdam? Als ik nu ga downen is het met een snelheid van 50-60 kbps. Kan Chello in Rotterdam daaraan tippen?
Moet je maar ff naar www.coax.nl gaan. Daar staan onafhankelijke meetresultaten van het chello netwerk per regio tot op de postcode en het type modem aan toe!

edit:

Heb et uit nieuwsgierigheid nog ff nagekeken. Op de drukke uren kun je ongeveer op 387.9 kbit/s rekenen (48 kb/s) en 'snachts op 595.8 kbit/s (74 kb/s). Niet slecht dus... In elk geval beter als Leeuwarden met een Com21 modem :(

• Barracuda
  • Laatst online: 05-05-2023
GVD,
meen je dat nou is dat die aangetekende brief waar ik dat afhaal berigt voor in me brievenbus had gehad &W@^*&^*&^*#&^#*&#^*&#^*&#^*#&^#*&^#*&^#*&^#

chello is KUT
sonera is KUT

heb geen telefoon aansluiting
dus adsl is ook weer klote

maar waarom kapt bART ermee ?

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Barracuda
  • Laatst online: 05-05-2023
Op Friday 16 March 2001 23:09 schreef frautie het volgende:
Ik woon in Vlaardingen en kreeg vandaag dus ook DE brief :(

Heb ff op chello.nl gekeken, normaal kost een abo f 89,95 -> voor nieuwe abonnees. Stel dus dat je overgaat...tot 31 12 2001-> f 74,- en dan naar f 89.95 of meer!!! Het kan zijn dat je f100,- borg moet betalen voor je modempie.

Vooral dit zinnetje stoort mij:

" U krijgt de beschikking over een 20 mb homepage, 1 e-mailadres en 1 alias. Om technische .....alias aanbieden. DAAR STAAT TEGENOVER DAT U KUNT PROFITEREN VAN DE MODEMINSTELLINGEN VAN CHELLO. DEZE MAAKT HOGERE DATASNELHEDEN MOGELIJK.

ECHTER, ZOALS U WEET KUNNEN INTERNETSNELHEDEN IN DE PRAKTIJK FLUCTUEREN EN DAAROM NIET GEGARANDEERD WORDEN.

In normaal Nederlands: het kan alleen maar slechter worden :'(
maar uhm ik heb nu bij bART een email domain
gratis blijf ik dat wel houden dan

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Verwijderd

zoals ik het heb begrepen, krijg je een nieuw IP en mail adres......jippie :r

Verwijderd

Die kanker upc heeft bart er gewoon afgegooid allen maar omdat zij meer geld willen verdienen en nu gaat bart dus faiiet(of hoe je het ook schrijft)
En nu moet ik overgaan op chello om dat mijn ouders adsl te duur vinden!!!!!
Bart was dus namelijk ecgt wel een fantastische provider met goede service!:)
maar jaa..........
Dus moet het mar chello worden:(

Verwijderd

het is echt KUT :(
damn...
er staat btw toch dat je automatisch een tijdelijk abbo krijgt bij Chello?
En na een tijdje moet je dan ineesn aansluitkosten ofzow gaan betalen? :? ...hmm vaag
net supercrap achter de rug...dacht ik lekker 'stabiel' te kunnen internetten met bART ...kappen ze ermee :(

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Jah bART rulde gewoon

tot 2001 gebruik ik dan wel chello (misschien valt het wel mee)
Daarna stap ik over op ADSL, dat zal dan toch wel goed draaien.

*SNIF* ;(

It seemed like a good idea at the time

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

bart dus faiiet(of hoe je het ook schrijft)
Daar zou ik niet van uit gaan. Aan die 25,-/maand die bARTje ontvangt voor jou kabel abbo wordt niet super veel verdiend.
Als je je nl.com wilt behouden moet je een expressoweb private nemen. Bij chello heb je er ook geen inbel mogenlijkheid bij zoals bART dat wel bied.
De toekomst van Sonera is nog onduidelijk, daar is geen informatie over.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Pagina: 1