Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mqrius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-05-2021
Ik was aan het overwegen een SSD HD te kopen, maar heb geen idee hoe en wat. Naturally is de eerste stap dan de meest recente best buy guide. Die suggereert de Intel Postville X25-M of de OCZ Vertex 2.

Nou lees ik bij bijvoorbeeld de review van een andere SSD dat mijn moederbord, de Gigabyte GA-770TA-UD3, een crappy SSD-controller heeft, en dat ie te snelle SSDs niet trekt.

Dus vroeg ik me af, geldt dat voor meerdere SSDs? Zijn er schijven die ik beter niet kan kopen met mijn setup, omdat dat zonde van m'n geld is?

(Background: Ik zoek naar iets van ~€100 - €150, obviously groter/sneller is beter, maar verder niet zo veel idee. M'n complete setup is hier.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

HaseMike heeft een topic over SSDs op AMDchipsets; SSD performance op AMD borden info en handleiding

Ik kan je zo geen antwoord geven (gezien ik m'n SSD nog niet op een AMDchip heb geprobeerd), maar in dat topic staat vast wat zinnige info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mqrius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-05-2021
O ja die had ik gezien ja. Lijkt vooral te gaan over hoe je problemen moet oplossen wanneer je al een SSD hebt, dan een guide voor als men nog zoekende is :) Desalniettemin handig. *Bookmarked