Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het niet tijd om een 2012 topic te openen? De eerste nieuwe modellen worden nu al geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze settings voor de 55D8000

Mode: Movie
Backlight: 10
Contrast: 96
Brightness: 46
Sharpness: 20
Colour: 50
Tint; 50/50
Black Tone; Dark
Dynamic Contrast; Off
Shadow Detail; 0
Gamma: 1

White Balance;
R-Offset: 19
G-Offset: 18
B-Offset: 20
R-Gain: 31
G-Gain: 30
B-Gain: 24

Colour Space Red: R59 G0 B0
Colour Space Green: R10 G59 B10
Colour Space Blue: R0 G6 B61
Colour Space Yellow: R53 G50 B0
Colour Space Cyan: R4 G49 B50
Colour Space Magenta: R37 G4 B41

10 point WB
Interval 1: R2 G2 B2
Interval 2: R-1 G-1 B-1
Interval 3: R1 G1 B0
Interval 4: R0 G-2 B-2
Interval 5: R6 G4 B3
Interval 6: R7 G6 B4
Interval 7: R5 G6 B4
Interval 8: R3 G3 B2
Interval 9: R1 G1 B0
Interval 10: R-2 G0 B-1

Flesh Tone: 0
Edge Enhancement; Off
Motion Lighting: Off
XVYCC; Off
LED Motion Plus: Off

Colour Tone; Warm 2
DNF: Off
MPEG NF: Off
HDMI Black Level: Greyed Out - but Low if not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:57:
Wordt het niet tijd om een 2012 topic te openen? De eerste nieuwe modellen worden nu al geleverd.
Ik zal een dezer dagen een nieuw topic openen. Valt me wel op dat er dit jaar veel minder vraag is naar de nieuwe serie dan vorig jaar.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Laatst online: 23-06-2012
Quan Vu schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:38:
[...]

Ik zal een dezer dagen een nieuw topic openen. Valt me wel op dat er dit jaar veel minder vraag is naar de nieuwe serie dan vorig jaar.
En dat vind jij gek? ik niet dus zo geweldig is samsung niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
[...]

Dank je voor het posten van je setting , Maar ik blijf op film een pis kleur beeld houden ,wit is pis Grouw niet goed te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:48:
[...]Maar ik blijf op film een pis kleur beeld houden ,wit is pis Grouw niet goed te krijgen
Als je gewoon bent van het wasmiddel wit op je scherm te zien, dan duurt het ongeveer 1 tot 2 weken eer je brein de kleuren terug goed verwerkt. Het zit hem namelijk tussen de oren. 6500 °K, heb je hier op ingeregeld zie je de films ook zoals de regiseur het wou. Ben je geen filmfreak, dan regel je af op wat jou best bevalt
Wikipedia: Kleurtemperatuur
Plasma of LCD Kalibreren hoe? zie hier:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 17:30
Wat mij opvalt is dat er nu wel een 50" versie voor de 7500 serie en lager, maar niet voor de 8000 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Hoe schadelijk is het wanneer je films kijkt die zwarte balken boven en onderin het beeld vertonen?
Sommige films die vullen niet het gehele beeld op m'n D7000. Is hier wat aan de te doen qua settings? Ik kijk altijd films via een HTPC

En zijn er nog speciale settings om een computer aan een D7000 aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 10:04
Dark0z schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:11:
Hoe schadelijk is het wanneer je films kijkt die zwarte balken boven en onderin het beeld vertonen?
Waarom zou dat schadelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

aval0ne schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:31:
[...]

Waarom zou dat schadelijk zijn?
Omdat het beeld voor 1,5 uur op zwart staat. Het schijnt dat dit niet ten goede gaat van het beeldkwaliteit op langere duur. In de handleiding van de televisie wordt dit afgeraden. Ze wijzen je erop om zoveel mogelijk al het beeld te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
Dark0z schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:11:
Sommige films die vullen niet het gehele beeld op m'n D7000. Is hier wat aan de te doen qua settings? Ik kijk altijd films via een HTPC

En zijn er nog speciale settings om een computer aan een D7000 aan te sluiten?
Ik denk dat dat wel meevalt, al helemaal gezien bijna alle tv's in de 16:9 verhouding worden uitgebracht en bijna geen enkele film in die verhouding wordt opgenomen en je dus bijna bij alle films zwarte balken houdt. Zou je het beeld gaan vullen dan verlies je of aan de zijkanten film of de verhoudingen kloppen niet meer. Het lijkt mij niet dat schadelijk is tijdens de normale levensduur van de tv. Ik heb de C8000 (vorig model) nu al een geruime tijd en ik kijk erg veel films en merk totaal geen verschil in beeldkwaliteit.

[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 21-03-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:54
Heeft iemand ervaring met Uitzending Gemist via publiekeomroep.nl/ug in de browser van de TV? Het ziet er goed uit, maar zonder cursor heb je er niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
MY00 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:03:
Wat mij opvalt is dat er nu wel een 50" versie voor de 7500 serie en lager, maar niet voor de 8000 serie.
Voor de 2012 modellen wel (UN50ES8000), maar voor die van 2011 helaas niet, zou 50" ideaal vinden voor de D8000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
habermas schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:20:
[...]

Voor de 2012 modellen wel (UN50ES8000), maar voor die van 2011 helaas niet, zou 50" ideaal vinden voor de D8000...
ja app werk prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
MY00 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:03:
als ik hem op Dynamisch zet is wit echt wit maar op film is die Grouw tegen geel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:51
Volgens mij heeft 'breins' een cursus quoten nodig... Wordt er niet duidelijker op zo :)

Anyway: Een goed gekalibreerde TV laat je inderdaad het beeld zien zoals de makers het bedoelden. In het begin is dit vreemd, na een paar dagen ben je gewend. Zodra je hier aan gewend bent zie je ineens bij andere mensen thuis hoe ontzettend slecht hun beeld staat, je mist zonder een goede calibratie echt details her en der.

Overigens zou ik calibratie niet adviseren als je van laag-budget-films houdt, af en toe erger ik me te pletter aan hoe ze zich totaal niet aan de 'kleurregeltjes' houden en het beeld er echt niet uit ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 21:57

Ravefiend

Carpe diem!

Na veel zoekwerk zal k de vraag hier maar eens stellen. Heeft de Web Browser van de UE46D8000YS enige beperkingen met websites die het wel / niet kan bereiken? Gisteren heb ik nog de laatste firmware geinstalleerd op de TV maar ook dat heeft geen positief resultaat gehad. Wat niet lukt is dus het openen van http://mail.google.com/ , zelfs als ik ingelogd ben. De foutmelding die ik dan onmiddelijk krijg ik 'Server niet gevonden'. Anderzijds is het geen probleem om bv. http://docs.google.com te openen. HTTP / HTTPS maakt ook geen verschil, en mail.google.com werkt wel vanop het zelfde thuis netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:48:
[...]

Dank je voor het posten van je setting , Maar ik blijf op film een pis kleur beeld houden ,wit is pis Grouw niet goed te krijgen
heb nu andere settings voor de 55D8000, wat beter is:

Hoofdmenu
Beeldmodus: film
Backlight: 11
Contrast: 95
Helderheid: 43
Scherpte: 35
Kleur: 50
Tint: G50-R50
Beeldformaat: voledigscherm

Geavanceerde instellingen
Zwarttinten: uit
Dynamisch contrast: uit
Schaduwdetail: 0
Gamma: 1
Expertpatroon: uit
RGB modus: uit
Kleurruimte: aangepast
Witbalans: 26 / 25 / 26 / 33 / 42 / 25
10p Witbalans: uit
Huidkleur: 0
Randverbetering: uit
Bewegingsbelichting: uit
xvYCC: uit
Led motion plus: uit

Kleurruimte
Rood: 92 / 1 / 0
Groen: 0 / 59 / 0
Blauw: 0 / 5 / 65
Geel: 52 / 37 / 0
Cyaan: 0 / 67 / 48
Magenta: 50 / 4 / 58

Beeldopties
Kleurtint: standaard
Digitaal ruisfilter: uit
Mpeg ruisfilter: uit
Filmmodus: auto2
Motion plus: helder of uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:57
[...]

Niet gek in deze tijd. Iedereen houd de hand op de knip. Crisis, hè?!
Daarbij komt nog dat de nieuwe modellen niet zo'n revolutionaire verbeteringen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patv
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-08 22:12
Nu ook de adviesprijzen bekend zijn wordt het wel tijd voor nieuwe topic ja.

nieuws: Samsung voorziet 2012-tv-modellen van adviesprijzen

Hopelijk zullen de prijzen op de webshops lager uitvallen. Adviesprijzen zijn behoorlijk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je opgenomen programma's van de aangesloten harde schijf verwijdert in het smarthub - opgenomen programma's menu? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:56

frG

Is er ergens een goede website met meer informatie over de nieuwe modellen van Samsung? Ik wil graag een nieuwe tv kopen, alleen denk ik dat het verstandig is om een paar weken te wachten tot de nieuwe modellen er zijn.

Ik kan echter weinig tot geen reviews vinden van de nieuwe modellen, en ook nergens een goed overzicht.

update: heb ondertussen een goede site gevonden: http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/categorie/hdtv-producten/
hier staat de hele nieuwe serie, geen reviews, maar wel de volledige specificaties.

[ Voor 22% gewijzigd door frG op 22-03-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 10:04
frG schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:00:
update: heb ondertussen een goede site gevonden: http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/categorie/hdtv-producten/
hier staat de hele nieuwe serie, geen reviews, maar wel de volledige specificaties.
ik ken een betere site: www.samsung.com/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG

frG

Die zijn echt net gepost, heb namelijk meerdere samsung sites (country) afgezocht en ze stonden nog nergens een paar uur terug ;)

Toch bedankt!

edit: Hmm er missen nu nog wel een aantal modellen, bijvoorbeeld de UE55ES7000, dit is waarschijnlijk mijn eerste keus.

[ Voor 30% gewijzigd door frG op 22-03-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spudje81
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-03-2021
Zo, en dan schrik je even als je ineens dit ziet. Zet de TV aan en krijg een grote witte kolom te zien, lijkt een hele kolom pixels ineens dood te zijn... TV in augustus vorig jaar gekocht dus valt nog in garantie maar ben hem toch liever niet kwijt. Helaas heeft het resetten naar fabrieksinstellingen ook niks uitgehaald, dus ziet er niet goed uit ben ik bang... Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/4829/foto2wa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img822.imageshack.us/img822/1838/fotomt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubrock
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:00
Samsung televisies sturen geen gebruikersdata door

Electronicafabrikant Samsung heeft bevestigd dat via de nieuwe Smart TV toestellen geen informatie over gebruikers wordt verzameld.

De nieuwste modellen van Samsung's Smart TV toestellen hebben een ingebouwde camera en microfoon aan boord. Met behulp van deze camera en microfoon kunnen gesproken commando's worden uitgevoerd en kan de kijker worden herkend. Samsung verzekert dat alle informatie met betrekking tot beeldherkenning en gesproken commando's alleen op het toestel zelf worden bewaard. Er wordt geen informatie naar Samsung verzonden. Ook kunnen consumenten via dit type toestel gebruik maken van het internet. Ook zoekopdrachten gaan rechtstreeks via de internetprovider en Samsung bevestigt dat ook zoektermen niet worden gelinkt aan individuele consumenten.

http://www.pcmweb.nl/nieu...ieuws+%28PCMWeb+Nieuws%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Sinds enkele dagen kreeg ik een update notificatie op mijn Samsung EU40D6200, vandaag heb ik deze geinstalleerd (online update). Na de installatie van de firmware kreeg ik de mededeling dat de TV zou herstarten om de nieuwe firmware in werking te laten treden....

En toen gebeurde het.. Het SmartTV logo kwam even in beeld en de TV herstarte weer. Dit doet hij nu eindeloos door en de TV is kennelijk gebricked door deze firmware update. Na wat onderzoek op internet heb ik gezien dat dit wel eens vaker voorkwam (enge gedachte) en dat je het kan oplossen door op de toetsen: "Mute", "2", "5", "8", "Exit" te drukken. Helaas werkt dit niet bij mij en ik heb een flauw vermoeden dat dit alleen werkt op de Plasma TV's. Ik heb een LED TV.

Is dit probleem hier bekend? Of beter nog: de oplossing?

Ik heb al gebeld met Samsung, maandag wordt ik gebeld met een techneut die waarschijnlijk een afspraak gaat plannen voor het eind van volgende week. Lekkere service :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:15
Haha, Cybex .... ja sorry hoor, maar je wordt toch ondertussen zo moedeloos van die kneuzen van Samsung? Begin deze week een update van YouTube voor de 2010 modellen. Nou, dat deed dus helemaal niks meer. Geprobeerd dat op Samsung WebCare(less) te posten, maar die supportsite werkt ook voor geen meter meer. Er komen al dagen geen nieuwe berichten meer bij. Maar goed, na een paar dagen, YouTube werkt weer dus ik vroeg me af hoe lang het duurt voor ze de volgende app verkloten. Nou, dat duurde precies 2 dagen. Twitter geeft nu al twee dagen aan: Failed to Login.

Maar Cybex, haal je Tv eens van het stroomnet en wacht een minuut of 15. Lukt het de eerste keer niet, gewoon nog een keer proberen. Of je probeert de Tv te upgraden met een USB upgrade.

Suc6....... nee heb je, ja kun je krijgen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Niet online
Stroom er af voor een langere periode heb ik al geprobeerd, geen resultaat. USB Upgrade lukt niet meer, want dat doe je via een menu op de TV en zoals je begrijpt gaat dit niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Cybex schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:31:
Stroom er af voor een langere periode heb ik al geprobeerd, geen resultaat. USB Upgrade lukt niet meer, want dat doe je via een menu op de TV en zoals je begrijpt gaat dit niet lukken.
Mijn Tv ging een paar weken geleden spontaan aan en uit. DE oplossing is dan: netwerkkabel er uit halen en stroomkabel losmaken. Minstens 5 minuten wachten. Dat hielp niet, nog een keer proberen, weer niet. Na 5 keer proberen .... Tv draait weer als een tierelier, geen centje pijn.

Ik heb ergens een keer gelezen dat wanneer een upgrade mislukt, je het opnieuw moet proberen. Als jij jouw Tv online geupgrade hebt, en dat is blijkbaar mis gegaan, zie ik niet direct in waarom je dan niet een USB upgrade zou kunnen proberen.

Dom dom .... je Tv doet niks meer ..... wat dom van mij. Ach, het is weekend, tijd om te herstellen van een drukke week, 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 23-03-2012 20:46 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Niet online
Een USB upgrade kan je alleen uitvoeren door in het menu van de TV te kiezen voor USB Upgrade. Mijn TV start niet meer, dus selecteren vanuit een menu is dus niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Cybex schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:46:
Een USB upgrade kan je alleen uitvoeren door in het menu van de TV te kiezen voor USB Upgrade. Mijn TV start niet meer, dus selecteren vanuit een menu is dus niet mogelijk.
Ja, sorry, ik heb mij bericht al aangepast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2012 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pubrock schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:20:
Samsung televisies sturen geen gebruikersdata door

Electronicafabrikant Samsung heeft bevestigd dat via de nieuwe Smart TV toestellen geen informatie over gebruikers wordt verzameld.

De nieuwste modellen van Samsung's Smart TV toestellen hebben een ingebouwde camera en microfoon aan boord. Met behulp van deze camera en microfoon kunnen gesproken commando's worden uitgevoerd en kan de kijker worden herkend. Samsung verzekert dat alle informatie met betrekking tot beeldherkenning en gesproken commando's alleen op het toestel zelf worden bewaard. Er wordt geen informatie naar Samsung verzonden. Ook kunnen consumenten via dit type toestel gebruik maken van het internet. Ook zoekopdrachten gaan rechtstreeks via de internetprovider en Samsung bevestigt dat ook zoektermen niet worden gelinkt aan individuele consumenten.
Jaja.. maar je maakt mij niet wijs dat de NSA en geheime diensten geen achterdeurtje hebben om je toch te kunnen bespioneren via je TV. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 23:49
Welke externe portable harddisks zijn compatible met mijn onlangs aangeschafte Samsung UE37D6540USXXN LED tv

Iemand wellicht tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foidz0r
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 23:52
Sinds gisteren de gelukkige van een ue40d6200, aanbieding mediamarkt. Maar nu had ik dus nog een discussie met de verkoper over de 3d brillen, zitten deze er nu wel of niet bij? Zie link voor screenshot uit folder. http://oi43.tinypic.com/1z1b7d4.jpg

Hierin staat: Perfecte beelden in 2d en 3d. Met de optionele 3d brillen.

Naar mijn mening moeten er dus minimaal 2 brillen bij zitten (uitgaande van het woord met, maar de verkoper hield stug vol dat deze optioneel zijn. Is dit dus niet misleidend of heb ik zelf een gebrek in de nederlandse taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Denk dat je de zin gewoon verkeerd leest, al staat het er wat ongelukkig.

Perfecte beelden in 3d met de optionele 3d brillen. Dat leest ineens heel wat duidelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeienavond iedereen

Blijkbaar ben ik niet de enigste met het "automatisch uitschakelen" probleem? Het doet zich opeens voor sinds gisterenavond en sindsdien kan ik mijn 3DLEDTV nog wel aanzetten en na een kleine 10sec springt ie automatisch opnieuw uit. Heb ondertussen alles gecontroleerd (tijdens die korte periode van 10sec), alles staat normaal zoals de dag ervoor toen ie wel perfect werkte. Heb de TV nu teruggezet naar fabrieksinstellingen maar het probleem blijft. Uiteraard lukt een USB upgrade ook niet.

Iemand nog een tip voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Samsung bellen voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Foidz0r schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:52:
Sinds gisteren de gelukkige van een ue40d6200, aanbieding mediamarkt. Maar nu had ik dus nog een discussie met de verkoper over de 3d brillen, zitten deze er nu wel of niet bij? Zie link voor screenshot uit folder. http://oi43.tinypic.com/1z1b7d4.jpg

Naar mijn mening moeten er dus minimaal 2 brillen bij zitten (uitgaande van het woord met, maar de verkoper hield stug vol dat deze optioneel zijn. Is dit dus niet misleidend of heb ik zelf een gebrek in de nederlandse taal?
Optioneel is volgens mij nooit dat het erbij zit. Daarom ook optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 23:16

n00bs

Het is weer Zomer!

Foidz0r schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:52:

Misleidend? nee dit is echt een gebrek aan kennis van de NL taal ;)
Het staat er correct verwoord. optioneel betekent als optie... aanvullend. Dus niet standaard erbij. En voor het zelfstandig naamwoord "optionele 3d bril" heb je toch echt een lidwoord nodig. Weet niet welk lidwoord jij anders dan met zou willen gebruiken? zonder komt helemaal ongelukkig over niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 01:06:
Goeienavond iedereen

Blijkbaar ben ik niet de enigste met het "automatisch uitschakelen" probleem? Het doet zich opeens voor sinds gisterenavond en sindsdien kan ik mijn 3DLEDTV nog wel aanzetten en na een kleine 10sec springt ie automatisch opnieuw uit. Heb ondertussen alles gecontroleerd (tijdens die korte periode van 10sec), alles staat normaal zoals de dag ervoor toen ie wel perfect werkte. Heb de TV nu teruggezet naar fabrieksinstellingen maar het probleem blijft. Uiteraard lukt een USB upgrade ook niet.

Iemand nog een tip voor mij?
Netwerkkabel loskoppelen, stroomkabel uit het 'stopcontact', minstens 5 minuten wachten en alles weer aansluiten. Mocht dit de eerste keer geen oplossing bieden, gewoon nog een paar keer proberen. Ik moest het 5 keer doen, nu geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
n00bs schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:22:
[...]

Het staat er correct verwoord. optioneel betekent als optie... aanvullend. Dus niet standaard erbij. En voor het zelfstandig naamwoord "optionele 3d bril" heb je toch echt een lidwoord nodig. Weet niet welk lidwoord jij anders dan met zou willen gebruiken? zonder komt helemaal ongelukkig over niet? ;)
Dat staat er helemaal niet, over gebrek aan kennis van de Nederlandse taal gesproken/geschreven. Er staat wat de TV kan, namelijk perfect 3D weergeven. En om dat 'perfect' te kunnen zien, is een 3D bril nodig.

Optioneel verwijst dus naar wat de Tv biedt, indien je gebruik maakt van een 3D bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-09 19:24
n00bs schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:22:
[...]

Sinds wanneer is met een lidwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
De verwarring ontstaat waarschijnlijk doordat orginele (Koreaanse) teksten in het Nederlands vertaald worden.
En zo gaat het steeds verder bergafwaarts met de Nederlandse taal.

Al jaren lees je vrijwel overal: 'Laatste nieuws'. Toen ik nog op school zat leerden wij dat laatste betekende dat er na dat laatste niets meer komt. Toen was het simpele 'nieuws' voor ons voldoende om te weten dat er nieuws te melden is, maar tegen woordig is alles 'laatste nieuws', en vervolgens volgen steeds opnieuw laatste nieuwsberichten. Taaltechnisch volstrekte onzin.

Ook het eeuwige geneuzel over 'de regen zorgt voor files'. En dan vraag ik me af: waar bestaat die 'zorg' dan uit? Waar is het woord 'veroorzaakt' gebleven? Dus; de regen veroorzaakt files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:22:
[...]

Netwerkkabel loskoppelen, stroomkabel uit het 'stopcontact', minstens 5 minuten wachten en alles weer aansluiten. Mocht dit de eerste keer geen oplossing bieden, gewoon nog een paar keer proberen. Ik moest het 5 keer doen, nu geen problemen meer.
Merci GerCor, dit kan ik tenminste toch eens proberen voor ik opgeef. De stroomkabel uit de TV halen of uit het stopcontact of maakt dat geen verschil? En ik heb hier draadloos internet, ik neem aan dat dat geen verschil maakt. HDMI-kabels ook unpluggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Zolang de Tv maar niet is aangesloten op het netwerk en stroom (spanning). HDMI/USB kabels kun je gewoon laten zitten. Samsung kent dit probleem http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-3105.html al vele jaren met hun Tv's. Blijkbaar weten ze het nog steeds niet op te lossen.

Altijd hetzelfde: stroomkabel losmaken en netwerkKABEL. Ik neem aan dat wireless geen invloed heeft, en als je dus geen netwerkkabel gebruikt, kun je die ook niet loskoppelen.

Maar nogmaals, als het de eerste keer niet lukt, gewoon meerdere keren proberen. :Y

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 24-03-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:55:
Zolang de Tv maar niet is aangesloten op het netwerk en stroom (spanning). HDMI/USB kabels kun je gewoon laten zitten. Samsung kent dit probleem http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-3105.html al vele jaren met hun Tv's. Blijkbaar weten ze het nog steeds niet op te lossen.

Altijd hetzelfde: stroomkabel losmaken en netwerkKABEL. Ik neem aan dat wireless geen invloed heeft, en als je dus geen netwerkkabel gebruikt, kun je die ook niet loskoppelen.

Maar nogmaals, als het de eerste keer niet lukt, gewoon meerdere keren proberen. :Y
Het is nog steeds niet gelukt maar ik blijf proberen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Zou het kunnen zijn dat je een nieuw apparaat aangesloten heb op je TV.
Ik had dit probleem ook toen de Wii aanstond en aangesloten was op de TV en niet gebruikt werd.
Wii uitgeschakeld en van de TV afgekoppeld en het probleem was opgelost.
Ik zou dus even, als dit van toepassing is, alle externe apparaten los koppelen en dan kijken of je het probleem nog hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door MY00 op 24-03-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-09 20:58
Liep ik net de Mediamarkt in Zwolle binnen, hadden ze daar al de Samsung 46ES8000 en de 55ES8000 te koop staan.... helaas het "40 model nog niet. Wel grappig, op facebook wist de samsung medewerker gisteren nog niet wanneer de modellen precies in Nederland op de markt kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG

frG

Ik heb zonet ook al de UE55ES7000 besteld, zodra ik hem binnen heb zal ik mijn bevindingen hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Nuevocasa schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:29:
Liep ik net de Mediamarkt in Zwolle binnen, hadden ze daar al de Samsung 46ES8000 en de 55ES8000 te koop staan.... helaas het "40 model nog niet. Wel grappig, op facebook wist de samsung medewerker gisteren nog niet wanneer de modellen precies in Nederland op de markt kwamen.
Dat is wel heel toevallig, daar was ik ook .... bij de MM in Zwolle. De 7000 staat er ook. Ze waren hekken aan het plaatsen voor de 3J's. De nieuwe 2012 modellen vallen niet echt op, echt voor de liefhebbers om ze ontdekken. Snap ik nooit .... laat eens iets zien, de nieuwe Smart Hub o.i.d. Maar nee, allemaal hetzelfde MM filmpje.

En dat die Samsung medewerkers iets niet weten ...... ach .... ik ben er wel aan gewend. Was vorige keer toch ook zo met de qwerty remote. Volgens Samsung zou het nog 6 weken duren voordat ze in de Benelux te koop zouden zijn, terwijl de eersten allang in Nederland over de toonbank gingen.

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 24-03-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Het kan natuurlijk ook heel erg goed zijn dat MM en Saturn hij modellen uit een ander land betrekken dan Nederland en dan kan het natuurlijk zomaar zijn dat ze bij Samsung NL nog van niets weten.

Maar volgens mij heb ik wel mailings gekregen dat er deze week demo's waren bij verschillende zaken en dat is dan natuurlijk tegenstrijdig met wat ik hier boven meld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-09 19:24
MY00 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:49:
Het kan natuurlijk ook heel erg goed zijn dat MM en Saturn hij modellen uit een ander land betrekken dan Nederland en dan kan het natuurlijk zomaar zijn dat ze bij Samsung NL nog van niets weten.

Maar volgens mij heb ik wel mailings gekregen dat er deze week demo's waren bij verschillende zaken en dat is dan natuurlijk tegenstrijdig met wat ik hier boven meld.
Bij de Samsung helpdesk wten ze niet eens welk type TV uit welk jaar komt. Dus last staan dat ze weten wanneer wat uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Ik heb een UE32D6530 en soms lijkt het bij vooral amerikaanse series op Nederlandse kanalen dat er iets raar is aan de framerate. Heel erg gek... alsof het spul een soort halve fast-forward heeft zonder dat het dat is. Ik heb dit wel eens eerder gezien op Philips tv's wanneer een soort smoothing functie aanstaat.Anderen zien het niet... ik wel. Snapt iemand wat ik bedoel en vooral of het uit te zetten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

pathfinder2k schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:01:
Ik heb een UE32D6530 en soms lijkt het bij vooral amerikaanse series op Nederlandse kanalen dat er iets raar is aan de framerate. Heel erg gek... alsof het spul een soort halve fast-forward heeft zonder dat het dat is. Ik heb dit wel eens eerder gezien op Philips tv's wanneer een soort smoothing functie aanstaat.Anderen zien het niet... ik wel. Snapt iemand wat ik bedoel en vooral of het uit te zetten is?
Motionplus uitzetten. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
pathfinder2k schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:01:
En Google eens op 'soap opera effect' .

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martindekker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 18:45
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 01:06:
Blijkbaar ben ik niet de enigste met het "automatisch uitschakelen" probleem?
En hier staat nog zo'n patient >:) Mijn 2 maanden oude 46D6530 doet exact hetzelfde na een firmware update afgelopen vrijdag. Morgen even bellen en als ik wat meer te weten kom hoor je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:54
Mijn D7000 gaf vorige week een popup dat er een update beschikbaar was, terwijl automatische updates uitstaan. Ik heb deze genegeerd want zat iets te kijken, en zo te horen maar goed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hoe zit het met de levensduur van bijv. een UE46D6530? Ik kan er eentje kopen, is wel een showroom model. Verder geen beschadigingen, heeft hoog gehangen in de winkel. echter heeft deze natuurlijk al wel wat branduren achter de rug.... iets om goed over na te denken of gaan met die banaan? Zit gewoon 2 jaar garantie op, optioneel uitbreiden naar 5 jaar premium...

Zelfde geld voor de UE40D6530..

[ Voor 7% gewijzigd door peakaboo op 25-03-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubrock
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:00
knights16 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:51:
[...]

En Google eens op 'soap opera effect' .
Of zoek in deze topic op "soap opera"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Iemand al een beetje review / ervaring met de ES serie?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen, heb een vraagje, heb onlangs een 46 inch Samsung 3D LED tv aangeschaft...

Nu vraag is, die "touch" knopjes aan onderste rand van TV, geven ze normaal licht ? Want gatverdamme, dat is gewoon niet zichtbaar in de dag, laat staan in de nacht ? : O

Is dat normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patv
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-08 22:12
?

[ Voor 98% gewijzigd door patv op 26-03-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
patv schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:15:
Ik zie alleen nog de adviesprijzen op internet van de ES serie. Weet iemand wat de laagste webshops prijzen zijn?
Dan zie je waarschijnlijk wat de rest hier ook ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
patv schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:15:
Ik zie alleen nog de adviesprijzen op internet van de ES serie. Weet iemand wat de laagste webshops prijzen zijn?
De laagste prijzen zijn wat je in de Pricewatch en/of op Kieskeurig kan vinden. Als daar de adviesprijzen als webshopprijzen staan, dan zullen alle webshops (die de ES-serie al hebben) het nog wel voor die prijzen verkopen en zijn dat dus de laagste prijzen 8)7

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus83
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-01 10:47
Wellicht wordt het tijd om een nieuw topic te starten m.b.t. de ES serie / Samsung 2012 LCD serie. Wie neemt de honneurs :)
Vooral die upgradekit vind ik wel erg interessant, met name daar er waarschijnlijk met de nieuwe generatie consoles ook een nieuwe hdmi-standaard zal gaan uitkomen (3d1080p60?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
martindekker schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:37:
[...]

En hier staat nog zo'n patient >:) Mijn 2 maanden oude 46D6530 doet exact hetzelfde na een firmware update afgelopen vrijdag. Morgen even bellen en als ik wat meer te weten kom hoor je het wel.
http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-21674.html

Ze gaan het druk krijgen, de kneuzen van Samsung.....

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 26-03-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
lupus83 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:42:
Wellicht wordt het tijd om een nieuw topic te starten m.b.t. de ES serie / Samsung 2012 LCD serie. Wie neemt de honneurs :)
Vooral die upgradekit vind ik wel erg interessant, met name daar er waarschijnlijk met de nieuwe generatie consoles ook een nieuwe hdmi-standaard zal gaan uitkomen (3d1080p60?).
offtopic: 60 frames bestaat toch al lang en doet de huidige HDMI toch al? Het is volgens mij alleen zo dat in de film industrie nog niet echt opgenomen wordt met 60 frames. Volgens mij wordt The Hobbit geschoten met 60 frames.

Nevermind je hebt het over 3D in 1080p op 60 frames

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 26-03-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martindekker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 18:45
martindekker schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:37:
[...]

Dat wordt geduld hebben ;w

"Wij hebben alle benodigde informatie ontvangen en zullen uw aanvraag in behandeling nemen.
Voor deze specifieke klacht dienen wij een onderdeel te bestellen.
Indien u nog geen afspraak heeft gepland, ontvangt u van ons z.s.m. een uitnodiging.
Dit kan in verband met het bestellen van onderdelen enkele werkdagen duren."

[ Voor 60% gewijzigd door martindekker op 26-03-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:34
ARC (te) zacht?

Ik heb mijn UE46D8000 aangesloten op een Marantz SR6006. Vergeleken de andere aangesloten apparaten (WDTV, blu ray, Wii, ontvanger glasvezel) is het ARC erg zacht. Juist deze aansluiting kun je echter niet regelen met de versterker. Toch zou ik graag als ik standaard definitie digitale TV kijk, via de tuner van de Samsung, een wat harder geluid via de versterker krijgen. Iemand een idee om het geluid van de TV harder te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Rallye schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:28:
ARC (te) zacht?

Ik heb mijn UE46D8000 aangesloten op een Marantz SR6006. Vergeleken de andere aangesloten apparaten (WDTV, blu ray, Wii, ontvanger glasvezel) is het ARC erg zacht. Juist deze aansluiting kun je echter niet regelen met de versterker. Toch zou ik graag als ik standaard definitie digitale TV kijk, via de tuner van de Samsung, een wat harder geluid via de versterker krijgen. Iemand een idee om het geluid van de TV harder te krijgen?
Dan zouden we ons moeten verdiepen in de Marantz? Tis een uitgebreid apparaatje, als ik zo de handleiding snel even bekijk ... maar of het iets met de Tv zelf te maken heeft? (Iets met input level adjust?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:48
Ik heb een UE40D6500 en sinds een aantal dagen last van 2 verticale strepen in het scherm. Deze storing heb ik via HDMI maar ook op kabeltv (zie foto). Iemand bekend met evt. oorzaak en of dit te verhelpen is of moet ik er mee terug naar de winkel?

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/qhlal45mj/TV_Shot.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Laatst online: 07:34
GerCor schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:04:
[...]

Dan zouden we ons moeten verdiepen in de Marantz? Tis een uitgebreid apparaatje, als ik zo de handleiding snel even bekijk ... maar of het iets met de Tv zelf te maken heeft? (Iets met input level adjust?)
Dat zou misschien wat veel gevraagd zijn. Ik ben wel op zoek naar of er op de Samsung iets te doen is aan de geluidssterkte (output level), en of andere Samsungbezitters die hun TV aan een homecinemareceiver hebben hangen het probleem herkennen (en wellicht een oplossing hebben). Of zijn er meer Marantz-liefhebbers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
velvus824 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:33:
Ik heb een UE40D6500 en sinds een aantal dagen last van 2 verticale strepen in het scherm. Deze storing heb ik via HDMI maar ook op kabeltv (zie foto). Iemand bekend met evt. oorzaak en of dit te verhelpen is of moet ik er mee terug naar de winkel?

[afbeelding]
Dit lijkt mij niet goed.
Zeker Samsung bellen, en eventueel kun je vragen of ze deze foto al kunnen beoordelen?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Rallye schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 06:32:
[...]

Dat zou misschien wat veel gevraagd zijn. Ik ben wel op zoek naar of er op de Samsung iets te doen is aan de geluidssterkte (output level), en of andere Samsungbezitters die hun TV aan een homecinemareceiver hebben hangen het probleem herkennen (en wellicht een oplossing hebben). Of zijn er meer Marantz-liefhebbers?
Nee, maar ik vroeg me juist af of het niet een instelling is op de Marantz? Je hebt 2 ARC connectoren zie ik. Is bij beide het volume zo laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parabels
  • Laatst online: 25-04-2019
kan ik op mijn ue40d3650 een toetsenboord aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
parabels schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:54:
kan ik op mijn ue40d3650 een toetsenboord aansluiten?
Wat is een ue40d3650? Maar aansluiten gaat vast lukken. Niet dat het werkt, maar het kan wel.

Goed ..... Samsung gaat in de toekomst, zeggen ze zelf, Tv's maken waar je wel toetsenborden en muizen op kunt aansluiten, en dan zodanig dat het dan wel werkt. Het kenmerk van toetsenborden is dat ze drivers nodig hebben en aangezien je NU nog geen drivers kunt installeren, gaat het nooit werken.

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 27-03-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parabels
  • Laatst online: 25-04-2019
GerCor schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:31:
[...]

Wat is een ue40d3650? Maar aansluiten gaat vast lukken. Niet dat het werkt, maar het kan wel.

Goed ..... Samsung gaat in de toekomst, zeggen ze zelf, Tv's maken waar je wel toetsenborden en muizen op kunt aansluiten, en dan zodanig dat het dan wel werkt. Het kenmerk van toetsenborden is dat ze drivers nodig hebben en aangezien je NU nog geen drivers kunt installeren, gaat het nooit werken.
Bedankt voor de reactie.
Werkt die qwerty afstandbediening wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 07:11

Wildfire

Joy to the world!

parabels schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:49:

[...]

Werkt die qwerty afstandbediening wel?
Ja, maar ook niet overal. Lekker handig van Samsung, in diverse apps moet je alsnog met de pijltjestoetsen aan de slag om op een schermtoetsenbord de letters te selecteren. |:(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

annen, heb een vraagje, heb onlangs een 46 inch Samsung 3D LED tv aangeschaft...

Nu vraag is, die "touch" knopjes aan onderste rand van TV, geven ze normaal licht ? Want gatverdamme, dat is gewoon niet zichtbaar in de dag, laat staan in de nacht ? : O

Is dat normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:25:
annen, heb een vraagje, heb onlangs een 46 inch Samsung 3D LED tv aangeschaft...

Is dat normaal ?
Gebruiken mensen die dan? Doe alles in principe met de afstandbediening en raak die knoppen nooit aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG

frG

Mijn Samsung UE55ES7000 staat thuis op me te wachten.

Ik zal me bevindingen hier posten.

p.s. 2699 is adviesprijs, vaak is die veel goedkoper te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-09 20:58
Gisteren de UE40ES8000 opgehaald, super strak model:) Het beeld is erg scherp! Al die extra functies heb ik nog niet echt getest. De komende tijd zal het wel puzzelen worden wat de ideale configuratie is, ook icm alle randapparatuur. Daarnaast ben ik benieuwd of de IR-Blaster een beetje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Ben benieuwd naar julie ervaringen : )

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keepitfrosty schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:29:
[...]

Gebruiken mensen die dan? Doe alles in principe met de afstandbediening en raak die knoppen nooit aan ;)
Ik vind het nog wel heel handig, maar in dit geval dus niet. Ik vraag me af of dat normaal is, anders zou ik het binnenbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martindekker schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:00:
[...]

Dat wordt geduld hebben ;w

"Wij hebben alle benodigde informatie ontvangen en zullen uw aanvraag in behandeling nemen.
Voor deze specifieke klacht dienen wij een onderdeel te bestellen.
Indien u nog geen afspraak heeft gepland, ontvangt u van ons z.s.m. een uitnodiging.
Dit kan in verband met het bestellen van onderdelen enkele werkdagen duren."
hier heb ik het probleem ook al van alles al geprobeerd niet werken.
vorige week woensdag een service aanvraag ingediend. en hier kunnen ze pas op zijn vroegst volgende week dinsdag komen. ik vind dit wel erg slecht. heb de tv net 3 weken.
als ik zo zie dat ik niet de enigste ben zit ik er ook over te denken om een schade claim in te dienen.
na 3 weken al 2 weken lang geen tv kunnen kijken vind ik onacceptabel.

en ook geprobeerd voeding en netwerk eruit en opnieuw starten maar geen effect. hier gaat hij na elke 30 seconden uit.
erg jammer dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 22:44

Videopac

Rommelt wat aan.

M.b.t. de nieuwe ES modellen: zijn die een beetje snel (qua opstarten en in het gebruik).
Ik erger me nogal aan trage tv's.

[ Voor 73% gewijzigd door Videopac op 27-03-2012 16:13 ]

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:54:
[...]

hier heb ik het probleem ook al van alles al geprobeerd niet werken.
vorige week woensdag een service aanvraag ingediend. en hier kunnen ze pas op zijn vroegst volgende week dinsdag komen. ik vind dit wel erg slecht. heb de tv net 3 weken.
als ik zo zie dat ik niet de enigste ben zit ik er ook over te denken om een schade claim in te dienen.
na 3 weken al 2 weken lang geen tv kunnen kijken vind ik onacceptabel.

en ook geprobeerd voeding en netwerk eruit en opnieuw starten maar geen effect. hier gaat hij na elke 30 seconden uit.
erg jammer dit
Had je ook al geprobeerd om je om te ruilen bij de verkopende partij?
wellicht dat zij het toestel als DOA kunnen aanmerken en jou een nieuwe me kunnen geven.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb contact gehad met saturn waar ik hem gehaald hebben.
die zeggen dat ze hem op moeten sturen en dat hij dan rond de 15 dagen weg zou zijn.
hier schiet ik dus ook niets mee op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er eigenlijk verschil in de NL versie van de es8000 tov de Duitse es8090?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
In de Duitse zit extra gründlichkeit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Ik geloof het niet.

De duitse modellen hebben ook hbbtv. De sammies zijn wel beter geprijst zeg in Duitsland.
http://www1.idealo.de/pre..._-ue40es8090-samsung.html

Vergelijk daar maar eens prijzen...

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG

frG

Weet iemand trouwens hoe ik te werk moet gaan om de Ziggo Smartcard van mijn Tuner (kastje) naar me tv over te plaatsen?

Hij heeft de zenders met de kaart er in allemaal gevonden, maar geeft aan:
Gecodeeerd signaal.

Op de losse tuner werkte die (is al geactiveerd).

Ik kan de kaart niet nogmaals activeren toch?

Edit:

Gevalletje read the manual..
Komt er op neer:
1. kaart eruit.
2. zenders zoeken (digitaal)
3. tv in standby
4. kaart er in
5. kaart authenticated.

[ Voor 21% gewijzigd door frG op 27-03-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, mooie prijs voor de 55 inch van 2449 euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinovs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-09 20:17
Nog niet direct gevonden hier, maar heeft iemand het al klaar gekregen om 3D subtitles af te spelen met een d8000?

Ik gebruik momenteel mezzmo voor media af te spelen, maar dat speelt enkel srt subs af, dewelke precies niet bestaan in 3D?

Enkel .sup en .sub/.idx vind ik in 3D, maar dan vind ik weer geen manier om die zichtbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Zijn de nieuwe ES-modellen ook reeds in België gespot (en dan bedoel ik niet op de Samsung website)? Ik twijfel nog tussen de ES8000 en de ES7000, maar dat het een 46"-exemplaar wordt staat zo goed als vast. Ik wil ze graag eens met eigen ogen zien en ben benieuwd naar de prijzen.

EDIT: Net deze gevonden...toch maar hopen op goedkopere aanbieders :P

[ Voor 26% gewijzigd door fanatic_david op 27-03-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chanelboris
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-05-2024
ja heb deze namiddag de nieuwe ES gezien in west vlaanderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Nuevocasa schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:06:
Gisteren de UE40ES8000 opgehaald, super strak model:) Het beeld is erg scherp! Al die extra functies heb ik nog niet echt getest. De komende tijd zal het wel puzzelen worden wat de ideale configuratie is, ook icm alle randapparatuur. Daarnaast ben ik benieuwd of de IR-Blaster een beetje werkt.
Hoever zit jij ongeveer van je scherm af?
Ik twijfel nogal tussen de 40 en 46 variant. Ik zou 2 meter vAn het scherm af zitten, iemand advies ?

PVoutput

Pagina: 1 ... 86 ... 99 Laatste