Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb gisteren een HP PAVILION P6615NL gehaald. Nu wil ik heel graag op gamen maar de videokaart is niet zo denderend, het is een TI Radeon™ HD 5450, met Avivo technologie. Nou vraag ik me af welke videokaart het beste is ?? Ik heb zelf beetje gezocht naar een videokaart voor rond de 150 euro en kwam deze tegen klik. Ik weet dat dit geen helpdesk is maar ik snap echt niet hoe het zit met de 40nm, 30nm enz.

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:45
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Ik zou zeggen lees die eerst maar eens.
+ geef ons even wat specs.
:)

[ Voor 36% gewijzigd door tomdabom op 03-03-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:45
Hoeveel watt is je voeding en wat voor type is het. (type nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:40
Het productieprocédé is niet belangrijk voor jou als consument. Je moet gewoon wat benchmarks van de HD6850 opzoeken en dan kijken hoe kaarten die ongeveer even duur zijn presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Als ik ff snel bekijk is dat denk ik een goede keuze.

Verder had ik in jouw geval gewoon zelf een systeem in onderdelen gekocht en in elkaar gezet.
Had je wat geld over gehad..

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:08
Sc0rPi0N schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:14:
Als ik ff snel bekijk is dat denk ik een goede keuze.

Verder had ik in jouw geval gewoon zelf een systeem in onderdelen gekocht en in elkaar gezet.
Had je wat geld over gehad..
Iemand die zich als eerste focust op het procedé kan een dergelijk systeem fatsoenlijk samenstellen én in elkaar zetten én fatsoenlijk werkend krijgen? Daarvoor zijn juist dergelijke kant en klare systemen ontworpen, makkelijk, werkt en als het nodig is kun je een upgrade doen.

Even weer ontopic, hoezo is deze niet denderend? Wat wil je er op spelen op wat voor monitor op welke instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
• Prijs €150
• Prestaties spelletjes als black ops aankunnen
• Beeldkwaliteit liefst 1920x1080
• Geluid ventilatoren
• Hitte en/of ruimte case van de computer is best wel groot .
• Stroomverbruik 12v
• Overclockmogelijkheden hoeft niet
• Compatibility -
• SLI/Crossfire -

EDIT: Ik speel op een Philips 22IEL Led monitor

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:08
Dan lijkt mij een HD6850 voor jou uitermate geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-09 14:40
vooral het stroomverbruik van 12v is iets waar we hier echt wat mee kunnen...
Overigens zit er een voeding van 300w in die pc, wat in principe voldoende voor een hd6850 moet zijn, maar welk typenummer het is kan ik online niet vinden.

[ Voor 54% gewijzigd door Bastard op 03-03-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moning2 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:20:
Dan lijkt mij een HD6850 voor jou uitermate geschikt.
He bedankt moning2 ik denk ook dat ik voor de 6850 ga wat vind je van de processor trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Moning2 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:18:
[...]

Iemand die zich als eerste focust op het procedé kan een dergelijk systeem fatsoenlijk samenstellen én in elkaar zetten én fatsoenlijk werkend krijgen? Daarvoor zijn juist dergelijke kant en klare systemen ontworpen, makkelijk, werkt en als het nodig is kun je een upgrade doen.

Even weer ontopic, hoezo is deze niet denderend? Wat wil je er op spelen op wat voor monitor op welke instellingen?
Had dan iemand ingeschakeld imo. Ikzelf ben niet voor die kant en klare desktops (consumenten)

Maar goed als ik de specs opvraag dan is het geen onaardig systeem. Denk dat je zeker met de nieuwe videokaart net iets langer plezier ervan hebt dan met de standaard die erin zit.

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 03-03-2011 16:25 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Het is niet de bedoeling dat je andere mensen dingen voor jou uit laat zoeken. Als je iets niet snapt wordt er hier van je verwacht dat je eerst zelf dingen uit gaat zoeken, voordat je de vraag bij anderen neer legt.

Buiten dat hebben voor aankoopadvies voor videokaarten een apart topic, namelijk [BBG aanschaf] Videokaarten, dit topic gaat daarom op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.