Geen. Hoef ik ook niet te doen, om te weten dat ik er niet zo'n fan van ben. Het is tegenwoordig normaal om dezelfde instance 4x opnieuw te farmen/doen/leren. 10 man, 10 man hc, 25 man, 25 man hc. Nou, daar kijk ik dus écht niet naar uit. Het blijft namelijk dezelfde instance, met dezelfde graphics, dezelfde models en zelfde bazen. Zelfs grotendeels dezelfde tactics. Ik zie liever gewoon in plaats van heroic spul een nieuwe maar weer lastigere instance. Dat vind ik qua "progress" leuker om naar uit te kijken dan naar hetzelfde maar dan lastiger gemaakt. In vanilla was er gewoon MC t/m Naxx. Was iedereen op niveau qua MC gear ging je door naar BwL, in plaats van MC heroic. Gelukkig wel. Na tig keer Ragnaros gezien te hebben is Ragnaros gewoon niet zo interessant meer, of ie nou heroic is of niet. Heroic raids zijn in die zin gewoon de simpele oplossing van Blizzard om niet te veel écht nieuwe content te hoeven verzinnen/maken. Ik vind het prima als mensen zich daar goed mee vermaken, maar ik heb prima redenen om liever helemaal nieuwe content te zien.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:23:
[...]
Ok nu ben ik wel heel nieuwsgierig geworden. Welke herioc raid bosses heb je al gedaan?
Persoonlijk vind ik de herioc fights veel leuker dan de normale fights omdat ze veel uitdagender zijn en de marge voor fouten kleiner is.
[ Voor 5% gewijzigd door rodie83 op 15-03-2011 14:44 ]