Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bkkrdbkstn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11 15:31
Hoi,
Ik sta op het punt om een Blackberry Storm 2 te kopen. Deze is echter Vodafone Branden, maar wel Simlock vrij.
Daarnaast wil ik graag T-Mobile Prepaid aanschaffen, omdat dit voor mij erg voordelig is.

Gaat dit samen? Wat zijn de problemen waar ik tegenaan kan lopen en wordt er nu eigenlijk veel verhindert door zo'n branding? Kan ik wel app's downloaden en de BB Browser gebruiken? Ik lees namelijk op internet dat dat niet gaat!

Wie kan me helpen? Alvast bedankt!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 23:27
Dit zou volgens mij moetne werken, ik heb een Tmobile BB met een telfort simkaart.. geen punt, alleen heb je voor de apps wel een bb abonnement nodig.. Browser werkt wel.

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

T-Mobile heeft tegenwoordig ook speciale BlackBerry PrePaid SIMkaarten, weet niet of je van plan was deze aan te schaffen, maar voor Optimaal gebruik van je BlackBerry raad ik dit wel aan, je moet dan wel een X bedrag per maand betalen om deze service ook daadwerkelijk te mogen gebruiken, maar deze service valt in iedergeval "niet" te activeren op een standaard T-Mobile Prepaid SIM.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• bkkrdbkstn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11 15:31
JunkieXP schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:21:
T-Mobile heeft tegenwoordig ook speciale BlackBerry PrePaid SIMkaarten, weet niet of je van plan was deze aan te schaffen, maar voor Optimaal gebruik van je BlackBerry raad ik dit wel aan, je moet dan wel een X bedrag per maand betalen om deze service ook daadwerkelijk te mogen gebruiken, maar deze service valt in iedergeval "niet" te activeren op een standaard T-Mobile Prepaid SIM.
Dat ben ik inderdaad van plan.
Maar ik hoor dat je dan toch aan een paar Vodafone-applicaties vastzit oid.
Browser? en dat soort dingen.
Maar opzich is het we makkelijk te doen dus?

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 23:27
De browser op mijn tmobile bb heet web n walk ipv browser, dit was het enige.. inclusief het bootlogo, maaar dat is verder niet vervelend. ik heb geen andere software,