Google wijzigt kleurweergave Nexus S-smartphone met update

Pagina: 1
Acties:

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Twee kleine opmerkingen over het nieuwsitem: Google wijzigt kleurweergave Nexus S-smartphone met update

1) Er zijn na de plaatsing van dit nieuwsitem een aantal veranderingen geweest m.b.t. het plaatje. Daardoor zijn delen van de discussie onder het nieuwsitem moeilijk in de context te plaatsen. Is het niet verstandig om even erbij te vermelden dat het plaatje en de tekst gewijzigd is?
2) M.b.t. het huidige plaatje kwam ik de volgende reactie tegen:
Verwijderd in 'Google wijzigt kleurweergave Nexus S-smartphone met update'
Waar kan ik solliciteren?

Originele forumpost
"Here are 3 snaps of my Nexus S with it's godly Super AMOLED screen taken alongside my ZTE Blade with normal OLED screen"
Zo te zien zijn het dus twee verschillende plaatjes (zoals kibje ook al zei hieronder). Beetje vertekende foto dus. Het verschil in kleuren/brightness kan dus ook liggen aan het verschil tussen AMOLED en OLED.
Ik weet niet of dit grote impact heeft op het plaatje, maar het leek me goed om dit even onder de aandacht te brengen :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Sorry voor late reactie, ik had lang weekeinde :)

Dat reacties blijven staan na updates van het artikel is normaal. Ik kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is dat ik daarom het artikel een update geef. Doe ik wel even met mijn reactie in de discussie :)

het huidige plaatje heb ik om verwarring te voorkomen nu ook maar weggehaald. De volgende keer als we dit onderwerp behandelen zal ik er in een keer een goed plaatje met duidelijke uitleg bijzetten. Dank voor de feedback :)