Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
@Ike.

Over het algemeen ben ik wel tevreden over Throh als damage spons, maar ik ga denk maar eens zoeken naar Gurdurr dan :) maakt het erg veel uit als ik de evolueerde versie vang van Timburr of kan ik hem beter van begin af aan trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Mr.Zebra schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:04:
@Ike.

Over het algemeen ben ik wel tevreden over Throh als damage spons, maar ik ga denk maar eens zoeken naar Gurdurr dan :) maakt het erg veel uit als ik de evolueerde versie vang van Timburr of kan ik hem beter van begin af aan trainen?
Maakt niet echt uit, alleen als je perse een aanval wilt die die alleen in de eerste lvls kon leren.
Je kan aanvallen opnieuw leren in een huisje bij die 'vliegveld gym' maar dat zijn dacht ik alleen de laatste 4 aanvallen die zijn overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Das duidelijk. Moet dus Pokémon gebruiken die ook in Pearl voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
Ike. schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:44:
[...]

Maakt niet echt uit, alleen als je perse een aanval wilt die die alleen in de eerste lvls kon leren.
Je kan aanvallen opnieuw leren in een huisje bij die 'vliegveld gym' maar dat zijn dacht ik alleen de laatste 4 aanvallen die zijn overgeslagen.
Nee alle aanvallen die hij heeft geleerd kunnen worden teruggezet.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-06 16:15
Rakkerzero schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:41:
[...]

Die heb ik dus. Archen kan zelf nog geen HM Fly leren, maar als je eenmaal evolueert in Archeops dan kan ie dat wel en is het ook nog eens een sterke Pokémon.
mag ik alleen hopen dat je em geen fly geleerd hebt terwijl je andere betere flying type moves hebt :P
nu ken ik archeops zijn movepool niet zo uit mijn kop maar aerial ace zou wel superieur moeten zijn, anders Brave Bird wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:34
Akaendra schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:53:
[...]

mag ik alleen hopen dat je em geen fly geleerd hebt terwijl je andere betere flying type moves hebt :P
nu ken ik archeops zijn movepool niet zo uit mijn kop maar aerial ace zou wel superieur moeten zijn, anders Brave Bird wel.
Die van mij heeft wel Fly. Ik vind aanvallen zoals Fly, Dig, Dive enzo erg handig namelijk. Met name als je een wat sterkere Pokemon tegen je hebt, want dan kan sowieso 1 keer echt aanvallen en 1 aanval van de tegenstander ontlopen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 00:22
Anoniem: 394919 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:54:
[...]

Het ligt aan jou en het is "Pokemon".
nouja tis iniedergeval obvious dat ze hun creativiteit aan het verliezen zijn.

en ga nou niet zitten zeuren van blabla het is pokemon, ik speel het spel zelf ook maar heb nog geen pokemon tegen gekomen die ik er echt vet uit vond zien naast de 2 legends wat gewoon dezelfde pokemon is maar dan in zwart en eentje in wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Rakkerzero schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:58:
[...]
Die van mij heeft wel Fly. Ik vind aanvallen zoals Fly, Dig, Dive enzo erg handig namelijk. Met name als je een wat sterkere Pokemon tegen je hebt, want dan kan sowieso 1 keer echt aanvallen en 1 aanval van de tegenstander ontlopen.
zijn ook wel handig, maar als je telt zijn ze wel zwak aangezien je 2 beurten doet over iets dat je met 1 beurt afgehandeld had kunnen hebben. Brave Bird is gewoon erg goed, en als je telt is het ongeveer 4 keer zo sterk als 1 fly
Brave bird met 120 BP, Fly 60 dacht ik zo, 2 beurten voor fly dus 30BP per beurt.
tja, dan weet ik wel wat ik zou kiezen, maar die keus maak je zelf natuurlijk

Edit: Archeops leert dus geen Brave bird jammer, Fly heeft een BP van 90, 45 BP per beurt. dan zou je imo toch beter voor Aerial Ace of als je geen items gebruikt, Acrobatics gaan, werkt veel beter en doet meer damage

[ Voor 12% gewijzigd door Akaendra op 16-03-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Akaendra schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:23:
Edit: Archeops leert dus geen Brave bird jammer, Fly heeft een BP van 90, 45 BP per beurt. dan zou je imo toch beter voor Aerial Ace of als je geen items gebruikt, Acrobatics gaan, werkt veel beter en doet meer damage
Swanna, Braviary en Mandibuzz (of pre evolution) leren die aanval Brave Bird wel als enige van de Black en White flying types.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 16-03-2011 16:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Kunnen jullie alle Pokemon vinden in het zoekscherm van GTS (om online te ruilen)?
Vullaby & Mandibuzz bijvoorbeeld, deze komen niet in het lijstje als ik de eerste letter van hun naam selecteer.

Vullaby & Mandibuzz zijn exclusief voor Black dus ik denk dat die al wel online zouden moeten staan om te ruilen.

[ Voor 59% gewijzigd door Ike. op 16-03-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ja, maar met de GTS kun je alleen pokemon ruilen die je zelf ook daadwerkelijk hebt gezien :P
althans dat was in DPPt zo, ga er van uit dat dat in BW net zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Akaendra schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:50:
ja, maar met de GTS kun je alleen pokemon ruilen die je zelf ook daadwerkelijk hebt gezien :P
althans dat was in DPPt zo, ga er van uit dat dat in BW net zo zal zijn.
ok, thanks voor de info.

Hopelijk kom ik dan nog een npc tegen waar ik tegen moet vechten die een van de 2 pokemon heeft |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 16-03-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06 11:49
Voor diegene die white hebben kunnen ze mij even PM'en? ik zoek namelijk electabuzz en magmar maar ze zijn white exclusive :D

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Tjona100 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 00:39:
Voor diegene die white hebben kunnen ze mij even PM'en? ik zoek namelijk electabuzz en magmar maar ze zijn white exclusive :D
Dat zal erg lastig worden. Iemand met White zou dan 2 npc uit jou spel mee moeten nemen en de kans is groot dat die nog niet eens in jou Black City rondlopen.

[ Voor 31% gewijzigd door Ike. op 17-03-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Het is toch gemakkelijk. Als iemand met White de eerste keer E4 heeft verslagen en de National Dex heeft en hij zelf (Tjona100) dan kun je met elkaar ruilen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ik ben er nou nog niet helemaal uit hoe ik mijn wifi moet instellen zodat ik via mijn DS online kan. Klopt het nou dat je alleen met een WEP-encryptie verbinding kan maken? Heb op mijn router namelijk WPA2. Ik houd dat liever zo als het even kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 15:52
Anoniem: 316512 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:55:
Ik ben er nou nog niet helemaal uit hoe ik mijn wifi moet instellen zodat ik via mijn DS online kan. Klopt het nou dat je alleen met een WEP-encryptie verbinding kan maken? Heb op mijn router namelijk WPA2. Ik houd dat liever zo als het even kan.
Helaas alleen WEP ja, dat is ook de reden dat ik een Nintendo USB Connector heb gekocht (marktplaats).
Deze worden helaas niet meer verkocht door Nintendo of _insert speelgoedwinkel_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Curva schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:51:
Het is toch gemakkelijk. Als iemand met White de eerste keer E4 heeft verslagen en de National Dex heeft en hij zelf (Tjona100) dan kun je met elkaar ruilen. Toch?
Ja, het ruilen is heel simpel maar de Pokemon krijgen in White Forest is lastig.
Van de 32 verschillende Pokemon die je er kan vinden/vangen vind ik er maar 1 (Ralts)

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 17-03-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Ike. schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 08:54:
[...]

Dat zal erg lastig worden. Iemand met White zou dan 2 npc uit jou spel mee moeten nemen en de kans is groot dat die nog niet eens in jou Black City rondlopen.
Zoals Curva zegt volgens mij als je national dex hebt kan je gewoon naar een wifi room gaan en dan met elkaar traden. Wel FC van elkaar nodig, daarbij kan je magmar en electabuzz Magby & elekid als ik wiki mag geloven
in white forest vangen.
Dat NPC snap ik niet helemaal. als ik in black city ben zijn er alleen 10 trainers en elke keer als ik die versla krijg ik 10000$ thats it.

[ Voor 3% gewijzigd door Tjona100 op 17-03-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Oooh, oke. Ik snap hem.
Ik ben nog niet zover dus weet niet hoe het in White forest is.

Ik heb nog een vraagje, als ik bijvoorbeeld Larvesta niet laat evolueren naar Volcarona bij lvl 59, maar op B blijf drukken. Wil hij dan daarna bij elke level-up evolueren of moet ik dan iets met een steen of iets anders doen?
Want eigenlijk wil ik Heat Wave als aanval. Deze krijgt Larvesta bij lvl 60. Maar hij evolueert op 59 naar Volcarona.
Dus dan wil ik eerst ff die aanval hebben en dan pas evolueren. Of geeft dit ook een fout, dat een Larvesta een aanval kent (Heat Wave dus) die Volcarona niet kan leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Tjona100 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:42:
[...]

Zoals Curva zegt volgens mij als je national dex hebt kan je gewoon naar een wifi room gaan en dan met elkaar traden. Wel FC van elkaar nodig, daarbij kan je magmar en electabuzz Magby & elekid als ik wiki mag geloven
in white forest vangen.
Dat NPC snap ik niet helemaal. als ik in black city ben zijn er alleen 10 trainers en elke keer als ik die versla krijg ik 10000$ thats it.
Om meer verschillende Pokemon te kunnen vinden in White Forest moet je samen spelen met iemand die Pokemon Black heeft. Als je dan samen naar Black City gaan kan je mensen uitnodigen om mee te gaan naar White Forest. Voor elke NPC die mee gaat kan je nieuwe Pokemon vinden in White Forest.

Ik heb Pokemon White maar ik kan Magby & elekid dus nog niet vangen in White Forest

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 17-03-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Curva schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:43:
Oooh, oke. Ik snap hem.
Ik ben nog niet zover dus weet niet hoe het in White forest is.

Ik heb nog een vraagje, als ik bijvoorbeeld Larvesta niet laat evolueren naar Volcarona bij lvl 59, maar op B blijf drukken. Wil hij dan daarna bij elke level-up evolueren of moet ik dan iets met een steen of iets anders doen?
Want eigenlijk wil ik Heat Wave als aanval. Deze krijgt Larvesta bij lvl 60. Maar hij evolueert op 59 naar Volcarona.
Dus dan wil ik eerst ff die aanval hebben en dan pas evolueren. Of geeft dit ook een fout, dat een Larvesta een aanval kent (Heat Wave dus) die Volcarona niet kan leren?
Bij elke lvl up wilt hij dan gaan ontwikkelen tenzij je B blijft drukken. Je kan ook een Everstone als hold item aan hem geven dan evolueert hij zowieso niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Ike. schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:45:
[...]

Om meer verschillende Pokemon te kunnen vinden in White Forest moet je samen spelen met iemand die Pokemon Black heeft. Als je dan samen naar Black City gaan kan je mensen uitnodigen om mee te gaan naar White Forest. Voor elke NPC die mee gaat kan je nieuwe Pokemon vinden in White Forest
Ah zo, gaat dat dan via wifi of IR? anders kunnen we dat miss wel even doen

(sorry voor de dubbelpost)

[ Voor 3% gewijzigd door Tjona100 op 17-03-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Het samen spelen via extralink werkt dus niet via wi-fi :(

Na het verslaan van de Elite Four kan je elke dag tegen meerdere npc vechten in beide stadions in Nimbassa City hier kan je best veel exp krijgen ;)

[ Voor 199% gewijzigd door Ike. op 17-03-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-06 21:26

jd1987

cliquefotografie.nl

@Curva: In Relic Castle kan je na het verslaan van de E4 gewoon een lvl 70 Volcarona vangen die Heat Wave kent ;)

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Pokemon Global Link launch delayed
Nintendo has delayed the launch of the Pokemon Global Link Service which was due to go live on March 30 to an as-yet unnamed future date.

Citing the need to conserve energy in Japan following the catastrophic earthquake that severely damaged the country’s power infrastructure, Nintendo issued a statement saying the launch of the service has been “temporarily delayed.”

The full statement on the Global Link website reads as follows: “The Pokémon Global Link was scheduled to launch on March 30, 2011. As a result of the earthquake in Japan and the need to conserve energy resources, the launch date has been temporarily delayed. When a new launch date is determined, it will be published here on the Pokémon Global Link. We apologize sincerely for any inconvenience caused by this delay.”

The Global Link Service will allow players to access a bunch of new features in Pokemon Black and White when it finally does launch and will open up access to the Dream World and Pokemon which can’t usually be caught on the game.

Thanks, Siliconera.
Mijn Pokedex staat nu op 343 en 166 gevangen.

Party:
Volcarona lvl.70 (Bug/Fire)
Zekrom lvl. 67 (Dragon/Electric)
Venusaur lvl. 53 (Grass/Poison)
Omastar lvl. 61 (Rock/Water) kan ook Ice aanvallen
Mandibuzz lvl. 61 (Dark/Flying)
Terrakion lvl. 57 (Rock/Fight)

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 22-03-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394919

Venusaur is een slappe hap. Lozen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
hmmm kun je idd Venusaur niet vervangen door bv Verizion? Dan zou je evt Terrakion kunnen vervangen door Victini, of zeg ik dan hele stomme dingen? :)
(tenzij je natuurlijk heel erg tevreden bent met je party, ik was gewoon hardop aan het denken :D)

[ Voor 25% gewijzigd door Mr.Zebra op 23-03-2011 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Mr.Zebra schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:11:
hmmm kun je idd Venusaur niet vervangen door bv Verizion? Dan zou je evt Terrakion kunnen vervangen door Victini, of zeg ik dan hele stomme dingen? :)
(tenzij je natuurlijk heel erg tevreden bent met je party, ik was gewoon hardop aan het denken :D)
Max. SP attack van Venusaur is hoger vergeleken met Virizion
Max. attack van Terrakion is veel hoger vergeleken met Victini + ik heb Volcarona al voor Fire.
Physical attacks van Terrakion doen erg véél damage

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 23-03-2011 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
ah ok :)
ik heb nog een hoop te leren :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zou denk die Omastar vervangen door iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Rakkerzero schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:41:
Ik zou denk die Omastar vervangen door iets anders.
waarom?
Omastar kan Rock, Water en Ice moves.
Omastar heeft een hoge SP attack + een goede defence.

Ik zou Kyogre wel willen ivp. Omastar maar die is erg lastig te vinden denk ik.

[ Voor 39% gewijzigd door Ike. op 23-03-2011 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
mijn party atm is

Milotic L 74
Serperior L 75
Metagross L 71
Dragonite L71
Emboar L 73
Zekrom L 72

Wil uiteraard zekrom gaan vervangen maar in die nieuwe gen zitten nauweijks goede electric's
Dus ik zoek een spinx of elekid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Hoe kan je een plek/route vinden waar het onweert om Tornadus/Thundurus te vangen?
Ik ben al meerdere keren alle routes rond gefietst maar ik heb nog geen onweer gezien. (wanneer je Tornadus/Thundurus voor het eerst ziet niet meegeteld) Die huisjes tussen routes geven alleen aan of een bepaalde route Sunny of Rain is

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 24-03-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proto
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-06 15:29

Proto

¬.¬

Soms geven de messageboards aan dat er “an unusual storm“ oid op route X plaatsvindt, als het goed is zit thundurus daar, neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:59
Sinds gisteren ook begonnen met Pokemon White. Heb alle delen van Pkmn tot nu toe gespeeld vanaf Red en Blue, dus ben wel wat gewend :P . White en Black voelen wel echt anders aan zeg, best wel cool tot nu toe :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieudebeu
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-04 14:54
Ben sinds kort bezitter van black, maar misschien een kleine tip voor de mensen die niet online kunnen omdat ze net als ,zo goed als iedereen, wpa hebben. Via mijn htc desire hotspot functie kan ik ook online ;).

Ik zal mijn friend code binnenkort ook even doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ike. schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:25:
Hoe kan je een plek/route vinden waar het onweert om Tornadus/Thundurus te vangen?
Ik ben al meerdere keren alle routes rond gefietst maar ik heb nog geen onweer gezien. (wanneer je Tornadus/Thundurus voor het eerst ziet niet meegeteld) Die huisjes tussen routes geven alleen aan of een bepaalde route Sunny of Rain is
De messageboards die in de grenshuisjes, tussen de dorpjes/stadjes en de routes, hangen, wordt nadat je de de 8e gym verslagen hebt berichten weergegeven dat er een vreemde storm op een bepaalde route plaatsvindt. Je moet dan naar die route toe gaan. Als je dan op die route aankomt en er is een storm bezig, dan heb je kans dat Thundurus in het gras tevoorschijn komt. Is er geen storm bezig moet je eerst een paar wilde pokemon bevechten tot er wel een storm optreed.
Om nog beter aan te duiden waar Thundurus zich bevindt, heb de nog de volgende informatie. Hij vliegt met de klok mee over de kaart. HIj doet er ongeveer 6 uur over om van windstreek te veranderen. Hij zit 's ochtends zit ie in het zuiden, 's middags in het westen, s'avonds in het noorden en 's nachts in het westen.
Als je wilt gaan vangen houd rekening met het feit dat ie direct wegvlucht van de strijd. Je zult dus een pokemon nodig hebben die bijv. Mean Look heeft om hem niet te laten vluchten. Verder is het een kwestie van geluk hebben om hem te vangen. Ik zou hier overigens geen Master Ball voor gebruiken, hij kan prima gedaan worden met een mindere ball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:04

Thermometer

Whoop Whoop!

Heb sinds een paar dagen een 3DS gekocht met Pokémon White erbij. Mijn party bestaat uit:

-Victiny (lvl 16, damn wat was deze moeilijk te vangen, 20 great balls gebruikt)
-Panpour (lvl 18)
-Servine (lvl 19)
-Munna (lvl 20)
-Tranquill (lvl 21)
-Throh (lvl 21)

Heb de mensen uit de startpost al toegevoegd.
Zou je mijn friendcode er ook in willen zetten?

4212-3858-1497

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thieudebeu schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:25:
Ben sinds kort bezitter van black, maar misschien een kleine tip voor de mensen die niet online kunnen omdat ze net als ,zo goed als iedereen, wpa hebben. Via mijn htc desire hotspot functie kan ik ook online ;).

Ik zal mijn friend code binnenkort ook even doorgeven.
Super, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
Zo, ik heb nu de eerste keer credits gehad :) kleine 55 uur in zitten nu en 5 van mn 6 pokemon zitten tussen level 51-55, maar die laatste gast was best moeilijk nog.
Maar ik heb eigenlijk even een vraag over de experience points die je krijgt. Daar snap ik namelijk soms helemaal niets van.... Recent voorbeeld, trainer met lvl 64 pokemon. Dan denk je: als ik met mijn lvl 52 pokemon hem versla dan krijg ik vast heel veel exp. FOUT: je krijgt maar 1600 ofzo. volgende keer kom je een normale pokemon lvl 50 tegen en dan krijg je in eens meer dan 3000 exp.....
Ik moet nu met mijn lvl 51-55 pokemons tegen allerlei trainers op lvl 64+ en dat gaat redelijk, maar ik krijg daar weinig meer exp voor dan als ik gewoon mn eigen level wild pokemons tegen kom.
Weet iemand hoe dat komt?
(niet mijn bedoeling om te ranten, maar ik begon het een beetje irritant te vinden)

En dan heb ik nog een vraag: Heeft iemand een Celebi die ik kan lenen? ik wil namelijk een Zorua, maar ik ken niemand met een Celebi. Daarna krijg je em weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Hoeveel XP dat je krijgt ligt dacht ik ook aan hoeveel HP de andere Pokemon heeft, daarom kan je veel XP krijgen van Audino's.
Ik ben de XP formule van black/white nog niet tegen gekomen op internet

Je kan nu veel XP krijgen iedere dag in de 2 stadions.

Tjona100 heeft een Zorua maybe kan je met hem ruilen.

[ Voor 26% gewijzigd door Ike. op 30-03-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 12:44
Mr.Zebra schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 07:54:
En dan heb ik nog een vraag: Heeft iemand een Celebi die ik kan lenen? ik wil namelijk een Zorua, maar ik ken niemand met een Celebi. Daarna krijg je em weer terug :)
Je hebt niet niet speciaal een Celebi nodig om een Zorua te vangen. Als het goed is kan het ook via deze manier:

How to get Zorua Easily, No Event or Celibi Needed

In your Internet settings in the DS menu, keep everything the same as usual, but change your Primary DNS server setting to this address: 205.185.126.109. You can leave the Secondary DNS setting alone. The DNS settings are a few tabs over when editing your Internet settings on the DSi. After this, be sure to save your settings (a test will occur as well).
Enter the game and go to any Pokemon Center (you must have the ability to use the trading system on the upper level of the Pokemon Center, so you porbably need to be past the first Gym or so). Leave all but five Pokemon in your party so you have an empty slot for Zorua. Go to the upper levelof the Pokemon Center and Choose the girl on the far right to initiate a Global Wi-Fi Trade. Choose the setting called "GTS." You will automatically be taken to a screen where you recieve an egg. Quit out and check your party. Zorua should be in your sixth slot. Note: If Zorua remains an egg, you'll need to walk a bit with it in your party before it hatches.

Ik weet niet of het werkt maar ik wil het ook nog proberen vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
hmmm ik krijg dat niet voor elkaar, continu connection error :S
Sandman, heb jij het al voor elkaar gekregen? of is het april's fool? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Net even geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om deze hack uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

gok dat het een een april grap is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Het is met Pokemon Platinum mogelijk om alle Pokemon op die manier te (ont)vangen, Met black/white kan dit niet meer.

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 02-04-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aaah dat wist ik niet, wel cool qua platinum. wou nu dat ik 1 me odue ds weer heel had en 2 met white in national dex zit:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb net even de Relocator toegevoegd aan mijn Pokemon spel :)
Dan kan ik de speciale pokemon (Celebii, Rakou, Entei etc...) uit de vorige generatie overzetten mocht ik die ooit ik die versie vangen :P

Voor de geïnteresseerden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:04
Thieudebeu schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:25:
Via mijn htc desire hotspot functie kan ik ook online ;).
Als ik met mijn milestone (CM6) het probeer gooit mijn DS hem er naar ongeveer 1 minuut uit.:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-06 12:47
Ik krijg via mij ds lite verbinding.
Echter als ik de mystery gift probeer op te halen krijg ik geen verbinding.

Iemand een oplossing?
Of iets van een ander apparaat om een acces point te genereren?
Ik heb een android telefoon btw. Samsung galaxy ace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 12:54
voor de liefhebbers, pokemon global link is nu online, alleen schijnt het bij veel mensen ( waaronder mij, niet te werken )

http://en.pokemon-gl.com/

bij mij is hij al ruim 12 uur aan het processen van de registration data -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:26
Sinds een aantal dagen pokemon Black gewonnen. En ben ondertussen voor de 2e gymleader. Moet zeggen dat het wel moeilijker lijkt dan de eerdere/eerste pokemons.
Vermaak me er op het moment zeker wel mee. Hoop dat ik nog op tijd ga zijn om de special pokemon te halen, maar dat valt volgens mij wel mee. Daar ben ik al dicht bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381927

Even snel iets licht off-topics: Ik kan voor een zacht prijsje de Nintendo DSi op de kop tikken, maar kan ik daar alle oude Pokémon spellen op spelen? Dan heb ik het vooral over Ruby, Sapphire, Emerald, Diamond, Pearl, en Platinum.

Want op wikipedia ( ;( ) staat namelijk dit:
De twee eerdere versies van de Nintendo DS bevatten een GBA-slot. In deze derde versie van de Nintendo DS is dit slot weggelaten. Het is hierdoor niet mogelijk om spellen te spelen die het GBA-slot vereisen. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om Guitar Hero: On Tour. Pokémon Diamond, Pearl en Platinum, de pokémon spellen kunnen gewoon gespeeld worden zonder GBA-slot, maar het beperkt wel de pokémon die je kan krijgen in die drie spellen.

Kan iemand dit even snel duidelijk maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
GBA spellen (Ruby, Sapphire, FireRed, LeafGreen en Emerald) kan je alleen spelen met een DS of DS lite, NIET met een DSi

Diamond, Pearl, Platinum, HeartGold en SoulSilver zijn DS games, deze zijn met alle DS modellen speelbaar.

FireRed zou ik nog wel een keertje willen spelen. Iemand die FireRed nog heeft en verkoopt? ;)

[ Voor 128% gewijzigd door Ike. op 15-04-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke thx, dat was alles wat ik wilde weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ike. schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:20:
GBA spellen (Ruby, Sapphire, FireRed, LeafGreen en Emerald) kan je alleen spelen met een DS of DS lite, NIET met een DSi

Diamond, Pearl, Platinum, HeartGold en SoulSilver zijn DS games, deze zijn met alle DS modellen speelbaar.

FireRed zou ik nog wel een keertje willen spelen. Iemand die FireRed nog heeft en verkoopt? ;)
Ik heb wel leaf green voor je.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Op dit moment de 2e gymleader verslagen. De volgende stad kan ik dan eindelijk m'n pokemon ophalen. :D
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Vorige week maar eens Black gekocht, ben nog niet heel ver. Heeft iemand toevallig die Celebi die je nodig hebt voor zorua?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:36:
Vorige week maar eens Black gekocht, ben nog niet heel ver. Heeft iemand toevallig die Celebi die je nodig hebt voor zorua?
Het is makkelijker om iemand te zoeken die Zorua al heeft, Met een Ditto kan je simpel een eitje maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Haha true, iemand dan die zo'n eitje voor mij kan maken :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 14:07
Ik ben nu aan het proberen om die Victini te vangen, maar dat is niet te doen zeg. Hoeveel Pokeballs, en welke, heeft het jullie gekost om hem te vangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XooXoT
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Hoe oud zijn de mensen hier als ik vragen mag? Het is volgens mij allemaal een beetje kinderachtig.

[ Voor 3% gewijzigd door XooXoT op 20-04-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Jochem Boom schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:48:
Ik ben nu aan het proberen om die Victini te vangen, maar dat is niet te doen zeg. Hoeveel Pokeballs, en welke, heeft het jullie gekost om hem te vangen?
Je moet de HP van Victini echt zo ver mogelijk omlaag krijgen. Ik heb meer dan 40 Ultra ballen verloren voordat ik Victini ving :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koste mij 2 ultraballs en 5 greatballs, toen lukte het me met de 6de greatball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
XooXoT schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:52:
Hoe oud zijn de mensen hier als ik vragen mag? Het is volgens mij allemaal een beetje kinderachtig.
Misschien moet je je eerst eens ergens in verdiepen voor je dit soort uitspraken doet. Pokemon is in de kern vooral een hele goede RPG. De merchandise er omheen...tsja.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Om toch maar antwoord te geven. Ikzelf ben 30. Zoals boven mij al vermeld. Pokemon is een goede RPG.

Ik heb gisteren Victini gevangen. Hij was paralized, en zo laag als mogelijk (rood, maar niet eens zo heel erg laag) en daarna 1 great ball. Het is een kans van 25/100. En had toevallig geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
22, en inderdaad wat hierboven gezegd wordt. nou, ga dan maar flink great balls inslaan en nog een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
Ik ben 26, vind het een prima RPG. Alleen vind ik het lastig om door te gaan als je voor de eerste keer de credits hebt gehad. Daarna is het doel voor mij niet meer echt duidelijk... maar dat heb ik ook altijd bij Final Fantasy spellen, al die extra dingen nadat ik het hoofdverhaal uit heb trekken me nooit zo :S
Ik ben iig niet zo van "Ik moet en zal al die pokemon vangen!!!" al vind ik de veranderingen in White forest en Black city wel heel goed gedaan dus misschien dat ik daar wat tijd in ga steken.

Overigens moet ik zeggen dat ik Victini vrij gemakkelijk te vangen vond. Wachten tot hij Endure gebruikt, em dan naar 1 HP te werken, Sleep gebruiken en dan 1 Great ball en je hebt em. Tenminste zo werkte het bij mij 2 keer achter elkaar (vergeten op te slaan de eerste keer :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr.Zebra schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:08:
Ik ben 26, vind het een prima RPG. Alleen vind ik het lastig om door te gaan als je voor de eerste keer de credits hebt gehad. Daarna is het doel voor mij niet meer echt duidelijk... maar dat heb ik ook altijd bij Final Fantasy spellen, al die extra dingen nadat ik het hoofdverhaal uit heb trekken me nooit zo :S
Ik ben iig niet zo van "Ik moet en zal al die pokemon vangen!!!" al vind ik de veranderingen in White forest en Black city wel heel goed gedaan dus misschien dat ik daar wat tijd in ga steken.

Overigens moet ik zeggen dat ik Victini vrij gemakkelijk te vangen vond. Wachten tot hij Endure gebruikt, em dan naar 1 HP te werken, Sleep gebruiken en dan 1 Great ball en je hebt em. Tenminste zo werkte het bij mij 2 keer achter elkaar (vergeten op te slaan de eerste keer :S)
Mee eens, maar aangezien je dit keer via Wifi veel kan ruilen en battles kan doen denk ik dat je toch wat meer te doen hebt nadat je de credits hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Laat me raden. Jij bent iets van 16 - 20 jaar en je vrienden lachen je uit, omdat je Pokemon leuk vindt.

Indien ja, laat die vrienden lekker barsten. Zij hebben geen respect voor de hobby's van vrienden.
Indien nee, geef dan eens waarom je Pokemon kinderachtig vindt. Waarop baseer je dit? De anime? of enkel het spel. De anime is inderdaad wat kinderachtig, maar de games zeker niet al zijn ze wel toegankelijk voor kinderen.

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 21-04-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400744

Handel hoort niet thuis op het forum, daarvoor hebben we de Pricewatch.

[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 22-04-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels ook de pokémon league uitgespeeld. Niet het einde dat ik had verwacht! wel erg leuk. En nu eens de online opties uitzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-06 12:47
Victini lukte bij mij met 1 ultra ball, zijn hp was ook echt op het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryatzu schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:53:
Victini lukte bij mij met 1 ultra ball, zijn hp was ook echt op het randje.
Die heb ik net gevangen, lukte na ong 10-15 ultra balls, had 2x quick attack gedaan en toen was z'n hp rood. Verder geen sleep oid. Geinig geluidje maakt 'ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor welke pomeon in white rade jullie de masterball aan?
Kyurem het waard? heb thundures en zekrom met ultraballs en victini emt ene nog kleinere bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die Master Ball gewoon lekker vanaf blijven. Alle PokéMon zijn met mindere ballen gewoon te vangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:13:
Die Master Ball gewoon lekker vanaf blijven. Alle PokéMon zijn met mindere ballen gewoon te vangen. :)
Maar als je hem bewaart en er niets mee doet heb je er toch niets aan? Ik heb mijne meteen gebruikt in de pokémon league. Totaal niet verwacht dat het nodig zou zijn, en dus geen sleep/stun moves in m'n party. :(.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 25-04-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb me kyrum na heel vele opnieuw osptartne met ene duskball.
denkd at de amsterball for shiny pokemon zla moetne zijn. niet vele legendaries voglens mij meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
Eerste poging voor Victine kostte me er een stuk of 25 great balls. De tweede poging had ik hem al na 5 great balls. Geluk gehad denk ik :) Hij is wel erg fijn moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand hier die ene bagon of ene ei emt ene bagon erin heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even tussendoor: tot wanneer is Victini beschikbaar via Mystery Gift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 381927 schreef op maandag 25 april 2011 @ 21:56:
Even tussendoor: tot wanneer is Victini beschikbaar via Mystery Gift?
Was t/m 22 April

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 25-04-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nooo, Black/White ga ik volgende week pas bestellen. Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381927 schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:18:
Nooo, Black/White ga ik volgende week pas bestellen. Balen!
Ik zou de mijne wel willen ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xingchen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-06 11:08
Ik heb de Mystery Gift op de 23e nog ontvangen via wifi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kyurem met 2 ultraballs gevangen :D. Zonder sleep/stun oid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gebruik om eerlijk te zijn ong nooit sleep enzo, vergee altijd da da he makkelijker maakt om te vangen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 20-06 08:50
Hmm, en omdat ik nogal graag Pokémon wil hebben met eigen gamertagg en dat ik nu dus ook net te laat ben voor Victini, zal ik 'em maar moeten halen via een R4 cheat oid :P Omdat je Victini ook niet kan breeden ):

Vind het sowieso jammer dat Wi-Fi events maar een bepaalde tijd beschikbaar zijn. Zo kunnen mensen die geen Wi-Fi hebben op dat ogenblik of het spel nog niet hebben geen 'eigen' Victini hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens : http://www.serebii.net/ga...shtml#europe-wifi-current

is victini in europa niet meer vekrijgbaar na morgen. (morgen dus de laatste dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, hoe werken Dream pals nou precies? Ik het wat faqs gelezen maar kom er niet helemaal uit. Hoe kan ik bij iemand anders in zijn wereld komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Okay, beetje een kick zo, maar er is nu een Arceus actie waardoor je via DreamWorld een lvl 100 Arceus kan befrienden :)

klik voor details

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Thanks. Heb het net geprobeert, maar had nog een slapende pokemon dus dat werkte niet op dat moment. Nu even tot vanavond wachten om het nogmaals te kunnen proberen. Power van het "apparaat is leeg zegt ie".

Eindelijk in slaap. Snap het al. Je moet op die site van alles doen. Kostte me aardig wat om dat te vinden.
Er staan nog meer promoties open ook. Maar dan voor skins van je C-gear. Die heb ik ook maar meteen met behulp van het internet gedaan. Die Musical komt van die Arceus site vandaan, de rest even een site gevonden via google en gewoon zoeken op de pagina waar je uit komt.

[ Voor 48% gewijzigd door Arunia op 08-02-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:40

Satom

Verzamel ervaringen

Zijn hier ook spelers die gebruik maken van het PRNG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
Ik had in het verleden wel eens van de Nuzlocke-challenge (ook wel Pokémon in Hard mode) gehoord, maar het leek me een beetje spelbederf. Echter, de hieraan gewijde webcomic, maakt het wel tot een behoorlijk interessante (en geromatiseerde) speelwijze. Nu heb ik onlangs pkmn Black gekocht en aangezien zeker dit de vijfde keer is dat ik een queeste zal beginnen om ze allemaal te vangen, overweeg ik om mij deze keer te beperken met de nuzlocke-challenge regels:
  1. Release a pokémon if it faints.
  2. Have to catch the 1st pokémon in each area and nothing else.
Zijn er trainers hier die dit al eens gedaan hebben en het kunnen aan/afraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Even voor de goede orde:

nieuws: Nintendo kondigt Pokémon Black and White 2 aan

Er komt dus een opvolger van Pokemon Black & White, maar wat het grote verschil gaat zijn met de eerste versie behalve van twee pokemon twee nieuwe kleuren...? Geen idee.

Iets zegt me dat Nintendo gewoon even tijd wil rekken door nog ff de 3DS lekker te maken met een Pokemon deel voordat ze een 3DS-only Pokemon deel daarop gaan uitbrengen.

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 06-03-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:40

Satom

Verzamel ervaringen

Die mening deel ik, als je ziet hoeveel mensen nog een DS(i) (XL) hebben, zou het (in mijn ogen) niet erg slim zijn om het te gaan pushen naar de 3DS, dit zal vele fans toch wel afschrikken. In ieder geval mij wel, ik gebruik mijn DSi alleen maar voor de Pokémon Games 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-06 15:34

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Volgens mij was het in het verleden juist steeds zo dat de verkopen van de handhelds van Nintendo omhoog gingen na het verkopen van Pokémon games voor die handhelds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 765291

Hallo,

Ik heb pokemon white op mijn telefoon staan via een emulator, maar wanneer ik bij team plasma in de Dragonspiral Tower ben en ik kom bij lord N aankom die voor de legendarische pokemon staat gaat mn scherm op zwart.. weet iemand wat ik moet doen?

Alvast bedankt

E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-07-2020
Pokémon vrienden,

Ik ben op zoek naar een officiële DS versie van Black of White 2. Is er iemand die deze nog heeft en hem voor een normale prijs wil doorverkopen?
Al die wauzen die er meer voor vragen dan dat ze er ooit zelf voor betaald hebben moeten ballen likken. Ik hoor het graag!

Groet,

Freedox
Pagina: 1 2 Laatste