![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
DM naar de topicstarter als je jouw gegevens wilt laten toevoegen.
| |||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 110% gewijzigd door Zeror op 30-04-2011 21:50 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
DM naar de topicstarter als je jouw gegevens wilt laten toevoegen.
| |||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 110% gewijzigd door Zeror op 30-04-2011 21:50 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 27-02-2011 16:15 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 27-02-2011 16:54 ]
Als het maar kanGropah schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:48:
@Touchdomex
Als ik nintendo inschat en ze bij dezelfde soort games als hiervoor blijven, kan het zonder touchscreen, maar is het wel wat omslachtiger. Kan natuurlijk niks garanderen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Een aantal gebieden/steden.Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 13:12:
Zijn die verschillen in vormgeving zoals boven in dat stadje door het gehele spel doorgevoerd of alleen bepaalde gebieden?
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 28-02-2011 14:27 ]
PSN: Curvaa_
Geen idee of je ook naar andere regio's kan afreizen. Je kan wel de Pokémon uit de andere regio's vangen als je het spel een keer doorlopen bent.Curva schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:13:
Mooi toppost!
Is het alleen Unova. Of als je daar Team Plasma heb verslagen dat je nog naar Kanto oid kan?
Met black/white kan je elkaar 'vinden' via die codes.rethxoth schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:48:
Ik heb er ook erg zin in! Maat en ik kopen Black en White en gaan dan zo veel mogelijk uitwisselen totdat we alles compleet hebbenMaar ik vraag me af, dat online battlen, kan dat ook via Friend Code zodat ik tegen hem kan?
[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 01-03-2011 19:14 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 02-03-2011 15:39 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 03-03-2011 21:47 ]
-
Verwijderd
Klopt, heb ik ook een beetje. Ik vind de 1e generatie pokémon (#1 t/m #151) veruit het tofst. Ik verheug me altijd op het moment dat wanneer je de 'main storyline' uitspeelt, je naar Kanto kunt en alle good old pokémon en gymleaders weer tegen komt; heerlijk. Personages zoals Ash, Gary, Brock, Misty en Giovanni zijn toch wel episch als je het mij vraagt.Nazanir schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:00:
Ik loop eerlijk gezegd niet echt warm voor Black/White. Niet zozeer dat het er niet vezorgd ofzo uitziet, maar de koek raakt een beetje op. Sommige pokemon (er is een overzichtje te vinden op serebii.net) zijn echt ronduit lelijk. Voor mij was het hoogte punt echt Emerald + fire red/leaf green maar alle games daarna/tussenin hebben me nooit echt kunnen bekoren. En door het zien/lezen over deze nieuwe games blijft mijn gevoel hetzelfde. Jat het is leuk dat je triplebattles hebt, maar dan vond ik double veel leuker, 3 is me gewoon teveel.
Het komt me gewoon te geforceerd over, er moet een nieuw deel komen, er moet meer, etc.
Voor mij was het hoogtepunt Pokémon Gold&Silver. Zij perfectioneerden wat in Red&Blue al geweldig was. Maar vind de nieuwe pokémonmaar inspiratieloos. Maar ook al zou ik daar misschien wel overheen kunnen komen het probleem is dat ik nu een afkeer heb voor random encounters.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:28:
[...]
Klopt, heb ik ook een beetje. Ik vind de 1e generatie pokémon (#1 t/m #151) veruit het tofst. Ik verheug me altijd op het moment dat wanneer je de 'main storyline' uitspeelt, je naar Kanto kunt en alle good old pokémon en gymleaders weer tegen komt; heerlijk. Personages zoals Ash, Gary, Brock, Misty en Giovanni zijn toch wel episch als je het mij vraagt.
Thnx voor de tipIke. schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:32:
Vanmiddag Pokemon White gekocht bij de Dixons. (beide lagen gewoon in de winkel)
De official Pokemon strategy guide (€16,99) valt me tegen. Boek bevat alleen spelinfo, een complete walkthrough en een 'trainerslist', In April kom guide volume 2 uit die de Pokedex bevat
Kupo?
Lijkt mij dat juist de Dixons wat kan leren van de Intertoys, die laatste houdt zich immers netjes aan de regels. Wellicht dat het bij een NDS game (ook al is het Pokémon) nog wel meevalt, maar normaliter kan een winkel een forse boete tegemoet zien bij dit soort praktijken.
Alleen Unova.Curva schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:13:
Mooi toppost!
Is het alleen Unova. Of als je daar Team Plasma heb verslagen dat je nog naar Kanto oid kan?
Ik heb al een paar uur gespeeld en ik heb het touchscreen nog niet nodig gehad.Touchdomex schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:15:
Ziet er goed uit!
Ik wil hem graag kopenOok al heb ik eigenlijk al 2 jaar niets meer gekocht voor mijn DS
Dit komt doordat mijn touchscreen het niet meer doet
Iemand enig idee hoe afhankelijk pokemon black is van het touchscreen?
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 03-03-2011 20:38 ]
Mooi! Morgen eens ophalen!Ike. schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:35:
[...]
Alleen Unova.
[...]
Ik heb al een paar uur gespeeld en ik heb het touchscreen nog niet nodig gehad.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2011 07:09 ]
Zelfde hier, gestopt na G/S, nu wachtend op 25 maart voor de 3DS met Pokémon black erbij.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 07:08:
Ik heb hem ook en ik moet zeggen dat hij wel goed is. Ik ben gestopt na G/S en vind het fijn dat deze versie zo fris aanvoelt. Nieuwe pokemon, geen gezeik met pidgeys en rattata's waarvan je de aanvallen al kent. Daarnaast is misschien de grootste plus wel dat je niet meer hoeft te grinden maar experience behaald wordt afhankelijk van de levels van jouw pokemon en die van de tegenstander.
Dat helpt ervoor te zorgen dat je geen situaties krijgt als in de vorige games waarbij je een sterke startpokemon had en een aantal anderen die er achteraan huppelen.
Leuk dat je trouwens ook namen kan geven. Die van mij heten tot nu toe Choo-Choo, Benny en Brain.
Verwijderd
Kan wel, maar nu doe ik het ook echt. Oh en het is handig dat ze de shops in de pokemon centers ingebouwd hebben. Veel van de omslachtigheden van de oudere delen zijn verholpen. Het schijnt dat je ook on the fly Pokemon kan uitwisslen met Bill's pc.Sander1991 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:06:
[...]
Zelfde hier, gestopt na G/S, nu wachtend op 25 maart voor de 3DS met Pokémon black erbij.
Kon je niet al vanaf deel 1 pokémon een naam geven?
Verder, goede topicstart! Erg duidelijke info
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
[ Voor 98% gewijzigd door Ike. op 04-03-2011 18:53 ]
Verwijderd
Hoezo dat? De 3DS is een keer zo duur. Waarom geen DSi kopen als je alleen pokémon games wilt spelen?Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:14:
Oh en een dikke! voor de mensen die nu de Dsi/Pokemon bundel kopen, drie weken voor de release van de 3DS.
Verwijderd
Omdat DS over een paar jaar niks meer waard is. Een zinkend schip is geen goede aankoop. Voor de Ds heb je nog Okamiden en that's it.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:02:
[...]
Hoezo dat? De 3DS is een keer zo duur. Waarom geen DSi kopen als je alleen pokémon games wilt spelen?
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Victini heeft me ongeveer 30 Great Balls gekost. Met nog maar een paar % HP sprong ie er toch elke keer uitjd1987 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:21:
Vanochten ook even Pokemon White opgehaald, heerlijk die nostalgie van de eerste Pokemon games die ik speelde toen ik klein wasVictini is inmiddels al gevangen!
[ Voor 76% gewijzigd door Ike. op 12-03-2011 18:01 ]
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Verwijderd
Ten eerste; over een paar jaar zeg je: wat kan mij dat schelen als ik de DSi nu koop. Ik hoef er geen geld op te verdienen, ik wil er plezier aan beleven. Daarbij; over een paar jaar is jou (zogenaamde) xbox/ps3 ook weinig meer waard, dan is de volgende generatie er al. Je koopt je dingen toch om het nu, en niet om het 'later'...Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:39:
[...]
Omdat DS over een paar jaar niks meer waard is. Een zinkend schip is geen goede aankoop. Voor de Ds heb je nog Okamiden en that's it.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2011 03:03 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Zeror op 05-03-2011 20:15 ]
Gymleader #5 heeft een leuke Pokemon... Excadrill, die heeft erg hoge speed stats waardoor die altijd eerst mag, bijna alle Pokemons zijn na 1 of 2 aanvallen 'dood'Rakkerzero schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:42:
Wat is Victini een rot Pokémon om te vangen zeg
Iedere keer ben ik door mijn PokéBalls heen.
Edit:
LOL!!!Net Victini gevangen. Ik had eerst al mijn Ultra Balls, iets van 25 Great Balls erdoorheen gejaagd. Vang ik hem uiteindelijk met een standaard Poké Ball
[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 05-03-2011 21:42 ]
Je kan gewoon 1 pokémon naar hoog level grinden en zorgen dat je altijd een hoog aantal levels boven de competitie zit, en deze pokémon ook gewoon alle XP laten krijgen. Nu nog zorgen dat hij 2 type aanvallen heeft en voila.Ike. schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 21:38:
[...]
@jd1987:
Waarom level je maar 3 Pokemon? Later in het spel heb je daar echt niet genoeg aan.
[ Voor 39% gewijzigd door kaluro2 op 06-03-2011 15:49 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Mijn ervaring is dat 3-4 goed gebalanceerde pokemon meer dan genoeg zijn. Vaak omdat je met 6 niet 'snel genoeg' levelt als je tegen trainers vecht en dan moet je soms urenlang nog 2-3 pokemon grinden ofzo omdat die niet tegen trainers konden vechten en dus achterlopen in level.Ike. schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 21:38:
[...]
Gymleader #5 heeft een leuke Pokemon... Excadrill, die heeft erg hoge speed stats waardoor die altijd eerst mag, bijna alle Pokemons zijn na 1 of 2 aanvallen 'dood'![]()
Was mijn eerste tegenstander waarbij ik meerdere keren al mijn Pokemon kwijt was.
@jd1987:
Waarom level je maar 3 Pokemon? Later in het spel heb je daar echt niet genoeg aan.
Maar ik kan vertellen dat het meer is dan alleen een Pokédex. Het is een referentiegids voor véél aspecten van eigenlijk alle Pokémon games. Het is helaas niet gratis, maar zeker de moeite waard om te kopen.lukomon Pokédex is a full-fledged Pokédex reference app which helps you on your journey through Pokémon games and guides you through your competitive battles.
[ Voor 3% gewijzigd door Patriot op 07-03-2011 03:09 ]
In die fase van het spel kun je inderdaad beter 3/4 pokemon trainen, 5/6 pokemon trainen zo langzaam dat je nog een tijdje in het gras doormoet om de achterliggende levels van de laatste twee pokemon bij te stellen.Mijn ervaring is dat 3-4 goed gebalanceerde pokemon meer dan genoeg zijn. Vaak omdat je met 6 niet 'snel genoeg' levelt als je tegen trainers vecht en dan moet je soms urenlang nog 2-3 pokemon grinden ofzo omdat die niet tegen trainers konden vechten en dus achterlopen in level.
Waar heb jij die Suicine vandaan?jd1987 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 20:58:
Pokemon White:
Victini lvl 26 (Fire/Psycic)
Pignite lvl 26 (Fire/Fighting)
Suicine lvl 30(Water)
Timburr lvl 13(Fighting)
Pansage lvl 12(Grass)
Patrat lvl 4(Normal)
Ik level nu vooral Victini. De onderste 3 zijn vooral als vulling en Patrat is voor HM Cut. Net 3e badge binnen, nu op naar Zoroark
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
Denk het niet.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:21:
Maar stel dat je op 2 maanden Victini ruilt met iemand. Is het dan nog mogelijk om Victini te verkrijgen?
[ Voor 72% gewijzigd door Ike. op 08-03-2011 08:39 ]
Verwijderd
Ik las dat ja, maar het lijkt me sterk dat zelfs met overnieuw beginnen je geen Victini kan krijgen. Zou wel balen zijn als je de game in feite dus maar 1 keer kan spelen en nooit overnieuw kan beginnen. Kan iemand het hier niet eens uittestenMr.Zebra schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:36:
Er staat op de uitleg van Victini dat je maar 1 victini per game card kan krijgen dus als je hem hebt en dan ruilt kun je volgens mij geen nieuwe meer krijgen.
Als ik de uitleg letterlijk neem, dan zou het zelfs zo zijn dat je geen nieuwe victini krijgt als je overnieuw begint.
@ Ike
Bedankt voor de tip, ik zal ze vanavond eens opzoeken om te kijken waar ik ze kan vangen!
Na de Pokemon League en nadat je Ghetsis hebt verslagen is er nog veel te doen. Het spel is pas uitgespeeld als je de credits voor de 2e keer te zien krijgt.Akaendra schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:50:
heb de game bijna uitgespeeld, moet alleen zekrom vangen en daar wacht ik liever nog mee tot de RNG volledig is voor black/white waardoor ik em perfect zou kunnen maken. leuk voor online matches etc
anders dan dat vond ik de game heel erg neigen naar oude red/blue en dat is zeker geen nadeel
[ Voor 22% gewijzigd door Ike. op 10-03-2011 12:36 ]
weet ik, maar ik wil zekrom graag met juiste nature en IV's hebbem, das wel allemaal redelijk advanced maar goed te doen. daarna zie ik wel verder om eventueel perfecte pokemon te vangenIke. schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:30:
[...]
Na de Pokemon League en nadat je Ghetsis hebt verslagen is er nog veel te doen. Het spel is pas uitgespeeld als je de credits voor de 2e keer te zien krijgt.
Ik heb gisteren badge #8 gehaald en de Master Ball gekregen.
Kan daar dan zoveel verschil in zitten? Kan je die stats zien voordat je een Pokemon vangt?Akaendra schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:29:
[...]
maar ik wil zekrom graag met juiste nature en IV's hebbem, das wel allemaal redelijk advanced maar goed te doen. daarna zie ik wel verder om eventueel perfecte pokemon te vangen
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 10-03-2011 14:35 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Akaendra op 10-03-2011 15:18 ]
[ Voor 35% gewijzigd door MrGizMo op 10-03-2011 19:53 ]
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Dr Pro op 11-03-2011 11:27 ]
Verwijderd
Ik was verbaasd over de graphics al was Gold mij laatste. Dingen zoals:Dr Pro schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:25:
Waar staat je friend code?
Ik heb overal gezocht, maar kan het niet vinden...
Heb Victini trouwens ook gevangen (nog 1 HP over en met Hypnosis laten slapen), daarna GreatBall overheen en het was gelukt
Edit:
Ik heb ook een DS Light, ziet er inderdaad niet super uit, maar doet (mijn mening) niets af aan het speelplezier.
De laaste keer dat ik Pokemon speelde was Yellow (Om maar aan te geven hoe lang geleden dat wel niet was...)
Ok. Moet ik je dan nog ergens accepten of hoe zit dat?
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 11-03-2011 21:25 ]
Verwijderd
Mijn water pokémon is bijna altijd whiscash, heb het graag dat ie immuun is tegen thunder.Rakkerzero schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:22:
[...]
Ok. Moet ik je dan nog ergens accepten of hoe zit dat?
btw. Jullie kunnen mij DM'en als je friendcode in de topicstart wilt laten zetten
Nog even over Pokémon zelf. Ik zoek nog een goeie water pokemon. Hopelijk kan ik snel eentje vinden, want ik mis die momenteel nogal. Ik heb momenteel mijn zinnen gezet op die schildpad of die water/ghost type.
Heb overigens net de 6e gym verslagen. Op naar numero 7.
Ik gebruik Golduck omdat die ook psychic aanvallen kan doen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:41:
[...]
Mijn water pokémon is bijna altijd whiscash, heb het graag dat ie immuun is tegen thunder.
[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 12-03-2011 17:44 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 13-03-2011 20:21 ]
Staat geloof ik in de handleiding van je Pokemon spel.Dr Pro schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:33:
Ik weet nog steeds niet waar ik mijn friend code kan vinden.
Kan iemand dat nog even uitleggen?
[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 14-03-2011 10:00 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Forn schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:47:
Wanneer kun je trouwens uit de fossils kiezen?
Munna is een psychic pokemon, psychic pokemon worden pas goed na een veel hoger level omdat de eerste dingen die ze kunnen leren geen aanvallende acties zijn, ook hebben ze meestal maar weinig HP.Forn schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:47:
Ik ben best wel een pokemon beginner. Ik vroeg mij af of er pokemon ook daadwerkelijk een stuk zwakker zijn? Ik heb Munna namelijk gevangen, maar die kan echt helemaal niks.. Is meestal in twee aanvallen dood en gewoon veel te traag. Is er iets wat ik er aan kan doen, of moet ik hem maar wegdoen.
Wanneer kun je trouwens uit de fossils kiezen? Vind die vliegende pokemon echt supergaaf, de zeeschildpad ook, maar kan helaas niet allebei.
Ik vind Drilbur/Excadrill niet bijzonder goed. Heeft wel een hoge attack waardoor ground aanvallen (zoals Dig en Earthquake) erg strerk kunnen zijnStan. schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:37:
Iedereen schijnt die drillbur evolutielijn zo geweldig te vinden, maar ik vind hem vrij zwak. Is er ergens te vinden wat de stats van een lvl 20 drilbur zouden moeten zijn?
[ Voor 32% gewijzigd door Ike. op 14-03-2011 22:52 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Dr Pro op 14-03-2011 22:58 ]
Ik heb inmiddels Archeops en Virizion binnen voor mijn dreamteam. Volcarona is moet nog als larve uit zijn/haar ei komen, maar die draag ik trouw bij me momenteel. Golett is gevangen en moet nog een paar lvltjes voordat ie een Golurk is. Alleen Zekrom en Kyurem moeten nog gevangen worden.Rakkerzero schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:24:
Ik heb eens zitten kijken naar stats en type combinaties enzo. Ik denk dat ik een vast team ga maken met de volgende Pokémon:
Zekrom ------------- Kyurem ------------ Volcarona ----------- Golurk ----------- Archeops ---------- Virizion
Nu nog vangen
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 15-03-2011 10:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2011 17:24 ]
Die heb ik dus. Archen kan zelf nog geen HM Fly leren, maar als je eenmaal evolueert in Archeops dan kan ie dat wel en is het ook nog eens een sterke Pokémon.Curva schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:33:
Een andere goede fly-type is Archen, die kun je krijgen uit een fossil.
Mijn electric pokemon was Blitzle/Zebstrika. Ik heb die pas vervangen toen ik Zekrom ving.Mr.Zebra schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:49:
Ik moet zeggen dat ik het spel een stuk leuker vind dan ik had verwachtook al vraag ik me echt af of ik goed bezig ben. heb nu exadril, victini, throh, tortuga, servine en tranquil in mn party allen rond de lvl 31 en ben bezig voor badge 6. tot nog toe geen problemen gehad, al ben ik niet helemaal tevreden over mn flying pokemon (had al een swoobat en daarna een sigilyph). heeft iemand daar nog een goed idee voor? of een goede electric type?
[ Voor 72% gewijzigd door Ike. op 16-03-2011 09:21 ]
Verwijderd
Het ligt aan jou en het is "Pokemon".baxic schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:29:
ligt het aan mij of zien de nieuwe pokemons er uit als zakjes poep
nee.Idifix schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:41:
Maar kan het ook andersom. Dus Pokemon die in Black/White voorkomen maar niet in PEarl toch met Pearl kunnen ruilen?
[ Voor 17% gewijzigd door Ike. op 16-03-2011 11:02 ]
Maakt niet echt uit, alleen als je perse een aanval wilt die die alleen in de eerste lvls kon leren.Mr.Zebra schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:04:
@Ike.
Over het algemeen ben ik wel tevreden over Throh als damage spons, maar ik ga denk maar eens zoeken naar Gurdurr danmaakt het erg veel uit als ik de evolueerde versie vang van Timburr of kan ik hem beter van begin af aan trainen?
Das duidelijk. Moet dus Pokémon gebruiken die ook in Pearl voorkomen
Nee alle aanvallen die hij heeft geleerd kunnen worden teruggezet.Ike. schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:44:
[...]
Maakt niet echt uit, alleen als je perse een aanval wilt die die alleen in de eerste lvls kon leren.
Je kan aanvallen opnieuw leren in een huisje bij die 'vliegveld gym' maar dat zijn dacht ik alleen de laatste 4 aanvallen die zijn overgeslagen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq