Inleiding
Ik zou graag een topic starten om ervaringen te delen over werken bij studentaanhuis.nl.
Dit is een van uitzendbureau voor ICT-studenten. Deze helpen mensen tegen betaling problemen oplossen omtrend computers en andere elektronica. Uiteraard om te delen hoe het is om daar te werken, dit is geen klanttevredenheidsonderzoek.
Zelf heb ik nu ook gesolliciteerd. 03-03-2011
Officiele eisen
Hoe oud met je zijn om voor Studentaanhuis.nl te mogen werken?
De minimale leeftijd om te mogen werken voor Studentaanhuis.nl is 17 jaar.
Hoeveel uur per week moet je minimaal beschikbaar zijn?
Bij Studentaanhuis.nl geef je zelf, per week, aan wanneer je beschikbaar bent. We verwachten wel van je dat je gemiddeld minimaal 6 uur per week beschikbaar bent.
Moet je een Ict/Informaticaopleiding volgen om voor Studentaanhuis.nl te mogen werken?
Ja, je moet een Ict/Informatica-opleiding volgen of gevolgd hebben, met minimaal MBO niveau 4.
In eerste instantie was dit HBO en hoger, maar door de grote vraag en redelijk eenvoudige problemen is MBO nu ook prima.
Ontvang je reiskostenvergoeding?
Ja, per afspraak ontvang je een vast bedrag voor reiskostenvergoeding.
Loon
Het brutoloon bestaat uit 5 euro per half uur, waaruit volgt 10 euro per uur en 2,50 voorrijkosten die jij krijgt.
Ik zal even aan de baas vragen of ik documenten als huisregels e.d. online mag zetten die ik via de mail heb gekregen. Er wordt te allen tijde naar boven afgerond, dus 35 minuten wordt afgerond naar een uur.
Dit betekent dat: brutoloon = 5 * hu1 + 2,5
Zelf rekent het studentaanhuis.nl (begrijpelijk wel, aangezien zij de klanten voor je zoeken) 9 euro voorrijkosten, 10 euro per half uur/ 20 euro per uur en 12 euro abbonnementskosten (verplicht) per jaar.
dit betekent dat: kosten = 10 * hu + 12 * jaar + 9
hu staat voor aantal halve uren die zijn gewerkt naar boven afgerond.1
[ Voor 128% gewijzigd door Krisp op 23-09-2015 21:10 ]