Steelseries Contest 'giveaway'

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Onderwerpen

• M3nn0M3nn0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 10:09
- Ik weet niet of dit 'mag' op Tweakers. Ik heb de regels gelezen maar kan er niets specifieks over vinden. -

Medetweakers,

Ik breng jullie toch maar op de hoogte van een van de leukere dingen van Facebook: de giveaways.

Dit zijn zogenaamde 'gratis' giveaways die via Facebook geregeld worden. Je gaat akkoord met het feit dat je gespamt mag worden door het bedrijf van de giveaway (alleen het bedrijf, géén derden!).

Nou doe ik dit al een tijdje met andere giveaways op een fake-account. Ik raadt dit anderen ook aan zo te doen.

Waarom is dit speciaal?

Aangezien deze giveaway gaat over de muizen, toetsenborden, headsets en dergelijke van Steelseries, dus dacht ik, daar zijn vast wat tweakers in geïnteresseerd!

Het geinige van deze giveaway is dat je je kans kan verhogen door meer mensen via jouw mee te laten doen. Hun 'winst' is de (nep)informatie die jij hun geeft. De algemene voorwaarden geven duidelijkheid hierover.

Hierbij geef ik mijn link, waarmee je ook mee kan doen:

*knip*

Nu nog hopen dat iemand iets wint, dat zou leuk zijn!

Verder hoop ik niet te veel flame te krijgen, het is slechts een probeersel!

Menno

[ Voor 1% gewijzigd door SmartDoDo op 24-02-2011 23:04 ]

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Je mag ook de mijne klikken :D *knip*

[ Voor 40% gewijzigd door SmartDoDo op 24-02-2011 23:05 ]

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

M3nn0M3nn0 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:51:
- Ik weet niet of dit 'mag' op Tweakers. Ik heb de regels gelezen maar kan er niets specifieks over vinden. -
Dit valt toch echt onder de noemer spam en is dan ook niet toegestaan op Tweakers.net.

Dit topic is gesloten.