27" iMac met 2e 27" iMac als tweede scherm (onder Windows)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Ik heb een 27" iMac met Bootcamp en Windows 7 pro. Nu werk ik graag met twee schermen en wil ik er nog een aanschaffen. Helaas heeft Apple in mijn ogen een flinke design misser gemaakt door de 27" Cinema Display niet in dezelfde behuizing te stoppen. Nu weet ik dat je een tweede 27" iMac kunt kopppelen als tweede scherm. Maar ik kan nergens vinden of dat ook onder Windows werkt.

Heeft iemand hier een antwoord op of heeft iemand het zelfs getest. Het zou zonde zijn als ik een tweede 27" koop en er daarna achter komt dat het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Dit zou volgens mij gewoon prima moeten werken, al lijkt me dat een prijzige optie, De optie is bij aanschaf 600 euro duurder. Daarbij moet je de 2de iMac altijd eerst aanzetten voordat je hem als 2de display kan werken, de iMac staat dus altijd aan, ook al gebruik je alleen het scherm, maar dat is meer info voor erbij.

Ik zou naar een Apple reseller gaan en het gewoon direct laten testen, weet je direct meer. Suc6!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

jantje.vlaam schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:08:
Ik heb een 27" iMac met Bootcamp en Windows 7 pro. Nu werk ik graag met twee schermen en wil ik er nog een aanschaffen. Helaas heeft Apple in mijn ogen een flinke design misser gemaakt door de 27" Cinema Display niet in dezelfde behuizing te stoppen. Nu weet ik dat je een tweede 27" iMac kunt kopppelen als tweede scherm. Maar ik kan nergens vinden of dat ook onder Windows werkt.

Heeft iemand hier een antwoord op of heeft iemand het zelfs getest. Het zou zonde zijn als ik een tweede 27" koop en er daarna achter komt dat het niet werkt.
Ja werkt.
Gewoon je mac niet aanzetten. Wanneer je dan miniDP->miniDP gebruikt zal je 2e mac alleen het scherm aanspringen.
Helaas heeft bovenstaande toch gelijk. Je moet je iMac eerst inschakelen...

[ Voor 5% gewijzigd door The Milkman op 25-02-2011 17:00 ]

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Ja, mijn reseller heeft het ook getest en het werkt inderdaad.

@ aramdin, ik weet dat het een dure oplossing is, stom van Apple dat ze niet een uitgeklede versie van de iMac verkopen in een 21" en 27" variant. De Cinema Display naast een iMac ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
Dit is wel een hele rare oplossing haha. Waarom niet meteen een Mac Pro gekocht met 2x cinema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 10:59
dat is denk ik nog duurder :P dan kun je beter twee imacs nemen :P dan heb je 2 pc's en 2 beeldschermen, met een mac pro heb je 1 pc en 2 beeldschermen...

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Misschien kun je die 2e iMac configureren als server zonder beeldscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo €40 per jaar aan stroom :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:54
Als ie een 2e 27" mac als beeldscherm wil gebruiken lijkt me niet dat die 40 euro op jaarbasis zon probleem zal zijn ;)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
:D geld te veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
jantje.vlaam schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:00:
Ja, mijn reseller heeft het ook getest en het werkt inderdaad.

@ aramdin, ik weet dat het een dure oplossing is, stom van Apple dat ze niet een uitgeklede versie van de iMac verkopen in een 21" en 27" variant. De Cinema Display naast een iMac ziet er niet uit.
ik ben er anders verrekte blij mee :) Al heb ik zelf een 24 ACD ernaast.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4095/4752190569_d6e8abe71a_z.jpg
My new Apple iMac domain by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Maar ik snap wat je bedoelt, 2 dezelfde "kasten" naast elkaar staat toch strakker! Losstaand van het feit of het nou duurder is of niet, of dat het waard is moet ieder voor zichzelf bepalen. Succes met je aankoop en niet vergeten om pics te posten in : Het grote "show je Apple computer" topic Deel 17

Goed weekend :>

[ Voor 18% gewijzigd door aramdin op 25-02-2011 19:50 ]

Instagram / YouTube

Pagina: 1