Ik heb zojuist een 2TB sata300 harde schijf aangeschaft voor data-opslag. Deze heb ik in mijn pc gehangen (naast een IDE schijf waar m'n OS opstaat) en via schijfbeheer heb ik die sata-schijf toegevoegd. Als NTFS geformatteerd (snel) en nu wilde ik wat data gaan overpompen, maar er viel me iets anders op. Ik heb het idee dat m'n computer wat trager is geworden nadat ik die sata-schijf bijgevoegd had. Kan dit kloppen, of beeld ik me dit in?
Ik merk het bijvoorbeeld wanneer ik naar Deze computer ga, maar ook als ik gewoon internet of andere programma's open (tijdens het surfen heb ik dan weer geen last van dat mijn pc langzamer is/lijkt).
Voordat ik m'n data ga overpompen wil ik dus dit eerst even verhelpen (als er een oplossing voor is). Dus iemand enig idee waar het (eventueel) fout gaat?
Ow, misschien nog handig om te weten: ik heb een asrock m3a785gmh/128m moederbord.
Ik merk het bijvoorbeeld wanneer ik naar Deze computer ga, maar ook als ik gewoon internet of andere programma's open (tijdens het surfen heb ik dan weer geen last van dat mijn pc langzamer is/lijkt).
Voordat ik m'n data ga overpompen wil ik dus dit eerst even verhelpen (als er een oplossing voor is). Dus iemand enig idee waar het (eventueel) fout gaat?
Ow, misschien nog handig om te weten: ik heb een asrock m3a785gmh/128m moederbord.