Ik gebruik op dit moment een Lenovo W500 met 15,4" scherm met WUXGA 1920x1200 resolutie. Voor hetgeen ik met de laptop doe (op locatie CAD werk) is dat de voor mij ideale combinatie. Nu is mijn draagbare PC-tje (mede dankzij SSD) nog steeds behoorlijk snel, maar met Sandy Bridge en betere GPU's wil ik toch voorzichtig gaan kijken naar een nieuwe machine.
Maar ik kan met geen mogelijkheid iets vinden in een 15" verpakking met WUXGA resolutie. Ik kom alleen maar Full HD tegen en dat wil ik niet omdat ik de verticale pixels nodig heb.
Is er iemand die mee kan denken/zoeken/tips heeft? Kan ik misschien zelf ergens iets samenstellen met een dergelijk (NON-glare) scherm?
Maar ik kan met geen mogelijkheid iets vinden in een 15" verpakking met WUXGA resolutie. Ik kom alleen maar Full HD tegen en dat wil ik niet omdat ik de verticale pixels nodig heb.
Is er iemand die mee kan denken/zoeken/tips heeft? Kan ik misschien zelf ergens iets samenstellen met een dergelijk (NON-glare) scherm?
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz