die nietsvermoedende consument zal er dan ook niet van wakker liggen anders had je je wel verdiept.Snippertje schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:08:
Wel erg zuur als je als nietsvermoedend consument net een iPad 1 hebt gekocht
Ik zou het doen!
die nietsvermoedende consument zal er dan ook niet van wakker liggen anders had je je wel verdiept.Snippertje schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:08:
Ik zou het doen!
Ik neem aan dat de providers PH kunnen uitzetten net zoals tethering.LuNaTiC schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:06:
Wat voor gevolgen gaat dat personal hotspot trouwens hebben voor de netwerken en mobiele providers? Kan me toch niet voorstellen dat aanbieders staan te juichen.
Neeh hoor. Mijn moeder heeft vorige week de iPad 1 gekocht in de vs voor ongeveer 400 euro. Prima prijs en voor wat mijn moeder er mee doet is de iPad 1 ook prima, sterker nog, denk niet eens dat ze het verschil zou merken.Snippertje schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:08:
Gewoon die "carrier update" weigeren. Doe ik al weken op me iPhone4.TlighT schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:09:
[...]
Ik neem aan dat de providers PH kunnen uitzetten net zoals tethering.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Voor 150 euro zou ik zo'n ding wel kopen, maar dat zie ik toch niet gebeuren eerlijk gezegd.Twylight schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:09:
Ding is nu door de iPad 2 al niet meer dan 150 euro meer waard imo
Nou nou, da's ook lekker overdreven. Ik denk dat heel veel mensen die graag een iPad willen nu toch voor een iPad 1 willen gaan die 399 of misschien wat minder kost. Voor veel mensen is 499 gewoon veel geld.Twylight schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:09:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik denk dat je droomt als je denkt je iPad 1 nog voor 399 te kunnen verkopen.Exirion schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:11:
[...]
Nou nou, da's ook lekker overdreven. Ik denk dat heel veel mensen die graag een iPad willen nu toch voor een iPad 1 willen gaan die 399 of misschien wat minder kost. Voor veel mensen is 499 gewoon veel geld.
[ Voor 25% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 02-03-2011 20:14 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Nja.. De achterkant is vlak waar de iPad 1 een ronde achterkant had.. Op de platte achterkant zal je iets meer grip hebben, al is dat maar een miniem verschil. Met het lagere gewicht erbij zal hij toch wel wat fijner vasthouden zijn.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:07:
Jammer dat er niets is gedaan om de bezel kleiner te maken. Voor de rest niets bijzonders, en ik vraag me af of nog dunner ook wel prettig vasthouden is. Je kunt iets ook te dun maken,
ehhhh..HOI
Het punt is dat je browsing ervaring op je iPad zoveel beter is dan met je iPhone. Tuurlijk, handig om ff iets snel mee op te zoeken en voor zo'n klein apparaat indrukwekkend gemaakt, maar ik zit niet voor mn lol urenlang te browsen. Op je iPad is dat sneller het geval waardoor je dus veel sneller en langer gat zitten surfer en daardoor vast meer data verstookt en bandbreedte gebruikt.PWM schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:08:
[...]
Zal het enorm uitmaken? De meeste telefoons op de markt kunnen hetzelf al lang, sterker, ik gebruik het elke dag. Het aantal wat er nu bijkomt met Iphone + Ipad combo zal toch niet zoveel uitmaken?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Je zult het zien. Ik denk dat jij een beetje naief in het Tweaker-straatje denkt.Twylight schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:13:
Ik denk dat je droomt als je denkt je iPad 1 nog voor 399 te kunnen verkopen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
[ Voor 26% gewijzigd door SquareOne op 02-03-2011 20:17 ]
Kijk, daar heb je het al. En ze zullen gewoon verkocht wordenkRiZzZiZ schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:13:
Apple Store NL doet raar. Vreemde layout. Staat Ipad vanaf €379....
Yup (iPad 1).Brm-G schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:15:
379 euro voor het 16gb wifi model?!!!
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Mja wellicht. Ben benieuwd wat t-mobile ermee gaat doen iigTlighT schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:09:
[...]
Ik neem aan dat de providers PH kunnen uitzetten net zoals tethering.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Absoluut niet. Een 16gb misschien niet maar een 32gb is dat zeker nog waard.Twylight schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:13:
[...]
Ik denk dat je droomt als je denkt je iPad 1 nog voor 399 te kunnen verkopen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Wat ben jij een man van de juiste timing dan.....Nu voor €100 minder een 16g 3GDonstil schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:15:
[...]
Absoluut niet. Een 16gb misschien niet maar een 32gb is dat zeker nog waard.
Op fora roepen de tegenhangers altijd dat ze goedkoop weg zouden moeten maar in de werkelijkheid leveren ze alsnog de hoofdprijs op.
Heb gister me 32gb 3G nog verkocht voor 500,-.
Man wist dat de iPad2 ging komen maar geloofde het allemaal wel en zo zijn er nog heel veel. Erg veel apple gebruikers kopen de 1de generatie zodra die verkocht wordt door "gekken" zoals ons.
ehhhh..HOI
Ik zie het meer als een witte iPad voor in de badkamer, een witte voor in de keuken en dan twee zwarte iPads voor de huiskamer en de werkkamer.Peaky schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:15:
Die witte ipad2 ziet er inderdaad wel goedkoop uit, dan is zwart toch wel mooier, maar..dat is mijn persoonlijke mening.
Verwijderd
Daar heb je wel een punt inderdaad. Daar heb ik zelf ook nog wel eenst van op de ' oude' versie.Exirion schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:08:
[...]
Liever niet! Dan is ie onmogelijk lekker vast te houden zonder dat je voortdurend op het touchscreen zit te clicken.
Kan niet meer, carrier update zit ingebouwd in de fimrware.Donstil schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:10:
[...]
Gewoon die "carrier update" weigeren. Doe ik al weken op me iPhone4.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Je kan een iPad gewoon oppakken en meenemen hoorTlighT schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:18:
[...]
Ik zie het meer als een witte iPad voor in de badkamer, een witte voor in de keuken en dan twee zwarte iPads voor de huiskamer en de werkkamer.
Ook bij een SimlockVrije iPhone met Vodafone sim? Lijkt me niet toch?robbinonline schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:20:
[...]
Kan niet meer, carrier update zit ingebouwd in de fimrware.
Uhmmm, waarom zou je op zoveel plekken een iPad willen.... ze zijn draagbaar hoorTlighT schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:18:
[...]
Ik zie het meer als een witte iPad voor in de badkamer, een witte voor in de keuken en dan twee zwarte iPads voor de huiskamer en de werkkamer.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Nee werkt helaas vanaf ios 4.3 beta 3 niet meer, vanaf beta 2 kon je hem nog negeren maar nu niet meer.Donstil schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:22:
[...]
Ook bij een SimlockVrije iPhone met Vodafone sim? Lijkt me niet toch?
Dan kijk je bij het 3G-model.Donstil schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:25:
De Apple Store NL geeft hier nog gewoon 499,- aan.
Verwijderd
Same here...Donstil schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:25:
De Apple Store NL geeft hier nog gewoon 499,- aan.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 20:26 ]
Inmiddels aangepast zo lijkt het.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:26:
[...]
Same here...
@hierboven, nope WiFi only 16GB
Ooh dat is shit. Gebruik soms USB Tethering nog wel eens.robbinonline schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:25:
[...]
Nee werkt helaas vanaf ios 4.3 beta 3 niet meer, vanaf beta 2 kon je hem nog negeren maar nu niet meer.
Ook niet met een simlock vrije iPhone. Of ze moeten in de gm (final) beta alsnog de carrier update uit de firmware halen. Maar ga er maar van uit dat je een extra abonnement bij de provider moet afsluiten om deze functie te kunnen gebruiken. Of je iPhone JB'en
Raar.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:26:
[...]
Same here...
En komt dat ook beschikbaar voor de iPad? Wel grappig, een iPad gebruiken om met de iPhone op internet te kunnenLuNaTiC schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:06:
Wat voor gevolgen gaat dat personal hotspot trouwens hebben voor de netwerken en mobiele providers? Kan me toch niet voorstellen dat aanbieders staan te juichen. Ze waren juist net bezig om extra mobiele abommementjes voor de iPad te slijten. Zeker als het zo makkelijker wordt gemaakt... Gaat natuurlijk wel alleen om de groep met een iPhone 4 én een iPad, maar toch.
[ Voor 8% gewijzigd door Canaria op 02-03-2011 20:30 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Raar misschien even je cache geheugen leegmaken ?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:26:
[...]
Same here...
Ah, refresh was voldoenderobbinonline schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:28:
[...]
Raar misschien even je cache geheugen leegmaken ?
[afbeelding]
[ Voor 36% gewijzigd door Harmen op 02-03-2011 20:35 ]
Whatever.
Ik ben het compleet met je eens ik vind het design echt apple onwaardig, die voorkant is super, maar die gaatjes in de achterkant wat een verschrikking. iPad 1walletje-w schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:31:
Vind het echt abnormaal hoe lelijk ze die achterkant gemaakt hebben. Vooral die gaatjes erin. Zou de nieuwe processor soms meer warmte genereren en dat ze daardoor meer ruimte voor de koeling hebben moeten maken. Lijkt me toch niet dat zo zoiets maken voor alleen het geluid, ik ben beter gewend van Apple.
Vertel, wat voor specs had je ongeveer verwacht?Harmen schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:32:
Valt mij ook enigsinds tegen.
Had iets betere specs verwacht. Toch maar wachten op de iPad 3?
Verwijderd
A8 quad core. Retina display. 2GB ram. 15MP webcam.[message=,noline]CaptainCharisma schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:35[/message]:
[...]
Vertel, wat voor specs had je ongeveer verwacht?
Ben ik het mee eens. Vind zoiezo de iPad1 mooier qua designwalletje-w schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:31:
Vind het echt abnormaal hoe lelijk ze die achterkant gemaakt hebben. Vooral die gaatjes erin. Zou de nieuwe processor soms meer warmte genereren en dat ze daardoor meer ruimte voor de koeling hebben moeten maken. Lijkt me toch niet dat zo zoiets maken voor alleen het geluid, ik ben beter gewend van Apple.
Dat zie je nu ook met de iPhone 3Gs, die is overal nu rond de 100 euro (ook nieuw!!!!!)Twylight schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:09:
Je bent echt dom als je nu nog een iPad 1 gaat kopen voor 399 of 499
Hangt ervanaf wat je ermee doet :Fasterinside schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:42:
[...]
Verschillende bloggen zeggen van niet, batterijduur is 8 tov 10 voor de apple. HDMI is HDMI, al dan niet met adapter.
Zijn dat de specs die je verwachtte of droomde?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:37:
[...]
A8 quad core. Retina display. 2GB ram. 15MP webcam.
Lizardz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:37:
[...]
Ben ik het mee eens. Vind zoiezo de iPad1 mooier qua design
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Eventjes, hopelijk is de GPU idd 9 maal zo snel.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:42:
[...]
en komt pas over 1 eeuw uit.
Face it, apple is andriod alweer te snel af.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Verwijderd
IPad 5. Read my lips.[message=,noline]keanu_ schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:42[/message]:
@ davidgilmour:, die 15MP camera doet het hem wel hoor:P
Is gewoon een slim stukje industrieel ontwerp, die gaatjes knallen ze er in met de lasersnijder, scheelt weer een los onderdeel. Of het echt fraai is, tja, maar het is nu iig weer stukje goedkoper te maken.walletje-w schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:31:
Ik vermoed hetzelfde; anders hadden we wel "Double RAM!" gehoord ergens in de presentatie.Hanky74 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:57:
Zit er nou meer RAM geheugen in dan de iPad 1 of nog steeds 256Mb?
Ik denk dat er weinig schokkends komt, omdat Apple de Androids aan het afwachten is. Apple zingt het met een magere update (snellere proc, camera, meer geheugen) nog wel een halfjaartje uit op basis van imago en een degelijk OS.
Dan zullen ze echt weer een grote stap moeten maken (resolutie, Thunderbolt, proc) om de Androids bij te benen. Want laten we eerlijk zijn, qua specs lopen de Androids nu al voorop.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zo dom zullen ze toch niet zijn?Roamor schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:01:
[...]
Ik vermoed hetzelfde; anders hadden we wel "Double RAM!" gehoord ergens in de presentatie.
Inderdaad. De enige echte meerwaarde is dan eigenlijk de snellere processor. Ik vind een iets kleiner 9'5inch scherm, videobellen en een dunner en lichter design nou niet echt een upgrade waard.
Waarom zouden ze dat opeens stilletjes veranderen? Apple wil geen Flash, zal er ook niet komen denk ik.giganielsie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:12:
Toch wel geniaal hoe ze die hoes bedacht hebben. Hoe simpel wil je het hebben, maar je moet er maar op komenGewoon in 4 delen vouwen.
Maar kan de ipad (2) nou eigenlijk al flash afspelen zonder dat deze gejailbreakt is?
[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 02-03-2011 21:14 ]
Verwijderd
Wie wil er nu in godsnaam flashgiganielsie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:12:
Toch wel geniaal hoe ze die hoes bedacht hebben. Hoe simpel wil je het hebben, maar je moet er maar op komenGewoon in 4 delen vouwen.
Maar kan de ipad (2) nou eigenlijk al flash afspelen zonder dat deze gejailbreakt is?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 21:14 ]
Who the fuck cares? Komt er HDMI uit? Kun je dat aansluiten op een HDMI-scherm? Waarom de fuck moet 't dan weer per see met een of andere belachelijk lelijke plug ingebouwd worden in 't ding zelf? Waar de fuck zouden ze dat überhaubt moeten doen? De HDMI connector alleen al is bijna dikker dan een iPad.k995 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:44:
[...]
En nee met adapter was nu ook al mogelijk :
http://www.dealextreme.co...-ipad-ipod-touch-4g-51934
Betekend niet dat ze hdmi hadden hoor .
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
*meldt*.Donstil schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:17:
Valt me op dat er maar weinig huidige iPad eigenaren zijn die eerlijk durven te zeggen dat ze de iPad2 mooi vinden.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Met wat kan je anders flash filmpjes bekijken? Heeft apple daar wat anders voor? (Dacht er eingelijk wel wat over gehoord te hebben maar verder niet in verdiept.)Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:13:
[...]
Wie wil er nu in godsnaam flashen daarom is 512mb zat voor de iPad2, die laggy Flash sites kosten bergen
met memory.
First hands on van Engadget geeft aan dat het ding supersnel is :
http://www.engadget.com/2...t-hands-on/#disqus_thread
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 21:23 ]
Youtube filmpjes kan je gewoon zien. Verder heb ik na drie jaar iPhone'en nog nooit de behoefte gehad een flash filmpje te bekijken.giganielsie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:21:
[...]
Met wat kan je anders flash filmpjes bekijken? Heeft apple daar wat anders voor? (Dacht er eingelijk wel wat over gehoord te hebben maar verder niet in verdiept.)
Een groot verschil met de oude iPad is natuurlijk het gewicht en de dikte, dat is moeilijk te beoordelen vanachter de PC(/Mac). De 3GS was exact hetzelfde telefoontje van buiten.Tc-Chub schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:22:
Ik zie ook niet echt een expliciet nieuwe feature waarvoor je de oude iPad zou moeten vervangen. Dit voelt een beetje als een iPad S
[ Voor 85% gewijzigd door fsfikke op 02-03-2011 21:24 ]
Ik vindt 'm mooi.Donstil schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:17:
Valt me op dat er maar weinig huidige iPad eigenaren zijn die eerlijk durven te zeggen dat ze de iPad2 mooi vinden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
dat dus. Afgezien van een specbump + de introductie van camera's wordt er niet echt een "must-have" feature toegevoegd. Hoeft ook niet, de originele iPad was gewoon al erg goed. Ben benieuwd hoe ze volgende generaties willen veranderen om het interessant te houden.Tc-Chub schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:22:
Ik zie ook niet echt een expliciet nieuwe feature waarvoor je de oude iPad zou moeten vervangen. Dit voelt een beetje als een iPad S
How, rustig, al dat gevloek is niet nodig.CyBeR schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:16:
[...]
Who the fuck cares? Komt er HDMI uit? Kun je dat aansluiten op een HDMI-scherm? Waarom de fuck moet 't dan weer per see met een of andere belachelijk lelijke plug ingebouwd worden in 't ding zelf? Waar de fuck zouden ze dat überhaubt moeten doen? De HDMI connector alleen al is bijna dikker dan een iPad.
Verwijderd
De iPad 3 krijgt vermoedelijk een verdubbelde resolutie (4x pixelcount) en een quadcore SoC. Nvidia heeft al de Kal-El in de maak die met gemak zulke hoge resoluties aan kan. Ik neem aan dat Samsung ook al met zo iets bezig is:Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:24:
[...]
. Ben benieuwd hoe ze volgende generaties willen veranderen om het interessant te houden.
De vraag is of zulke LCD-panelen binnen betaalbare prijzen kunnen worden gehouden, want op dit moment zijn ze nog duur..Maar zo'n bump is wel een behoorlijk grote stap om weer de consument mee te kunnen overweldigen...Andere opties zijn nog iets doen met de tablet als gameconsole via HDMI uit, 3D-scherm, NFC e.d...denk dat we uiteindelijk toch toe gaan naar een nog verdere versmelting van Mac's en portables (die laatste groep is met zo'n Kal-El bv makkelijk in staat om full MacOS X te draaien; enkel keyboard + muis + evt. display aansluiten en gaan).Tegra (Kal-El) series
Processor: Quad-core ARM Cortex-A9 MPCore, up to 1.5 GHz
Ultra Low Power CPU mode
40 nm by TSMC
Video output up to 2560x1600
NEON instruction sets from ARM
1080p H.264 High Profile video decode
12-Core Nvidia GPU with support for 3D stereo
Improved GPU core (5 times faster than Tegra 2)[16]
To be released in the second half of 2011
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 21:32 ]
Op zich zitten de upgrades wel precies bij mijn 'kleine ergernissen'. Ik mistte bij PDF lezen en browsen wat snelheid, FaceTime wilde ik al een tijdje gaan gebruiken, lijkt me wel wat (of Skype natuurlijk), het gewicht en de dikte is mooi meegenomen (hoewel die al erg goed was).Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:24:
[...]
dat dus. Afgezien van een specbump + de introductie van camera's wordt er niet echt een "must-have" feature toegevoegd. Hoeft ook niet, de originele iPad was gewoon al erg goed. Ben benieuwd hoe ze volgende generaties willen veranderen om het interessant te houden.
Tja de achterkant van mijn huidige iPad heeft ook al zo'n zwarte strip aan de bovenkant, dan kunnen die gaatjes er ook nog wel bij.Donstil schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:23:
De achterkant van de iPad 1 is idd wel wat mooier (van recht achter). Die gaatjes doen me dan weer niet zoveel.
Zitten ook in me MacbookPro en kan er prima mee leven.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Phusebox schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:35:
Dat vind ik nu het grappige van Apple en ik ben er weer met open ogen ingetrapt. Je koopt een duur apparaat dat door Apple binnen een jaar afgeschreven wordt, en daar zit je dan met je duurbetaalde paper weight.
Valt wel mee toch?Phusebox schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:35:
Dat vind ik nu het grappige van Apple en ik ben er weer met open ogen ingetrapt. Je koopt een duur apparaat dat door Apple binnen een jaar afgeschreven wordt, en daar zit je dan met je duurbetaalde paper weight.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Want je HTC-telefoon van een jaar oud is nu niet allang afgeschreven en vervangen door 3 nieuwe topmodellen?Phusebox schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:35:
The devil is in the details.
Haha right. De iPad1 kan nog steeds wat hij toen kon. Oftewel je was er toen blij mee dus waarom nu niet meer?Phusebox schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:35:
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 02-03-2011 21:41 ]
Maar wat moet HTC anders? De concurentie met android is moordend. Apple heeft natuurlijk zijn eigen OS dus Apple kan nog updaten met software updates.Hahn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:39:
[...]
Want je HTC-telefoon van een jaar oud is nu niet allang afgeschreven en vervangen door 3 nieuwe topmodellen?
Apple is, zelfs met producten als de iPhone en iPad, aardig waardevast, een stuk meer dan welk ander merk dan ook. Een iPhone 3GS is nu nog steeds aardig wat waard, terwijl ik voor m'n HTC Desire nu al niet heel veel meer denk te kunnen vangen.
Je iPad 1 (16GB wifi) kan je nu nog makkelijk voor €250-300 kwijt, denk maar niet dat je HTC Flyer (of elk willekeurig ander tablet van €699 nieuw) over een jaar nog meer dan €300 waard is, want dan zijn er alweer 8 nieuwe tablets door HTC uitgebracht die beter zijn en meer kunnen.
Verwijderd
Helaas vallen de nieuwe HTC-modellen wat tegen dit jaarHahn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:39:
Want je HTC-telefoon van een jaar oud is nu niet allang afgeschreven en vervangen door 3 nieuwe topmodellen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq