Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 20:45
Afbeeldingslocatie: http://www.connexie.nl/images/fullsize/htc-incredible-s.jpg

Ben op dit moment zeer tevreden met de Desire (Classic) maar moet gaan verlengen en wil volgende maand iets anders te kopen. Beetje jammer dat HTC helemaal afstapt van de hardware knopjes zoals op de Desire maar vanwege elke keer vol geheugen toch maar iets anders.

Ik zie nog heel weinig berichten over de Incredible S waarschijnlijk omdat de specs een beetje tegenvallen in vergelijking met de Samsung, Motorola etc.
Maar als ik kijk wat er in maart te koop is lijkt me dit toch wel een van de beste Androids.
SGS zie ik niet zo zitten, dus ik zit nu te kijken naar Incredibe S en Desire HD.

De verschillen die ik tot nu toe gevonden heb:
  • Schermgrootte, Incr 4", DHD 4,3"
  • Geheugen, Incr 1,1GB, DHD 1,5GB
  • Gewicht, Incr 135,5g, DHD 164g
  • Afmetingen, Incr 120x64x11,7, DHD 123x68x12
  • Accu, Incr 1450 mAh, DHD 1230 mAh
Beide hebben een 800 x 480 SLCD scherm en zelfde processor.

Naar mijn mening:
Voordelen Incredible S:
  • Design van de Incredible is wat apart, ik vindt het wel grappig, sommigen zullen het lelijk vinden.
  • Had nog iets gelezen dat de Incredible een Unibody behuizing heeft, volgens mij geen Alu behuizing net als de Legend en de Desire S maar misschien wel een voordeel t.o.v. DHD met berichten over loszittende klepjes.
  • Grotere accu i.c.m. iets kleiner scherm lijkt mij ook een voordeel voor de Incredible.
  • Waarschijnlijk iets goedkoper
  • Nieuwer model, daardoor wellicht langer support van HTC
Voordelen DHD:
  • iets meer geheugen
  • wat langer op de markt, meer gebruikers, meer roms?
De Incredible staat ook al in de pricewatch en zou beging maart al leverbaar moeten zijn.

Nog anderen die tussen deze twee wil kiezen?
Zijn er nog andere verschillen?

[ Voor 4% gewijzigd door Newday op 23-02-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in de Incredible S. Zelfs het design spreekt mij aan, ik merk namelijk bij de meeste nieuwe telefoons dat ze of te glad, of te dun zijn om echt overtuigend vast te kunnen pakken. Daarbij springt het er ook eens een keertje uit.

Wat ik me alleen nog afvraag is het volgende, hoe zit het met het Mobile Dolby gebeuren op de Incredible S. Verschillende sites, waaronder Tweakers zelf, zijn hier nogal onduidelijk over. Ik hoor namelijk goede verhalen over de geluidskwaliteit van de DHD en had daarom gehoopt dat dit ook het geval zou zijn bij de incredible S. Uiteraard kan hier pas echt wat over gezegd worden als hij eenmaal uit is, maar is er iemand die wat meer duidelijkheid kan geven over het wel of niet aanwezig zijn van mobile Dolby.

Wat ik overigens op de website van HTC heb gelezen is (op de productsite van de Incredible S):
En als je helemaal in een film wilt opgaan, kun je de oordopjes indoen en de virtuele surround sound via SRS WOW Mobile ervaren.
Is dat codetaal voor Dolby? Of zijn ze afgestapt van Dolby en overgegaan op SRS? Niet dat Dolby wel of niet een dealbreaker zou zijn, maar de TS heeft mijn gedachtegangen over andere punten al mooi uitgeschreven en dit is nog het enige dingetje dat ik me afvroeg. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
Speaker ben ik ook wel benieuwd naar van de 2 phones (staat waarschijnlijk wel weer los van het Mobile Dolby verhaal).
Hoeft van mij persoonlijk niet eens stereo te zijn, een goeie monospeaker zou al mooi zijn.
Op mijn Desire durf ik geen muziek over de speaker af te spelen, klinkt echt niet.

Heb ik nu wat mij betreft wel ongeveer alle tekortkomingen van de Desire genoemd (geheugen en speaker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:31
Volgens PDAshop.nl is de Incredible S volgende week (2 Maart) verkrijgbaar.

Ik ben benieuwd of de Incredible S dezelfde spec heeft als de Desire S vooral de 'noise cancellation' functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Als je echt puur vanwege het geheugen over wilt stappen dan kan ik je adviseren om je toestel te rooten, en een A2SD+ ROM te installeren. Je hebt dan ineens een hele berg geheugen extra om apps te installeren.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newday schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:52:
Speaker ben ik ook wel benieuwd naar van de 2 phones (staat waarschijnlijk wel weer los van het Mobile Dolby verhaal).
Hoeft van mij persoonlijk niet eens stereo te zijn, een goeie monospeaker zou al mooi zijn.
Op mijn Desire durf ik geen muziek over de speaker af te spelen, klinkt echt niet.

Heb ik nu wat mij betreft wel ongeveer alle tekortkomingen van de Desire genoemd (geheugen en speaker).
Eens, hoewel het mij nog niet zozeer om het "externe" geluid gaat, maar meer om de kwaliteit die afgegeven wordt door de headset. Op dit moment gebruik ik een iphone 3g, de kwaliteit van het geluid is ok, maar niet buitengewoon zoals mijn dedicated mp3 speler (Cowon X5) die ik daarvoor als mp3 speler gebruikte. Ik hoop dat er in die 2 jaar toch wel wat vooruitgang is geboekt :Y.

Over die noise cancellation, ik geloof niet dat de Incredible S hierover gaat beschikken :-(. Althans als ik o.a. deze vergelijking moet geloven, waarbij de genoemde Motorola wel over de cancellation beschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
madmaus schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:07:
Als je echt puur vanwege het geheugen over wilt stappen dan kan ik je adviseren om je toestel te rooten, en een A2SD+ ROM te installeren. Je hebt dan ineens een hele berg geheugen extra om apps te installeren.
De Desire gaat naar mijn vriendin (die van haar was gestolen) en ik vindt het wel weer leuk om wat anders te hebben, anders zou ik waarschijnlijk deze weer kiezen (zelfs een jaar na de release). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:22:
[...]
Over die noise cancellation, ik geloof niet dat de Incredible S hierover gaat beschikken :-(. Althans als ik o.a. deze vergelijking moet geloven, waarbij de genoemde Motorola wel over de cancellation beschikt.
Zelf heb ik de vermoeden dat noise cancellation wel erop zit vanwege de 'mic's' achterop de toestel.
(links naast de camera lens en onderin 2x)

Afbeeldingslocatie: http://htc-phones.net/wp-content/uploads/2011/02/HTC-Incredible-S-Android-Phone-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
De gaatjes aan de achterkant van de telefoon zijn me ook opgevallen op foto's. In eerste instantie dacht ik ook dat die voor microfoons zijn. Als je echter de foto's bekijkt die verschillende websites op MWC hebben gemaakt, dan valt op dat er ook gaatjes zitten op plekken waar je helemaal geen microfoon zou verwachten. Dus misschien moeten we voorzichtig zijn met dat soort conclusies.

Het verhaal over de noise cancellation van de Desire S is alleen op tweakers.net te vinden en wordt door HTC zelf niet vermeld terwijl me dat toch echt wel een belangrijke eigenschap lijkt. Dat voedt mijn twijfel, maar het hoeft ook niet te betekenen dat het noise cancellation verhaal onjuist is. HTC geeft namelijk zeer incomplete en slordige informatie over de actuele toestellen. De specificaties van de Incredible S op de website van HTC lijken van land tot land te verschillen. Zo is Nederland blijkbaar het enige land in de wereld die hem met Bluetooth 3.0 krijgt. De rest van de wereld krijgt Bluetooth 2.1. Ook de vermelde looptijden van de accu verschillen van land tot land.

Omdat ik geen kat in de zak wil kopen wacht ik met bestellen tot HTC over de brug komt met correcte en complete specificaties of er een redelijk aantal reviews te vinden is op grond waarvan ik me een beeld kan vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Foto gevonden zonder achterkap. Geen idee wat de puntjes zijn.

Afbeeldingslocatie: http://static.intomobile.com/wp-content/uploads/2011/02/IMG_5731-660x989.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ChiMan op 23-02-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ik heb zelf een Desire HD en ben er zeer, zeer tevreden over. Toch zou ik voor de incredible gaan, omdat ik denk dat HTC daar net een aantal kleine minpuntjes van DHD heeft aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:07
En dat zijn ?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik vind zelf de Desire HD echt veel te groot (voor mijn broek-/borstzak) en ben erg nieuwsgierig naar de Incredible S. Ik hoop de Incredible S over 1 of 2 weken eens in de hand te kunnen houden, maar ik denk dat ik die ook nog te groot ga vinden. Ik ga daarom waarschijnlijk voor de Desire S kiezen. Ze hebben alle 3 dezelfde schermresolutie en ik verwacht dat de Desire S de beste accuduur zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Qua formaat scheelt het niet zoveel tussen de Desire S en Incredible S.

Zie: http://www.esato.com/phones/compare.php?phone=791&cp=792

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:49
Een halve centimeter kan veel zijn ;)
Ik twijfel tussen niet tussen incredible S en HD maar incredible S en desire S.
Alleen verwacht de PDAshop de Desire S pas 4 april binnen terwijl de incredible s inderdaad voor 2 maart staat gepland.
Maar om on-topic te gaan: Als ik zou moeten kiezen tussen s en hd, zou ik toch enkele weken wachten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ja goed de Desire HD heeft gewoon net een iets groter scherm en iets meer geheugen. Dat was voor mij in ieder geval de reden om voor de HD te gaan, ik gebruik de telefoon namelijk primair om mee te surfen.

Problemen met de behuizing / klepjes lijken overigens in de nieuw batches van de Desire HD opgelost te zijn. Heb afgelopen vrijdag mijn DHD opgehaald en bij mij sluit alles perfect aan. Enkel is het batterij klepje wat lastig open te krijgen maar als je dat gewoon voorzichtig doet is het prima te doen. In het DHD topic zijn er ook meer mensen met een DHD uit een nieuwe batch die dit bevestigen.

[ Voor 8% gewijzigd door ik222 op 23-02-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Kleine dingetjes die toch net even vervelend zijn, zoals:
- Slechte afwerking van klepjes
- Accuduur valt tegen
- Lens die niet goed vast zit.
- Sim-kaart wil wel eens niet goed gelezen worden
- Touchscreen zit iets te laag in de unibody
- Fotokwaliteit valt tegen voor 8 MP
- Speakerkwaliteit en volume zijn laag

En dan vergeet ik vast nog een heleboel kleine dingetjes. Nou moet ik zeggen dat ik van de eerste 5 dingen geen last heb, maar veel anderen hebben dit soort problemen. Het lijkt me logisch dat ze van deze foutjes geleerd hebben en het bij de Incredible S mogelijk hebben aangepast.
Uiteindelijk heb ik toch het idee dat de twee niet zoveel verschillen, behalve dan de beeldgrootte en accuduur.

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
De Incredible S is inderdaad volgende week leverbaar, dit heeft de topman van HTC Benelux ook gemeld via twitter lees ik.

[ Voor 80% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:14 ]

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-08 17:37
Ben erg benieuwd! Of de HD of de Incredible. Toch zou het me niets verbazen dat een en ander weer uitgesteld wordt.

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Ze liggen redelijk close idd bij elkaar de Desire HD en Incredible S. En inderdaad je weet maar nooit met uitstellingen.

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:41

NSG

Je weet niks!

Ik wilde eerst voor de ATRIX gaan maar dat gaat veels te lang duren voor die hier eindelijk te koop is, LG mag ik niet en de Galaxy S2 vind ik te groot. Toen kwam ik bij de Incredible S, welke volgende week in de winkels zou moeten liggen.

Dingen die me aanspreken 4inch scherm, dat vind ik persoonlijk het ideale formaat.
Wat erg leuk is dat de knoppen meedraaien met de telefoon filmpje
En natuurlijk de fabrikant HTC, meestal snel met updates.

Wat ik minder geslaagd vind is de locatie van de 2 led flitsers hadden ze wel een kwartslag om mogen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:06
In de UK is men vandaag begonnen met leveren van de Incredible S, dus ik denk dat het wel klopt dat ie vanaf volgende week ook in Nederland te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 09:29
Lijkt mij ook een zeer interessant toestel, ben alleen benieuwd hoe populair deze zal worden in de custorm rom scene. De HTC desire die ik nu heb is onzettend populair, maar een HTC legend weer totaal niet bijvoorbeeld. Aan de andere kant, waarschijnlijk kan er heel veel roms van de DesireHD geport worden, omdat ze dezelfde CPU+GPU hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:37
vinnieminnie schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:54:
[...]

Kleine dingetjes die toch net even vervelend zijn, zoals:
- Slechte afwerking van klepjes
- Accuduur valt tegen
- Lens die niet goed vast zit.
- Sim-kaart wil wel eens niet goed gelezen worden
- Touchscreen zit iets te laag in de unibody
- Fotokwaliteit valt tegen voor 8 MP
- Speakerkwaliteit en volume zijn laag

En dan vergeet ik vast nog een heleboel kleine dingetjes. Nou moet ik zeggen dat ik van de eerste 5 dingen geen last heb, maar veel anderen hebben dit soort problemen. Het lijkt me logisch dat ze van deze foutjes geleerd hebben en het bij de Incredible S mogelijk hebben aangepast.
Uiteindelijk heb ik toch het idee dat de twee niet zoveel verschillen, behalve dan de beeldgrootte en accuduur.
Mensen met een HD uit een nieuwere batch hoor je niet klagen over deze problemen (misschien nog over accuduur). Ik heb zelf ook een HD zonder deze problemen en lees er al veel meer.

De early adopters zijn vaak de pineut, denk daaraan als je de Incredible S kiest!! Tegenwoordig komen er weinig toestellen op de markt zonder dit soort kinderziektes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Je moet wel bedenken dat dit niet de eerste Incredible is. Er is al een HTC Droid Incredible in de VS geweest die nooit in Europa is uitgekomen. Deze heeft een zelfde soort body als de Incredible S. Neem daarbij de hardware die al grotendeels aanwezig was in de Desire HD en je hebt een toestel waar men al veel gebruikerservaringen mee heeft.
Het is dus hopelijk een goed doorontwikkeling waarmee ze problemen en design fouten van de vorige modellen hebben opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Wanneer wordt eigenlijk bekend -of en wanneer- providers de Incredible S gaan verkopen? Mijn contract loopt in maart af (t-mobile) en het liefste zou ik daar gewoon blijven. Alleen is er op de site nog niets te bekennen van de nieuwe phones...Nu is het geen iphone waarbij er wachtlijsten nodig zijn etc. maar ben toch wel benieuwd naar wanneer de Incredible S beschikbaar komt bij t-mobile, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:20:
offtopic:
Wanneer wordt eigenlijk bekend -of en wanneer- providers de Incredible S gaan verkopen? Mijn contract loopt in maart af (t-mobile) en het liefste zou ik daar gewoon blijven. Alleen is er op de site nog niets te bekennen van de nieuwe phones...Nu is het geen iphone waarbij er wachtlijsten nodig zijn etc. maar ben toch wel benieuwd naar wanneer de Incredible S beschikbaar komt bij t-mobile, iemand enig idee?
Je kan toch ook verlengen bij een (web)winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:21
Mooi topic, ik was ook eerst aan het twijfelen tussen Desire HD en Incredible S maar de iets kleinere S en het feit dat er ws sneller updates voor komen hebben de doorslag gegeven.

Alleen nu ben ik aan het twijfelen tussen Nexus S of Incredible S. De Nexus is al met 2.3 en heeft zo'n NFC chip (toepassingen zijn nu alleen nog beperkt). Twijfel twijfel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur_d
  • Laatst online: 01-01-2024
Ook ik heb interesse in de Incredible S, aan de andere kant kijk ik ook uit naar de Desire S.
Ik vraag me alleen af hoe lang de batterij van de Incredible S het gaat volhouden.

Choices... choices... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Een (beknopte) vergelijking tussen Incredible S and DHD:

http://www.gsminfo.nl/nie...edible-s-vs-htc-desire-hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
De HTC Incredible S is inmiddels in het Verenigd Koninkrijk te koop. Op XDA-developers schrijft al iemand over zijn eerste indrukken:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=967374

Het lijkt er op dat de raadselachtige contacten op de foto die ChiMan heeft geplaatst zijn voor een soort van antenne die in de batterijklep zit.

Bovendien schijnt er aan de bovenkant van het toestel nog een gaatje voor een microfoon te zitten, dus wellicht heeft de Incredible S toch wel de noise cancellation functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
levering nl is begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Moet dit topic niet veranderd gaan worden in een Incredible S topic? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads3/4d6cd34984548/4d6cd349781f8-pic08.thumb.jpg
Een mooie vergelijkingsfoto van de Incredible s en de Desire HD, zoals je al ziet scheelt het bijna niks maar ik vind het persoonlijk net genoeg verschil om voor de Incredible S te gaan. Nu nog een goedkoop 1 jarig abo vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door NSG op 01-03-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Enes_81 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:09:
[afbeelding]
Een mooie vergelijkingsfoto van de Incredible s en de Desire HD, zoals je al ziet scheelt het bijna niks maar ik vind het persoonlijk net genoeg verschil om voor de Incredible S te gaan. Nu nog een goedkoop 1 jarig abo vinden.
Een mooie formaat!

Vraagje: als ik Andoid toestel koop in NL, is er dan een keuze tussen een Engelse of een Nederlandse versie?
(altijd een WM Mobile gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:39
Volgens mij weten Android toestellen vanzelf (misschien door de simkaart) in welke taal ze moeten weergeven. Je Incredible S zal dus gewoon Nederlands zijn. Als je echt Engels wilt is dat wel in te stellen lijkt me.

Is het trouwens niet eens tijd voor een dedicated topic over dit toestel? Volgens mij is er genoeg interesse en vanaf vandaag zullen mensen hem ook echt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 10:14
Bakko schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:32:
Volgens mij weten Android toestellen vanzelf (misschien door de simkaart) in welke taal ze moeten weergeven. Je Incredible S zal dus gewoon Nederlands zijn. Als je echt Engels wilt is dat wel in te stellen lijkt me.

Is het trouwens niet eens tijd voor een dedicated topic over dit toestel? Volgens mij is er genoeg interesse en vanaf vandaag zullen mensen hem ook echt krijgen.
Volgens mij kan je het instellen als je Android de eerste keer opstart of je de taal Nederlands wilt laten of Engels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
ChiMan schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:18:
[...]

Een mooie formaat!

Vraagje: als ik Andoid toestel koop in NL, is er dan een keuze tussen een Engelse of een Nederlandse versie?
(altijd een WM Mobile gehad)
Als je het toestel de eerste keer aanzet kom je in een soort wizard waarin je ook de taal kan kiezen (zo werkt het tenminste bij mijn Desire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Laatst online: 01-09 20:03
Hoe zit het dan met de HTC Pyramid?
Die zit er nu ook aan te komen.http://androidandme.com/2011/02/phones/rumor-dual-core-htc-pyramid-superphone-coming-to-t-mobile-by-may/

Ik heb overigens wel de Incredible S in bestelling staan,maar als de Pyramid ook komt wil ik die wel!(mits hij een front cam. heeft)... :P

[ Voor 15% gewijzigd door jonny htc op 01-03-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Een review:
http://www.electricpig.co.../htc-incredible-s-review/

Unboxing of the HTC Incredible S video
YouTube: Unboxing of the HTC Incredible S

Sample video:
YouTube: HTC Incredible S 720p HD sample video

[ Voor 63% gewijzigd door ChiMan op 01-03-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thiesggb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11-2020
Mottebelke schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:34:
Moet dit topic niet veranderd gaan worden in een Incredible S topic? ;)
Iemand al bezitter van deze telefoon? hier is die besteld maar zal nog wel weekje duren voor die er is.

[ Voor 13% gewijzigd door thiesggb op 02-03-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 10:17
Nice!
Ben zelf zeer geïnteresseerd in deze telefoon. Mijn iphone abbonement loopt deze maand af, dus volgens mij is de timing perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
ook besteld. hoop op deze week. zijn een aantal die al voorraad hebben en binnen een dag leveren. even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Newday schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:12:
[afbeelding]

Ben op dit moment zeer tevreden met de Desire (Classic) maar moet gaan verlengen en wil volgende maand iets anders te kopen. Beetje jammer dat HTC helemaal afstapt van de hardware knopjes zoals op de Desire maar vanwege elke keer vol geheugen toch maar iets anders.

Ik zie nog heel weinig berichten over de Incredible S waarschijnlijk omdat de specs een beetje tegenvallen in vergelijking met de Samsung, Motorola etc.
Maar als ik kijk wat er in maart te koop is lijkt me dit toch wel een van de beste Androids.
SGS zie ik niet zo zitten, dus ik zit nu te kijken naar Incredibe S en Desire HD.

De verschillen die ik tot nu toe gevonden heb:
  • Schermgrootte, Incr 4", DHD 4,3"
  • Geheugen, Incr 1,1GB, DHD 1,5GB
  • Gewicht, Incr 135,5g, DHD 164g
  • Afmetingen, Incr 120x64x11,7, DHD 123x68x12
  • Accu, Incr 1450 mAh, DHD 1230 mAh
Beide hebben een 800 x 480 SLCD scherm en zelfde processor.

Naar mijn mening:
Voordelen Incredible S:
  • Design van de Incredible is wat apart, ik vindt het wel grappig, sommigen zullen het lelijk vinden.
  • Had nog iets gelezen dat de Incredible een Unibody behuizing heeft, volgens mij geen Alu behuizing net als de Legend en de Desire S maar misschien wel een voordeel t.o.v. DHD met berichten over loszittende klepjes.
  • Grotere accu i.c.m. iets kleiner scherm lijkt mij ook een voordeel voor de Incredible.
  • Waarschijnlijk iets goedkoper
  • Nieuwer model, daardoor wellicht langer support van HTC
Voordelen DHD:
  • iets meer geheugen
  • wat langer op de markt, meer gebruikers, meer roms?
De Incredible staat ook al in de pricewatch en zou beging maart al leverbaar moeten zijn.

Nog anderen die tussen deze twee wil kiezen?
Zijn er nog andere verschillen?
Ik ben het zelf wel eens met jouw voor en nadelen. Ik zou zelf voor de Incredible S gaan. Met name ook omdat ik een 4.3" toch wat groot vindt om mee te bellen. Ik heb nu 3.7" en dat vind ik prima. 4" is in mijn geval dus een mooie middenweg.

Daarbij is de capaciteit batterij wat groter, wat naar mijn mening toch echt een belangrijke factor is bij smart phones.
Design is een kwestie van smaak. Dat zie ik niet als een voor of nadeel.

Rom e.d. zullen voor dit toestel ook wel komen. Ik was voor de Incredible S gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 21:29

Nox

Noxiuz

Voor de DHD heb je met een stock ROM weinig aan de accu. Met Revolution .14 gaat hij makkelijk een dag mee. Als je continu navigatie aan hebt natuurlijk niet, maar bij normaal tot intensief gebruik red ik het makkelijk.

En dan heb ik de auto brightness nog niet eens aangepast, die kan makkelijk wat lager.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
Mit-46 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:55:
[...]

Ik ben het zelf wel eens met jouw voor en nadelen. Ik zou zelf voor de Incredible S gaan. Met name ook omdat ik een 4.3" toch wat groot vindt om mee te bellen. Ik heb nu 3.7" en dat vind ik prima. 4" is in mijn geval dus een mooie middenweg.

Daarbij is de capaciteit batterij wat groter, wat naar mijn mening toch echt een belangrijke factor is bij smart phones.
Design is een kwestie van smaak. Dat zie ik niet als een voor of nadeel.

Rom e.d. zullen voor dit toestel ook wel komen. Ik was voor de Incredible S gegaan.
Ben er inderdaad wel uit dat ik deze ergens in de loop van de maand zal gaan bestellen met een nieuwe abo.
Jammer dat de speaker opnieuw niet zo best schijnt te zijn, maar ja dat zal wel bij HTC horen.
Andere optie evt de Motorola Atrix maar die is weer wat duurder en nog niet leverbaar.
DHD zal het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Heb hem zojuist besteld met nummerbehoud, dus heb geen idee wanneer ik hem binnen heb.
Heb alleen nog een vraag, weet iemand of er een microSD kaart meegeleverd is? zo ja, hoeveel GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
Bij mijn Hero zat destijds een 2GB kaartje, met daarop de handleiding en nog wat andere rommel.

Wat ik echter zou doen is een SD-kaartje kopen met een hogere class. Zo heb ik onlangs een 8GB Class 6 kaartje gekocht voor mijn Hero, en het verschil is goed merkbaar bij bijvoorbeeld het laden van foto's en (lijsten van) muziek in vergelijking met mijn eerdere Class 2 kaartje. 8GB Class 6 is ook maar 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Geen microsd volgens mij. De mijne wordt morgen geleverd!

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob1106 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:06:
Geen microsd volgens mij. De mijne wordt morgen geleverd!
Dan horen we uiteraard graag je eerste indruk en de komende dagen je ervaringen met dit nieuwe toestel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
Hij zit in de post,

Hoop dat ik morgen nog de postbode tegenkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:07:
[...]

Dan horen we uiteraard graag je eerste indruk en de komende dagen je ervaringen met dit nieuwe toestel!!!
Ga mn best doen om hier een eerste indruk neer te zetten. Heb een Touch HD nu, dus veel slechter kan het in elk geval niet worden :p..

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:48
In de amerikaanse Verizon handleiding staat niets vermeld over een meegeleverd SD kaartje, niet "in the box". Ook niet onder het kopje "storage card", enkel hoe te installeren, niet dat er 1 is bijgeleverd.

>>> Ook zeker geen SD card? Filmpje had ik wel bekeken, maar niet meer aan teruggedacht.

[ Voor 18% gewijzigd door jopie op 02-03-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Check mijn vorige bericht met een video link 'unpacking the box'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Incredible S sinds vandaag. Ik heb die gisteravond besteld via pdashop.be.

Er wordt weldegelijk een MicroSD van 8GB bijgeleverd! ;)

Hiervoor had ik een Hero, dacht niet dat er veel verschil merkbaar zou zijn, guess again! Echt een pareltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Reviewen die handel aub ! :)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Hier een review van een gebruiker:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=977577

Mooi om te lezen dat de Incredible noise cancellation heeft :)

Conclusion
HTC say this phone sits between the Desire S and the Desire HD, but I beg to differ. To me this is a Desire HD 1.5. Not a revolution of the flagship, but a marked improvement in several areas. The change in design and the slight shrink in screen size make it more comfortable to hold an easier to sit in the pocket. The smaller screen also helps the larger battery to fix the major flaw in the DHD, and the front facing camera makes the phone relevant n a world where video calling is trying to become popular (again, am I the only one who had a video mobile phone 8 years ago?!). I would recommend this phone to anyone looking for an upgrade now, unless you want to wait for the dual core craze to begin.

[ Voor 3% gewijzigd door ChiMan op 03-03-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:33:
Ik heb de Incredible S sinds vandaag. Ik heb die gisteravond besteld via pdashop.be.

Er wordt weldegelijk een MicroSD van 8GB bijgeleverd! ;)

Hiervoor had ik een Hero, dacht niet dat er veel verschil merkbaar zou zijn, guess again! Echt een pareltje!
Mooi :), enig idee welke class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Laatst online: 21-08 21:07
Zou de incredible S een betere investering zijn dan de LG 2x ? Ik twijfel tussen de incredible, LG 2X en samsung galaxy 2

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Ik heb de Incredible vandaag binnen gekregen. Dit zijn mijn eerste indrukken. Ik zal veel vergelijken met de HTC Desire omdat ik die ook heb. Ik kan helaas geen vergelijking maken met de Desire HD. Ik heb er toch voor gekozen om het bericht hier toe te voegen omdat dit momenteel de enige draad is over de Incredible S.

Bouwkwaliteit:
uitstekend, zoals we van HTC gewend zijn. Alle onderdelen sluiten perfect op elkaar aan en er rammelt of kraakt niets.

Vorm:
de telefoon is iets breder dan de Desire, maar is ook iets platter. Ligt goed in de hand omdat de buitenkant stroef is. Het grotere beeldscherm maakt de bediening net ietsje makkelijker. Dat merk je met name bij het gebruik van het toetsenbord.

Ik had verwacht dat ik de trackpad van de Desire zou gaan missen, maar dat valt mee. De mogelijkheid om de cursor precies te plaatsen heb ik voornamelijk nodig bij het bewerken van tekst. En HTC heeft nu pijltjestoetsen toegevoegd aan het toetsenbord, zodat je de cursor precies kunt plaatsen. Dat werkt eigenlijk zelfs beter omdat je met de trackpad makkelijker over je doel heen kan schieten.

Beeldscherm:
mooi strak en helder beeldscherm. Scherper en beter leesbaar dan HTC Desire en ook een natuurlijkere kleurweergave. Het beeldscherm van de Desire overdrijft een beetje, met name bij roodachtige kleuren. Het beeldscherm van de Incredible S lijkt op het eerste gezicht neutraler.

Het beeldscherm spiegelt iets minder sterk dan bij de Desire, al is het verschil niet groot. Je ziet het pas als je ze naast elkaar houdt.

Ontvangst:
de Incredible S heeft een iets betere ontvangst dan de Desire. Volgens de Mobile Signal Widget scheelt dat gemiddeld zo'n 5 dBm aan ontvangstsignaal. Dat is overigens op de moeilijke plekken waar ik vandaag kwam niet voldoende om het verschil te maken tussen geen verbinding en wel verbinding. De antenne voor GSM zit in de achterkant van de telefoon. Als je die los haalt is er helemaal geen ontvangst meer. Zodra je de achterkant weer vastklikt maakt de telefoon onmiddelijk weer verbinding.

De antennes in de achterkant zitten voornamelijk aan de rechterkant. Ik heb de indruk dat HTC daardoor een grip-of-death probleem heeft gecreëerd voor linkshandige mensen, die de telefoon dus in de rechterhand vasthouden. De signaalsterkte neemt met ca. 10 dBm af als je de rechterkant van de telefoon in je rechter handpalm hebt. Hou je hem in je linkerhand, dan zitten aan de vingers aan de rechterkant en neemt de signaalsterkte door het vasthouden ca. 3 dBm af.

Bij de Desire kon ik overigens ook een aanzienlijke vermindering van de signaalsterkte bewerkstelligen door de telefoon stevig in mijn handpalm te houden, zodat mijn hand de telefoon goed omsluit.

Geluidskwaliteit:
de Incredible S heeft een iets zuiverder en harder geluid dan de Desire.

Via de speaker is dat verschil hoorbaar, maar verwacht geen wonderen. De speaker heeft hetzelfde schelle klankkarakter als de speaker in andere recente HTC telefoons, alleen is het geluid iets minder aggressief dan de Desire (dat is ook niet moeilijk). Niet geschikt voor muziek. Je kunt in de muziekspeler SRS klankverbetering aanzetten en dan krijg je een voller geluid, maar de speaker geeft dan bij een veel lager volume al een vervormd geluid omdat die niet in staat is om de opgepompte bassen weer te geven.

Via de oordopjes (in mijn geval Shure SE530, 32 Ohm) klinkt de Incredible S uitstekend en natuurlijk. Ook hier lijkt het maximale volume iets hoger uit te vallen dan met de Desire. De SRS klankverbetering geeft een ruimtelijker geluid en een loudness effect, dat in combinatie met de genoemde oordopjes een prima geluid oplevert. Vol met een nadrukkelijk laag maar zonder onnatuurlijk te worden. Als je oordopjes of koptelefoon gebruikt met een andere impedantie en klankkarakter kan dat heel anders uitpakken, dus ga niet klakkeloos uit van wat ik hier schrijf.

Camera:
prima camera, maar de standaardinstellingen waren niet naar mijn smaak. Ik heb de scherpte op -1 gezet om onnatuurlijke randjes te voorkomen zonder dat de foto te onscherp wordt. En de verzadiging heb ik op +1 gezet omdat ik de kleuren iets te flets vond. Verder heb ik in mijn vluchtige eerste testjes geen van de problemen gevonden die sommige mensen hadden met de vergelijkbare camera in de Desire HD.

De camerasoftware biedt behoorlijk veel instelmogelijkheden waarmee je het resultaat naar je hand kunt zetten. Als je niet tevreden bent over je foto's heb je grote kans dat je instellingen weet te vinden die voor jou goed zijn. De camera stelt snel scherp en levert prima foto's voor een telefoon.

Video heb ik nog niet uitgeprobeerd. De enige software die HTC meelevert voor gebruik met de webcam aan de voorkant van de telefoon is de camera, die er zowel foto's als filmpjes mee kan maken en snel kan omschakelen. Het inregelen van belichting en kleurtemperatuur duurt overigens bij de webcam een paar seconden.

Geheugen:
de achilleshiel bij veel Android telefoons is de beschikbare geheugenruimte voor het installeren van apps. Na het opstarten was daarvoor zo'n 1,06 GB beschikbaar. Bij de Desire was dat ca. 145 MB. Dat is dus een enorm verschil. Voorlopig hoef ik dus Apps2SD niet te gebruiken.

Meertaligheid:
het instelmenu van HTC ondersteunt locaties Nederland en Luxemburg met de talen Nederlands, Duits, Frans en Engels. Als je Morelocale2 uit de Market installeert dan blijken er vrijwel alle talen in de ROM te zitten (dat is bij de HTC Desire ook zo vanaf Android 2.2). De interface schakelt dan ook netjes over naar de andere taal. Het HTC toetsenbord ondersteunt echter alleen 23 talen. Als je in een taal wilt schrijven die er niet in zit, moet je een ander toetsenbord erbij installeren. Het HTC toetsenbord van de Desire biedt woordvoorspelling voor 1 taal. In de Incredible S is het mogelijk om een tweede taal erbij te kiezen.

Snelheid:
met de Desire had ik niet te klagen over de snelheid waarmee een en ander werkt, maar op de Incredible S gaat alles merkbaar sneller en soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
Mooie review, voor mij goed genoeg om deze te kopen, dat geheugen ziet er ook goed uit t.o.v. de Desire :)
Leek jammer dat het minder was dan van de HD maar dit lijkt mij ook meer dan genoeg als ik het zo lees.
dasooktoevallig schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:37:
Ik heb de Incredible vandaag binnen gekregen. Dit zijn mijn eerste indrukken. Ik zal veel vergelijken met de HTC Desire omdat ik die ook heb. Ik kan helaas geen vergelijking maken met de Desire HD. Ik heb er toch voor gekozen om het bericht hier toe te voegen omdat dit momenteel de enige draad is over de Incredible S.
Ik zal de topic titel wel aanpassen zolang er niemand een echte topic aanmaakt voor de Incredible.

[ Voor 72% gewijzigd door Newday op 03-03-2011 15:01 . Reden: Merk net dat ik de titel niet kan / mag aanpassen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
Kan een mod de titel niet veranderen? Als er namelijk een nieuw topic over de Incredible S wordt gestart raken deze reviews en andere posts ook weer kwijt.

Ik ben ook overtuigd! Nu nog een goede webshop vinden. Zo te zien kan ie ook voor 450 euro over de toonbank, maar die twee webshops vind ik een beetje vaag. Even wachten tot er meer aanbod is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jammer dat HTc blijkbaar de speaker nog niet heeft verbeterd.

Is het geluid van opgenomen filmpjes wel beter?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@jeroenneman:
heb ik zelf niet getest. Maar op Youtube staan inmiddels een paar filmpjes die met de Incredible S zijn gemaakt, dus je kunt het zelf beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:32

Christiano007

Ich bin der champion

dasooktoevallig schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:37:

Geheugen:
de achilleshiel bij veel Android telefoons is de beschikbare geheugenruimte voor het installeren van apps. Na het opstarten was daarvoor zo'n 1,06 GB beschikbaar. Bij de Desire was dat ca. 145 MB. Dat is dus een enorm verschil. Voorlopig hoef ik dus Apps2SD niet te gebruiken.
Sinds 2.2 hoef je helemaal geen Apps2SD meer te gebruiken toch?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 09:29
Christiano007 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:09:
[...]

Sinds 2.2 hoef je helemaal geen Apps2SD meer te gebruiken toch?
Jawel, want heel veel apps zijn nog steeds niet naar de SD te verplaatsen. En alle apps installeren alsnog op het interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dasooktoevallig
many thx voor deze uitgebreide review. Ik heb zelf de desire HD en ben momenteel alweer met HTC in gesprek over mijn verdomde SIM klepje die los zit, kraakt en behoorlijk verlies van ontvangst veroorzaakt.
Ik ga dus ook over een maandje mijn HD verkopen en de Incredible S staat bovenop mijn lijstje voor kandidaat ter vervanging. Ik wil dus vooral weten of het een waardige vervanging is.

als mensen toe kunnen voegen aan de revieuw van dasooktoevallig (en dan dus met name in vergelijking met de HD) dan zie ik dit graag tegemoet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@Christiano007 en @Kalua

Sinds Froyo (Android 2.2) kent Android standaard een vorm van Apps2SD, waarmee je apps gedeeltelijk naar de SD kaart kunt verplaatsen om wat ruimte in het geheugen te krijgen. Dat werkt niet voor iedere app, alleen als de maker dat expliciet zo heeft ingesteld en als het conform de voorwaarden is die Android daar aan stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@jootje123

alleen jij zelf kan bepalen wat voor jou "waardig" is. Kom dus met gerichte vragen naar dingen die voor jou belangrijk zijn.

Wat het klepje betreft: dat zit net zo stevig vast als de klepjes op de Hero en de Desire. Misschien nog wat steviger omdat dat van belang is voor een goede ontvangst, zoals HTC zelf in de handleiding vermeldt. Die is overigens niet in het Nederlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enes_81 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:24:
[...]

Mooi :), enig idee welke class?
Ik heb in het begin een poging gedaan om het kaartje eruit te halen, maar het is mij niet gelukt. Het bleeft een beetje "plakken". Ik had misschien beter eens een pincet gebruikt. :)

Ik heb er een paar HD films op gezet en alles laadt/speelt vlot af! Film opent meteen en geen haperingen tijdens het afspelen!

Ik dacht eerst om de DHD te kopen, maar ben blij dat ik deze genomen heb. Lijkt een verbeterde versie van de DHD. Ik vind momenteel geen foutjes terug zoals bij DHD soms wel het geval is/was.

Indien nog vragen, shoot! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Berichten over levertijden zijn verwijderd, die horen niet in dit topic thuis.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@Enes_81:
bij mij was het een class 4 kaartje van Sandisk.

Het kaartje is trouwens niet leeg. Op het kaartje staan de handleiding en wat bestanden van HTC, zoals de kaarten voor de navigatie-app van HTC. Als je het meegeleverde kaartje vervangt door een grotere is het verstandig om die mappen en bestanden eerst over te kopiëren naar je nieuwe geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Heb het net gehaald bij Belcompany.
Eerst indruk, zeer belovend :)

Bouw van de Incredible S voelt stevig en formaat is goed.
(mijn handen zijn niet de grootste)

Had bij BC de Incredible met de Desire and DHD qua formaat vergeleken:
Desire vs. Incredible: formaat nagenoeg hetzelfde
DHD vs. Incredible: DHD is groter qua feel en look

[ Voor 34% gewijzigd door ChiMan op 03-03-2011 21:40 . Reden: Formaat HTCs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dasooktoevallig schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:37:
@jootje123

alleen jij zelf kan bepalen wat voor jou "waardig" is. Kom dus met gerichte vragen naar dingen die voor jou belangrijk zijn.
True....
Voor mij de belangrijkste punten zijn voornamelijk het feit dat het unibody is en dus geen klepjes die los kunnen zitten. Je had het over een deathgrip. Hoe serieus is dit? Valt WiFi of gsm echt compleet weg of wordt iets slechter? Ik hou vast met rechter hand.
Hoe zijn verder ervaringen met batterij tot nu toe? Dit wordt vooral duidelijk na weekje gebruik, maar ben toch benieuwd...
Zijn de volumeknoppen aan zijkant goed te bedienen? Bij dhd zijn ze niet of nauwelijks in te drukken, zeker niet met 1 hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@jootje123:

De Incredible S heeft geen unibody. Het beeldscherm is gemonteerd is een aluminium frame en daarop is de rest van de telefoon gemonteerd. De electronica is aan de achterkant ingepakt in een behuizing van plastic. Kijk maar naar de foto die ChiMan eerder heeft geplaatst.

Deathgrip: wat hier gebeurt is dat je ontvangst slechter wordt als je de antenne met de hand bedekt. Dat is eigenlijk ook heel logisch en je hebt het met veel telefoons. Ik heb het specifiek beschreven omdat ik zelf linkshandig ben en me dat opviel. Dat het verder niet zo bijzonder is is nog geen reden om het niet te beschrijven. Het doel van de beschrijving was om het te benoemen, zodat je weet wat er aan de hand is als je er zelf een keer tegenaan loopt op een lokatie met slechte ontvangst. Heb je daar verbindingsproblemen dan zorg je ervoor dat je hand de antenne minder bedekt en je krijgt er een paar dBm ontvangst bij. De term deathgrip is eigenlijk idioot, maar is voor dit verschijnsel ingeburgerd geraakt tijdens de rel rond de Iphone 4. Die moet je wat mij betreft vooral met een brede grijns en een knipoog lezen.

Het is nog te vroeg om echt iets over de batterij te zeggen.

De volumeknoppen vind ik makkelijk te bedienen en ze geven bij het indrukken een beetje feedback. Er is slechts een lichte aanraking voor nodig. Eenhandige bediening van de volumeknoppen is bij de Incredible S mogelijk, maar dat hangt ook af van de grootte van je handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Laatst online: 01-09 20:03
Ik heb hem ook in huis!
Maar zeg ik wil video chat doen met fring,hoe kan ik dan van camera switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Inmiddels heb ik hem ook in huis! Gister bij de Belcompany gekocht! 1 jaar verlengd. T-mobile relax + internet. 1e 4 maanden gratis internet daarna 31 euro per maand. Voor het toestel moest ik 275 euro betalen. Aangezien ik mijn Desire voor 230 heb verkocht, moest ik maar 45 euro bijbetalen :)

Erg mooi toestel en tevreden!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
jonny htc schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 00:36:
Maar zeg ik wil video chat doen met fring,hoe kan ik dan van camera switchen?
RTFM: http://www.fring.com/supp....php?_m=downloads&_a=view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digilb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 09:25
Hoe ligt hij in de hand? Is de bobbel op de achterkant prettig, juist niet of merk je er niet zoveel van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Possible schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 07:54:
Inmiddels heb ik hem ook in huis! Gister bij de Belcompany gekocht! 1 jaar verlengd. T-mobile relax + internet. 1e 4 maanden gratis internet daarna 31 euro per maand. Voor het toestel moest ik 275 euro betalen. Aangezien ik mijn Desire voor 230 heb verkocht, moest ik maar 45 euro bijbetalen :)

Erg mooi toestel en tevreden!
Kan mijne maandag ophalen bij Thephonehouse! Moet 300 euro betalen voor Tmobile Relax 190 verlenging met Internet standaard. (ook 1 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik had net Vodafone aan de telefoon en zij vertelde mij dat ze de telefoon niet in het assortiment hebben (Incredible S). Weet iemand hier meer van? En of ze hem nog krijgen? Die man kon me niets vertellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
Ik heb m ook binnen,
Goed formaat, minimaal grote dan m HD.
Licht lekker in de hand wegens de dunnere zijkanten, de verhoging merk je verder niet.
Achterkant geeft goeie grip, maar het is misschien net wat te goedkoop uitgevoerd.
Er zit namelijk een fractie beweging aan de rechterkant. (in het midden)

Meegeleverd in de doos is een thuislader en oordopjes.
Jammer genoeg geen autolader. Want de lader die ik heb zijn nog mini-USB ipv Micro USB.
Toch maar eens een autolader kopen met USB aansluiting, kan ik er verder alles op aan sluiten.
Ook geen screenprotector aanwezig.

Interface is ff anders dan m HD, maar het went snel.
Staandaard zit er een 8GB (Class4) kaartje in.
Hierop staan kaarten van NL,B,L,F,D.
Deze zijn voor de navigatie via Route66, welke op de telefoon staat.
Dit is wel een 30dagen demo versie.
Maar daarnaast is natuurlijk ook Google maps aanwezig.

Beetje aan het spelen geweest, leuke feature is het DNLA support.
Verbonden via WIFI kon ik zonder moeite muziek, foto's afspelen naar m'n Samsung TV.
Video moet ik nog proberen, maar dat zal vast geen problemen geven.

In ieder geval weer wat te doen dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
jorngrisel schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:10:
Ik had net Vodafone aan de telefoon en zij vertelde mij dat ze de telefoon niet in het assortiment hebben (Incredible S). Weet iemand hier meer van? En of ze hem nog krijgen? Die man kon me niets vertellen :(
Tmobile wist ook van niks. Phonehouse en Belcompany konden mij wel vertellen hoe en wat en kreeg zelfs de telefoon even te zien! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Laatst online: 02-09 17:25

Domih

Domih.

Wat je zegt over de DHD, met die roms.
ik heb zelf ook een DHD, en ook roms geinstalleerd.
wellicht zonder succes.
de telefoon is nu echt een vastloper, en werkt niet meer goed.
Ik moet de telefoon ongeveer 1 keer per dag opnieuw opstarten om m weer te laten werken.
aantal apps verwijderd, hij werkt nu wel iets beter, maar nog steeds niet zoals eerst...
dus dat is zeker geen voordeel.

ik weet niet hoe het met de camera zit van de incredible?
Geen camera aan de voorkant, zoals ik zie op de foto (net als bij DHD)

Nog een nadeel aan DHD
het klepje van de batterij (Die aan de zijkant)
ik heb m er een keer afgehaald, om de batterij eruit te halen :+

en ik kreeg m er met geen mogelijkheid terug op,
het lukte echt niet.
uiteindelijk heel veel kracht gezet en toen lukte het,
Waarna mijn volume knop eraf vloog, en die zit nou niet meer goed, en krijg ik niet meer goed.

volgens mij heeft de incredible S ook geen ledje aan de voorkant, waaraan je kan zien of je een sms o.i.d. hebt, ook wel een nadeel denk ik.

Conclusie: Als je custom roms heel belangrijk vind raad ik de incredible s aan,
als je het belangrijk vind dat ie mooi is, zeker de DHD.
Als je vaak weg bent, lange accuduur dus nodig hebt, de Incredible s

ik hoop dat ik je bij deze een beetje geholpen heb.
voor meer vragen over de DHD kan je een DM sturen :)
ik help je graag.

mvg Dominique.

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
eerste indrukken:

- super snel in vergelijking met mn oude hero
- waanzinnig mooi scherp beeld
- ligt ondanks de bobbel prettig in de hand (afhankelijk van de grootte van je hand)
- 8gb bijgeleverd
- wordt wat warm bij langdurig gebruik
- geluid valt me mee (in vergelijking met de desire hd)
- alleen een snelstart gids (maar wie leest tegenwoordig nog een handleiding)
- ontvangst is goed
- gesprekskwaliteit redelijk (ben Nokia gewend)
- skype op de speaker klinkt prima
- internet lekker duidelijk, makkelijk scrollen
- hoop leuke apps via de Market

(belsimpel bedankt voor de snelle levering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Domih schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:40:
volgens mij heeft de incredible S ook geen ledje aan de voorkant, waaraan je kan zien of je een sms o.i.d. hebt, ook wel een nadeel denk ik.
De Incredible S heeft LED notificatie aan de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Laatst online: 02-09 17:25

Domih

Domih.

ChiMan schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:54:
[...]

De Incredible S heeft LED notificatie aan de voorkant.
ah oke, dan heb ik het fout gezien :+ dankje :)

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@Domih
de notificatieled en de camera aan de voorkant zijn er wel maar goed verstopt! De notificatieled zit aan de rechterkant onder het roostertje voor de speaker. De camera zit rechtsboven in de hoek onder het glas van het scherm.

@e.looijenga:
de uitgebreide handleiding staat op de SD kaart in de map UM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Is het een idee dat we een apart topic gaan openen voor dit toestel? of dat de titel wordt aangepast? Het is niet echt meer een discussie tussen de Incredible s en de HD ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Possible schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:41:
Is het een idee dat we een apart topic gaan openen voor dit toestel? of dat de titel wordt aangepast? Het is niet echt meer een discussie tussen de Incredible s en de HD ... :)
Goed plan.. Kan ik die mooi gaan volgen! Hulp nodig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
Yrck schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:08:
[...]

Goed plan.. Kan ik die mooi gaan volgen! Hulp nodig? :)
ja, topicstart was mijn eerste post hier, heb er niet zo'n verstand van hoe dit aan te passen.
Er is nu toch wel belangstelling voor dit toestel, misschien goed als iemand een nieuwe topic aanmaakt.

[ Voor 20% gewijzigd door Newday op 04-03-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik hem heb nu binnen, wat me opviel is dat er duidelijke horizontale strepen op het scherm te zien zijn als deze uit staat en je kijkt vanaf een bepaalde hoek. Is dit normaal ? heb er geen last van maar vraag het me toch af.

edit: Kan ook geen verbinding maken met het T-mobile netwerk kan ook géén account maken op de T-mobile site omdat het nummer niet in het systeem zou staan, heeft dit te maken omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd en mij nummer pas volgende maand word overgezet? Nou kan ik nergens een email adres vinden van T-mobile, twitter begin ik niet aan! Dus iemand een email adres van T-mobile??

[ Voor 46% gewijzigd door NSG op 04-03-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 22:44
Enes_81 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:46:

edit: Kan ook geen verbinding maken met het T-mobile netwerk kan ook géén account maken op de T-mobile site omdat het nummer niet in het systeem zou staan, heeft dit te maken omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd en mij nummer pas volgende maand word overgezet? Nou kan ik nergens een email adres vinden van T-mobile, twitter begin ik niet aan! Dus iemand een email adres van T-mobile??
Als je nummer pas volgende maand wordt overgezet, dan kan je inderdaad geen verbinding maken en geen account maken tot die tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Dit is geen topic om je problemen te dumpen, en daarnaast verwachten we op GoT eigen initiatief.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 04-03-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Is er al iemand bezig met een nieuwe topic? Niet dat we straks zes verschillende hebben!

Edit: ben begonnen met een begin voor het nieuwe topic. Hulp is welkom! _/-\o_

We kunnen hier verder: HTC Incredible S

[ Voor 48% gewijzigd door Yrck op 05-03-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrehaak
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-08 22:30
Heb het toestel vrijdag gekocht bij bel company. Wordt geleverd met 8gb micro sd. Voordeel wat bij mij de doorslag gaf t.o.v. Nexus s is de matte vs de glimmende body. Matte body blijft langer mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-06 22:13
Ik ben gisteren overgestapt van een DHD naar de Incredible S.
Voornamelijk omdat ik de DHD net ietsje te groot en te zwaar vond.

Ben helemaal tevreden op 2 kleine puntjes na.

1) Op de DHD kon ik met een willekeurige headset handsfree bellen. Ik de microfoon van het toestel on zelfs vanuit mijn broekzat mijn stem oppakken. Met de Incredible S kan dit helemaal niet meer. ik heb verschillende headsets geprobeerd, maar helaas. Ik wordt nu gedwongen om dat HTC Onding te gebruiken. Ook de iPhone 4 oordopjes met ingebouwde microfoon doen het niet :( Erg jammer.

2) 's Avonds gebruik ik graag mn telefoon in het donker en zet ik de brightness van het scherm op laag. Bij de Incredible S blijven de dedicated menu-buttons fel oplichten! Zo sterk dat je er echt last van krijgt tijdens het surfen of film kijken.

Prachtig toestel, maar hele vervelende puntjes voor mij.

heeeeee ..... hoe is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
  • Laatst online: 13-08-2019
Amoen, Ikzelf dien aanstaande maandag een nieuw toestel te kopen en zit nog in twijfel over de IS en de DHD. Er zou onlangs een update voor de DHD vrijgegeven moeten zijn waardoor het scherm iets meer "vivid" was, hoe vergelijkt het echter met de IS? Is het scherm werkelijk zoveel beter?

Ook qua benchmarks lees ik nogal tegenstrijdige dingen. Bij de ene is ie sneller als de DHD en bij de ander is de DHD sneller als de IS... Merk je hier binnen het omgaanmet je telefoon enig verschil in?

Mocht je opnieuw kunnen kiezen, bleef je dan bij de IS of misschien toch naar de DHD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds 4 weken de htc incredible s.
En ben er super blij mee, wel heb ik last van de batterij duur, maar deze is opzich wel lang, maar ik blijf er maar mee bezig.

Voor:
- Ligt lekker in de hand
- Scherpe foto's
- Veel update's/goede update's (tot nu toe)
- Veel app's (maar dit is met de meeste android's wel zo)
- Snel

Ik ben er erg blij mee
Wel is hij erg groot dus past slecht in broekzakken, groter als de iphone.
Maar aan de andere kant is dit ook weer prettig.
Pagina: 1