Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
In totaal zouden nu 1,14 Ziggo-abonnees een dergelijk abonnement afnemen.
Hakken we de abonnees in stukjes tegenwoordig
vierentwintigfasige ? Is dit niet of 24-fasige of 24fasige
http://forum.giga-byte.nl/index.php?topic=1464.0
[ Voor 12% gewijzigd door Ventrigo op 18-04-2011 14:39 . Reden: Officiele Gigabyte link toegevoegd ]
Self reflection is the school of wisdom
staat in het artikel eerst
en dan in de tabelde HD 6290 zou net als bij de C-50 op 276MHz lopen, maar dankzij turbo zou de videochip op maximaal 500MHz kunnen draaien
is het nu 267 of 280 MHz en 400 of 500 MHz voor de GPU?C-60
2
1024KB
1GHz
1,33GHz
HD 6290
280MHz
400MHz
9W
Ik zie geen verschil tussen '24-fasige' en 'vierentwintigfasige'. De rest is verbeterd.Ventrigo schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:37:
nieuws: Eerste Z68-moederbord te koop gezet
vierentwintigfasige ? Is dit niet of 24-fasige of 24fasige
http://forum.giga-byte.nl/index.php?topic=1464.0
Van de site onzetaal.nl : http://www.onzetaal.nl/advies/getallen.phpDelpozo schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:02:
Ik zie geen verschil tussen '24-fasige' en 'vierentwintigfasige'. De rest is verbeterd.
Ben geen taalkundige, maar is volgens bovenstaande quote fase niet hetzelfde als km/u?Op deze vuistregel bestaan twee uitzonderingen:
We schrijven cijfers bij exacte informatie zoals maten, temperaturen, gewichten en jaartallen: 'In de bebouwde kom is de maximumsnelheid 50 km/u', 'Morgen wordt het 14 ºC', '20.000 mijlen onder zee', 'Een hotelovernachting kost € 100,- (of: 100 euro) per persoon.'
Laatste alinea:
Moet zijn Nords.De dief heeft echter verteld dat de klauw de sleutel is voor een grot waarin de Norths grote schatten hebben opgeslagen
Bij een aantaal van hen is persoonlijke informatie, zoals een telefoonnummer, publiekelijk zichtbaar.
"aantaal"
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Pagina 3, paragraaf "Uitgediept", tweede alinea.
Het is poolshoogte niet polshoogte, verwijzingHij hoort via via van een diefstal in een winkel, en besluit polshoogte te gaan nemen. Een gesprek met de eigenaar levert een quest op waarbij hij een gestolen item terug moet vinden.
Pagina 2, paragraaf 2 (Voorbeeld)
verbetertElke handeling heeft nut, want hij verbert een vaardigheid, waar je op de langere termijn profijt van zult hebben.
lijkt te zijn gevangen.Zo is er een domein waarin je opeens in een 2d-wereld lijkt ze zijn gevangen.
Preview: Kingdoms of Amalur - Reckoning (Pagina 1)
Moet honkbalteam zijn.In de VS heeft de studio wel al naam, vooral omdat oprichter Curt Schilling er een grote sportheld is, als voormalig werper van honkalteam Boston Red Sox.
Er staan twee spaties tussen omdat en oprichter (niet zichtbaar in forum).
Preview: Kingdoms of Amalur - Reckoning (Pagina 2)
Scrolls is met twee l'en.Reckoning, zoals de game in de volksmond heet, is een rpg in een open spelwereld, zoals de Elder Scrols-games die we van Rolston kennen.
Preview: Kingdoms of Amalur - Reckoning (Pagina 5)
bovengrondseNet als de bovendgrondse delen van het spel zijn die direct vanaf de start vrij toegankelijk.
[ Voor 75% gewijzigd door Silhouet op 18-04-2011 22:33 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
De muzak wordt na een paar seconden alweer abrupt onderbroken
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Bij platformen:
onderstreepte x moet een c worden.Gespeeld op: PlayStation3
Ook beschikbaar voor: Windows, Max OS X, Xbox 360
[ Voor 4% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 19-04-2011 11:06 ]
?Ventrigo schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:09:
[...]
Van de site onzetaal.nl : http://www.onzetaal.nl/advies/getallen.php
[...]
Ben geen taalkundige, maar is volgens bovenstaande quote fase niet hetzelfde als km/u?
Nee, km/u (en bijv. ook €, kg en GB) zijn zogeheten symbolen. 'Fase' is dat niet. Je kunt 'vierentwintigfasige' taalkundig gezien vergelijken met 'achtarmige' (inktvis).Ventrigo schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:09:
[...]
Van de site onzetaal.nl : http://www.onzetaal.nl/advies/getallen.php
[...]
Ben geen taalkundige, maar is volgens bovenstaande quote fase niet hetzelfde als km/u?
langer langer, da's wel heul veul langer!
The devil is in the details.
Thanks voor de feedbackDelpozo schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:31:
Nee, km/u (en bijv. ook €, kg en GB) zijn zogeheten symbolen. 'Fase' is dat niet. Je kunt 'vierentwintigfasige' taalkundig gezien vergelijken met 'achtarmige' (inktvis).
Verwijderd
Gedaald is met een 'd'.Maar is in 2010 gedaalt tot 19,3 miljoen
Verder staat in artikel nieuws: AMD introduceert budget-videokaarten:
Die wordt wel erg verplicht.De Radeon HD 6570 moet het moet 400 streamprocessors en eveneens 24 texture-units stellen en kreeg een kloksnelheid van 650MHz
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2011 12:32 . Reden: Toevoeging ]
De is het interval, de woord is onzijdig voor zover ik me kan herinneren. 2x fout overigens...groeit deze interval exponentieel. Uiteindelijk kunnen verzoeken naar een webserver voor 15 minuten worden geblokkeerd, als deze 48 minuten niet te bereiken is geweest. Daarna neemt de interval weer af.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Het Nederlandse woord voor "momentum" is "impuls".waarbij zeker de werking van momentum wel erg schools werd overgebracht.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Ook op het gebeid gebied van uiterlijk verschillen de twee. De 11,6"-Aspire One krijgt een design waarbij de cover een licht golvend oppervlak heeft, met kringen als in een wateroppervlak.
Nou, moet... Een PiB moet 1024 TiB zijn, maar deze voorvoegsels worden (tot mijn verdriet) steeds vaker voor decimale in plaats van binaire machten gebruikt. Ik kan niet nagaan of je gelijk hebt - en ik vermoed eigenlijk van niet - maar gelieve een apart topic aan te maken als je zeker weet dat de auteur het fout heeft.Milenco schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 12:18:
In nieuws: Nederlanders verstookten 3,2PB aan mobiele data in zes maanden wordt bij de mouseover op PB verteld dat dit 1000TB is. Dit moet echter 1024 zijn.
De rest is weer gefikst
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
@
reviews: Portal 2
[ Voor 14% gewijzigd door katjangpedis op 19-04-2011 16:13 ]
Verwijderd
meuk: PostgreSQL 8.2.21 / 8.3.15 / 8.4.8 / 9.0.4
Als link voor de release notes van versie 8.4.8 wordt genoemd:
http://www.postgresql.org...static/release-8-4-7.html
dat moet (uiteraard) zijn:
http://www.postgresql.org...static/release-8-4-8.html
Het verbieden van versleuteling was niet het enige omstreden voorstel dat Hoogendijk heeft.
Ik heb er 'deed' van gemaakt (dat bedoelde ik eigenlijk), thanks
Ik ben helemaal geen stagiair
reviews: NZXT H2-behuizing: opvallend onopvallend
En in dezelfde review:
is te zien dat ook de binnenwerk in het wit is gespoten
reviews: NZXT H2-behuizing: opvallend onopvallend
[ Voor 37% gewijzigd door Nox op 20-04-2011 10:51 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
één verbinding kost per uur 0,015 dollarcent.
Dit moet denk ik 0,015 dollar zijn
Op de markt gebracht door Google, lijkt meDe Nexus S wordt weliswaar gemaakt door Samsung, maar is op de markt gebracht met Google.
Nee, het is 0,015 dollar per 100 connecties, dus het klopt.Loev schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:07:
In nieuws: Rackspace biedt load balancing aan als clouddienst staat:
één verbinding kost per uur 0,015 dollarcent.
Dit moet denk ik 0,015 dollar zijn
[ Voor 3% gewijzigd door GlowMouse op 20-04-2011 11:42 ]
Je zou verwachten dat een site als Tweakers.net wel weet dat het iPhone is en niet Iphone.
het uitgangspunt daarbij is dat de Iphone App en de Android App dezelfde functionaliteit moeten bieden.
Mother, will they like this song?
h.264 is niet closed source, alleen moet je dokken vanwege de patenten die erop rusten. Er zijn net zo goed opensource implementaties van en de specs zijn gewoon in te zien.YouTube blijft ondersteuning bieden voor h264, de closedsource-tegenhanger van WebM.
Ik meen dat WebM wèl een licentie heeft, waar (iirc) instaat dat je b.v. Google niet aan mag klagen. Je hoeft echter niet te betalen.WebM is bedoeld als licentievrij, opensource-compressieformaat
[edit]Bij nader inzien twijfelachtig of dit een schrijffoutje of een "andere" fout is.
[ Voor 8% gewijzigd door Mentalist op 20-04-2011 14:36 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Op wikipedia staat dit wel aardig helder uitgelegd.Rataplan schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:47:
[...]
Nou, moet... Een PiB moet 1024 TiB zijn, maar deze voorvoegsels worden (tot mijn verdriet) steeds vaker voor decimale in plaats van binaire machten gebruikt. Ik kan niet nagaan of je gelijk hebt - en ik vermoed eigenlijk van niet - maar gelieve een apart topic aan te maken als je zeker weet dat de auteur het fout heeft.
De rest is weer gefikst
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Dit is wmb geen schrijffoutje, apart topic ajbW3ird_N3rd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:35:
[edit]Bij nader inzien twijfelachtig of dit een schrijffoutje of een "andere" fout is.
En zo is dat.JohnVanZetten schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:52:
Op wikipedia staat dit wel aardig helder uitgelegd.
Tweede alinea
... het voorstel tot wijziging van de wet. In oktober 2007 nam de Tweede Kamer de aanpassing aan, waarbij PvdA, VVD, Christenunie, SGP, CDA, PVV en het lid Verdonk voor stemden. De Eerste Kamer bleek echter zeer kritisch tegenover de wiizigingen te staan, daarbij gesteund door het College Bescherming Persoonsgegevens.
Zal uiteraard wijzigingen moeten zijn!
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.
De s mist.De locatiegegevens worden ook na een volledige reset van het toestel bewaard...
[ Voor 10% gewijzigd door CreativeS op 20-04-2011 18:03 ]
WNDAP360 --> WNAP360waarbij de WNDAP360 op zowel de 2,4GHz- als de 5GHz-band verbindingen kan aanbieden.
Ik heb geen idee waar je je op baseert en het Groene Boekje helpt ons hier niet verder, dus dit hoort in theorie in een apart topic. In de praktijk geeft [google=WNAP360] echter 'ongeveer 0 resultaten' en dan lees je iets als http://www.netgear.com/ab...eases/2011/20110418a.aspx en dan denk ik dat dit geen tikfout ismarcop23 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:51:
WNDAP360 --> WNAP360
Daarnaast wil het bedrijf investeren in zijn vdsl-netwerk en zijn marktaandeel op het gebied van internet- en teleivsie-abonnementen vergroten.
MCSA Windows 2012 & MCSE Windows 8 - VMware VCP6-DCV - Digium Certified Asterisk Administrator (dCAA)
Is gefikst. Thx.cptjack schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:05:
Tikfoutje in artikel KPN schrapt duizenden banen
[...]
vier- tot vijfduizend wat? Apen? Appels? Banen mischien?Donderdagmorgen maakte KPN bekend dat het vier- tot vijfduizend gaat schrappen.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
De bezuinigingen worden tussen nu en 2015 uitgevoerd. In die tijd zullen vier- tot vijfduizend banen in Nederland worden geschrapt, maakte het bedrijf woensdagochtend bekend.
Donderdagmorgen maakte KPN bekend dat het vier- tot vijfduizend banen gaat schrappen.ThomasW schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:46:
In het eerste kpn artikel staat woensdagochtend, in het tweede donderdagmorgen...
[...]
staat in nieuws: KPN wil klanten extra laten betalen voor chat- en voip-diensten
En in nieuws: KPN schrapt duizenden banen
maakte het bedrijf woensdagochtend bekend.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Hmm, ja, het was nog vroeg, zullen we maar zeggenMexel schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:04:
[...]
Donderdagmorgen maakte KPN bekend dat het vier- tot vijfduizend banen gaat schrappen.
staat in nieuws: KPN wil klanten extra laten betalen voor chat- en voip-diensten
En in nieuws: KPN schrapt duizenden banen
maakte het bedrijf woensdagochtend bekend.

-ed is geen Nederlandse uitgang. Gehackt. (Los van of dit bericht nieuwswaarde heeft trouwens.)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
"onbeperkt gebruikt" moet "gebruik" zijn denk ik
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
De allerlaatste zin,
moet zijn:De verticale opbouw is dus van groot belangrijk.
De verticale opbouw is dus van groot belang.
Geen idee wat hier hoort te staan haha maar dit is niet goed.
@ reviews: Preview: Prey 2
3e alinea
Een na laatste zin van de laatste alinea
Na de ontvoering wordt Killian wakker op een plaats die in elk geval niet Aards is
Aards is volgens het groene boekje niet met een hoofdletter, dus aards
reviews: Preview: Prey 2
De titel: Niet op Aarde
moet zijn: Niet op aarde
tweede zin: Niet alleen is hij waarschijnlijk lichtjaren verwijderd van de Aarde
Niet alleen is hij waarschijnlijk lichtjaren verwijderd van de aarde.
NB: Het is ongebruikelijk om aarde met een hoofdletter te schrijven, zie deze bron
[ Voor 3% gewijzigd door ThePrutser op 21-04-2011 14:56 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Het Groene Boekje heeft een, hoe zal ik het zeggen, nogal Terracentrisch perspectief. In deze game is de Aarde er een van velen, en is het hoofdlettergebruik wat mij betreft prima te rechtvaardigenThePrutser schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:55:
Aards is volgens het groene boekje niet met een hoofdletter, dus aards
De rest is gefikst
[ Voor 0% gewijzigd door Rataplan op 21-04-2011 15:18 . Reden: Terra dan ook maar met hoofdletter O-) ]
lensen --> lenzenDoor het gebruik van lenticulaire lensen is het 3d-effect sterk afhankelijk van de positie van de gebruiker.
[ Voor 26% gewijzigd door Rekcor op 21-04-2011 15:30 ]
"De in januari geïntroduceerde T10000B heeft een capaciteit van 5TB; zijn voorganger, de T10000B, moet het nog doen met 1TB."
Moet volgens mij of C, of A zijn
T10000C dusDMZ schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:52:
In:http://tweakers.net/nieuws/74007/oracle-wil-tapedrive-met-capaciteit-van-6-tot-10tb-uitbrengen.html
"De in januari geïntroduceerde T10000B heeft een capaciteit van 5TB; zijn voorganger, de T10000B, moet het nog doen met 1TB."
Moet volgens mij of C, of A zijn
No Gillette, No Minette
[...] maar sommige gebieden worden bevolkt door wezens die aanvankelijk veel sterker zijn dan jou
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

moet zijn:
"Elk antwoord zou alleen maar leiden tot nieuwe vragen, dus ik ga hier niets over zeggen."
in nieuws: KPN: 'chat-heffing' voor mobiel internet komt deze zomer - update
Done.Torrentus schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:09:
"Elk antwoord zou alleen maar leiden tot nieuwe vragen, dus ik ga hier niets over zeggen
moet zijn:
"Elk antwoord zou alleen maar leiden tot nieuwe vragen, dus ik ga hier niets over zeggen."
in nieuws: KPN: 'chat-heffing' voor mobiel internet komt deze zomer - update
De zaak werd aanghangig gemaakt bij de mededingingsautoriteiten van de VS en Duitsland. CPTN is nu een overeenkomst aangegaan die de bezwaren tegen de overname bij de mededingingswaakhonden hebben weggenomen.
aanghangig moet zijn aanhangig
De theorie achter het gebruik van lasers is eenvoudig. Ze moeten een volledigere verbranding, met meer lucht en minder brandstof,
moet dit zo zijn
De theorie achter het gebruik van lasers is eenvoudig. Ze moeten een volledigere verbranding, met meer zuurstof en minder brandstof,
zuurstof is een brandstof, lucht niet direct
- cilinderkopZij ontwikkelden een manier om verschillende lasers klein genoeg te maken om in een motorkop te worden gebruikt.
'Het bedrijf kocht in 2007 de Canadese uitgever Dreamcatcher Games, die sindsien fungeerde ...JoWood is vooral bekend als uitgever van avonturengames als Gothic en SpellForce, en bracht ook het schietspel Painkiller op de markt. Het bedrijf kocht in 2007 de Canadese uitgever Dreamcatcher Games, dat sindsdien fungeerde als de Noord-Amerikaanse tak van het bedrijf.
nieuws: 'Apple deelt iPhones met Apple A5-soc uit aan ontwikkelaars'
Best knap als je drie aanklachten indient waarvan je er vijf indient in SeoulInmiddels raakt Apple verder in gevecht met Samsung over patenten. De Koreaanse elektronicafabrikant heeft drie aanklachten ingediend tegen Apple. Vijf daarvan zijn ingediend bij een rechtbank in de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoul, twee in Japan en drie bij de rechtbank van de Duitse stand Mannheim.
[ Voor 36% gewijzigd door Capacitor op 22-04-2011 11:49 ]
Fixed
Vast, maar geen spelfoutje waar ik met het Groene Boekje wat aan kan doenBest knap als je drie aanklachten indient waarvan je er vijf indient in Seoul
bij de rechtbank van de Duitse stand Mannheim.
Stad?
Stadt! DankeMikad0 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 13:47:
In 'Apple deelt iPhones met Apple A5-soc uit aan ontwikkelaars'
bij de rechtbank van de Duitse stand Mannheim.
Stad?
Moet Duitse zijn."Volgens de Duiste website Boerse Express..."
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
'weerd' moet 'weer' zijn neem ik aanVervolgens wordt de stof weer vast als het ultraviolette licht weerd wordt uitgeschakeld, waarna de kras gerepareerd is.
's' mistDataverkeer werd verkocht per megabyte of zelfs in nog kleinere eenheden, waardoor klanten vooraf geen idee zouden hebben wat het gebruik ze per maand zou kosten.
locatiegegevens bij de foto', waardoor
bij foto' mist een s geloof ik
Bij release date staat "herfst 2012", maar dit moet waarschijnlijk "herfst 2011" zijn.
Het promofilmpje op diezelfde pagina zegt aan het einde dat het spel in "august 2011" komt; IGN heeft het over "Q3 2011"; THQ vertelt zijn investeerders dat het spel in de zomer van 2011 komt; enzovoorts.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Onderaan pagina 2:
"Er is krachtiger schiettuig beschikbaar, zoals het Lascannon, de Metalgun en de Adeptus Mechanicus Vengeance Launcher, die maar liefst vijf kleefbommen tegelijk afvuurt. Het Lascannon is een anti-tankwapen en de Metalgun schiet projectielen af met een 'area of effect'."
Bij mijn weten bestaat de 'Metalgun' niet in het WH40K universum. Dit moet hoogstwaarschijnlijk de 'Meltagun' zijn. Aangezien de schrijver verder wel lijkt te weten waar hij het over heeft neem ik gemakshalve aan dat het hier om een dubbele typefout gaat
Daarmee ligt het in de lijn der verwachtingne dat Mango de naam Windows Phone 7.5 mee gaat krijgen, schrijft WMPoweruser.
Een aantal -> het onderwerp is enkelvoud.Ondanks dat er een aantal klachten zijn afgewezen door de rechter, zal de zaak wel doorgang vinden.
Vervoeging van 'zijn' 3er persoon enkelvoud: is.
nieuws: Finse commissie: 100 euro compensatie voor verwijdering OtherOS bij PS3
reviews: Chatheffing: de toekomst van mobiel internet. Het is wellicht een tikje cynisch, maar vermoedelijk rekenen de bedrijven erop dat de meerderheid van de bezoekers lagere tarieven belangrijker vinden dan de vrijheid van informatie.
zelfde verhaal.
Duidelijke spatiefout.Wel worden er extra anti-cheat functies toegevoegd en worden er tal van bugs aangepakt.
Nu zijn er een aantal specificaties gelekt, zoals de resoluties van de tablets en het gebruik van de Tegra T25-soc.
Moet zijn:Verder is er een 13 megapixel- en een 3 megapixel-camera aan respectievelijk de voor- en achterkant ingebouwd
Verder is er een 1.3 megapixel- en een 3 megapixel-camera aan respectievelijk de voor- en achterkant.
hintteEen eerder gelekte slide hinte al naar een dergelijke mogelijkheid.
meuk: BitComet 1.27
"Vrijdag" aan elkaar en spatie ervoor.... en kan met andere BitComet-gebruikers worden gechat.Vrij dag is versie 1.27 van BitComet uitgekomen en ...
[ Voor 32% gewijzigd door gvdh op 24-04-2011 18:50 ]
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij missen daar enkele woorden.Ook zou het mogelijk zijn om Windows 8 te booten vanaf een usb-stick, waardoor er altijd een persoonlijke Windows 8-versie gebruikt worden, om het even op welke computer.
enLord Daemon schreef op zondag 24 april 2011 @ 10:24:
reviews: Hands-on: Warhammer 40.000 Space Marine
Bij release date staat "herfst 2012", maar dit moet waarschijnlijk "herfst 2011" zijn.
Het promofilmpje op diezelfde pagina zegt aan het einde dat het spel in "august 2011" komt; IGN heeft het over "Q3 2011"; THQ vertelt zijn investeerders dat het spel in de zomer van 2011 komt; enzovoorts.
Inanna schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:20:
reviews: Hands-on: Warhammer 40.000 Space Marine
Onderaan pagina 2:
"Er is krachtiger schiettuig beschikbaar, zoals het Lascannon, de Metalgun en de Adeptus Mechanicus Vengeance Launcher, die maar liefst vijf kleefbommen tegelijk afvuurt. Het Lascannon is een anti-tankwapen en de Metalgun schiet projectielen af met een 'area of effect'."
Bij mijn weten bestaat de 'Metalgun' niet in het WH40K universum. Dit moet hoogstwaarschijnlijk de 'Meltagun' zijn. Aangezien de schrijver verder wel lijkt te weten waar hij het over heeft neem ik gemakshalve aan dat het hier om een dubbele typefout gaat
"Mediabestanden op een nas- of smb-share worden vreemd genoeg door de Media Library-engine opgepikt: alleen usb-devices en, in het geval van de PlayOnHD! 2, de interne schijf worden in de bibliotheek opgenomen."
Mij lijkt dat hier 'niet' bij moet, direct na 'genoeg', anders valt er geen touw aan vast te knopen
tegen 20,1 miljoen stuks een jaarder
tegen 20,1 miljoen stuks een jaar eerder
moooooooooh fx8350
"Deze zou betere prestaties zou leveren dan die van de PlayStation 3"
Een "zou" te veel lijkt mij
Smiling as the shit comes down...
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.