Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Het lijkt me dat "regiobonden" veranderd moet worden in "regiogebonden"Als de features worden doorgevoerd, rekent Blizzard ook af met het regiobonden karakter dat StarCarft II bij de release had.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
vnden -> vindenZo is er geen camera-app aanwezig en zijn ook andere standaard-apps niet te vnden.
Kom maar door met die luchtgitaar.
"De borg voor de kabelmodem blijft 45 euro." moet zijn het kabelmodem.
4e alinea: "Minister Maxime Verhagen zei dinsdagavond toe (...)"
In plaats van "zei" liever "zegde".
Toelichting: in samenstellingen waarin het woord "zeggen" voorkomt is "zegde" standaardtaal, niet "zei". Dus: "hij zegde toe" of
"hij zegde de afspraak af".
(Het gebruik van "zei" is niet per se fout, maar heeft nog steeds niet de voorkeur.)
Edit: zie net dat het artikel compleet gewijzigd is. Het staat nu in de 5e alinea, 3e regel.
[ Voor 15% gewijzigd door Ui30 op 08-05-2012 22:42 ]
Ik ben helemaal geen stagiair
3e alinea
Dat betekent dat providers bepaalde diensten niet apart mogen belasten of belemmeren of.
'It never hurts to help' - Eek the cat
Laatste alinea, derde zin:
dat een deel van de nieuwe regels pas in 2013 ingaat.
Ik ben helemaal geen stagiair
Dus de modem mag ook? Immers maakt het niet uit wat er 'voor' het modem staat.Rataplan schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:08:
De kabelmodem & het kabelmodem mogen allebei. Ik zie geen continuïteitsfouten en laat het ongewijzigd
Voorbeelden:
De glasvezelmodem klopt ook niet. Het is namelijk de glasvezel, het modem en het glasvezelmodem. De kabel, het modem en het kabelmodem. Dus niet de kabelmodem. Hoe kom je er eigenlijk bij dat beiden mogen waar kan ik dit vinden?
Het is volgens mij toch echt het kabelmodem en niet de kabel modem.
[ Voor 8% gewijzigd door madmaxnl op 08-05-2012 23:15 ]
"Zowel het modem (onzijdig) als de modem (mannelijk) komen voor; beide zijn goed."
Bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/556/
Wat hij ^ zegt, alleen hanteer ik de dikke Van Dale als bronJordyyyyy schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 00:15:
@madmaxnl
"Zowel het modem (onzijdig) als de modem (mannelijk) komen voor; beide zijn goed."
Bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/556/
vermeld, zonder tOp de Kickstarter-pagina zijn verschillende 'pledges' vermeldt die fans kunnen doen.
Het gaat om een uitzondering die filteren op eigen verzoek mogelijk maakt. Sommige gebruikers zouden websites willen filteren - bijvoorbeeld uit ideologische of pedagogische motieveNen motieven [...]
- 6608Het geheugen werd ongemoeid gelaten en draait dan ook op 6008MHz.
Zie link naar specspagina:
Memory Clock 6608 MHz
600MHz toegevoegdPcDealer schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:13:
nieuws: Zotac en EVGA tonen opgevoerde GTX 680's
[...]
- 6608
Zie link naar specspagina:
[...]
In de grafieken op deze pagina heeft de Intel SSD opeens 8GB extra gekregen. De overige pagina's kloppen wel!
[qoute]Andere leden van het consortium zijn de oprichters Micron en Samsung, en Altera, IBM, Open-Silicon en Xilinx.[/quote]
En..en..en... eerste twee even vervangen door een komma.
Fixed, maar het kan dat je (door lokale cache) nog oude naam ziet (op server is het fixed)...MeltedForest schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:56:
reviews: Intels 330 Series-ssd's: betaalbare snelheid
In de grafieken op deze pagina heeft de Intel SSD opeens 8GB extra gekregen. De overige pagina's kloppen wel!
De ceo van Nvidia, Jen-Hsun Huang, liet zich bij de bekendmaking van de kwartaalresultaten van zijn bedrijf al kritisch uit over TSMC.
Tweede alinea:
...ongeautoriseerd..."Het ongeauthoriseerd reproduceren of...
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Dan staat er dat Altera, IBM, Open-Silicon en Xilinx ook oprichters zijn. Dat blijft dus ongewijzigdCMG schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:07:
En..en..en... eerste twee even vervangen door een komma.
Rest is gefikst
maar de twee grotere versies zijn meer dan concurrerend geprijsd.
geprijst ('t kofSchip/ uitSchuifkip)
edit: laat maar, my bad. 't komt van prijZen... Fail
[ Voor 11% gewijzigd door Dynion op 09-05-2012 20:36 ]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Flits(er) ipv flash lijkt me beterHet apparaat heeft een ingebouwde flash
Verwijderd
"Gezegd aan"?De enige browser die op de Classic-omgeving van Windows RT mag draaien, is Internet Explorer, heeft Microsoft gezegd aan Mozilla.
Werkwoord: scharen, waarvan de stam niet eindigt op een letter die voorkomt in 't kofschip. Daarom eindigt het voltooid deelwoord op een -d, niet op een -t.Update, 11.40: Google heeft zich in een verklaring achter de positie van Mozilla geschaart:
Eerste zin van de tweede pagina van die review:
Sinds wanneer maakt AMD referentie GeForce modellen?maar verder is de kaart vrijwel identiek aan het referentiemodel van AMD.
Ik vermoed zo dat team rood daar vervangen moet worden door team groen.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
Naarmate is een woord.Naar mate het verhaal vordert komt Heller vanzelf in de andere zones terecht
Overbodige komma.Op die manier kom je verder in het verhaal en maak je Heller zelf ook sterker, door de ervaringspunten die je verdient
Kan er ook...Je kunt er mee slaan, maar Heller kan ook vijanden mee vastgrijpen of zichzelf naar helikopters slingeren
nieuws: NDS toont tv die in muur verwerkt kan worden:
Een van de spaties na 'het' mag weg.Tijdens het tv-kijken kan de achtergrond echter gebruikt worden als branding voor het desbetreffende programma
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 13:33 ]
met een elektromoter
motor natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 10-05-2012 14:01 ]
>
Om welke processoren het gaat
Om welke processors het gaat
Geen idee welke juist is, maar processers iig niet
nieuws: HP kondigt nieuwe ultrabooks en AMD-'sleekbook' aan
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
In de tabellen staat de HD6950 boven de HD6970 in de benchmarks.
Moet dit niet andersom zijn?
Alle vragen hebben een antwoord
Kan ik hier onmogelijk nagaan. Apart topic svp.mhindrik schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:55:
reviews: GTX 670: een kleinbehuisd monster
In de tabellen staat de HD6950 boven de HD6970 in de benchmarks.
Moet dit niet andersom zijn?
Verwijderd
Er staat een spatie teveel tussen 'door' en 'een'.en die voor grafische taken wordt bijgestaan door een Mali 400 MP4-gpu van ARM.
Nog even en ik maak een aparte account aan (Spatieslurper o.i.d.
nieuws: Fabrikanten brengen hun versie van de GTX 670 uit:
Verianten --> variantenVerder introduceerden MSI, Point of View en Club 3D ook GTX 670's, maar dat zijn allemaal verianten van Nvidia's ontwerp
reviews: GTX 670: een kleinbehuisd monster:
I --> InHet verschil i minima met de HD 7970 neemt alleen maar toe en de HD 7950 is helemaal nergens te bekennen
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 16:47 ]
Verwijderd
reviews: GTX 670: een kleinbehuisd monster:
Weer zo'n spatie.prijskaartje van 420 euro krijgt. De HD 7950 is al voor
nieuws: 'Overheid heeft 5000 databases met persoonsgegevens'
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Fiber schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:27:
Waar ligt de 'gemeente Noord-Holland'...?
...both done.
Ze hebben de koeler NIET veranderd. De keuze van het woord hoewel vindt ik dan ook verrassend. Vermits lijkt mij correcter.In tegenstelling tot andere fabrikanten voorzag EVGA zijn GTX 670's niet van een andere koeler, hoewel de standaardkoeler al vrij goed is.
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Overigens heeft Samsung onlangs ook lcd's met een rgbw-lay-out ontwikkeld, waarbij een witte subpixel is toegevoegd.
Weet niet zeker of ik hier goed zit maar volgens mij moet het OVerigens heeft Sony... zijn aangezien het artikel waarnaar verwezen wordt over Sony gaat.
Verwijderd
Het woord krullen lijkt in een herformulering van de zin overbodig te zijn geworden.Aan de rechterzijde krullen staat een waaier met thumbnails van bookmarks
reviews: Acer Iconia Tab A510: een déjà vu:
Spatie te weinig.Dat is toch wel een teleurstelling.De kijkhoeken zijn
Zoals al eerder aangegeven wordt er vaker het woord browsertest gebruikt op T.net, dit zou ik ook hier consequent toepassen.Bij de browsetest doet de A510 het een stuk slechter. We weten dat de Tegra 3-chip in deze test weinig tijd krijgt om terug te klokken en dus flink wat energie verbruikt, maar het resultaat blijft teleurstellend.
Aangezien het hier een Engelse vorm van cafeïne betreft, mag het gewoon met 1 puntje op de 'i' afgedaan worden.CaffeïneMark gebruikt niet alle processorkernen
Acers moet zonder apostrof geschreven worden.Acers' tablet heeft standaard al twee keer zoveel opslagcapciteit en met het micro-sd-kaartslot
En nogmaalsHet grootste voordeel ten opzichte van Acers' tablet is het Retina-scherm
En je raadt het al, nog een keer.Acers' Ring-interface vinden we niet bijster veel toevoegen
Dit is weer volledig de plank misgeslagen door Acer. De tablets van Acer liggen bij ons in de winkel maar worden alleen maar verkocht omdat ze een USB-aansluiting hebben, maar dat zie ik nu ook helemaal misgaan met de A510.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 11:42 . Reden: OT toegevoegd ]
Verwijderd
Wel hebben amoled-scherm met een PenTile-lay-out minder subpixels dan rgb-varianten.
"hebben" -> "heeft een", of "amoled-schermen"
Inleiding, eerste zin:
teruggevonden kunnen worden op een breed scala aan producten.
Er staat met opzet 'om', omdat hier wordt gedoeld op verpakkingen.W-a-n-d-t schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:12:
Onderzoekers ontwikkelen wegwerp-touchpads
Inleiding, eerste zin:
[...]
Samsung heeft zijn derde Windows Phone-toestel voor de Europese markt aangekondigd. De Omnia M heeft een Super Amoled-scherm met een diameter van 4", iets groter dan het scherm van de Omnia W, die sinds vorig jaar op de markt is.
Ik hoop dat dit diagonaal is? Ronde schermen zie ik niet zoveel voorkomen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Kom --> komt.Als die drempel niet wordt gehaald, kom het netwerk er niet.
Verwijderd
Ik zou er L2 van maken om het geheel wat leesbaarder te maken.De processorkernen worden voorzien van 256KB tot 8MB l2-cache, met een snelheid van 500MHz.
nieuws: MP3tunes vraagt faillissement aan:
Licentieovereenkomst.De dienst had geen licentieoveeenkomst met de muziekindustrie.
MillenniumDigital Millenium Copyright Act
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 16:29 ]
De fracties hebben nog niet gereageerd op de vrijdag gestuude brief.
gestuude -> gestuurde
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
"De minister vindt wel dat de toegang zelf netneutraal moet zijn en gebruikers moeten dus altijd in staat moeten zijn om zonder filter te internetten."
"De gebruikers moeten [...] in staat moeten zijn" bevat volgens mij een keer 'moeten' te veel.
Inleiding, laatste zin en eerste alinea daaronder, eerste zin:
Derde alinea (na inleiding), laatste zin:ideeële
De minister vindt wel dat de toegang zelf netneutraal moet zijn en gebruikers moeten dus altijd in staat moeten zijn om zonder filter te internetten.
Apple zou boos zijn op Google vanwege Android, het mobiele bestuirngssysteem van de zoekgigant.
Laatste alinea:
Moet is zijn lijkt me.Een van de nieuwe features van het spel in de multi-player-modus.
Eerste alinea dik gedrukt:
Micecraft moet Minecraft zijnMicecraft heeft het verkooprecord op Xbox Live Arcade verbroken.
niets aan verandert te hebben -> niets aan veranderd te hebben
Cunning linguist.
Moet ''Valve'' zijn natuurlijkValva mag de naam Dota 2 blijven hanteren voor zijn komende release en ook komende spellen onder die noemer uitbrengen.
Verwijderd
Ik zie hier zowel ProActiv als ProAptiv. Tenzij ik het hele artikel verkeerd begrijp.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2012 12:48 ]
Valva mag de naam Dota 2 blijven hanteren voor zijn komende release en ook komende spellen onder die noemer uitbrengen. Dat zijn beide gamegrootmachten onderling overeengekomen.
Valva moet Valve zijn
nieuws: Brein daagt ZeelandNet om The Pirate Bay ook te blokkeren
edit: was al gezegd zie ik nu. Moet eens wat vaker teruglezen denk ik
[ Voor 11% gewijzigd door Peenutzz op 12-05-2012 13:44 ]
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Laatste alinea:
...dan moeten ze een boete van 10.000 euro per dag betalen, ofDoen ze dit niet dan krijgen ze een boete van 10.000 euro per dag betalen
dan krijgen ze een boete van 10.000 euro per dag.
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Adobe heeft toch besloten de lekken in de CS5-versies van Photoshop, Illustrator and Flash Professional te dichten. Eerder deze week adviseerde het bedrijf gebruikers te betalen voor een upgrade naar CS6, waar veel kritiek op kwam.
Doen jullie een beetje te graag aan Engels?
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
"gekeken worden" ontbreekt.Daarbij zou onder andere naar de multi-seat-implementatie van Fedora 17.
Derde alinea na inleiding, eerste zin:
Zelfde alinea, laatste zin:creëeren
cirkelende
Moet natuurlijk PayPal zijn.Gebruikers kunnen betalen via creditcard of Paypal.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
In deze making of praten verschillende ontwikkelaars onder andere over het tot stand komen van verhaal van Sorcery, de droom om een toverstok te hebben en de relatie tussen de hoofdpersonagees.
Verwijderd
Er mist een punt aan het eind van deze zin.Blizzard mag de naam niet commercieel gebruiken en hernoemt zijn komende titel naar Blizzard All-Stars
nieuws: 'Bouw van Starship Enterprise-gelijkend ruimteschip is mogelijk':
Het moet creëren zijn.schijven met een diameter van 500 meter een zwaartekracht van 1g voor de passagiers creëeren
Cirkelende i.p.v. circelende.bijvoorbeeld om de ijslaag van de rond Jupiter circelende maan Europa te laten smelten.
Wellicht zouden er zelfs meerdere Nexus-tablets komen.
Een versie met keyboardverlichting en een GTX 675M kost 1399 euro; voor een 128GB grote Crucial m4-ssd van 128GB moet dan nog eens 87 euro extra worden betaald.
Beetje dubbelop idd.Perkouw schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:27:
reviews: De GeForce 670M en 675M in twee BTO-laptops
Een versie met keyboardverlichting en een GTX 675M kost 1399 euro; voor een 128GB grote Crucial m4-ssd van 128GB moet dan nog eens 87 euro extra worden betaald.
Verwijderd
Lidwoordje 'de' erbij voor 'voor'.Er zijn camera's aan zowel voor- als achterkant te vinden op het apparaat
nieuws: Russische software belemmert BitTorrent-uitwisseling:
Moet kunnen niet konden zijn?met behulp van de tool werd voorkomen dat 50.000 mensen de film via BitTorrent kunnen binnenhalen, claimen de makers.
reviews: De GeForce 670M en 675M in twee BTO-laptops :
Ik weet niet of het hier over de zagen van XNotebooks gaat, maar anders moet zagen weg.die onder andere werd gebruikt als fundament voor de eerder besproken Titan SA17 van XNotebooks zagen
Hier is de 7 van de processoraanduiding weggevallen.eenmaal met een Core i-2670QM en vervolgens met de Ivy Bridge-cpu i7-3820QM.
'Betreft' mag hier volgens mij tussenuit.Deze videokaart heeft dezelfde specificaties betreft als de GTX 570M en is net als de GTX 675M en 580M gebaseerd op de GF114-gpu.
Overbodige spatie voor bevestigt.CrystalDiskMark bevestigt de bevindingen van PCMark
Terechtkomen, het gaat hier om 'deze chips' en dat zijn er meer dan 1, meervoud dus.Bij de quadcores is de gpu-prestatiewinst nog niet zo van belang omdat deze chips meestal in notebooks terechtkomt
Er mist een punt aan het einde van de zin.De Crucial m4-ssd van 256GB zorgt voor een meerprijs van 243 euro
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 10:38 ]
Ik vind een lidwoord hier niet per se nodig. De rest is gefikst. Thx!Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:10:
nieuws: Gerucht: Samsung en Google werken aan nieuw Nexus-apparaat:
[...]
Lidwoordje 'de' erbij voor 'voor'.
nieuws: Russische software belemmert BitTorrent-uitwisseling:
Verwijderd
VLC dankt zijn populariteit niet alleen aan het feit dat de mediaspeler cross-platform en gratis beschikbaar is, maar ook doordat het vrijwel elk video- en audioformaten en -codecs kan afspelen.
"alle" - elk is geen meervoud
Verwijderd
Naar mijn weten is het Ambiance Technology.De telefoons van Aldi zijn afkomstig van importeur Ambiance Techology
shoot moet shooter zijn.quote: Derde alineaVolgens de EA-topman was het koppelen van een abonnementsvorm aan een shoot een topprestatie van Activision.
Er zijn inmiddels negen registrars die vanaf dinsdag ook direct dnssec als mogelijkheid aanbieden aan hun klanten. Roelof Meijer, directeur van SIDN, stelt dat zijn bedrijf een 'onmisbare schakel in de dns-hiërarchie' is om dnssec beschikbaar te maken. Ook de registrars, dns-operators en interproviders spelen echter een belangrijke rol. "En zij zijn nu aan zet", aldus Meijer.
Bedoelen jullie Internetproviders?
Dit topic is gesloten.
![]()
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.