http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"De benodigde frequenties worden pas dit najaar geveild, waarna de netwerken nog gebouwd moesten worden."
Moesten -> moeten
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"Of ze dat op verzoek wel kunnen krijgen, zoals bij KPN het geval is, weet Sutmuller nog niet."
Neem aan dat dit Ziggo moet zijn ipv KPN.
edit:
Ziggo levert nog dit jaar ipv6-verbindingen
"Huidige klanten zullen niet standaard worden voorzien van een ipv6-adres, maar consumenten kunnen er dan wel zelf om vragen."
[ Voor 36% gewijzigd door Mr.Meeuw op 02-02-2012 17:16 ]
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
Wordt bevestigdDat wordt bevestigt door een lijst van Gigabyte met ondersteunde processors.
Uppsula-universiteit - Mijn thuis stad heet Uppsala, niet Uppsula ;-)
Mike
Moet zijn Stuxnet.Stuxenet
There go the goddamn brownies.
en in diezelfde ook nog een nieuwe internet ster: de "registar" ...Bonez0r schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:54:
nieuws: Hackers kraakten VeriSign-systemen in 2010
[...]
Moet zijn Stuxnet.
Neem aan dat hier "registrar" bedoelt wordt.
VeriSign, inmiddels in handen van Symantec, verzorgt als registar
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
dikgedrukte woord kan weg in het artikel:Met de dienst kunnen internetters bepaalde items die zij op een foto zien, direct kunnen aanschaffen.
nieuws: Telegraaf laat internetters direct kopen vanuit foto's op Privé-sectie
[ Voor 41% gewijzigd door mrdemc op 03-02-2012 08:21 ]
Puntje aan het einde van de zin is vergeten.De service werkt prima, zegt Google
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
worden gecontroleerd om het kwaadaardige apps eerder te kunnen herkennen
Aan het einde van deze alinea staat het woord "prestieverschil", lijkt me een typo?
Nu Intel sterk inzet op zijn ultrabooks, wil AMD niet achterblijven en als processor voor dunne ultraportables heeft het bedrijf de zuinige Trinity-apu in gedachten. Trinity is de opvolger van Llano en de prestaties zouden ongeveer 25 procent beter moeten worden, terwijl de gpu zelfs tot 50 procent beter zou gaan presteren. Voor de zuinige varianten, die over een tdp van 25W of 17W in plaats van 35W beschikken, liggen de prestieverschillen waarschijnlijk wel anders.
* een/deBegin december oordeelde * rechter al dat Apple inbreuk maakt op Motorola's patent
Het Franse DotEmu heeft een heruitgave van de klassieke horror-puzzelgame The 7th Guest en zijn opvolger The 11th Hour op de markt gebracht. Beide games draaien nu onder de huidige vormen van Windows en zijn voor 8 dollar te koop
dollar moet euro zijn
7.99€ / $9.99
-> los-vasteZowel de uitnodiging en alle e-mailadressen van de uitgenodigde partijen, als de conference call zijn door het losvaste verband van activistische hackers en scriptkiddies gepubliceerd.
KPN heeft zelf echter ?!!!
Wat dan? Hier mist een deel van de zin.
En na een refresh is het al goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Aloys op 03-02-2012 17:27 ]
Per ongeluk verkeerde versie gesubmitAloys schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:26:
nieuws: KPN kampt met grootschalige dns-storing
KPN heeft zelf echter ?!!!
Wat dan? Hier mist een deel van de zin.
En na een refresh is het al goed..
Ik ben helemaal geen stagiair
uit de update.
Lettertje te veelmaar waarrdoor dan
En:
Kan het zijn dat dit moet zijn:Hoewel de problemen regiogebonden waren, had niet iedereen er last van, aldus Simons.
Omdat de problemen regiogebonden waren, had niet iedereen er last van, aldus Simons.
beschikbaarEen standaard geklokte DC2-versie is naast de overgeklokte DC2T- of TOP-uitvoering beschiktbaar
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
reviews: Hands-on: Ridge Racer: Unbounded
[ Voor 41% gewijzigd door apollo13 op 04-02-2012 09:25 ]
apollo13
Als het om belangrijke standaarden gaat moeten de voorwaarden zogenoemd fair, reasonable and non-discriminatoryof FRAND zijn.
Er mist een spatie en de zin loopt wat mij betreft niet lekker.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
compatabilty-laag -> compatibility-laag
Ik zie het anders niet hoor
Laatste alinea: "omdat de Performacne Pro van Corsair"
Moet Performance zijn natuurlijk.
mededeling"De beslissing was niet gemakkelijk, maar we hebben vrijwillig besloten om te sluiten", zo luidt de medeling.
'De VS' is enkelvoud. 'De Verenigde Staten' is wel meervoud; hierbij heb ik 'heeft' dan ook veranderd in 'hebben'.
De rest is ook gefikst.
[ Voor 25% gewijzigd door Delpozo op 06-02-2012 09:00 ]
Het mag allebei, maar over het algemeen wordt na de VS ook een meervoud gebruiktDelpozo schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:56:
[...]
'De VS' is enkelvoud. 'De Verenigde Staten' is wel meervoud; hierbij heb ik 'heeft' dan ook veranderd in 'hebben'.
De rest is ook gefikst.
[ Voor 5% gewijzigd door Delpozo op 06-02-2012 11:50 ]
Verwijderd
Tweede alinea tweede zin.
"Het zou gaan om een functie onder Google-medeoprichter Sergey Brin,"
Dat rode ontbreekt.
"de VS" is overigens meervoud als je het NOS journaal moet geloven.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 15:27 ]
Het team gebruikt daartoe onder meer siliciumoxide en elektrodes van platinum.
platina
'It never hurts to help' - Eek the cat
Wellicht is dit niet helemaal de juiste plaats om dit aan te kaarten, maar bovenstaande uitdrukking klopt niet. Het zou ofwel om netwerksites moeten gaan die sociaal zijn, waardoor de uitdrukking 'sociale netwerksites' wordt, ofwel sites van sociale netwerken, waardoor de uitdrukking 'sociaalnetwerksites' zou ontstaan, waarbij een koppelteken toegevoegd zou kunnen worden indien er spraakverwarring zou kunnen ontstaan.sociale-netwerksites
Wellicht is de beste optie die voldoet aan de eisen van context en taal '(sites van) social networks' of '(sites van) sociale netwerken'.
Iets inhoudelijker over hetzelfde artikel: namen van religieuze groepen dienen met een kleine letter gespeld te worden, dus 'christenen', 'moslims' en 'hindoes'.
[ Voor 9% gewijzigd door nXXt op 06-02-2012 17:44 ]
maar op 8 februari wordt die naam verandert-->veranderd in Sony Entertainment Network Account.
In versie 2.6 is vooral de gebruikersinterface verbeterd. Die werd vaak bekritiseerd omdat er zo veel vensters open gingen. Verder zijn de eerste stappen gezet voor de integratie van Gegl, dat in de toekomst een hogere kleurdiepte en verbeterde editmogelijkheden moet bieden. Naast de stabiele 2.6 tak is er oon een ontwikkeltak, waarin halverwege december 2.7.4 in is verschenen. Versie 2.6.12 is een maintenance release; het lost enkele problemen op en heeft bijgewerkte vertalingen aan boord.
Moet denk ik ''ook'' zijn?
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
"het vergt moed om met een tablet op de proppen te komen die zo compleet anders is als de Tablet P"
als -> dan
De nieuwe kaart kan overweg met OpenGL 4.2, OpenCL 4.1 en DirectX 11.
Zal OpenCL 1.1 moeten zijn neem ik aan.
The Flying Dutchman
Wat die religieuze groepen betreft heb je zonder meer gelijk. Over 'sociale-netwerksites/sociaalnetwerksites' is echter discussie mogelijk. Toegegeven: de voornaamste reden waarom wij het zo schrijven, is die van de gewoonte.nXXt schreef op maandag 06 februari 2012 @ 17:41:
nieuws: Google en Facebook verwijderen 'aanstootgevende' content in India
[...]
Wellicht is dit niet helemaal de juiste plaats om dit aan te kaarten, maar bovenstaande uitdrukking klopt niet. Het zou ofwel om netwerksites moeten gaan die sociaal zijn, waardoor de uitdrukking 'sociale netwerksites' wordt, ofwel sites van sociale netwerken, waardoor de uitdrukking 'sociaalnetwerksites' zou ontstaan, waarbij een koppelteken toegevoegd zou kunnen worden indien er spraakverwarring zou kunnen ontstaan.
Wellicht is de beste optie die voldoet aan de eisen van context en taal '(sites van) social networks' of '(sites van) sociale netwerken'.
Iets inhoudelijker over hetzelfde artikel: namen van religieuze groepen dienen met een kleine letter gespeld te worden, dus 'christenen', 'moslims' en 'hindoes'.
Geef ik door. Rest is gefikstThe Flying Dutchman schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:21:
nieuws: AMD brengt zakelijke FirePro V3900 uit
De nieuwe kaart kan overweg met OpenGL 4.2, OpenCL 4.1 en DirectX 11.
Zal OpenCL 1.1 moeten zijn neem ik aan.
Eerste alinea: "het apparaat is assymetrisch". -> asymmetrisch
De beslissing is volgens de ontwikkelaar genomen, omdat Kubuntu geen commercieel succes is geworden en er ook geen tekenen zijn dat dat alsnog gaat gebeuren.
4de alinea, komma.
Through the fire and flames
Vind ik niet. Een komma zou daar op zijn plaats zijn als je de hoofdzin ook zonder bijzin kon lezen, maar hier is de bijzin volstrekt onmisbaar.Ghetto schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:45:
nieuws: Canonical staakt financiële ondersteuning Kubuntu
De beslissing is volgens de ontwikkelaar genomen, omdat Kubuntu geen commercieel succes is geworden en er ook geen tekenen zijn dat dat alsnog gaat gebeuren.
4de alinea, komma.
Nieuw in versie 2.2 is onder andere de mogelijkheid om van dynamische viariabelen gebruik te maken en
2.2 -> 2.3
viariabelen -> variabelen
[ Voor 7% gewijzigd door serhat op 07-02-2012 13:19 ]
De eerte telefoons met BlackBerry 10 moeten eind dit jaar verschijnen
Alleen is het probleem van 2.2>2.3 nog niet opgelost!serhat schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:18:
meuk: Rainmeter 2.3 r1172 bèta
Nieuw in versie 2.2 is onder andere de mogelijkheid om van dynamische viariabelen gebruik te maken en
2.2 -> 2.3
viariabelen -> variabelen
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
(...) en meer onlangs in het middensegment van de HD7000-ljn.
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
reviews: Intel 520: nieuwe high-end ssd getest
geduurd dan verwacht voordat hij utkwam
uitkwam
Gaarne wederom de aandacht hiervoor. Weet zo 1 2 3 ook niet hoe dit het beste gemeld kan worden. Apart topic is voor dergelijke dingen imo overrated.CptChaos schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:02:
Het is niet helemaal een tikfout, apart topic vind ik overrated, maar het filmpje in video: Uav's leren in formatie te vliegen vertoont een klein stukje corruptie denk ik, hij slaat bij mij op een gegeven moment over. Hier heb ik in meerdere browsers last van, zojuist met een tweede browser gechecked waarmee ik nooit op T.net kijk, dus cache kan het niet zijn.
"De Trimble Yumba is voorzien van een 7"-touchscreen die eventueel via een meegeleverde stylues bediend kan worden." -> stylus
-- All science is either physics or stamp collecting
scherp stellen -> scherpstellenvoor stil en snel scherp stellen
verderop in artikel staat het nog een keer
[ Voor 15% gewijzigd door Flow op 07-02-2012 19:01 ]
De oorspronkelijke spelling was goed, wat er nu staat (is reeds veranderd) is fout.imeR schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:37:
reviews: Sony Tablet P: quitte of dubbel
"het vergt moed om met een tablet op de proppen te komen die zo compleet anders is als de Tablet P"
als -> dan
Het gaat hier om de om de Tablet P, dus gaat het wel om 'als' en niet 'dan'. De oorspronkelijke schrijver geeft aan dat het moed vereist om met een tablet als de Tablet P op de proppen te komen.
Het zou inderdaad om 'dan' gaan als er vergeleken zou worden met de Tablet S of een ander tablet.
dus: dan -> als
Ben ik nou gek of is het probleem nog steeds niet weggewerkt!?mrtnptrs schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:08:
[...]
Alleen is het probleem van 2.2>2.3 nog niet opgelost!
UiteraardnXXt schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:02:
De oorspronkelijke spelling was goed, wat er nu staat (is reeds veranderd) is fout.

Dat kan je wel 'ns hebben als een tikfout en een inhoudelijke fout samen in 1 letter verpakt zittenmrtnptrs schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:25:
Ben ik nou gek of is het probleem nog steeds niet weggewerkt!?
in de zin later weten dat de Android-versie niet voor release bedoeld was en dan het een onderzoek zou starten naar de kwestie.
In deze zin moet dan worden verandert in dat
Het bestaan van de broncode maakt duidelijk dat hoewel de TouchPad stanaard met webOS geleverd werd
stanaard -> standaard
De hyperlink naar Media Player Classic - Home Cinema verwijst naar de TwNet pagina met een oude versie.
De versie die in 8.3.0 van K-Lite Codec Pack is opgenomen is de nieuwste.
Zie TwNet pagina: meuk: Media Player Classic - Home Cinema 1.6.0.4014
Win10 / Gigabyte GA-990FXA-UD3 / AMD Phenom II X6 1100T / 32GB Corsair DDR3 / MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G / 1x Samsung 850 EVO 250GB + 2x Samsung 1,5TB SATA / DELL U2515H+HP1940 / Sony FH-7mkII
Verwijderd
Dat gebeurt dus ook niet, schrijft GroenLinks op zijn website.
Moet volgens mij 'haar' website zijn:
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/verwijzen-naar-bedrijfsnamen
"elke cores beschikt" => elke core beschikt
"de ...-socket" => volgens mij (en google) is het "het socket", Van Dale kent het woord "socket" niet
'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.
i ==> leist het Zuid-Amerikaanse land een dwangsom van 500.000 reais,
2e alinea, 2e zin:
GlobalFoudries -> GlobalFoundriesAMD-ceo Rory Read had bij een bijeenkomst voor analisten gezegd dat zowel IBM als GlobalFoudries 'partners' zijn bij de productie van zijn processors.
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
onderop: economische crises , moet natuurlijk crisis zijn
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Er staat nu 'relais'. Moet zijn 'real'.Olaf schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:14:
Ik heb alles aangepast.
"het Institute form Milecules and Materials van de Radbout-universiteit in Nijmegen"
Institute for Molecules and Materials van de Radboud universiteit in Nijmegen
Verder hanteert de universiteit 'Radboud Universiteit' als haar naam – zonder streepje dus.Institute form Molecules and Materials van de Radboud-universiteit in Nijmegen
De muis zou ook overweg kunnen met multitouch-navigatie.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
De titels zijn Hydro Thunder, Toy Soldiers, Reckless Racing, Angry Birds, Ilomilo, Rocket Riot, Full House Poker, Tentacles, Crash Course, Ms Splosian Man en Wordament.
Dit moet Splosion Man zijn
Processors met zowel een cpu als een gpu aan boord zouden een stuk sneller kunnen worden, zo stellen medewerkers van de universiteti van North Carolina. Samenwerking van cpu en gpu zou een snelheidswinst van 20 procent opleveren.
Teeven zegt echter te weinig over de IJslandse wetgeving te weten om daarover uitspraken te kunnen doen
Verwijderd
Die maximaal lijkt een beetje vreemd in die zin. Ik denk dat maximaal in de vorige zin had gemoeten."KPN heeft onmiddellijk maatregelen getroffen om maximaal de gegevens van klanten te beschermen en om de dienstverlening ongestoord en veilig te blijven verzorgen"
KPN spreekt over maximaal 'één serverdomein'
KPN meldtt met dubbel-t?
[ Voor 3% gewijzigd door Frank Martin op 08-02-2012 16:53 ]
Dubbel T
Tjibba
2001>2011 inleiding?
dalin(g)
In het Verenigd Koninkrijk werden in 2011 meer dan 2 miljoen systemen minder verkocht dan in 2010 en het vierde kwartaal was met een dalin van meer dan 19 procent het slechtste in tijden.
[ Voor 35% gewijzigd door Soldaatje op 08-02-2012 17:42 ]
De muis zo ook overweg kunnen met multitouch-navigatie.
Correctie: ''zou''
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
moet het niet zijn: Voor een abonnement met onbeperkt mobiel internet ....T-Mobile zou gebruikers vanaf eind deze maand extra willen laten betalen voor onbeperkt mobiel internet. Voor een abonnement met mobiel internet zou 4,95 euro extra moeten worden betaald, anders zit de gebruiker met een harde datalimiet.
Processors met zowel een cpu als een gpu aan boord zouden een stuk sneller kunnen worden, zo stellen medewerkers van de universiteti van North Carolina. Samenwerking van cpu en gpu zou een snelheidswinst van 20 procent opleveren.
universiteitProcessors met zowel een cpu als een gpu aan boord zouden een stuk sneller kunnen worden, zo stellen medewerkers van de universiteti van North Carolina.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.