Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Abort Retry Fail?
[ Voor 3% gewijzigd door mrtnptrs op 25-12-2011 16:37 ]
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Gepareerd. Staat in de op één na laatste zin.kunnen de meeste ddos-aanvallen al geparreerd worden.
There go the goddamn brownies.
maakt in de reacties Onno terecht de opmerking
Over het volgende stukje:Trillion != triljoen. Het gaat hier dus om een biljoen won.
Zie ook Wikipedia: Wikipedia: Long and short scaleseen bedrag van ruim een triljoen Zuid-Koreaanse won, omgerekend 721 miljoen euro.
Vertaalfoutje, gaat wel vaker mis
[ Voor 3% gewijzigd door ktf op 26-12-2011 11:37 ]
binnen een enkele jaren volledig op zijn kop is gezet.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Ik ben helemaal geen stagiair
Klopt het met het beleid dat afkortingen als OLED en LCD zonder hoofdletters geschreven worden? Zo nee dan zou dat in nieuws: Sony stapt uit lcd-samenwerking met Samsung ook nog even verbeterd moeten worden en zo ja dan is het vrij inconsequent doorelkaar gedaan dus alsnog even de moeite van het nakijken waard. Zie voor wat meer probleempjes met dat artikel ook mijn andere topic.
[ Voor 39% gewijzigd door mae-t.net op 27-12-2011 00:23 ]
Moet testlab zijn.Dan is een stageplek in het teslab van Tweakers.net wellicht iets voor jou!
We are Manga_Master prepare to be Assimilated your anime will be added to our own
En die techniek noemen we TiT (tv in tv)Een tv met dat scherm zou nog voor de Olympische Spelen van volgend jaar moeten worden gebruikt in televisies.
´waarna het Windows Phone-toestel van zijn beveilging kan worden ontdaan.´
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Dit staat in het linux artikel op pagina 3 3de alinea halverwege. Ik snap niet wat hiermee bedoeld word...??In eerste instantie Linux versniet alleen talloze de servermarkt door te dringen tot meer en meer platformen.
Noud
Die gaat even naar de auteur.noudm schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 08:46:
[...]
Dit staat in het linux artikel op pagina 3 3de alinea halverwege. Ik snap niet wat hiermee bedoeld word...??
Op de frontpage bij het "2011: de ontwikkelingen rond Linux" artikel. Er staat dertigste, terwijl in het artikel, correct, staat dat het de twintigste verjaardag is.de kernel beleefde zijn dertigste verjaardag
Ik snap wat er bedoeld wordt, maar dit is niet de juiste spelling hiervoor.Ook hier is sprake van een eerstegeneratieapparaat dat nog niet vlekkeloos werkt, maar het is opvallend hoe makkelijk Android de overstap naar nieuwe markten maakt.
[ Voor 120% gewijzigd door mae-t.net op 27-12-2011 13:30 ]
Volgens mij moet hier nog het woordje onder bij. Apple ligt al langer onder vuur.Apple ligt al langer vuur omdat het de Europese garantietermijnen niet al te serieus neemt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Je wint aan belang, niet aan importantie.Linux zal de komende jaren vermoedelijk nog meer aan importantie winnen.
Het bedrijf krijgt een boete van 400.000 euro boete voor het verzwijgen van informatie
een boete te veel
ja, daag.
MacBook-mini moet Mac Mini zijn.Daar is verandering in gekomen door Apple, die de overdrachtsstandaard voor video, audio en data gebruikt in zijn nieuwste MacBook Air-, MacBook Pro-, iMac- en MacBook-mini-modellen.
missende t... voor de Thunderbol-technologie in de tweede helft
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Vlaanse -> VlaamseDe volledige naam van het gewest als top-level-domein is volgens de Vlaanse overheid echter 'duidelijker en helderder', al is de vraag hoe praktisch een lange tld is.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
[ Voor 93% gewijzigd door .phoz op 28-12-2011 00:05 ]
Eerste zin:
Sony's tegenhanger van de Nintendo Wii U werd al in januari aangekondigd, toen nog onder de werktitel Sony NGP.
Nintendo Wii U --> Nintendo 3DS
2x is is teveelDaarnaast is 37 miljoen dollar bedoeld is als schadevergoeding
maar niet alle telecomproviders zouden dit doen.
CptChaos in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41" is toch echt vergeten.blackTIE schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:25:
Alle foutjes weer gefixed.
Eerstegeneratieapparaat is namelijk géén bestaand woord, niet in mijn vocabulaire en ook niet in de Van Dale. Zelfs Google geeft maar 2 resultaten die wijzen naar dezelfde pagina van t.net, jullie zijn dus echt de enigen die het op deze wijze gebruiken, wat dus fout is.
[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 28-12-2011 20:16 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Vanwaar het koppelteken in garantie-gedoe?
Moet volgens mij gewoon garantiegedoe zijn
Pagina 6, 5e alinea:
Daarmee komt de nadruk bij AMD voor de tabletmarkt
Deze release is gebasseerd op Android Ice Cream Sandwich, maar is nog niet voor alle toestellen beschikbaar die normaal gesproken worden ondersteund.
Moet enkel 's' zijn
Beveiligingsonderzoeker Stefan Viehbock
https://twitter.com/#!/sviehb/status/152359028855549952Dear press, I am from Austria (not Germany) and my last name is Viehböck (not Viehbock) Wikipedia: Ö kthxbye!
de naam is verkeerdKhaled Salameh, de persoon die de kwetsbaarheid in Windows Phone ontdekte, zegt nu op zijn Twitter-account dat het MS Security Team contact met hem opgenomen heeft. Samaleh heeft bevestigd gekregen dat het team de oorzaak van de kwetsbaarheid opgespoord heeft, en dat een fix ervoor momenteel getest wordt. Samaleh heeft verder geen tijdsplanning voor de uitrol van de fix te horen gekregen.
[ Voor 3% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 29-12-2011 15:14 ]
Beep Boop son ... Beep Boop
gingenOorspronkelijk ging de ontwikkelaars, waaronder Frontier Developments-oprichter David Braben,
'Af-en-toe', aan het begin van de derde alinea, wordt geschreven zonder koppeltekens, dus als 'af en toe'.
[ Voor 6% gewijzigd door Randfiguur op 29-12-2011 19:42 ]
"Veiligheidsdiensten krijgen mogelijk meer aftapbevoegdheden"
"Het idee om deze bevoegdheid naar internetverbindingen uit te breiden werd geopperd in een rapport van een commissie die toezicht op de veiligheidsdiensten houdt."
Ik vrees dat dit "de idee" moet zijn aangezien het toekomstig is, het is een inzicht en een soort filosofie. Het is gesuggereerd om in te werken in de huidige beveiligingsbevoegdheden.
Excuses, het is inderdaad het idee.
[ Voor 4% gewijzigd door eclipse____ op 30-12-2011 11:50 ]
Garantie-gedoe omdat het anders verwarrend kan zijn.sleeplift schreef op donderdag 29 december 2011 @ 02:14:
poll: Garantie-gedoe
Vanwaar het koppelteken in garantie-gedoe?
Moet volgens mij gewoon garantiegedoe zijn
Het is een concreet idee, geen filosofische overpeinzing - en als het dat wel was geweest, had 'het idee' ook gemogen. (Wat we dan ook hadden gedaan, omdat we anders talloze meldingen zouden krijgen dat 'de idee' fout is.)eclipse____ schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:15:
http://tweakers.net/nieuw...er-aftapbevoegdheden.html
"Veiligheidsdiensten krijgen mogelijk meer aftapbevoegdheden"
"Het idee om deze bevoegdheid naar internetverbindingen uit te breiden werd geopperd in een rapport van een commissie die toezicht op de veiligheidsdiensten houdt."
Ik vrees dat dit "de idee" moet zijn aangezien het toekomstig is, het is een inzicht en een soort filosofie. Het is gesuggereerd om in te werken in de huidige beveiligingsbevoegdheden.
reviews: 2011: smartphones in de hoogste versnellingBij de interface van Android-versie 2.3 werd al het grafische werk nog door de cpu werd afgehandeld.
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Moet zijn: versplinterd"Het Nederlandse bedrijf riep echter in september nog op tot een overkoepelende standaard voor Smart TV, omdat de markt te versplintert is geraakt."
Verwijderd
nieuws: Franse reseller klaagt Apple aan om oneerlijke concurrentieVolgens eBizcuss, de de grootste reseller van
nieuws: China onderzoekt mogelijkheid maanmissies
Si vis pacem, para bellum
In 2011 onthulde Intel een nieuwe notebookcategorie, waarvan zowel het bedrijf zelf als de hardwarefabrikanten hoge verwachtingen hadden: ultrabooks. Van een knallende start is echter nog geen sprake.
zitten meerdere fouten in de laatste alinea, "Onlangs ging een satelliet die Mars moet bestuderen verloren, toen de Russische draagraket die hem naar Mars moest brengen, slaagde er niet in het slaagde er niet in aan de zwaartekracht van de aarde te ontsnappen"
Op de tweede pagina:
deskopversies -> desktopversies
(De komma hoort er dus ook niet.)De Chinese overheid heeft in 2007 en 2010 al satellieten naar de maan gestuurd. Onlangs ging een satelliet die Mars moet bestuderen verloren, toen de Russische draagraket die hem naar Mars moest brengen, slaagde er niet in er niet in slaagde aan de zwaartekracht van de aarde te ontsnappen.
(@laatste: die komma laat ik er in staan voor de leesbaarheid.)
table -> tabletde table tien uur onafgebroken video's kan afdraaien.
nieuws: Eerste foto's van Acer's nieuwe A700-tablet verschijnen
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
De eerste iemand of, als er meer dan één is, de eerste iemanden.en daarmee de eerst iemand van buiten de Verenigde Staten
Of lees ik het verkeerd?
"zodat onze device detection voor (o.a.) mobiele aparaten beter werkt"
=> apparaten
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ook gegevens van journalisten van het AD, De Volkskrant, Het Parool en NRC Handelsblad zijn gepubliceerd.
HetzelfdeHP's Folio 13-ultrabook komt hier waarschijnlijk wel uit, maar wanneer is onbekend; hhetzelfde geldt voor Samsungs 13"- en 14"-ultrabooks in de 5-serie.
?De koeling is meer dan voldoende voor een flink overgeklokte cpu en een videokaart die 200W aan warmte in de kast uitspuigt.
"in de eerste helf van 2012" --> in de eerste helft van 2012
nieuws: Hackers willen eigen communicatiesatellieten tegen censuur
Welles
Het linkje onder En zelfs de website van de MySQL-databasesoftware zélf. linkt naar het artikel wat ook al gelinkt staat onder Politiebond en moet gewijzigd worden naar: nieuws: Hackers kraken database MySQL.com
Onderzoekers van Kaspersky hebben ontdekt dat de twee virussen zoeken naar registersleutels die daar op wijzen.
ik weet niet of de enige ben.. maar de zin lijkt niet helemaal goed te lopen
ja, daag.
wat het een semi-gamesysteem
Hackers zijn erin geslaagd om apps voor iOS in 720p werkend te krijgen op een gejailbreakte Apple TV-speler. De ontwikkelaars demonstreren Facebook, Maps, Safari and YouTube in een video. De meeste apps uit de App Store zouden werken.
Beetje teveel Engels?
Volgens mij moet er staan:De goedkoopste leveranciers van deze configuratie kunnen opgezocht worden het systeem te bekijken.
De goedkoopste leveranciers van deze configuratie kunnen opgezocht worden door het systeem te bekijken.
"De processor is echter al maanden goed leverbaar en waarom zouden we er geen gebruik van maken zolang het nog kan!"
Dit moet natuurlijk processorkoeler zijn, of iets in die richting.
"en sterke stijging van ongeveer 260.000TB naar 29.500TB"
Dit moet waarschijnlijk 290.500TB zijn? Anders is het geen stijging.
Verwijderd
nieuws: Providers doorbreken 300.000TB-grens via AMS-IX
ergens een nulletje te weinig?
Het moet niet 290.500 zijn, maar 295.000 (afgerond). Dit was makkelijk te vinden in de bronH92! schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:00:
nieuws: Providers doorbreken 300.000TB-grens via AMS-IX
"en sterke stijging van ongeveer 260.000TB naar 29.500TB"
Dit moet waarschijnlijk 290.500TB zijn? Anders is het geen stijging.
Bij Processorkoeling: "De processor is echter al..." moet natuurlijk "De koeler is echter al..." zijn.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Miranda IM v0.9.40:
Jabber: Fixed ignore roster group option (fixes Facebook group issues)
MSN: Fixed connecting state issue
Gadu-Gadu: Improved client detection
Miranda IM v0.9.40:
UPnP failed on some routers
Dit moet 39 zijn, want dat was het changelog voor 0.9.39!
denk dat het 35 keer hoort te zijnBij deze test wordt een statische frontpage van Tweakers.net automatisch 35 kere geladen
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Dan moet dat zijnen het is dan ook niet zo raar dan onze prijs- en productvergelijker voor de derde maal op rij werd uitgeroepen
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
reviews: 2011: alles is te hackenDe aanvallers zouden geraffineerd te werk zijn gegaan. Volgens RSA voerden ze een aanval op een bepaald onderdeel van RSA uit, maar was dat slechts een afleidingsmanouvre, om de aandacht af te leiden van de daadwerkelijke aanval op een ander onderdeel van het bedrijf.
Minicraft? En later in het bericht: De hoofdontwikkelaar achter de onlinegame Minecraft .
Of mis ik iets
[ Voor 26% gewijzigd door Montaner op 02-01-2012 10:31 ]
Verwijderd
Er hoort een spatie tussen 700 en MHz (hoort dat niet gewoon mhz te zijn overigens? of Mhz?). Daarnaast is 128MB-geheugen een type waar ik nog nooit van heb gehoord, 128 MB geheugen lijkt me juister.De goedkoopste variant kost 25 dollar en beschikt over een Broadcom BCM2835-chip, op basis van een ARM11-kern, die op een kloksnelheid van 700MHz loopt en 128MB-geheugen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 10:46 ]
Het moet dus minicraft zijntrix0r schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:30:
nieuws: Opvolger Minicraft gaat MiniTale heten
Minicraft? En later in het bericht: De hoofdontwikkelaar achter de onlinegame Minecraft .
Of mis ik iets?
Hij heeft echter ook Minecraft gemaakt, dus wat dat betreft klopt het artikel wel.
[ Voor 16% gewijzigd door thefal op 02-01-2012 11:05 ]
Wij schrijven de waarde (700) en het symbool (MHz) al jaren aan elkaar vast, omdat dat de leesbaarheid van technisch georiënteerde artikelen ten goede komt, gezien de vele getallen en eenheden die er soms in voorkomen. Je opmerking over het 128MB-geheugen kan ik niet controleren met het woordenboek, dus graag een apart topic daarvoor.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:45:
nieuws: Goedkope Raspberry Pi-pc is vanaf eind januari leverbaar
[...]
Er hoort een spatie tussen 700 en MHz (hoort dat niet gewoon mhz te zijn overigens? of Mhz?). Daarnaast is 128MB-geheugen een type waar ik nog nooit van heb gehoord, 128 MB geheugen lijkt me juister.Die staat trouwens verderop in het artikel nog een keer.
Volgens mij moet de punt na Samsung een komma zijn.Galaxy Tab 7.0 Plus van Samsung. die in Nederland niet te koop is.
nieuws: Sony verlaagt prijs Tablet S met 100 dollar
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
In de op één na laatste regel onder het kopje van de olympus xz-1 staat "...met een grootste diafragma van f/1,8 in de telestand en nog steeds f/2,5 in de telestand."
Waarschijnlijk moet die eerste telestand groothoekstand zijn
Quote op pag. 2: Ook heeft de S100 een 5x-zoomlens met een 28mm-groothoekstand gekregen.
Verbetering: .. met een 24mm-groothoekstand..
Juist voor een enthousiasteling is die 4 mm nogal een verschil :-)
Hans
In het artikel wordt persistant gebruikt, imho moet dit persistent zijn. Persistant bestaat niet als woord. ;-)
De plaat bleef hangen... Of had iTunes op de Apple TV een hikje?In een een follow-up-video van zaterdag laat Troughton-Smith zijn vorderingen zien.
@ Hierboven, persistant is de Engelse variant.
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 02-01-2012 16:45 ]
There is no replacement for displacement!
890.000Bij de Xbox 360 bleven de aantallen onder het miljoen steken. Gears of War 3 was daar de populairste game, met 890,000 downloads...
Een punt in plaats van een komma.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
enquote: 1Neelie Kroes vond dat EU-regels voor netneutraliteit niet nodig waren, zo zei ze vorig jaar november, en de Nederlandse overheid leek eenzelfde mening te hebben.
Moet volgens mij dus in quote:1 "November 2010" zijn.quote: 2In februari van 2011 zei het kabinet nog dat het geen reden zag om netneutraliteit-wetgeving in te voeren, omdat de 'huidige regelgeving en de marktsituatie' daar geen aanleiding toe zouden geven. Een paar maanden later stond netneutraliteit verankerd in de nieuwe Telecomwet. Wat is er in de tussentijd veranderd?
reviews: 2011: van netneutraliteit tot downloadverbod Pagina 4
Voorlaatste zin van de pagina: "ocumminicatie" moet zijn "communicatie".
[ Voor 20% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 03-01-2012 09:01 ]
Op pagina twee in de tweede alinea:
moet "Nog geen halve maand later kondigde KPN" zijn denk ik...Nog geen halve maand laterd kondige KPN
Op zich staat er nog steeds 'kondige' ipv 'kondigde' in het artikel, denk dat alleen 'laterd' aangepast is...
[ Voor 14% gewijzigd door Panthera op 03-01-2012 15:15 ]
Toch komt ook in het Engels 'persistent' vaker voor dan 'persistant' en spreekt ook Microsoft van 'Persistent VM'. Dus robkamp had wel een punt.CptChaos schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:44:
nieuws: Ontwikkelaars maken iOS-apps fullscreen werkend op Apple TV
[...]
De plaat bleef hangen... Of had iTunes op de Apple TV een hikje?
@ Hierboven, persistant is de Engelse variant.
Nee, Minecraft is dat andere spel van Persson._eXistenZ_ schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:41:
nieuws: Opvolger Minicraft gaat MiniTale heten
Minicraft --> Minecraft
latop -> laptopUit het korte shot valt op te maken dat de binnenzijde van de latop een lichtgrijze kleur
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.