"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Terwijl wat? Beter om daar gewoon een tweede zin van te maken. Nu lijkt het alsof we cisco niet geloven ('ze zetten sweex bakkies neer, terwijl ze zeggen dat 't 4.8mln kost!').Cisco zet op de vierdaagse lanparty twee CRS3-routers in om de datastroom tussen de deelnemers aan de lanparty en internet te verwerken, terwijl het bedrijf claimt dat het voor 4,8 miljoen euro aan netwerkapparatuur inzet.
[ Voor 12% gewijzigd door CyBeR op 23-11-2011 22:48 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
We willen de onbetwiste wereldleider zijn op dat gebeid gebied. Daarom zullen we noodzakelijke stappen nemen om op termijn de competitie en de winstmarge te verbeteren
Laatste pagina:Zo was de Zuid-Koreaanse gigant in 2010 de grootste ssd-leverancier zijn, met een marktaandeel van 30 procent.
En verder wat onder mij nog wordt opgemerkt.Wij zouden die 22 euro extra voor de Samsung uitgeven. Niet alleen is deze disk sneller, maar ook lezen we te vaak over de bsod-bug die bij Sandforce-ssd's zo nu en dan de kop opstreekt.
[ Voor 41% gewijzigd door Dionamuh op 24-11-2011 09:18 ]
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
Zo was de Zuid-Koreaanse gigant in 2010 de grootste ssd-leverancier zijn, met een marktaandeel van 30 procent.
...
Van flashgeheugen tot controller: elke onderdeel komt uit de eigen fabrieken.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Tweede alinea:Eerder brachten het bedrijf al de 470-serie uit,
Zo was de Zuid-Koreaanse gigant in 2010 de grootste ssd-leverancier zijn,
[ Voor 26% gewijzigd door robvanwijk op 24-11-2011 09:00 ]
Prestatie-index in StorageMarks, hoger is beter, meerdere "Samsung" missen een "g"
2de zin, laatste alinea:
=> praktischeVoor een praktiche
Moet dollar zijn (volgens artikel in ieder geval)daarvoor tussen 500 miljoen en 1 miljard euro investeren
nieuws: 'Apple gaat nauw samenwerken met Sharp voor iPad-schermen'
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
Ehm, toch niet (zie drZymo).
reviews: Ssd-test: Samsung probeert het opnieuw:
elke onderdeel komt uit de eigen fabrieken.
allezins → alleszinsreviews: Ssd-test: Samsung probeert het opnieuw:
De Samsungs presteren allezins redelijk, alleen de Vertex 3 is duidelijk sneller.
[ Voor 29% gewijzigd door Barleone op 24-11-2011 13:21 ]
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Alinea onder het eerste plaatje
Een A te veel.Op kortere termijn zouden slechthorenden de lens kunnen gebruiken om bijvoorbeeld waaarschuwingen te zien, zelfs met de enkele actieve pixel die nu gerealiseerd is.
Deze zin loopt niet. Ik zou er van maken:De deadline voor het invoeren van de nieuwe Europese telecomregels was eind mei en in juli werden twintig lidstaten, waaronder Nederland, al aangespoord om duidelijk te maken wanneer ze van plan waren de regels volledig te implementeren.
De deadline voor het invoeren van de nieuwe Europese telecomregels was eind mei. In juli werden twintig lidstaten, waaronder Nederland, al aangespoord om duidelijk te maken wanneer ze van plan waren de regels volledig te implementeren.
nieuws: EU tikt Nederland opnieuw op de vingers om telecomregels
Sorry, vuiltje op m'n lensLOTG schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:01:
Onderzoekers testen contactlens met ingebouwde display
Alinea onder het eerste plaatje
[...]
Een A te veel.
"Deze van Ubunbtu afgeleide distributie heeft op DistroWatch de koppositie van Ubuntu overgenomen. "
Volgens mij is dat Ubuntu...
Klobpt helemaalmaartenberg schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:49:
nieuws: Shuttleworth: Ubuntu zal populairste Linux-distro blijven
"Deze van Ubunbtu afgeleide distributie heeft op DistroWatch de koppositie van Ubuntu overgenomen. "
Volgens mij is dat Ubuntu...
"De in bandbreedte zwaarste aanval waar Tweakers.net mee te kampen had, piekte op 7Gbps per seconde. "
7 Gigabit per seconde per seconde? Klinkt als een DDoS met lineaire versnelling of zo?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Volgens mij moet er nog "procent" achter 59.destijds zei 59 van de iPhone-bezitters de volgende keer weer een iPhone te nemen
nieuws: Gebruikers iPhone zijn meest loyaal
[ Voor 6% gewijzigd door kramerty88 op 25-11-2011 09:26 ]
http://tweakers.net/reviews/2381/2/een-datalek-wat-nu-voorkomen.html
Belangrijk is dat 92 procent van de aanvallen...
verminderenver de robot, omdat die hun werkdruk zou kunnen helpen verminderne
nieuws: Zuid-Korea zet robots in als gevangenisbewaarder
[ Voor 4% gewijzigd door Delpozo op 25-11-2011 10:06 ]
Dvd.nl klopt niet, dit moet ddvd.nl zijn (staat ook zo in het vonnis).Q-Supply levert onder andere via de verschillende BigDennis-websites en via Dvd.nl.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Snel d erbij gedaan.FlipFluitketel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:15:
nieuws: Leverancier blanco media moet facturen overleggen aan Thuiskopie
[...]
Dvd.nl klopt niet, dit moet ddvd.nl zijn (staat ook zo in het vonnis).
nu dat het platform nog steeds het whql-testtraject van Microsoft met succes doorloopt.
Daar mist het woordje niet in de zin.
ik denk dat het
nu dat het platform nog steeds het whql-testtraject van Microsoft niet met succes doorloopt.
WHQL staat in de bron met grotebovenkastwhql-testtraject
Hier moet waarschijnlijk ontdekt staan?De tijd tussen het uitlekken van data en het ontdekken ervan, is nog groter. Minder dan een procent van de databreaches wordt binnen een kwestie van minuten gedicht. Het grootste deel van de datalekken, 38 procent, wordt zelfs pas na meerdere weken ontdekt,
Het klopt wel, maar het past niet echt bij de rest van de alinea.
Die geef ik door aan Joost. Rest is gefikst.Jegorex schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:57:
reviews: Een datalek: wat nu?
[...]
Hier moet waarschijnlijk ontdekt staan?
Het klopt wel, maar het past niet echt bij de rest van de alinea.
Ik neem aan dat dit "wachtwoorden door hackers" zou moeten zijn. Of zijn de wachtwoorden van de hackers achterhaald?Het beveiligingsprobleem had ook tot gevolg dat wachtwoorden van hackers konden worden achterhaald.
nieuws: Sites publieke omroep en radiostations laten privégegevens uitlekken
Is nu 'van beheerders' geworden. Dankkramerty88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:00:
[...]
Ik neem aan dat dit "wachtwoorden door hackers" zou moeten zijn. Of zijn de wachtwoorden van de hackers achterhaald?
nieuws: Sites publieke omroep en radiostations laten privégegevens uitlekken
developer advocate
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Grappig, jij bent snel. Ik had het in een minuut tijd er weer af gehaald en alsnog gequote worden
[ Voor 164% gewijzigd door kramerty88 op 25-11-2011 15:37 ]
'Ten slotte' is hier conform de uitleg op Taaladvies.net gebruikt. Het gaat om de laatste in een opsomming van aankondigingen.
Eens op het internet...kramerty88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:24:
nvm, stond wel goed
Grappig, jij bent snel. Ik had het in een minuut tijd er weer af gehaald en alsnog gequote worden
Derde alinea, tweede zin: Ook is het nog onzeker of Microsoft zelf zou willen deelnemen aan de overname, of deze slechtst zou willen helpen financiëren.
'slechtst' => 'slechts'
Ik ontken het bestaan van IE.
Verwijderd
"De Britse regering denkt na over het monitoren van internetverdrag van criminelen. Als een rechter heeft geoordeeld dat ze bijvoorbeeld geen social media mogen gebruiken, kan de politie automatisch worden gewaarschuwd als ze dat toch doen."
Dat moet internetgedrag zijn denk'k
De Britse regering denkt na over het monitoren van internetverdrag van criminelen.
Moet internetgedrag zijn
omzet ?
nieuws: 'Intel stelt platform voor Xeon-E5 uit wegens problemen sas-storage'
Page intentionally left blank.
spatietje ontbreekt op het einde van de eerste zin"Bewijs dat maar eens", zegt hij."De rechter wil graag dat je met bonnetjes komt om je schade te onderbouwen."
Verwijderd
Paar spelfoutjes en "dan" is daar niet erg nodig.Aangezien de chips op een kleiner procedé dan de huidige lijn geproduceerd wordt worden, 28nm in plaats van 40nm, begint Nvidia met chips met minder transistors, zodat yieldproblemen niet zo'n grote impact hebben. Als eventuele problemen bij de productie zijn gladgestreken, kunnen de high-endchips met meer transistors dan van de band rollen.
Wordt letterlijk twee keer gebruikt, is een beetje lelijk.Als eerste zou de low-end bediend gaan worden
Ik zou hiervan maken:Een stapje hoger op de ladder staat de GK104, die een 384bit-bus met gddr5 krijgt.
Een stapje hoger op de ladder staat de GK104, die volgens de site een 384bit-bus met gddr5 krijgt.
"Het toestel wordt uitgerust met Android 4.0 'Ice Cream Sandwich' en dat OS maakt het gebruik van hardwareknoppen op de voorzijde overbodig en de Ville beschikt hier dan ook niet over. "
Die zin loopt voor geen meter zo, heeft wat interpunctie nodig en een geschrapte 'en'
op de loop gaan-->op zijn beloop latendat de gang van zaken te lang op de loop zou hebben gelaten.
Ook zou er de mogelijkheid hebben bestaan
bij 'Dat gebeurde bijvoobeeld bij hackers' mist een r in bijvoorbeeld.
(tweede alinea)Aangezien de chips op een kleiner procedé dan de huidige lijn geproduceerd worden, 28nm in plaats van 40nm, begint Nvidia met chips met minder transistors
Eerste alinea: "die leverbaar is in twee soorten behuizing,"
"Twee soorten" is meervoud, dan zou het toch behuizingen moeten zijn? Een stukje verder staat dat er namelijk wel: "Ook zijn twee soorten behuizingen verkrijgbaar"
[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 27-11-2011 12:05 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
ruimtevaartuigIn augustus 2012 moet het ruimtvaartuig arriveren.
wetenschappelijkeCuriosity heeft tien wetenschapplijke instrumenten voor onder andere bodemonderzoek aan boord.
met een vervanger voor vanMet de fit-PC3 komt Compulab voor een vervanger van de fit-PC2
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Vodafona -> VodafoneWat een abonnement bij Vodafona gaat kosten, is helaas nog niet bekend.
[TODO: insert creative/funny signature here]
Er zijn interssante games -> Er zijn interessante games
Cunning linguist.
Downloadlink (http://support.amd.com/us...11b-performance.aspx.aspx) klopt niet, 1 .aspx teveel.
moeten uitleggen, of, dienen uit te leggenDaardoor dienen bellers die bij een noodoproep een mobieltje gebruiken, regelmatig aan de hulpdiensten uitleggen waar zij zich precies bevinden,
dacht ik
blijft bestaanDit is echter niet altijd even precies, waardoor de noodzaak voor een exactere plaatsbepaling noodzakelijk blijven.
edit: toevoeging
[ Voor 18% gewijzigd door Dropwaterr op 27-11-2011 20:39 ]
"waarchijnlijk"
moet waarchijnlijk "waarschijnlijk" zijn.
VerbrakenZaterdag verbroken de waterschappen nog een samenwerking met Logica voor een omvangrijk ict-systeem, omdat de verwachtingen niet konden worden waargemaakt. Dat kost mogelijk 25 miljoen euro.
wodt -> wordt...Vita een Vodafone-simkaart wodt geleverd...
schult -> schuilt...De oplossing van die puzzels schult meestal in het gebruik...
er staat 2x nog aan het einde van wat ik hierboven gequoteerd heb.Macaber avontuur
Dat verband mag je zelf ontdekken als je de game speelt. Voor nu laten we het erbij dat Walker in een macaber avontuur verzeild raakt, vol dood en verderf. Dat laatste dien je letterlijk te nemen. Je krijgt regelmatig stevig verminkte lijken te zien, zwaar aangetast door vuur of erger nog nog, door witte fosfor,
daar is er eentje te veel van.
Moet modus hier niet modi zijn omdat er over meervoud gesproken wordt? Singleplayer én multiplayer.Jurian Ubachs schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:03 (FP):
Naughty Dog voegt nieuwe vorm van richten toe aan Uncharted 3
[...] Verder verhelpt de patch diverse bugs en issues in de singleplayer- en multiplayer-modus van het spel.
Dat denk ik niet. Het koppelteken staat hier voor een verkorte schrijfwijze van twee woorden die hetzelfde eindigen. Er staat eigenlijk hetzelfde als "in singleplayer-modus en multiplayer-modus".alex3305 schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:32:
[...]
Moet modus hier niet modi zijn omdat er over meervoud gesproken wordt? Singleplayer én multiplayer.
Dat moet erkent zijn.Zynga-ceo Mark Pincus herkent de problemen. Hij zegt ze echter niet alleen te kunnen oplossen.
[ Voor 99% gewijzigd door CreativeS op 28-11-2011 11:07 ]
tussen 1 en 5 miljoen euro is wel heel erg ruim genomen, zou er niet beter kunnen staat tussen 1 miljoen en 5 miljoen euro.
Ik neem aan dat je niet bedoelt dat het daadwerkelijk tussen de 1 euro en de 5 miljoen euro lag.
"De wetenschappers denken in staat te zijn om in 7 microseconden 10 kilowatt aan energie over te brengen tussen twee resonerende spoelen"
De eenheden kloppen volgens mij niet. Ik gok dat 10 kilojoule bedoeld is? Een Watt is namelijk een joule/seconde. Dus er staat nu: "je kunt in 7 microseconden 10 kilojoule per seconde aan energie overbrengen". Dat kan niet kloppen
Zoals je in de comments wel kun lezen is er nogal wat onduidelijkheid over die zin. Logisch ook, want kilowatt is helemaal geen hoeveelheid energie, dus je kunt niet zeggen "10 kilowatt aan energie". Wat er waarschijnlijk wordt bedoeld is dat er gedurende 7 microseconde, 10 kilowatt aan vermogen wordt overgebracht. Dat geeft in totaal 70 millijoulle aan energie.De wetenschappers denken in staat te zijn om in 7 microseconden 10 kilowatt aan energie over te brengen tussen twee resonerende spoelen
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2011 12:04 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik verander 'energie' alvast in 'vermogen'. Verder is dit iets voor een apart topic.Wilke schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:01:
nieuws: Wetenschappers willen elektrische auto opladen tijdens het rijden
"De wetenschappers denken in staat te zijn om in 7 microseconden 10 kilowatt aan energie over te brengen tussen twee resonerende spoelen"
De eenheden kloppen volgens mij niet. Ik gok dat 10 kilojoule bedoeld is? Een Watt is namelijk een joule/seconde. Dus er staat nu: "je kunt in 7 microseconden 10 kilojoule per seconde aan energie overbrengen". Dat kan niet kloppen
Rest is gefikst.
[ Voor 4% gewijzigd door Delpozo op 28-11-2011 12:36 ]
Dat lost het probleem niet op. Het kan prima over een hoeveelheid energie gaan, maar dat is dan wel gemeten in Joule.Delpozo schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:32:
Ik verander 'energie' alvast in 'vermogen'. Verder is dit iets voor een apart topic.
Edit: ah, 10.000 Joule overbrengen in 0,007 seconde geeft een vermogen van 1,4 MW. Dat klinkt ook onwaarschijnlijk. Maar goed, het bronartikel bevat blijkbaar dezelfde fout (jammerlijk..), dus dan gaat het verder idd niet meer over typfoutjes.
[ Voor 24% gewijzigd door Wilke op 28-11-2011 12:53 ]
introductie van een vernieuwd syteem voor het
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Inleiding:
"De Belgische frequentieveiling voor 4g-netwerken gaat maandag van start. Aan de veiling doen twee nieuwkomers mee, waarvan er een zeker frequentieruimte zal krijgen. Het is nog onduidelijk wanneer de veiling is afgelopen."
Vetgedrukte woord moet natuurlijk "één" zijn
KPN betaalt 15 miljoen voor Belgische 4g-licentie
staat in de eerste regel:
waarbij veiliging natuurlijk veiling moet zijn.KPN heeft op de Belgische veiliging voor 4g-frequenties een licentie in de wacht weten te slepen.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Zal denk ik voip en digitale tv moeten zijn.
nieuws: UPC rondt modernisering kabelnetwerk in Gelderland en Zuid-Holland af
[ Voor 44% gewijzigd door Pinooo op 28-11-2011 19:05 ]
"snel internet, voip en digitale telefonie"
moet zijn:
"snel internet, voip en digitale televisie"
neem ik aan
Verwijderd
Krachtig genoeg om te liplezen. Dat is Nederlands.
Hier is sprake van een telfoutje.UPC besloot in 2010 om in deze gemeenten de verouderde kabelnetwerken te moderniseren.
Na ruim twee jaar zegt UPC klaar te zijn met de klus.
In het persbericht heeft de directeur van UPC het over binnen twee jaar.
Het management van Facebook zou voornemens zijn om het bedrijf ergens tussen april en juni van volgend jaar naar de beurs te brengen. De sociale-netwerksite zou met de beursgang een bedrag van 10 miljard dollar op willen halen.
Onder het kopje "Thuis overvallen" halverwege de tekst wordt er gesproken over "colleteral damage" Dit moet zijn "collateral damage".
Ook hier hoort het natuurlijk nietDe veiliging verliep volgens licentieverstrekker
Derde alinea:
Motolora = Motorola?Met het patentportfolio van Motolora wil
Dit topic is gesloten.
![]()
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.