IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Zijn > haarGeheel in lijn met het Indiana Jones-erfgoed, duiken Marlowe en zijn volgelingen op de meest onmogelijke plekken op.
Op pagina 1 wordt namelijk gemeld dat Marlowe een vrouw is (en dit blijkt ook uit div. trailers
Deze Katherine Marlowe is van een heel ander kaliber dan de bad guys waar Drake in de voorgaande delen tegen vocht. Als blonde vrouw van ruim 50 vormt ze nauwelijks enige fysieke bedreiging voor Drake.
Dit staat hier dubbel. Hij wil het kennelijk echt niet zeggen.Kingma wil niet zeggen wie van de drie hackers de uiteindelijke hack heeft uitgevoerd, enkel dat deze niet vanuit het kantoor van ISSX heeft plaatsgevonden. "Maar in theorie had dat ook vanaf mijn huisadres kunnen gebeuren", zegt Kingma. Hij wil niet zeggen wie de andere hackers waren.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Werkt de link niet:
Nippon Electric Glass Co Ltd demonstreerde het speciale glas op de FPD International 2011-beurs, die onlangs in Japan gehouden werd.
Niet echt dubbel, maar het kon wel compacter: dus aangepast.the_shadow schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:37:
nieuws: Beveiligingsbedrijf hackt onderzoeksjournalist
[...]
Dit staat hier dubbel. Hij wil het kennelijk echt niet zeggen.
Bij mij wel of misschien is iemand mij voor geweest.Fietsventje schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:10:
In dit artikel: nieuws: 'Onzichtbaar' glas laat displays minder reflecteren
Werkt de link niet:
[...]
Ubisoftook -> Ubisoft ook
.
camerastandpunten +dKleine details
...
Er zijn mooie camerastanpunten,
[ Voor 7% gewijzigd door Bear op 31-10-2011 12:56 ]
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Beetje scheve titel, ik las het alsof Syrië websites blokkeren die draaien op amerikaanse apperatuur (of informatie ervan hebben).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ontken het bestaan van IE.
3e alinea
Statusopdates moet statusupdates zijn lijkt me.lue Coat ontving automatisch statusopdates van de apparaten. Hoewel uit de logs niet zou blijken uit welk land deze updates komen
Einde derde alinea:
decease moet zijn desist....en werd een cease & decease verstuurd
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
EZB Systems heeft versie 9.51 van UltraISO uitgebracht als update voor de eerder deze maand verschenen versie 3.5.0.
moet wss 9.5.0 zijn
Gamertag: FinrazielNL
Nu wel. Kennelijk de eerste keer vergeten om de wijziging door te voeren.finraziel schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:11:
Er staat toch echt nog steeds "cease & decease" hoor... Erg grappige typo wel, stop en sterf!
nieuws: Presentatiesysteem met Kinect laat content wijken voor presentator
"Niet alleen voorkomt het presentatiesysteem dat content soms aan het oog ontrtrokken wordt, [...]"
Deze rare knip- en plakconstructie moet zijn:Uit protest zijn gamers begonnen om Battlefield 3 op de Duitse Amazon-site Limited Edition de laagste beoordeling te geven."
Het is namelijk de Limited Edition van BF3 en niet van AmazonUit protest zijn gamers begonnen om Battlefield 3 Limited Edition op de Duitse Amazon-site de laagste beoordeling te geven.
aan, melden bronnen tegen de Japanse krant Japan Times.
Het moet MG Siegler zijn.Dat meldt MC Siegler van Techcrunch op zijn blog, op basis van diverse bronnen.
Of hij is ondertussen veranderd van beroep.
Something something
reviews: Interview met Nokia-ceo Stephen ElopElop benadruk dat het gaat om telefoons die veel goedkoper zijn dan de 320 euro die het wil hebben voor de Lumia 710.
Vrij bovenaan van 3e pagina.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
bij de harde schijf van de HTPC:
de laatste tijdDe prijzen van harde schijven zijn de laatste wel aardig omhoog gegaan, maar een 2TB-model past nog prima binnen ons budget.
Bla bla bla...
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
-> gevalIn deze BBG vind je in ieder eval heel wat AMD-apu's, naast de nodige Radeons, ASRock- en Asus-moderborden en Crucial-ssd's.
moet nog 'met' tussen.
meuk: AMD Catalyst 11.10
staat "Zo komt Orbiting Processing Facility No. 3 voor ten minste vijftien jaar..."
Het gebouw heet Oribter Processing Facility.
(het gebouw zelf vliegt niet in de ruimte...)
@hieronder. De orbiter sinds dit jaar ook niet meer inderdaad. lol.
[ Voor 8% gewijzigd door Bjornski op 01-11-2011 15:21 ]
Orbiter dan wel heBjornski schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:10:
In Boeing ontwikkelt ruimteschip op NASA's Kennedy Space Center
staat "Zo komt Orbiting Processing Facility No. 3 voor ten minste vijftien jaar..."
Het gebouw heet Oribter Processing Facility.
(het gebouw zelf vliegt niet in de ruimte...)
[ Voor 92% gewijzigd door CyBeR op 01-11-2011 15:20 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
"(...) en hebben usb 3.0-, naast ethernetaansluitingen, maar zijn voorzien van verschillende hardware."
het streepje zit vervelend dicht bij de 0 he?
Verwijderd
De verschillende tussen beide modellen kunnen gevonden worden in de hardware.
EDIT: Ook staat er in de inleiding:
Moet dit niet respectievelijk 51 en 109MBps zijn aangezien de 212+ de snelle variant is?De DS212 en DS212+ hebben hetzelfde uiterlijk en hebben usb 3.0-, naast ethernetaansluitingen, maar zijn voorzien van verschillende hardware.
Beide nas-servers halen maximale lees- en schrijfsnelheden van respectievelijk 109 en 51MBps in een raid1-opstelling.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 15:38 ]
In kop:
Moet wellichtHigh-endgamesysteem
zijn?High-end gamesysteem
Ik heb geen moeite met deze verkorte schrijfwijze voor 'usb 3.0-aansluitingen'.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:37:
nieuws: Synology introduceert DiskStations DS212 en DS212+
"(...) en hebben usb 3.0-, naast ethernetaansluitingen, maar zijn voorzien van verschillende hardware."
het streepje zit vervelend dicht bij de 0 he?
Het gaat om respectievelijk schrijf- en leessnelheid.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:38:
Synology introduceert DiskStations DS212 en DS212+
[...]
EDIT: Ook staat er in de inleiding:
[...]
Moet dit niet respectievelijk 51 en 109MBps zijn aangezien de 212+ de snelle variant is?
'verschillen' is hersteld.
Yep, verbeterd.rick91 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:49:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2011
In kop:
[...]
Moet wellicht
[...]
zijn?
uit: nieuws: Philips brengt tv-tak onder in joint venture met Chinese TPV
Verwijderd
my bad...Delpozo schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:09:
[...]
Ik heb geen moeite met deze verkorte schrijfwijze voor 'usb 3.0-aansluitingen'.
Add a new feature "Adding files recursively from a floder" in Project Manager.
Onder randapparatuur, en dan de muis
Dat stukje zin loopt niet; er lijken twee zinnen door elkaar te zijn oid.Voor de Logitech RX250 geldt hetzelfde: het is een basismodel. Deze optische usb-muis heeft een muiswiel dat niet alleen kan worden gebruikt om verticaal te scrollen, maar kan om naar links of rechts te sturen.
Saved by the buoyancy of citrus
Fouten in changelogs wijzigen we niet, sorry
Rewriting is a bitch, ver**** als het niet waar isCyphax schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:46:
Dat stukje zin loopt niet; er lijken twee zinnen door elkaar te zijn oid.
En die 'waaronder' is ook gerepareerd en daarmee zijn we weer bij
energieverbruikOok op het gebied van energievebruik scoort de hdd goed.
Verwijderd
Dat moet ongetwijfeld inmiddels zijn.De populaire Scythe Mugen 2 is imiddels niet meer verkrijgbaar
de draaien moet vast het draaien zijn.die niets van doen hebben met de draaien van Origin op het systeem van de speler.
We spreken liever over 'energiegebruik'; energie gaat nooit verloren weet je wel. In elk geval stond het er fout.
Rest is ook done
22 en 30 even omdraaien in :http://tweakers.net/nieuws/77778/tv-en-ps3-verkopen-sony-vallen-tegen.html
maar die aantallen moeten dan omgedraaid zijn.Sony heeft zijn verwachting voor de jaarverkoop van tv's teruggeschroefd van 22 miljoen naar 30 miljoen.
Verwijderd
sponsering ==> sponsoring
het toen net gestartte Playlogic. ==> gestarte
nieuws: Runescape-makers verbannen 60 procent actieve accounts
in het Guiness Book of Records ==> Guinness
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 13:01 ]
Deze zin loopt voor geen meter, en sowieso ontbreekt 'is' achter onrechtmatig, maar dan klopt er nog steeds niets van.Het aangedragen verweer, waarin de advocaten van Assange stellen dat het uitleveringsverzoek onrechtmatig door een openbaar aanklager, werd ook verworpen.
Het tweede deel is de kern van het geheel en bepaalt ook het woordgeslacht: het besturingssysteem.In deze test bekijken we onder andere de plus- en minpunten van de besturingssysteem die op de twee nas-systemen draaien.
onderteuning? is er dan ook een boventeun?...netwerk proxy-onderteuning voor het...
When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3
Moet dit niet komen zijn ivm minuten?Elke dag komt er 300 miljoen minuten speeltijd bij.
En dit zouden ivm vogels?Tijdens het spelen zou maar liefst een totaal van 440 miljard vogels gelanceerd zijn.
Hmmm, ik twijfel. Hoe vaker ik het lees hoe minder ik het snap en ik kan niet goed vinden hoe de regels zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Dropwaterr op 02-11-2011 16:39 ]
Eerste wel, laatste niet. "Zou" slaat op "een totaal".Dropwaterr schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:31:
nieuws: Angry Birds is meer dan 500 miljoen keer gedownload
[...]
En dit zouden ivm vogels?
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
[ Voor 100% gewijzigd door Rataplan op 02-11-2011 16:54 ]
Zou m.i. Chromium moeten zijn.Gebruikers kunnen als alternatieve browser Chomium 12 installeren.
[ Voor 5% gewijzigd door EnigmA-X op 02-11-2011 17:11 ]
CognitionHet verhaal van Cogition draait om Erica Reed
Apple bevestigt batterijproblemen in iOS 5
''gebruikers van een iPhone 4S, of een iPohone 4 met iOS 5''
Zinsconstructie klopt niet. Het zou bv wel iets kunnen worden als het volgende:Er worden al geruime tijd berichten op de supportfora van Apple geplaatst over tegenvallende batterijduur, bleef een officiële bevestiging van de problemen tot nu toe uit.
Er worden al geruime tijd berichten op de supportfora van Apple geplaatst over tegenvallende batterijduur, een officiële bevestiging van de problemen bleef tot nu toe echter uit.
Gamertag: FinrazielNL
In de alt-tekst bij de illustratie is er iets mis gegaan met de encoding waardoor de apostrophe overdadig geescaped is.
1
| ... now that we've all standardized on mini-USB. Or is it micro-USB? Shit. |
In deeze zin staan drie fauten
nieuws: THQ lijdt kwartaalverlies van 90 miljoen dollarHij is blij dat de twee beste kwartalen van het financiële jaar er nog aankomen
Lijkt me dat dit over de laatste twee "maanden" van het jaar gaat, althans volgens de bron is het verlies over de periode tot 30 september.
Edit: daarnaast loopt het amerikaanse fiscale jaar van oktober tot september toch?
[ Voor 20% gewijzigd door kramerty88 op 03-11-2011 18:21 ]
De tablet is 8,8mm dik, weegt 599 gram en op een volle accu kan 10 uur lang gebrowset worden.
gebrowsed (as far as I know)
[ Voor 3% gewijzigd door [Remmes] op 03-11-2011 19:06 ]
ja, daag.
Meervoud is browsen, -en, laatste letter is 's' en dat komt voor in 't Kofschip. Dus T.Remmes_NT schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:04:
nieuws: Motorola kondigt twee nieuwe Xoom-tablets aan
De tablet is 8,8mm dik, weegt 599 gram en op een volle accu kan 10 uur lang gebrowset worden.
Dat je tussen haakjes 'as far as I know' erbij zet, geeft wel aan waarom je dacht dat het anders was, Engelse ziekte
[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 03-11-2011 19:12 ]
The devil is in the details.
http://en.wiktionary.org/wiki/gebrowsedHahn schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:11:
[...]
Meervoud is browsen, -en, laatste letter is 's' en dat komt voor in 't Kofschip. Dus T.
Dat je tussen haakjes 'as far as I know' erbij zet, geeft wel aan waarom je dacht dat het anders was, Engelse ziekte
het is een engels woord, en zover ik weet gebruiken wij het dan zoals hun het gebruiken... maarja... leest wel vreemd zo .. dat gebrowset XD
ik werd trouwens aantal weken geleden verteld hier dat 's alleen Engels is.. en dat het dus niet verbeterd hoefde te worden
en dan gebruiken ze doodleuk zelf "AMD's winst stijgt ondanks apu-tekorten"
[ Voor 5% gewijzigd door [Remmes] op 03-11-2011 19:19 ]
ja, daag.
De license zegt duidelijk, een linkje terug: http://xkcd.com/license.html
Dus ik denk dat alleen "Afbeelding: XKCD" niet voldoet aan de voorwaarden
Dit gaat over de inhoud: apart topic dus aub.kramerty88 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:10:
[...]
nieuws: THQ lijdt kwartaalverlies van 90 miljoen dollar
Lijkt me dat dit over de laatste twee "maanden" van het jaar gaat, althans volgens de bron is het verlies over de periode tot 30 september.
Edit: daarnaast loopt het amerikaanse fiscale jaar van oktober tot september toch?
Het is 'gebrowset'.Remmes_NT schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:04:
nieuws: Motorola kondigt twee nieuwe Xoom-tablets aan
inDeze werkwijkze lijkt aan te sluiten bij . .
nieuws: Symantec ontdekt spionage via malware in Nederland en België
tweede alinea
Ggevens worden op een gestandaardiseerde manier opgeslagen, buiten de applicatie die de gegevens gebruikt.
Bla bla bla...
(1e pagina, 2e paragraaf)Ggevens worden op een gestandaardiseerde manier opgeslagen, buiten de applicatie die de gegevens gebruikt.
Meer over het gebruik van de apostrof lees je hierRemmes_NT schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:17:
[...]
http://en.wiktionary.org/wiki/gebrowsed
het is een engels woord, en zover ik weet gebruiken wij het dan zoals hun het gebruiken... maarja... leest wel vreemd zo .. dat gebrowset XD
ik werd trouwens aantal weken geleden verteld hier dat 's alleen Engels is.. en dat het dus niet verbeterd hoefde te worden
en dan gebruiken ze doodleuk zelf "AMD's winst stijgt ondanks apu-tekorten"
Is in elk geval geen spel- of taalfout.RKVermeij schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:36:
nieuws: Werkgroep wil standaard voor m2m-communicatie
De license zegt duidelijk, een linkje terug: http://xkcd.com/license.html
Dus ik denk dat alleen "Afbeelding: XKCD" niet voldoet aan de voorwaarden
- welkeNedis kan niet aangeven onder werlke omstandigheden het probleem zich voor kan doen of hoe groot het risico is.
Euro moet Dollar zijn, althans als je op de link klinkt staat er 950 miljoen dollar.Begin dit jaar haalde het Amerikaanse bedrijf ongeveer één miljard euro op.
nieuws: Groupon maakt grootste internetbeursgang sinds die van Google
Zelfde nieuwsitem:kramerty88 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:50:
[...]
Euro moet Dollar zijn, althans als je op de link klinkt staat er 950 miljoen dollar.
valt de investering echter lager uit dan de aanvankelijk verwachte 750 miljoen euro. Google, dat in 2004 een beursgang maakte, haalde haalde in 2004 1,7 miljard dollar op bij beleggers.
die PVV-stakker heet toch Jhim van Bemmel?PVV-Kamerlid Jhon van Bemmel wil volgens Emerce dat ....
Is doorgegeven aan de auteur.kramerty88 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:50:
[...]
Euro moet Dollar zijn, althans als je op de link klinkt staat er 950 miljoen dollar.
Rest is gefikst.
Done.kramerty88 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:50:
[...]
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Volgens mij is die komma een beetje verdwaald?van het Utrechtse Ronimo, Games
'Prijsstijging hdd's bereikt begin volgend jaar hoogste punt'
Mijn gevoel zegt me dat de prijzen het hoogste punt zullen bereiken...niet de prijsstijging?
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Volgens mij ook.hyptonize schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:19:
nieuws: Nederlandse platformgame Awesomenauts verschijnt in februari
[...]
Volgens mij is die komma een beetje verdwaald?
Mijn gevoel ook.Dexter schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:51:
nieuws: 'Prijsstijging hdd's bereikt begin volgend jaar hoogste punt'
'Prijsstijging hdd's bereikt begin volgend jaar hoogste punt'
Mijn gevoel zegt me dat de prijzen het hoogste punt zullen bereiken...niet de prijsstijging?
Thx allebei.
Mijn gevoel zegt dat die komma op de verkeerde plek stond (woordje te vroeg):
Awesomenauts, een 2d-platformgame van het Utrechtse Ronimo Games, verschijnt in februari voor Xbox Live Arcade en het PlayStation Network.
netkwerkmogelijkheid = netwerkmogelijkheid?wordt het krijgen van de virtuele netkwerkmogelijkheid
in nieuws: Amersfoort laat glasvezelgebruikers gratis virtuele netwerken maken
Moet er geen "te" voor "analyseren"? Zo loopt de zin namelijk niet echt lekker...KPN heeft een externe partij opdracht gegeven de logfiles van de server verder analyseren.
Zelfde artikel:
Tweede "zijn" moet weg lijkt me, anders loopt de zin niet lekker..."Tijdens zo’n onderzoek zijn in de server van de website waar bedrijven terecht kunnen voor informatie over certificaten, sporen zijn ontdekt die zouden kunnen duiden op misbruik, vier jaar geleden."
[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 04-11-2011 17:40 ]
Virussen? Scan ze hier!
nieuws: Canon ontwikkelt dslr met 4k-video
Heeft, gok ikKPN heft naar eigen zeggen enkele honderden certificaten uitgegeven.
Edit: linkje vergeten: nieuws: KPN staakt uitgifte certificaten na ontdekking verdachte sporen
[ Voor 55% gewijzigd door kramerty88 op 04-11-2011 17:46 ]
[ Voor 94% gewijzigd door miser op 04-11-2011 17:48 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.