Als het intro -> Als de intro
Cunning linguist.
Intro is een verbastering voor introductie, wat toch echt een mannelijk woord is. Graag aanpassen naar de intro.Als het intro iets duidelijk maakt, is het dat het uiterlijk niet de sterkste kant is van het spel.
BlueByteDaar heeft BluByte The Settlers voor.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
E-60 -> C-60De gpu is eveneens onder handen genomen: de E-60 heeft een HD 6290 met kloksnelheden van 276 tot 400MHz aan boord.
Bliizzard > Blizzard.
Defense of the Ancient > Defense of the AncientsTijdens BlizzCon 2010 kondigde Blizzard aan dat het vier mods in ontwikkeling heeft voor hun eigen StarCraft II. De bekendste daarvan is Dota, een eigen versie van Defense of the Ancient, een bekende mod voor Warcraft III. De release van Dota laat lang op zich wachten. Tijdens GamesCom 2011 liet Blizzard weten dat Dota tegelijk zal verschijnen met Heart of the Swarm, de uitbreiding voor StarCraft II die in 2012 op de markt zal komen.
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Moet zijn: overledeneZo kun je de persoon simpelweg doodschieten en het bewijs daarvan aan je opdrachtgever sturen. Het voordeel daarvan is dat je de zakken van de overlevende kunt rollen, als aanvulling op de beloning voor het volbrengen van de missie.
release date : winter 2011
is al geweest
Eksit
De virusscanner van het CIOT wordt slechts één keer per week bijgewerkt
Aanvullend:soczol schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:45:
nieuws: Virusdefinities databank telecomgegevens handmatig bijgewerkt
De virusscanner van het CIOT wordt slechts één keer per week bijgewerkt
De virusscanner van het CIOT, een database met gevoelige klantgegevens van telco's en isp's, wordt één keer per week handmatig bijgewerkt. Dat roept de vraag op of de veiligheid van privégegevens wel kan worden gegarandeerd.
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Verwijderd
nieuws: Iiyama brengt nieuwe ProLite-monitoren met va-panelen uit
Moet dat niet full-hd monitoren zijn? Hdmonitoren spreekt zo lastig uit, als woord"Iiyama heeft nieuwe full-hdmonitoren"
Een koeler mag ertussen uit.Alpenföhn heeft met zijn nieuwste processorkoeler, de Triglav, een koeler op de markt gebracht
millimeter.Het overgrote merendeel van de processorkoelers maakt gebruik van heatpipes met een doorsnede van zes millimter
En tegen het einde:
tot 1500 rpm*moederbord ingesteld worden op rotatiesnelheden van 850 1500rpm. De Triglav heeft een adviesprijs van veertig euro gekregen.
"Een koeler" mag er niet uit, tenzij het woord "met" in het eerste zinsdeel ook verdwijnt.Wafeltje schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:48:
In het bericht nieuws: Alpenföhn introduceert cpu-koeler met 10mm dikke heatpipes onderstaande punten:
[...]
Een koeler mag ertussen uit.
[...]
Op zoek naar een blauwe menubalk? https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/3188/
Dat moet blijken zijn.Of het FIFA-team dat wel kan, moet natuurlijk nog blijven, maar het track-record is in orde en de eerste geluiden zijn goed.
overgrote merendeel
Het is "het overgrote deel" of "het merendeel".
http://www.google.nl/sear...599655b5&biw=1639&bih=819 45.700 resultaten
http://www.google.nl/sear...599655b5&biw=1639&bih=819 1.480.000 resultaten
Ik gok dat dit een pleonasme was, maar dat is alweer enige tijd geleden. Ik denk dat nagenoeg alle dekt wat de auteur probeert te zeggen.
[ Voor 7% gewijzigd door Ma_rK op 22-08-2011 19:22 ]
Moet dat niet beter zijn:
"Met de nieuwe Android-applicatie kunnen mensen eenvoudig een betaling verrichten door hun telefoons tegen elkaar aan te houden"
?
als je een uitsekend schutter -> als je een uitstekend schutter
Cunning linguist.
Alle usual suspect zijn -> Alle usual suspects zijn
Cunning linguist.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
binnen twee weken een patch verschjijnt
nieuws: 'Nintendo bereidt nieuwe versie 3DS voor'
Naast een nieuwe versie van de handheld zelf, werkt Nintendo volgens de geruchten ook aan een opzetstuk voor de handheld, die een twee analoge stick aan aan de 3DS toevoegt.
twee = tweede
aan aan = dubbel
[ Voor 3% gewijzigd door ArchNemeziz op 23-08-2011 11:59 ]
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
''De resterende voorraden van WebOS-hardware worden daarom in de aanbiending gegooid:''
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Die laatste moet volgens de PHP-docs ook gewoon 'crypt($string,$salt)' ziin.(...) bevatten in de crypt()-functie.
Met de crypt()-functie van de scripttaal (...) probleem met de crypto()-functie te verhelpen.
(...)
idd, en fixed, thxDefeater schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:03:
reviews: Intels Z68-chipset: de vernieuwingen
lijstje op pagina 3 staat i5 2600K ipv i7
Er staan allemaal SSD's, lijkt mij niet het juiste plaatje.
[ Voor 126% gewijzigd door LOTG op 23-08-2011 14:52 ]
Wel het juiste plaatje: een van de twee belangrijkste features van de Z68-chipset, SRT, is met de op de foto getoonde componenten (de ssd's samen met een hdd) getest. Is iets aansprekender dan een stukje chipsetdiagram of gewoon een kaal plakje silicium...LOTG schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:59:
Frontpage plaatje voor "reviews: Intels Z68-chipset: de vernieuwingen".
Er staan allemaal SSD's, lijkt mij niet het juiste plaatje.
Mag hebben weg?Die netwerken verzamelen met behulp van apps een grote hoeveelheid data over gebruikers hebben.
NOFI en wellicht een idee om er alsnog een apart topic van te maken, de introductie (het tekstje vóór het plaatje) maakt het er niet veel duidelijker op. Ik begrijp dus wel waardoor mensen denken dat het niet klopt.willemdemoor schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:39:
Wel het juiste plaatje: een van de twee belangrijkste features van de Z68-chipset, SRT, is met de op de foto getoonde componenten (de ssd's samen met een hdd) getest. Is iets aansprekender dan een stukje chipsetdiagram of gewoon een kaal plakje silicium...
[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2011 14:48 ]
Yep.CptChaos schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:39:
Mag hebben weg?
We willen hier nog altijd geen discussie. Gelukkig heeft LOTG inmiddels de enige juiste actie ondernomen: Frontpage plaatje Intel Z86 features artikelNOFI en wellicht een idee om er alsnog een apart topic van te maken, de introductie (het tekstje vóór het plaatje) maakt het er niet veel duidelijker op. Ik begrijp dus wel waardoor mensen denken dat het niet klopt.
nieuws: HP introduceert zakelijke all-in-one
Moet waarschijnlijk 'dollar' zijn, alle prijzen zijn in dollars en bovendien staat er nog deze zin in het artikel:De 100 euro duurdere versie heeft een 3,3GHz-Core i3 met 3MB cache en 4GB ddr3-geheugen, terwijl de duurste versie van 1140 dollar een quadcore-Core i5 met 6MB cache, Intel vPro en 4GB geheugen biedt.
(...) Europese prijzen zijn nog niet bekend (...)
[ Voor 12% gewijzigd door Cadezo op 23-08-2011 15:33 ]
Bedrijven en gewone bezoekers kunnen prijzen aan de database toevoegen tenzij de winkel ervoor gekozen heeft die mogelijkheid te blokkeren (dit is in de praktijk in meestal het geval).
Op de pagina wordt in heel veel grafieken de MSI A75MA-G55 gezet als als kaal moederbord dit moet waarschijnlijk de MSI Z68A-GD65 zijn tenzij er ook wordt vergeleken met AMD bordjes, maar zet dat dan in de tekst.
Fixed
Inhoudelijk probleempje. Aan de auteur doorgespeeld.is dead 12 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:44:
Op de pagina wordt in heel veel grafieken de MSI A75MA-G55 gezet als als kaal moederbord dit moet waarschijnlijk de MSI Z68A-GD65 zijn tenzij er ook wordt vergeleken met AMD bordjes, maar zet dat dan in de tekst.
staat: "Het virtuele deel is op hardwareniveau beveiligigd doordat ... "
Dit moet vast beveiligd zijn.. ;-)
--
Laatste paragraaf:
-> vice-presidentDe vide-president stelde verder dat het bedrijf zijn pijlen ook zal richten op Android-tablets.
Van deze zin klopt geen rukEr zit echter een plafond aan het abonnementen: consumenten die daar boven komen, hoeft gebruik boven het plafond niet te betalen, zegt Base.
Er zit een plafond aan de abonnementen en Consumenten hoeven niet te betalen.
Toch denk ik dat de zin beter anders geformuleerd kan worden. er staat nu (in de twee regels na deze zin) nog twee of drie keer 'plafond'.
nieuws: KPN-dochter Base komt met onbeperkt mobiel internet in België
[ Voor 37% gewijzigd door Pixeltje op 24-08-2011 08:45 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Moet zijn:De bedoeling van Facebook is om het gemakkelijker te maken wie een statusupdate, foto of video kan zien.
...om het gemakkelijker zichtbaar te maken wie een... of
...om het duidelijker te maken wie een...
Of iets in die richting
nu ontbreekt er nog iets.
De opvolger luistert naar het typenummer NEX-VG20E
Verwijderd
Er staan twee punten na deze zin:
Daarnaast staan er in deze zin twee spaties na elkaar:...kan een externe microfoon in de NEX-7 gestopt worden..
In plaats van de beeldsensor met 14,2 megapixels
Via de controller is het aantal opdrachtwn dat kan worden uitgedeeld beperkt.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
(2de paragraaf, laatste zin. net boven het plaatje)
De makers wilden iets heel andere benadrukken, namelijk dat de game volledig om vertrouwen draait.
andere moet anders zijn,
meuk: foobar2000 1.1.8 bèta 5In deze update zijn weer diverse beveilig9ingsupdates doorgevoerd.
Het volledige changelog ziet ert als volgt uit:
[ Voor 30% gewijzigd door sleeplift op 24-08-2011 11:30 . Reden: foobar2k toegevoegd ]
kopieeractiesZo zullen kopieëracties in een enkel venster gebundeld worden; momenteel wordt er per kopieëractie een apart venster getoond.
Hij verwacht bovendien dat mobiele apparaten net zo krachtig worden is als consoles.
[quote] Hij verwacht bovendien dat mobiele apparaten net zo krachtig worden is als consoles. [/quote]
Lijkt mij een typo, denk dat het woordje is gewoon weg mag.
Argh boven me was sneller
[ Voor 5% gewijzigd door sbmuc op 24-08-2011 11:42 ]
"We kunnen het ons niet veroorloven om al die kracht te gebruiken."
Ik neem aan dat dat volgend moet zijn.Op basis van de plannen van met name Texas Instruments en Nvidia concludeert de programmeur dat volgens jaar al het punt bereikt wordt waarop mobiele apparaten krachtiger zijn dan de huidige generatie consoles.
Learn something new every day.
In de laatste alinea staat de afkorting mbtf maar dit moet mtbf zijn aangezien de betekenis Mean Time Before Failure is.
Aap!
De Galaxy M Pro beschikt over een qwerty-toetsenbord, die verticaal onder het scherm geplaatst is
verticaal toetsenbord, huh? toch horizontaal, of zie ik dat verkeerd? (geen spelfoutje, maar toch ...)
Inderdaad, dus daar ga ik me niet mee bezighoudenXubby schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:23:
(geen spelfoutje, maar toch ...)
Volgens mij is de update niet volledig/correct verlopen
De NEX-7, verkrijgbaar vanaf november, krijgt een adviesprijs van 1200 euro voor alleen de body, terwijl in combinatie met de 18-55mm-kitlens een bedrag van 1350 euro moet worden neergeteld. Adviesprijzen voor de nieuwe camera's en accessoires zijn nog niet bekend. De NEX-5N is aanmerkelijk goedkoper met een adviesprijs van 600 euro exclusief 18-55mm-kitlens en 700 euro inclusief. Verder kost de A-mount-adapter met vaste spiegel 380 euro, terwijl de oled-opzet-evf 350 euro gaat kosten
Laatste alinea"
Moet ", maar" zijn.Tinypay.me biedt zijn diensten vooralsnog gratis aan en maar zegt te werken aan betaalde features.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
nevermind, spuit d'elf-ste
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
May the lord smite you, Fairy!
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
De plaats heet Delft en iets uit Delft heet dan delfTSe en niet Delfste
De T en de S zijn omgewisseld.
Testsysteem Sandy Bridge
Processor Core i5-2600K
Gpu HD3000 (geïntegreerd)
een nieuwe cpu? of toch een type fout
U gaat door voor de Spuit Award ©®jqv schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:39:
de titel is verkeerd in http://tweakers.net/nieuw...lt-miljoen-dollar-op.html
De plaats heet Delft en iets uit Delft heet dan delfTSe en niet Delfste
De T en de S zijn omgewisseld.
[ Voor 11% gewijzigd door Fairy op 24-08-2011 14:07 ]
...alles weder gerepareerd
- standaardeditieDe geharde versie weegt 1,5 kilo; de standaareditie is 500 gram lichter.
Nederlandse Wattes van Samsung? Vestigingen neem ik aan?Het verkoopverbod geldt in Nederland, maar Nederlandse vestigigingen van Samsung
nieuws: Rechter verbiedt verkoop Samsung Galaxy S II in Nederland
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
De punt moet een komma zijn, (of "maar" moet een hoofdletter krijgen).Het muziekstation biedt onder andere de programma's Dance Department en Powermix als podcast aan. maar daar is Radio 538 naar eigen zeggen per direct mee gestaakt.
en "mee gestaakt" moet "mee gestopt" zijn. Ik weet niet zeker of dit onder tikfouten valt, maar een nieuw topic is iets overdreven denk ik
Verwijderd
Zoals in de rest van het artikel goed geschreven staat is de correcte schrijfwijze van galerij met 1 L.van het Europese octrooi EP 2.058.868 van Apple dat betrekking heeft op scrollen door een fotogallerij.
...stond de wijziging de gui voor GIMP...
moet zijn
....stond de wijziging van de gui voor GIMP...
Begin van voorlopige conclusie
Ik zeg een "is" te veel...Toch is Binary Domain alles bij elkaar helemaal niet zo'n standaard-shooter is.
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Tikfoutje in de derde zin, woordje deded.
"Er deded al langer geruchten de ronde dat Jobs binnen afzienbare tijd terug zou treden"
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Laatste zin
moet zijn:"Als je je gegevens veilig wilt hebben, moet geen computer met internetaansluiting gebruiken, maar gewoon pen en papier."
"Als je je gegevens veilig wilt hebben, moet je geen computer met internetaansluiting gebruiken, maar gewoon pen en papier."
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Die tweede 'zijn' is dubbelop.Veel Koreaanse bedrijven, zoals Samsung en LG, zijn voor hun smartphones afhankelijk zijn van Android.
265Piriform heeft versie 1.12 build 256 van zijn systeeminformatietooltje Speccy uitgebracht.
picture-in-picture-fucntionaliteit => picture-in-picture-functionaliteit
reviews: 20 jaar Linux: de opmars van open source
"Het mag duidelijk zijn dat de ontwikkeling van Linux met zoveel bijdragen in een stroomversnelling kwam. Revolution OS, een documentaire uit 1991, gaf een boeie"
zie de Revolution OS website http://www.revolution-os.com/
zitten er geen modellen van het Duitse automerk zelf niet in het spel.
Dubbele ontkenning.
Dubbel...Daardoor kunnen adverteerders de gebruiker alsnog herkennen en kunnen ze de cookie weer terug kunnen plaatsen
[ Voor 91% gewijzigd door rvec op 25-08-2011 16:39 ]
Op de volgende pagina gaat het weer over opensource software.Het verhaal van Linux, en dat van het volwassen worden van gratis en openbron-software, begon twintig jaar geleden met het werk van een Fin: Linus Torvalds.
Hail to the king baby!
Verwijderd
Portal-maakster presenteert Quantum Conundrum.
Moet volgens mij zijn spelerDaarmee kan de speer andere dimensie oproepen, zoals de in de begeleidende video getoonde Fluffy Dimension,...
Moet volgens mij zijn andereDe speler dient van de andee dimensies gebruik te maken om puzzels op te lossen.
En nog een onduidelijkheidje.
.De speler is uitgerust met een IDS glove, wat staat voor voor interdimensional shift device.
De volgorde van de afkorting IDS vs Interdimensional Shift Device is bijzonder. Ik weet niet wat goed is, maar het is bijzonder.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 09:30 . Reden: nog eens lezen levert nog wat op ]
-1 x voor graagwat staat voor voor
Edit:
nieuws: HP: pc-divisie waarschijnlijk binnen jaar verkocht
zal heroverwegen moeten zijn lijkt me?eroverwegen
[ Voor 37% gewijzigd door asfaloth_arwen op 26-08-2011 09:54 ]
HP gaf eerder deze maand aan dat het de toekomst van zijn pc-divisie aan het heroverwegen was.
No Gillette, No Minette
Ook de in de nieuwe game spelen natuurkrachten een rol.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
De speler dient van de andere dimensies gebruik te maken om puzzels op te lossen.
edit: ahhh, is al gemeld hierboven
[ Voor 7% gewijzigd door harmageddon op 26-08-2011 10:37 ]
Aap!
Dit topic is gesloten.
![]()
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.