DigiD moeilijk te bereiken dankzij ddos
De beschikbaarheid van de dienst verandert van inuut tot minuut
neem aan minuut
De beschikbaarheid van de dienst verandert van inuut tot minuut
neem aan minuut
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
In elk geval officieel nietVerwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:03:
Hola,
nieuws: DigiD moeilijk te bereiken door ddos-aanval
Dankzij een ddos-aanval is DigiD slecht bereikbaar...
Door het gebruik van "Dankzij" breng je over dat je dankbaar - of blij - bent dat DigiD door een ddos-aanval slecht bereikbaar is. Ik denk dat "Ten gevolge van" hier beter op zijn plaats zou zijn, omdat je dan niet impliceert dat je er blij mee bent (en ik neem aan dat jullie dat niet zijn)
[…]
Moet daar geen spatie komen?
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
gelikte ?Als je de gelukte omgevingen van moderne shooters bent gewend dan is dat wellicht even wennen, maar het stoort niet.
Nee, 'teamPixel' is de bedrijfsnaam.
[ Voor 5% gewijzigd door Delpozo op 24-04-2013 12:52 ]
Staat wat ongelukkig, suggestie:communicatiemanager van Microsoft Trustworthy Computing Dustin Childs.
communicatiemanager Dustin Childs van Microsoft's afdeling Trustworthy Computing.
Verwijderd
"Zorgen voor" of "leiden tot".die bij sommige gebruikers tot systeemcrashes zorgde, waarop Microsoft die patch terugtrok.
nder andere gebruikers van Windows 7, Windows Vista SP2 Windows Server 2008 R2 en Windows Server 2008 SP2 werden getroffen door het lek, dat Microsoft als 'moderate' bestempeldt.
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Deze is nog niet gedaan.W-a-n-d-t schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:39:
- Groei Nederlandse internetsnelheid stagneert
- Vierde alinea, derde zin:
quote:
2,8 procent
Met zijn kleine 10,1"-scherm met resolutie van 1366x768 vertoont het model echter grote gelijkenissen met de netbooks van weleer.
Ubuntu wil één besturingssysteem aanbieden op alle belangrijke platforms van dit moment: desktop, mobiel, server, consumentenelektronica zoals tv's, en servers, al dan niet in de cloud.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Verwijderd
Ook valt bij dagelijks gebruik op dat de Dash ten opzichte van Ubuntu 12.04 LTS en 12.10 aanmerkelijk soepeler reageert en sneller is. Dit is vooral zichtbaar in de Unity Previews, waarbij de Dash bijvoorbeeld informatie toont over een applicatie, het scrollen door content nu soepeltjes verloopt en de overige iconen met een schaduweffect naar de achtergrond gedirigeerd worden. Omdat Unity op de gpu leunt, is uiteraard is wel een computer nodig met een niet al te oude videokaart, maar dit zal voor weinig gebruikers een probleem zijn. Duidelijk is in ieder geval dat er flink is geschaafd aan de prestaties van Unity en de Dash in het bijzonder, een prettige constatering.
Wust um yn 'e moele ha? :p
NS FC: SW 2742 0448 8213
De kans is ook aanwezig dat de eerste smartphones met de schermen geen geboden scherm hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door HikariMisako op 25-04-2013 13:48 ]
Moet onderscheidt zijn.Doel van het project is om relatief goedkope technieken te gebruiken die zo min mogelijk opvallen, waarmee de universiteit zich onderscheid van Googles Self-Driving Cars.
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Als kernel draait Ubuntu 13.10 13.04 versie 3.8.8. In
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
2?Joris schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:51:
nieuws: TU Delft wil autonome auto op Nederlandse weg laten rijden
Naast het hierboven al gemelde "nivo", is ook "auto's" niet correct geschreven (ook alinea 5).
Ik vind het trouwens belachelijk hoeveel fouten er uit één stuk kunnen worden gehaald.
Meestal.witeken schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:06:
De eindredacteur leest toch ook de tekst?
Eerder zijn er al twee gemeld. Dat maakt dus vier.
[ Voor 13% gewijzigd door Joris op 25-04-2013 17:26 ]
[ Voor 61% gewijzigd door witeken op 25-04-2013 17:28 . Reden: verkeerde link ]
Tweakblog van de maand
(niet alleen ontbreekt „deel”, maar ook staat voor „waar” een spatie te veel).waar onder meer D66 en de VVD deel van uitmaken
Conclusie
De uitstekende prijsprestatieverhouding van de Lenovo IdeaPad Y500 maakt dat deze opnieuw tot Best Buy uitgeroepen wordt, ondankd wisselende verhalen over het de touchpad.
Bijna helemaal gefikst. Er staat nog ondankd ipv ondanks
Conclusie
De uitstekende prijsprestatieverhouding van de Lenovo IdeaPad Y500 maakt dat deze opnieuw tot Best Buy uitgeroepen wordt, ondankd wisselende verhalen over de touchpad.
Misschien moet er voor uit wat meer gegeven worden, zodat er netjes uitgever komt te staan.Uit 2K Games heeft een live action trailer van de game vrijgegeven.
1: technologiën = technologieënMotorola Mobility heeft recht op royalties van Microsoft ter waarde van 1,8 miljoen dollar per jaar, waar Googles dochteronderneming 4 miljard dollar had geëist. Dat bepaalde de rechter in de VS bij de zaak over Microsofts gebruik van technologiën waar Motorola [woord mist] op heeft.
alsook:dutch666 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:41:
Introtekst:
nieuws: Motorola grijpt naast miljarden voor gebruik patenten door Microsoft
[...]
1: technologiën = technologieën
2: waar Motorola op heeft = waar Motorola patent(?) op heeft
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Moet natuurlijk countdown worden.Intel Haswell coutndown
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Moet natuurlijk "een klein display" zijn.Hij beschikt over een kleine display
Ik ontken het bestaan van IE.
Die wachtwoorden waren niet in klare tekst op geslagen [...]
Creditcard-gegevens zijn [...]
[ Voor 19% gewijzigd door drq1 op 27-04-2013 13:03 ]
Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
DuidelijkOlaf schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:14:
All done behalve 'klare tekst', dat is gewoon de term om dat te beschrijven.
Moet zijn: opgeslagen (zonder spatie)Die wachtwoorden waren niet in klare tekst op geslagen maar gehasht en gesalt [...]
Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Voorstal moet voorstel zijnVorige week kon uit het voorstal al opgemaakt worden dat Oracle tot uitstel zou besluiten.
• Er moet geen spatie tussen "op" en "geslagen".wachtwoorden waren niet in klare tekst op geslagen
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Als je het niet in het Engels kan schrijven,wachtwoorden waren gehasht en gesalt
H03z0w!3
Gehasht en gesalt zijn vaak voorkomende cryptografische termen. Ik ga ervan uit dat het kleine aantal bezoekers dat die termen niet kent, weet hoe Google werkt.HoeZoWie schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:21:
@Olaf van Miltenburg:
[...]
Als je het niet in het Engels kan schrijven,
vertaal het dan gewoon in het Nederlands,
maar dit begrijpt niemand:
"gehasht en gesalt" ????
NB: Google Translate:
hashed and salted = hashes en gezouten ???
Betreft:
nieuws: Hack bij LivingSocial treft 50 miljoen klanten
Ik ben helemaal geen stagiair
[ Voor 10% gewijzigd door Atmosfeer op 28-04-2013 14:04 ]
Fairsearch en Microsoft zijn toch twee van de klagende partijen?De lijst aan concessies worden door sommige analisten als vergaand gezien, maar eerder klonken er al geluiden vanuit onder andere Fairsearch en Microsoft, een van de klagende partijen,
Tweakblog van de maand
Resultaat is dat de meeste klinkers zich aan de recherkant van het toetsenbord bevinden,
Tweakblog van de maand
[ Voor 21% gewijzigd door Whatts op 29-04-2013 08:43 ]
ik hoop toch dat die toestellen geen roeststellen zijnDe S4 doet er iets minder lang over dan de One en de twee troestellen staan op enige afstand van de rest van de concurrentie.
Volgens de auteur klopt dat gewoon.Nadser schreef op maandag 29 april 2013 @ 09:31:
reviews: Samsung Galaxy S4: kiezen voor de keuze
Bij de gemmiddelde kleurfout wordt over de HTC one X gesproken, dit zou de HTC One moeten zijn volgens mij.
Fixed!Qaatloz schreef op maandag 29 april 2013 @ 09:37:
Typefoutje gevonden in de samsung s4 review op pagina 8 (software).
[...]
ik hoop toch dat die toestellen geen roeststellen zijn
Ik ben helemaal geen stagiair
[ Voor 20% gewijzigd door Shinji op 29-04-2013 23:23 ]
Tweakblog van de maand
[ Voor 12% gewijzigd door Kiswum op 29-04-2013 19:50 . Reden: verwijder het bericht maar ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik geef toe, technisch geen spel- of tikfout, maar ook geen apart topic waard.Ook de doorgebrachte tijd neemt af: in december brachten gebruikers gemiddeld nog 121 minuten door op Facebook, tegen 115 minuten in februari.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Tweakblog van de maand
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Desktop: Intel i5 6600K | Asus Maximus Ranger VIII | MSI GTX980Ti | 16GB Kingston HyperX Fury | Corsair 450D | NZXT Kraken X61 | Seasonic M12II Evo 520W | Dell U3415W
Laptop: ASUS Zenbook Prime (UX31A-R4003H)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
volgens mij een contaminatie is. Presteert beter, of is sneller, lijkt mij?De Core i5-3337U presteert zoals verwacht iets sneller dan de Core i5-3317U.
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
Verwijderd
ten dat het relatief snel krassen vertoond
doordatIn theorie gaat het vooral onder mindere lichtomstandigheden snel minder met 13-megapixelcamera's, omdat de kleinere pixels minder licht kunnen vangen.
[ Voor 43% gewijzigd door Canaria op 30-04-2013 18:11 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
piëzoëlektrisch
Gonggrijp
eruitziet
moeten worden
- kanMet behulp van hUMA kant de cpu een berekening uitvoeren, [...]
- daar hoort een kommaDoordat er bij het gebruik van hUMA geen data over de relatief trage i/o-bus tussen de cpu en gpu heen en weer gekopieerd hoeft te worden[.] neemt de efficiëntie van het systeem toe.
[ Voor 31% gewijzigd door PcDealer op 30-04-2013 19:40 ]
Deze plugin is beschikvaar voor
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
die het opnemen tegen de Goliaths; enorme exosekeltons
Bedoeld wordt het product "Lync", niet "Link". In de snelkoppeling op het woord "aangehaald" staat het wel goed.en werden de virtuele banden met Link aangehaald
The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)
Ik zit ook niet op Facebook en heb dus evenmin een ideeW3ird_N3rd schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:22:
nieuws: Onderzoekers: Facebook verliest bezoekers in VS en Europa
[...]
Ik geef toe, technisch geen spel- of tikfout, maar ook geen apart topic waard.
Ik zit niet op Facebook en heb werkelijk geen idee of het hier gaat om 121 minuten per dag, per week of per maand.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq