-
[ Voor 99% gewijzigd door EdwinG op 01-05-2011 11:47 . Reden: Laat maar, was al gemeld ]
Bezoek eens een willekeurige pagina
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 99% gewijzigd door EdwinG op 01-05-2011 11:47 . Reden: Laat maar, was al gemeld ]
Bezoek eens een willekeurige pagina
- adviezenEr is zoveel mogelijk rekening gehouden met de adviesen van de GoT-users.
Abort Retry Fail?
ondersteundMoederbord Asrock 770 Extreme3
Asrock 770 Extreme3
Ook het moederbord heeft een update gekregen ten opzichte van de vorige BBG. De 770 Extreme3 van Asrock beschikt over leuke features als sata600 en usb 3.0. Crossfire wordt niet ondersteunt,
In deeze zin staan drie fauten
[X] Geschift | [_] Ongeschift
" Doordat de chips op 23nm in plaats van 45nm geproduceerd worden, "
[ Voor 22% gewijzigd door klen_ghost op 02-05-2011 11:16 ]
Volgens mij is het 66mm breed.De nieuwe Bold-smartphones, die circa 130 gram wegen, zijn 115mm hoog, 6mm breed en iets meer dan 1 centimeter dik.
onderzoekersOok de Japanse onderzoeksers wisten de 100Tbps grens te doorbreken.
multiplicationPer kern konden de onderzoekers 15,6Tbps versturen met lichtpulsen via de 'spatial mutiplication'-technologie, gecombineerd uitkomend op 109Tbps.
qwerty neem ik aanover een qwery-toetsenbord en een optical trackpad.
flitser lijkt me betermouse-over plaatje: "Sony fliter-patent met vloeibare lenzen"
Bijna goed, volgens de auteur is het 60mm. Dit en de rest is doanKilZone schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:59:
nieuws: 'RIM presenteert nieuwe BlackBerry Bold-smartphones'
[...]
Volgens mij is het 66mm breed.
Jullie hebben vast meer informatie over dit dan ik, maar kijk hier eens naar (just to be sure):Delpozo schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:38:
Bijna goed, volgens de auteur is het 60mm. Dit en de rest is doan
Auteur geeft je gelijk; nog eens 6mm erbij gedaan.KilZone schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:58:
[...]
Jullie hebben vast meer informatie over dit dan ik, maar kijk hier eens naar (just to be sure):
[afbeelding]
nieuws: Sony haalt servers Online Entertainment uit de luchtDaarin wordt uitgelegd dat het onderzoek naar de hack van het Playstation Network informatie heeft opgeleverd die genoeg zorgden baart om ook de servers van de Online Entertainment-dienst offline te halen.
Eenmaal 'een' teveel.Het zou gaan om een een audit naar de situatie eind 2009 en begin 2010 bij de Dienst Nationale Recherche van het Korps landelijke politiediensten.
Deze krijg ik niet goed. Ik heb 'm daarom afgeschoven, in de hoop dat het een ander wel lukt.Ghost Dog schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:10:
reviews: Hands-on: de ChaCha, HTC's Facebook-telefoon
Ik zou even naar de imageset kijken van de onderste 3 plaatjes. Als je er op klikt staan er namelijk maar 2 in de viewer, en de derde afbeelding is alleen te bekijken door er direct op te klikken.
[ Voor 37% gewijzigd door JohnVanZetten op 03-05-2011 09:32 ]
[X] Geschift | [_] Ongeschift
UberTwitter heeft, op last van Twitter, de naam toch moeten veranderen in Ubersocial?Ubermedia bezit momenteel verschillende Twitter-applicaties waaronder Twydroid, Echofon en UberTwitter.
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
plaatsgevonden lijkt mij hier beter op zijn plaatsDeze hack heeft plaatsgehad enkele dagen voordat de aanvallers erin slaagden om PSN binnen te dringen.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Kan zowel met als zonder 'de'.JohnVanZetten schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:29:
nieuws: 'Twitter koopt TweetDeck'
Not sure:
Met de overname is een bedrag gemoeid tussen (de??) 40 en 50 miljoen dollar, claimt TechCrunch.
Edit:
Indien ja:
Laatstgenoemde zou een bod hebben gedaan van tussen de 25 en 30 miljoen dollar,
Door de komma's is de bijzin a.h.w. apart gezet. Is dus niet fout.edit2:
Toen de onderhandelingen langer duurden dan verwacht, en deze termijn verstreek,
Volgens mij hoort hier geen komma voor en
Is geen spel- of tikfout en hoort hier dus niet thuis.Mike2k schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:33:
nieuws: 'Twitter koopt TweetDeck'
[...]
UberTwitter heeft, op last van Twitter, de naam toch moeten veranderen in Ubersocial?
'plaatsgehad' is niet fout.Tommy Angelo schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:37:
nieuws: Sony-hackers maken database met Nederlandse incassogegevens buit
[...]
plaatsgevonden lijkt mij hier beter op zijn plaats
Deze is doorgegeven.Revolvist schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:25:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2011
Hierin wordt de LG BH10-NS30 als onderdeel gepresenteerd, terwijl in de prijslijst onderaan een Sony Optiarc BD-5300S staat. Welke is het? De LG zit ook in de andere Medion.
De Sony zit in het systeem waarmee de Medion vergeleken wordt en maakt dus geen onderdeel uit van de Medion. De LG BH10-NS30 staat namelijk niet in de Pricewatch.Revolvist schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:25:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2011
Hierin wordt de LG BH10-NS30 als onderdeel gepresenteerd, terwijl in de prijslijst onderaan een Sony Optiarc BD-5300S staat. Welke is het? De LG zit ook in de andere Medion.
Verbeterd (déjà vuTerw_Dan schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:08:
nieuws: AMD introduceert Phenom II X4 980 Black Edition
Staat meerdere malen KB, moet kB zijn
Het aangehaalde woordje is teveel.Drie Nederlandse hackers willen een eigen virtuele mobiele-telefonieprovider op te richten.
Volgens mij mist er iets. Dit klinkt dit beter: Met de introductie van deze cpu's worden de overige quadcore-Phenoms in prijs verlaagd.Met de introductie van de worden de overige quadcore-Phenoms in prijs verlaagd.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Specifiek gezien is Quanta een ODM (Quanta ontwerpt namelijk ook de hardware, Amazon stuurt alleen aan en maakt keuzes).Quanta, dat als oem al tablets maakt voor RIM en Sony, wil geen commentaar geven op de berichtgeving van Digitimes.
Bij deze link werkt de search niet specifiek voor nederland. Google.nl zou volgens de reacties wel werken
[ Voor 10% gewijzigd door Slapstick op 03-05-2011 14:23 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik gooi een zooi r'en terug in de letterbak en geef Dimitri een schop.
sprint is niet de enige van de vier grote providers. (wat er nu gezegt wordt)Alleen Sprint, de enige van de vier grote providers in de Verenigde Staten, lijkt vooralsnog niet mee te doen met het blokkeren van tethering-apps.
Alleen Sprint, één van de vier grote providers in de Verenigde Staten, lijkt vooralsnog niet mee te doen met het blokkeren van tethering-apps.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
[ Voor 54% gewijzigd door timwijn op 03-05-2011 16:21 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
PowerUp schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:33:
nieuws: Sony zet handleidingen camera's NEX-3C en A35 online
De NEX-3C is een variant van de NEX-3 die geen eye fi ondersteunt. Het model waar het om gaat is de NEX-C3.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
[ Voor 4% gewijzigd door The.Force op 03-05-2011 20:20 ]
http://tweakers.net/nieuw...in-vs-neemt-flink-af.htmlHet onderzoek werd uitgevoerd door de Digital Entertainment Group, die de terugvallende omzet onder andere wijt aan de reeks succesvolle films die in dezelfde periode vorig werd uitgebracht.
You guessed itD3x1l schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:33:
[...]
http://tweakers.net/nieuw...in-vs-neemt-flink-af.html
Vorig jaar? Er Is in ieder geval een woordje uitgelaten.
tabletsDe update maakt het onder andere mogelijk om Photoshop aan te sturen vanaf tables of smartphones, en er zijn de nodige problemen verholpen.
Hier staat dat de 9780 bijna 4 minuten nodig had voor de benchmark. In het tabelletje eronder staat 23.657 milliseconden. Dat is 23 seconden en niet 236 seconden, wat bijna 4 minuten is.Dat het browsen op de Bold 9900 uitstekend werkt, bewijst de Sunspider-benchmark die we op het apparaat hebben uitgevoerd. Waar de BlackBerry Bold 9780 nog bijna 4 minuten nodig had om de benchmark te voltooien, heeft de BlackBerry Bold 9900 daar liefst 87 procent minder tijd voor nodig. Daarmee verslaat de nieuwe Bold alle andere telefoons die we hebben getest.
[ Voor 10% gewijzigd door Capacitor op 04-05-2011 12:00 ]
Nou vooruit dan; 4 minuten was idd al te lang. Dit en de rest is gefikst.Lars93 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:49:
reviews: Hands-on: BlackBerry Bold 9900
[...]
Hier staat dat de 9780 bijna 4 minuten nodig had voor de benchmark. In het tabelletje eronder staat 23.657 milliseconden. Dat is 23 seconden en niet 236 seconden, wat bijna 4 minuten is.
Als dit in een apart topic moet, hoor ik dat wel
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
Link is gefikst.Felyrion schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:11:
De link in het artikel "Nederland blijkt middenmoter wat efficiënte datacenters betreft" ergens in de tweede alinea klopt niet, er komt nu een 404 melding uit rollen.
We beschouwen 'tech' als Nederlands en de Kijkshop doet dat kennelijk ook met 'shop'.Yezpahr schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:11:
Op de frontpage (Voorbeschouwing: BlackBerry World en Google I/O), in het derde "featured"slot, staat "techindustrie", maar dat is gewoon "tech industrie" of met een streepje, eigenlijks.
Ik weet dat je in de Nederlandse taal woorden aan elkaar mag plakken, maar je mag niet een engels woord en een Nederlands woord aan elkaar plakken. De "Kijkshop" doet het in dit optiek dan dus ook verkeerd.
Werkze, kerels.
Tja, als ie het zelf zegt.Jovaro schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:24:
nieuws: Spotify voegt muziekdownloads en iPod-synchronisatie toe
"Volgens Gustav Soderstrom, chief product officer bij Spotify,..."
Dat moet Söderström zijn, http://www.gustavsoderstrom.com/?page_id=4
Of worden buitenlandse namen alleen met "Nederlandse" letters geschreven?
Moet waarschijnlijk Phenom ll X4 970 BE zijnPhenom II X4 979 BE (3,5GHz, 125W, 2MB L2-cache, 6MB L3-cache) 155 dollar
[ Voor 6% gewijzigd door pcgek op 04-05-2011 15:36 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
kWh moet natuurlijk kW zijn.In een Cisco Containerized Data Center zijn zestien racks te plaatsen, die elk voorzien kunnen worden van 25kWh vermogen
Overigens is nog allerminst onzeker of de ontstane situatie echt het einde van een landelijk werkend elektronisch patiëntendossier betekent.
Anoymous → AnonymousDeze uitspraak is opvallend omdat Sony begin deze week nog meldde geen aanwijzingen te hebben dat Anoymous achter de inbraak zou zitten.
zijn gestolen denk ik...de accountgegevens van meer dan 100 miljoen gebruikers is gestolen.
No Gillette, No Minette
[ Voor 14% gewijzigd door Jelle E op 05-05-2011 11:22 ]
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
en bevatten de logs een beperkt aantal entry's
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 05-05-2011 11:46 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Eerder in het artikel wordt gesproken over de SB950. Inconsistent dusEr zijn vier geheugenslots voor ddr3-geheugen op 1866MHz, zes sata-600-poorten vanuit de Sb950-controller en nog twee extra middels een aparte controller. De spanningsvoorziening wordt door acht fases geregeld en het bord moet rond midden juni verkrijgbaar zijn.
Is het hier niet netter om van eBay te spreken, ondanks dat het aan het begin van de zin staat?Skype werd in 2003 opgericht en in 2005 voor 3,1 miljard dollar aan eBay verkocht. EBay verkocht het bedrijf in 2009 voor het grootste deel aan investeringsgroep Silver Lake.
[ Voor 30% gewijzigd door Capacitor op 05-05-2011 13:39 ]
Bij ** moet "af" of "uit" staan.Ook sluit het gebruikers ** die vanaf een afwijkend ip-adres inloggen buiten.
'Sb950' is verbeterd. 'EBay' is niet fout, dus laat ik het zo.Lars93 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:34:
nieuws: Eerste foto AM3+-moederbord van Asus gespot
[...]
Eerder in het artikel wordt gesproken over de SB950. Inconsistent dus
nieuws: Facebook en Google zoeken toenadering tot Skype
[...]
Is het hier niet netter om van eBay te spreken, ondanks dat het aan het begin van de zin staat?
Nee, er staat al 'buiten', van 'buitensluiten'.Plasma_Wolf schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:07:
In de inleiding van http://tweakers.net/nieuw...ak-na-mogelijke-hack.html
[...]
Bij ** moet "af" of "uit" staan.
ontwikkeling'actieve deelnemer bij de ontwkkeling van het bedrijf'.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
[ Voor 33% gewijzigd door PcDealer op 07-05-2011 08:47 ]
Moet zijn:We zijn benieuwd of Sharps uv2a-panelen en Panansonics ips-alpha-panelen eenzelfde goede ontwikkeling zullen doormaken.
We zijn benieuwd of Sharps uv2a-panelen en Panasonics ips-alpha-panelen eenzelfde goede ontwikkeling zullen doormaken.
Goed:"Om de game op onze manier te kunnnen maken, wisten we dat er een volledige single-layer blu-ray-schijf of drie dvd's nodig zouden zijn", ze Barrera.
"Om de game op onze manier te kunnnen maken, wisten we dat er een volledige single-layer blu-ray-schijf of drie dvd's nodig zouden zijn", zei Barrera.
De tweede "te" is er één teveel.Sony gaat de deadline om PlayStation Network weer operationeel te hebben niet te halen.
Daarmee is de chip een van de de grootste ter wereld.
Verwijderd
Moet dat niet zijn "dat warmte efficiënt naar elektriciteit efficiënt kan converteren."?De wetenschappers hebben een materiaal ontwikkeld dat warmte naar elektriciteit efficiënt kan converteren.
Moet dat niet zijn:Er is vroegtijdig meer informatie bekend geworden over Assassin's Creed: Revelations. Spelers kruipen in de huid van zowel Ezio als Altaïr. Verder krijgt Ezio beschikking over een nieuw wapen en kan ook bommen gebruiken.
Er is vroegtijdig meer informatie bekend geworden over Assassin's Creed: Revelations. Spelers kruipen in de huid van zowel Ezio als Altaïr. Verder krijgt Ezio beschikking over een nieuw wapen en kan hij ook bommen gebruiken.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Het softwarebedrijf heeft naar eigen zeggen een aantal vragen teruggestuurd naar het Department of Homeland Security, maar het zou tot nu toen nog geen antwoorden hebben ontvangen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq