Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[joomla 1.6] Template installeren lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Hey iedereen,

(Ik hoop dat ik hier in het goede topic zit, ik heb uitgebreid de faq "In welk topic hoort mijn bericht doorgelezen, en toen kwam ik tot de conclusie dat geen een topic echt voldeed, dus voor deze gegaan")
Sinds dit weekeinde heb ik een website bij Antagonist. Antagonist maakt gebruik van Direct Admin. Ik heb via Installatron Joomla geïnstalleerd op mijn website, maar nu wil ik een nieuw template installeren. Als ik naar Extension Manager: Install ga, en een .zip template upload, krijg ik deze error:

code:
1
2
JFile: :write(/home/deb44214/domains/bastiaanzwanenburg.nl/public_html/joomla/tmp/[b]install_4d62b8ac87c2d[/b]/admin/en-GB.tpl_jm_earth.ini): fopen(/home/deb44214/domains/bastiaanzwanenburg.nl/public_html/joomla/tmp/[b]install_4d62b8ac87c2d[/b]/admin/en-GB.tpl_jm_earth.ini) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied
Unable to write entry

Ik snap dat dit betekent dat er te weinig schrijf/lees rechten zijn, dus ik heb de hele joomla folder rechten "777" gegeven, recursief. Dit is de maximale waarde en lees- en schrijfrechten zijn dus maximaal. Ik ga dan installeren, maar dan wordt er dus in de joomla/tmp map nog een map aangemaakt die steeds install_<en dan een code die steeds verschilt> heet. Als ik 10x installeer krijg ik dus 10 van die mapjes. Echter krijgt die map dan weer schrijf- en leesrechten 755, en krijg ik weer dezelfde error. Ik heb ook allemaal guide's gevolgd die ik vond als ik googlede op "Joomla 1.6 template install", maar niks gevonden.... Wie kan mij helpen?

[ Voor 7% gewijzigd door Beatboxx op 21-02-2011 20:19 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Joomla is niet echt WEB, daarnaast ondersteund GoT geen software van derden, en zou je beter op het Joomla forum die vraag kunnen stellen. Er is daar een support forum: http://forum.dutchjoomla.org/

Misschien past je vraag wel in het Joomla topic op got: [Ervaringen] Joomla CMS

Ey!! Macarena \o/

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^ RaZ zegt het al. Ik zie niet wat Joomla met WEB van doen heeft en we geven geen support op producten van derden (in deze hoedanigheid althans niet). Neem eens contact op met je hoster of probeer het bij de Joomla support fora.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.