Aansluiting 2.5" laptop harddisk op IDE

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:13

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik zag dit topic: [help] UltraDMA 44-polige laptopschijf van mij gesloten. Wellicht terecht, maar goed, ik probeer het toch nog 1x. En ja, ik heb wel gegoogled, alleen het is mij echt niet duidelijk wat ik nu wel moet hebben.

Wat ik besteld heb, is zo'n adapter. Zie foto. Rechts ligt de adapter die ik heb besteld. Links de harddisk. Kortom: ik heb iets fouts gekocht. What the ...? :)

Mag ik nog 1x doordrammen (?) om te vragen wat ik WEL moet kopen? Of kan ik met dat kaartje wat ik gekocht heb toch nog iets bereiken? (wellicht met grof geweld) ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/tmp/hdshit.jpg

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49
spaceboy schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:14:
Zie foto. Rechts ligt de adapter die ik heb besteld. Links de harddisk. Kortom: ik heb iets fouts gekocht. What the ...? :)
Nee, op de harddisk zit nu nog een extra adaptertje om 'm op de notebook connector aan te sluiten, die kun je er gewoon afhalen en dan blijft er een normale 44-polige aansluiting over.

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Volgens mij is die zwarte aansluiting op je harde schijf een "adapter" die je eraf kunt trekken (met beleid). Komt wellicht uit een laptop. Achter dat zwarte ding moeten dan allemaal pinnetjes zitten waarop die rechter adapter die je hebt gekocht aangesloten kan worden.

Succes!

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
^^ klopt als een bus..
(even ter bevestiging) :)

Systeem Specs