• krakura
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-02 11:14
hallo,
ik had een vraag over sandy bridge:
is er al een datum bekend dat ze weer worden gereleased na de fout.
en worden de nieuwe chips nou ivy bridge chips genoemd of is dat weer een andere collectie?.
sorry als er fouten instaan of als het in de verkeerde sectie is geplaatst.

niels

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De nieuwe Sandy Bridgechips worden al geleverd, en ze krijgen simpelweg een nieuwe stepping (B3) mee. Ivy Bridge is weer iets heel anders.

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-02 21:35
De fout zat niet in de processor maar in de chipset van het moederbord. Daar lijkt nogal vaak verwarring over te bestaan. Ivy Bridge is de codenaam van de volgende lichting processoren die 22nm zijn i.p.v. 32nm (Sandy Bridge)

De release van de herziende versie van de H/P67 chipset (B3) zijn begonnen op 14 feb.
Ik geloof dat Ivy Bridge gepland staat voor Q3/Q4 van dit jaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Stef42 op 21-02-2011 16:05 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:32

• krakura
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-02 11:14
dus ze zijn al weer te bestellen ook bij alternate ? dat zou mooi zijn zeg dan komt ie er van de vakantie aan want heb nu 1150+300van mijn laptop verkopen nu nog iemand die me kan helpen met een systeem samenstellen dus als jij daar goed in ben graag een DMen (kan slotje op)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voor vragen over levertijd van deze chips:
Sandy Bridge levertijden topic

Verder is geen vraag voor GoT te "dom", maar we verwachten wel dat je ongeacht je kennisniveau fatsoenlijk zelf de moeite doet om je vraag zelf te beantwoorden, en als je er niet uitkomt en een topic start dat je ook de moeite doet om ons duidelijk te maken waar en hoe je zocht, wat je vond (link!) en wat dan exact onduidelijk is.

Die moeite neem je hier helemaal niet, daarom gaat dit topic op slot :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.