Op dit moment laten we ARS en Norway stof happen!
We gaan ervoorAnoniem: 47852 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:28:
Welkom terug dan maar Lightluke
Met de hoeveelheid punten per wu die je nu krijgt op Wieferich, kun je nog flink stijgen in
de stats de komende periode
Anoniem: 47852
Mijn god, die Steinrar van Team Norway heeft nog maar eens wat extra power overgezet naar Wieferich
Nu staan we dus niet meer eerste daily, ondanks de fantastische bijdrage van
ERBrouwer, Mclighter, Team Switch, Wouter.S, Xorsist, Los Alcoholicos, -0-, Bio1ogics, iconized,
frvge, Vetje92, [DPC]Lightluke, DeApen, white_panther en Crack.
Iemand nog een idee hoe we die Noren alsnog voor kunnen blijven?
Ik vind toch wel een beetje dat de eer van DPC hier op het spel staat...laten we ons gedwee afstraffen
of laten we die Noren voelen dat een houten klomp best hard aankomt onder de kont?
Ik zit echt op max te draaien momenteel en het duurt weer effe voordat ik genoeg centjes gespaard heb om nieuwe 2600K machines aan te schaffen. De extra power zal dus van anderen af moeten komen.
Laat de eer van DPC niet door het slijk gehaald worden op Wieferich!!! Please join the good cause

Nu staan we dus niet meer eerste daily, ondanks de fantastische bijdrage van
ERBrouwer, Mclighter, Team Switch, Wouter.S, Xorsist, Los Alcoholicos, -0-, Bio1ogics, iconized,
frvge, Vetje92, [DPC]Lightluke, DeApen, white_panther en Crack.
Iemand nog een idee hoe we die Noren alsnog voor kunnen blijven?
Ik vind toch wel een beetje dat de eer van DPC hier op het spel staat...laten we ons gedwee afstraffen
of laten we die Noren voelen dat een houten klomp best hard aankomt onder de kont?
Ik zit echt op max te draaien momenteel en het duurt weer effe voordat ik genoeg centjes gespaard heb om nieuwe 2600K machines aan te schaffen. De extra power zal dus van anderen af moeten komen.
Laat de eer van DPC niet door het slijk gehaald worden op Wieferich!!! Please join the good cause
Net zoals bij de battle met de Christians@wcg een algemeen topic hier openen?
Er zullen vast wel enkele vrijwilligers te vinden zijn die willen meedoen vooraleer ze naar de stampede gaan
Er zullen vast wel enkele vrijwilligers te vinden zijn die willen meedoen vooraleer ze naar de stampede gaan
God does not play dice
Anoniem: 222617
Anoniem: 47852 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:21:
Ik vind toch wel een beetje dat de eer van DPC hier op het spel staat...
Please join the good cause

Gaan!
* DigiK-oz is back
Ars heeft het nog steeds niet begrepen zie ik. Dus maar weer wat Wieferich aangeslingerd. Zou liever een ander project opzoeken, maar die plaats @ Wieferich gaan we dus gewoon NIET opgeven
Stampede kijk ik even aan, als de bedreiging van Ars wegvalt doe ik misschien wel (deels) mee. Zo niet, vind ik DC-Vault toch leuker/belangrijker.
Ars heeft het nog steeds niet begrepen zie ik. Dus maar weer wat Wieferich aangeslingerd. Zou liever een ander project opzoeken, maar die plaats @ Wieferich gaan we dus gewoon NIET opgeven
Stampede kijk ik even aan, als de bedreiging van Ars wegvalt doe ik misschien wel (deels) mee. Zo niet, vind ik DC-Vault toch leuker/belangrijker.
Whatever

Mogen velen hem nog achternagaan
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
Bedankt! Het is wel een uit nood geboren mijlpaal. Ik hoop echt dat ARS binnenkort doorkrijgt dat we die 2e plek niet op gaan geven. Ben wel weer eens toe aan wat ge-boincWouter.S schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:53:
![]()
Een dikke proficiat voor de 2 miljoen-mijlpaal@Wieferich van Bold_Seeker !
![]()
![]()
We kunnen alvast wel even vooruit lopen op het moment dat ARS opgeeft; wel BOINC project gaan we dan doen?
We doen momenteel best wel wat meer dan Ars @ Wieferich, en de Noren halen we toch niet in. Dus er kan best wel wat ge-BOINC-ed worden. De echte punten zitten @ enigma, NFS, Yoyo, Docking en Lattice (die niet vaak werk heeft). Op QMC staan we relatief kort achter Ars, dus daar kunnen we ze makkelijk teasen 
Zolang we maar minstens zoveel doen als Ars op Wieferich,kan er dus wat power naar andere projecten. Ik heb zelf Lattice en QMC ernaast draaien met maximaal 1 core per systeem om zo af en toe een WU mee te pikken.
Zolang we maar minstens zoveel doen als Ars op Wieferich,kan er dus wat power naar andere projecten. Ik heb zelf Lattice en QMC ernaast draaien met maximaal 1 core per systeem om zo af en toe een WU mee te pikken.
Whatever
ik zal vnaaf ook me pc weer eens een slinger geven,
heb sinds een week een nieuwe, even kijken wat deze kan in vergelijking met mijn oude
heb sinds een week een nieuwe, even kijken wat deze kan in vergelijking met mijn oude
Zo,
Docking aangezet, zullen dus regelmatig puntjes van mij binnendruppelen daar
heb nu 4 cores ipv 1 + een stuk sneller
(had 0.3 normal CPU en heb nu 1.3 normal CPU volgens digik-oz zijn stats
)
Docking aangezet, zullen dus regelmatig puntjes van mij binnendruppelen daar
heb nu 4 cores ipv 1 + een stuk sneller
Over een kleine 2 weken staat ie 1e bij Wieferich met dit tempo.Wouter.S schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:53:
![]()
Een dikke proficiat voor de 2 miljoen-mijlpaal@Wieferich van Bold_Seeker !
![]()
![]()
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Mwah, als die gekke Steinrar niet stopt met het toevoegen van cores op Wieferich, heb ik inderdaad een goede kans om 1e te worden. Hij heeft er nu 111 cores op staan en is me al voorbij als most active member

@Xaverius als DC-Vault-forum-admin:
Waarom staat PRP sieve eigenlijk nog in de Vault?
edit, nvm: het was al laat gister/vandaag, PSP-PRP is niet sieve
Waarom staat PRP sieve eigenlijk nog in de Vault?
edit, nvm: het was al laat gister/vandaag, PSP-PRP is niet sieve
[ Voor 74% gewijzigd door Frentik op 16-03-2011 09:17 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Huh? Volgens mij zijn in september/oktober 2010 PSP-sieve en SoB-sieve uit de DC-vault verwijderd. Zag je toevallig niet PSP-PRP aan van voor de sieve versie? Ik zie geen sieve-projecten in de projectenpagina, spam anders even een linkje.
No probs.
No probs.
[ Voor 3% gewijzigd door Xaverius op 16-03-2011 09:30 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Heeft iemand een verklaring waarom ik sinds maandag 8 tot 10.000 punten minder scoor per dag,
terwijl de site van Wieferich aangeeft dat het aantal punten per ingeleverde wu omhoog is gegaan
en ik niets veranderd heb aan het aantal koetjes dat graast op Wieferich?
Ik heb al gechecked of er koetjes zijn die hangen --> niet het geval.
terwijl de site van Wieferich aangeeft dat het aantal punten per ingeleverde wu omhoog is gegaan
en ik niets veranderd heb aan het aantal koetjes dat graast op Wieferich?
Ik heb al gechecked of er koetjes zijn die hangen --> niet het geval.
De punten voor de periodic test (blauwe) zijn omhoog gegaan maandag, de punten voor de complete test (groene) daarentegen een stuk omlaag. Omdat de client 4 a 5 complete tests afwerkt tegenover 1 periodic, is het saldo uiteindelijk (behoorlijk) negatief. Dit zie je ook terug in de total score van zowel Ars, de Noren als van ons.
We doen nog steeds meer dan Ars daily, dat is goed, maar van mij mogen ze de handdoek gooien
We doen nog steeds meer dan Ars daily, dat is goed, maar van mij mogen ze de handdoek gooien
Whatever
Errr....ik zie staan:DigiK-oz schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:29:
De punten voor de periodic test (blauwe) zijn omhoog gegaan maandag, de punten voor de complete test (groene) daarentegen een stuk omlaag. Omdat de client 4 a 5 complete tests afwerkt tegenover 1 periodic, is het saldo uiteindelijk (behoorlijk) negatief. Dit zie je ook terug in de total score van zowel Ars, de Noren als van ons.
old -->current
40 --> 47 voor CT
105 --> 126 voor PT
Da's allebei toch hoger?
Anoniem: 400040
Ze hebben het over de verschillende clients die in omloop zijn (oude versies ipv de huidige 2.1.x.x versie)
Number of points (old versions of client) 40
Number of points (actual version of client) 47
en niet over een vergelijking met de week ervoor. Vorige week was de score 63 voor ct en 112 voor de andere als ik me niet vergis.
Number of points (old versions of client) 40
Number of points (actual version of client) 47
en niet over een vergelijking met de week ervoor. Vorige week was de score 63 voor ct en 112 voor de andere als ik me niet vergis.
Docking lijkt een beetje de weg kwijt....Ik krijg WU's die 30 seconden duren en 34 punten opleveren. Zal binnenkort wel gecorrigeerd worden.....Of niet

EDIT: De WU's worden langzamerhand weer wat langer, maar toch een paar honderd gecrunched
EDIT2: Het lijkt wel sinterklaas, AQUA geeft 7 punten per minuut

EDIT: De WU's worden langzamerhand weer wat langer, maar toch een paar honderd gecrunched
EDIT2: Het lijkt wel sinterklaas, AQUA geeft 7 punten per minuut

[ Voor 34% gewijzigd door DigiK-oz op 17-03-2011 20:28 ]
Whatever
Zit me nou niet lekker te maken...zometeen loop ik over naar BOINC en dan komt het niet meer goed met Wieferich denk ik
Mwa, zo lang als dit duurt wil je even bakken overschakelen hoor. Iets met 40 punten voor 3 minuten werk op 3 cores... Echt, als dat je niet over de streep trekt
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
En we zitten nog ruim boven Ars daily, dus ik zou zeggen ga lekker op één bakkie alvast BOINC-en
Ik draai nog Wieferich op 2 (non-24/7) bakkies en BOINC voornamelijk op een I5 laptop,
Whatever
Ik heb nu op twee i7 2600's AQUA draaien.
ze doen 10% in 16 minuten en 16 seconden...is dat een beetje een aardige score?
Dat gaat best hard, ja.
Maar ik zie dat AQUA inmiddels ook GPU (CUDA, dus Nvidia only) ondersteunt. Dat verklaart waarom de teams om ons heen zo gruwelijk hard gaan. Ik haal mijn koetjes dus van AQUA af, tegen GPU valt niet op te boksen met CPU
En de stats van Wieferich zijn een beetje stuk, worden niet geupdate sinds 18:00 gisteren. Hopelijk fixen ze dat een beetje snel.Stats van Wieferich doen het weer, we gaan nog steeds harder dan AT
Maar ik zie dat AQUA inmiddels ook GPU (CUDA, dus Nvidia only) ondersteunt. Dat verklaart waarom de teams om ons heen zo gruwelijk hard gaan. Ik haal mijn koetjes dus van AQUA af, tegen GPU valt niet op te boksen met CPU
En de stats van Wieferich zijn een beetje stuk, worden niet geupdate sinds 18:00 gisteren. Hopelijk fixen ze dat een beetje snel.Stats van Wieferich doen het weer, we gaan nog steeds harder dan AT
[ Voor 28% gewijzigd door DigiK-oz op 18-03-2011 09:23 ]
Whatever
Anoniem: 253680
Zegt niet echt veel, hangt helemaal van het type werk af. Ik heb hier werk op een i7-965 dat binnen een uur klaar is, maar ook werk dat wel een dag duurt.Anoniem: 47852 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 00:01:
Ik heb nu op twee i7 2600's AQUA draaien.
Ze zouden toch eens onderscheid moeten gaan maken tussen GPU en CPU projecten.DigiK-oz schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:00:
Dat gaat best hard, ja.![]()
Nu is het natuurlijk nogal demotiverend om met veel geld en tijd en inzet een bepaalde positie
te behalen, die vervolgens door de introductie van GPU-crunching in een paar weken aan flarden
gecrunched wordt.
Nou, ik stap dan maar over naar yoyo, die staat het laagste van de CPU-only projecten.
Laten we wel realistisch zijn hier: als wij niet met de groep over gaan op meer GPU-based crunching, dan kunnen we onze ambities om ooit hoger te komen in de Vault wel schudden.

Ze gaan zo hard omdat Aqua CPU zelf zoveel punten geeft. Er worden op dit moment helemaal geen CUDA werk gelevertDigiK-oz schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:00:
Dat gaat best hard, ja.![]()
My bad. Op het forum zeggen ze zelfs dat de GPU app maar marginaal sneller is dan de (multi-core) CPU app. Dus heb ik ook weer AQUA toegevoegdAnoniem: 253680 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:38:
[...]
Ze gaan zo hard omdat Aqua CPU zelf zoveel punten geeft. Er worden op dit moment helemaal geen CUDA werk gelevert
Whatever
Ik wil even afstemmen over strategiebepaling, want nu is onduidelijk hoe we als complete huntgroep acteren. Wees niet beledigd als mijn gezichtspunt niet overeen komt met je eigen beleving; het is slechts hoe ik het zie, maar graag zou ik zien dat we een gedragen standpunt bereiken qua strategie dus.
We hinken nu op twee benen; aan de ene kant hebben we de 2 teams boven ons "wakker gemaakt" door te knallen op Wieferich; aan de andere kant bemerk ik dat niet iedereen bereid is om de positie op Wieferich te beschermen. Daarnaast is het zo dat we op veel projecten nog moeten afrekenen met andere teams, voordat ARS of Noorwegen in zicht komt; daar is dus nog veel te behalen, zonder direct de strijd aan te hoeven gaan met ARS of TN. Omdat we nu 2 dingen tegelijk doen, doen we eigenlijk niets echt goed.
De keuze is dus:
1. We laten Wieferich voor wat het is en leveren (op termijn) #2 weer in aan ARS, maar maken daarmee wel onze koetjes vrij om andere projecten te hunten, zoals altijd de bedoeling is geweest.
2. No way dat we toegeven aan ARS...sterker nog, we gaan die Noren even laten zweten en gooien alles, maar dan ook alles op Wieferich voor de komende x maanden, net zolang totdat de concurrentie de hopeloosheid inziet en het project links laat liggen.
3. We blijven lekker polderen en iedereen doet waar hij/zij zin in heeft.
4. Anders namelijk:...........
Ik hoor graag jullie mening hierover!
We hinken nu op twee benen; aan de ene kant hebben we de 2 teams boven ons "wakker gemaakt" door te knallen op Wieferich; aan de andere kant bemerk ik dat niet iedereen bereid is om de positie op Wieferich te beschermen. Daarnaast is het zo dat we op veel projecten nog moeten afrekenen met andere teams, voordat ARS of Noorwegen in zicht komt; daar is dus nog veel te behalen, zonder direct de strijd aan te hoeven gaan met ARS of TN. Omdat we nu 2 dingen tegelijk doen, doen we eigenlijk niets echt goed.
De keuze is dus:
1. We laten Wieferich voor wat het is en leveren (op termijn) #2 weer in aan ARS, maar maken daarmee wel onze koetjes vrij om andere projecten te hunten, zoals altijd de bedoeling is geweest.
2. No way dat we toegeven aan ARS...sterker nog, we gaan die Noren even laten zweten en gooien alles, maar dan ook alles op Wieferich voor de komende x maanden, net zolang totdat de concurrentie de hopeloosheid inziet en het project links laat liggen.
3. We blijven lekker polderen en iedereen doet waar hij/zij zin in heeft.
4. Anders namelijk:...........
Ik hoor graag jullie mening hierover!

Als we niks doen op Wieferich is die #2 binnen een week verkeken, het gaat daar op het moment heel erg hard... Daarnaast halen we Noorwegen ook niet in, tenzij Steinrar er genoeg van heeft (die draait normaal ook een ander project volgens mij, al weet ik niet welke), dus het beste wat we kunnen doen is de status quo handhaven. Ars is de enige die kan opgeven hier, als je het mij vraagt (omdat zij het laagste staan, en dus niks te verliezen hebben). Om elders 180 kostbare puntjes bij elkaar te sprokkelen kon wel eens een hele lastige klus zijn (DPAD is ongeveer in the pocket als ik zo links en rechts luister). Met de stampede voor de deur, die ook de nodige power gaat eten, denk ik dat we beter door de zure appel heen kunnen bijten, en gewoon blijven staan. Uiteraard kan ik niet voor anderen beslissen (dus optie 3 blijft te allen tijde open), maar vault-technisch lijkt me Wieferich de enige keus. Zeker ook omdat de creditjes progressief variabel zijn, en dus (door al dat gestamp) flink hoog.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Ik ben inmiddels weer van Wieferich af en ga weer richting Boinc. Volgens mij zoals het nu gaat met een aantal op Wieferich en een deel op Boinc is de beste optie. Met de huidige output verliezen we niet of nauwelijks op ARS en we kunnen heel wat plekjes winnen als we op Aqua, Docking of NFS de rest inzetten. Als ARS te dicht bij komt kunnen we alsnog wat koetjes overzetten. Een poging om op 1 te komen bij Wieferich lijkt me onhaalbaar tenzij er een stampede op komt, dus alles op Wieferich gooien is volgens mij geen optie, want dan verliezen we alleen maar bij de andere projecten.
De punten bij Wieferich zijun fors hoger deze week. Dat betekent dat we veel gaan verliezen op Ars @ huidige inzet. Maar het is natuurlijk wel zo dat de diverse hunts in het leven zijn geroepen om steeds een ander project te draaien. Als we de #2 op Wieferich echt willen beschermen moeten we en masse daar naar terug, en is er van echte hunt geen sprake meer. Bovendien moeten we dan misschien bereid zijn om nog weken of zelfs maanden daar te blijven.
De 2e plek verliezen is natuurlijk zonde, maar met een maand hunt op sommige projecten is een vergelijkbaar aantal vault-punten te halen. En dan weer op naar het volgende project.
Ik heb nog wat teruggeschoven naar Wieferich gisteren, maar ik kijk even aan wat de mening van de andere hunters is. Ik heb persoonlijk niet veel zin om mogelijk maanden op 1 project te blijven.
De 2e plek verliezen is natuurlijk zonde, maar met een maand hunt op sommige projecten is een vergelijkbaar aantal vault-punten te halen. En dan weer op naar het volgende project.
Ik heb nog wat teruggeschoven naar Wieferich gisteren, maar ik kijk even aan wat de mening van de andere hunters is. Ik heb persoonlijk niet veel zin om mogelijk maanden op 1 project te blijven.
Whatever
Anoniem: 321707
Als we AT niet het idee willen geven dat ze ons toch kunnen inhalen, moeten nu niet verslapen maar tsja wat is wijsheid?
Ik blijf iig nog tot de stampede op Wieferich staan. Maar mogelijk dat het minder wordt bij ARS, ik zie dat hun #1 CanoeBeyond net over de miljoen is, dus hopelijk was ie daar op uit en schakelt ie wat over.
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Ik ben met 75% van m'n farm overgegaan naar Aqua. De rest laat ik wel op Wieferich staan.
Ik mis het hunten op andere projecten een beetje...
Dat was nou juist zo leuk; lekker met z'n allen een project bestormen, effe plunderen en dan weer
doorgaan naar de volgende.
Wieferich is gewoon een taaie loopgravenoorlog en een uitputtingsslag --> nie leuk dus.
Ik mis het hunten op andere projecten een beetje...
Dat was nou juist zo leuk; lekker met z'n allen een project bestormen, effe plunderen en dan weer
doorgaan naar de volgende.
Wieferich is gewoon een taaie loopgravenoorlog en een uitputtingsslag --> nie leuk dus.
Vergeet niet iedereen even DIMES aan te zetten. Kost helemaal niks, maar kan ons wel aardig wat punten opleveren in de toekomst
Stampedeteams kunnen worden ingeschreven...Stoffen we het team Vault Hunters weer af (anders gezegd, is er animo om te gaan stampen?)
Whatever
ik doe mee hoor,
begin alleen pas op 4 april, daarvoor ga ik een weekendje weg
begin alleen pas op 4 april, daarvoor ga ik een weekendje weg
Anoniem: 222617
Ik wil wel mee stampen voor een maandje, dus doe mij maar een plek in het team!
Ben al even aan het proefdraaien op malaria.
Ben al even aan het proefdraaien op malaria.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik stamp ook mee, schrijf mij maar bij de Vault Hunters, weer eens iets anders dan FOKSchaap
Stampteam is aangemeld. Als je wilt joinen, even in het door Xaverius genoemde topic melden met je userid bij Malariacontrol.net. Heb je daar nog geen userid, eerst even een accountje maken daar dus.
Whatever
Anoniem: 269161
Ik post hier mijn probleem omdat ik er liever geen aparte topic voor aanmaak.
Ik heb me zonet aangemeld bij Milkyway@home, maar kan DPC niet joinen. De "Join this team" link ontbreekt.
http://milkyway.cs.rpi.ed...am_display.php?teamid=622
Ik ben er zeker van dat ik ingelogd ben, en nog geen lid van een ander team ben.
Kan iemand dit nakijken aub?
Ik heb me zonet aangemeld bij Milkyway@home, maar kan DPC niet joinen. De "Join this team" link ontbreekt.
http://milkyway.cs.rpi.ed...am_display.php?teamid=622
Ik ben er zeker van dat ik ingelogd ben, en nog geen lid van een ander team ben.
Kan iemand dit nakijken aub?
Probeer eens: http://milkyway.cs.rpi.ed...team_join_form.php?id=622Anoniem: 269161 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:52:
[...]
Ik heb me zonet aangemeld bij Milkyway@home, maar kan DPC niet joinen. De "Join this team" link ontbreekt.[...]
@Crack: Die linkhack was een goed idee (ik vermoed toch dat je de link gemodificeerd hebt?), ik had er nog niet aan gedacht. Het joinen is gelukt, bedankt! 
Ik heb de founder van DPC gecontacteerd met de vraag dit probleem even na te zien, het zou zonde zijn mochten we potentiële leden verliezen door het ontbreken van de link.
Ik heb de founder van DPC gecontacteerd met de vraag dit probleem even na te zien, het zou zonde zijn mochten we potentiële leden verliezen door het ontbreken van de link.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 269161 op 24-03-2011 14:30 ]
Mooie dag voor DPC. Zowel in Docking als in Poem een plekkie omhoog.
Ik ben over naar malariacontrol. Hopelijk in mei kraken we weer met z'n allen op een DC-Vault-project.
* DigiK-oz gaat pas donderdagavond over, eerst nog wat ABC en AQUA voor DC-Vault 
Het gaat lekker @ AQUA, ERBrouwer gefeliciteerd met je #1 daar!
Het gaat lekker @ AQUA, ERBrouwer gefeliciteerd met je #1 daar!
Whatever
Gaat idd heerlijk op AQUA, plaatsje erbij, en straks nog 1... Wieferich zijn we definitief kwijt, eens kijken hoe lang die 2 elkaar nog op blijven jagen, maar ik denk dat Ars er binnenkort wel mee stopt. Norway krijgen ze niet (daily haasje-over, en 1.3M verschil werkt niet), en wij zijn er nog even geen bedreiging. Straks over naar MC, en daarna... is het speelveld wel weer veranderd. Morgen eens kijken wat er op DPAD gebeurt
Heeft iedereen Dimes weer uitgezet of zo?
We gaan niet meer zo hard als vroeger...
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Ik heb dimes uit staan, omdat ik bezig was met het overgaan naar een nieuw internet abbo. Lijn was nogal instabiel. Inmiddels is alles redelijk ok, dus ik slinger 'm wel weer aan.Cow_tipping schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:34:
Heeft iedereen Dimes weer uitgezet of zo?
Wel een vraag: weet iemand wat die "file transfer rate" inhoudt, welke je binnen de dimes agent kunt instellen? Ik heb namelijk een brakke upload en wil daar zo min mogelijk van verliezen; ik weet niet of die transfer rate daar wat mee van doen heeft.
Voor degene die met POEM bezig er zijn taken die steeds opnieuw opstarten en op die mannier nooit af komen. Deze moet je handmatig afbreken. Dit zijn de POEM++ 0.05 taken.
Als het goed is worden deze (voorlopig) niet meer uitgegeven.
Als het goed is worden deze (voorlopig) niet meer uitgegeven.
Dat is de snelheid die wordt toegestaan bij het uploaden van de resultaten. Dus als je die heel laag zet zal er weinig upload worden gebruikt tijdens het versturen, maar wel gedurende een langere periode (dezelfde hoeveelheid data moet nog steeds over de lijn).Anoniem: 47852 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:35:
[...]
Ik heb dimes uit staan, omdat ik bezig was met het overgaan naar een nieuw internet abbo. Lijn was nogal instabiel. Inmiddels is alles redelijk ok, dus ik slinger 'm wel weer aan.
Wel een vraag: weet iemand wat die "file transfer rate" inhoudt, welke je binnen de dimes agent kunt instellen? Ik heb namelijk een brakke upload en wil daar zo min mogelijk van verliezen; ik weet niet of die transfer rate daar wat mee van doen heeft.
Vandaag gaan we TA voorbij @DPAD, wat ons doet stijgen van 4 naar 2 in de categorie physical science
Whatever
We zijn in de minderheid bij de Stampede! Ik heb totaal 18 cores draaiende (mits de pc's aanstaan)
Hehehe, dit is een goede: http://milkyway.cs.rpi.ed..._thread.php?id=2303#46883
Stop de verwelking!
Hallo,
even een vraagje m.b.t. de vault stats van Malariacontrol,
ik zat vanmorgen even te kijken op de digik-oz pagina en daar zag ik dat boinc4africa heel dik bovenaan staat, maar zowel dc vault zelf en de malariastats van dukebox geven iets heel anders aan, daar staan we dus bij beide gewoon 3e in de stats, welke kloppen nu?
aangezien we volgens digik-oz zijn stats 4e voor de vault staan?
even een vraagje m.b.t. de vault stats van Malariacontrol,
ik zat vanmorgen even te kijken op de digik-oz pagina en daar zag ik dat boinc4africa heel dik bovenaan staat, maar zowel dc vault zelf en de malariastats van dukebox geven iets heel anders aan, daar staan we dus bij beide gewoon 3e in de stats, welke kloppen nu?
aangezien we volgens digik-oz zijn stats 4e voor de vault staan?
Ik vermoed dat het een soort automagisch team is waar je bij ingedeeld wordt, en ga me er dus ook niet echt druk om maken
Zeker niet aangezien ze ongrijpbaar zijn... (ze lijken redelijk stil te staan nu, in elk geval in de MC.net stats), maar de Vaultstats kent ze wel... Oftewel, helaasch, we zullen er voorlopig 2e staan... (ik neem rustig aan dat we de Francos gaan kloppen)
http://www.malariacontrol....php?sort_by=total_credit
De officiele van malariacontrol
Daar staan die gasten dus inderdaad dik eerste. De reden dat dat bij de (stampede)stats van DukeBox nietr zo is, is dat die stats de teamscores bepalen op basis van de som van alle users. En dat spoort dus niet helemaal met de officiele stats, aangezien er wel eens members van team verhuizen. Hun punten blijven dan in de officiele stats bij het team, maar de punten van alle teammembers bij elkaar opgeteld bevatten dan niet langer de punten van vertrokken members.
Bij DC-Vault staan die gasten er niet bij domweg omdat ze niet meedoen aan DC-Vault (ze hebben zich er niet voor ingeschreven).
De officiele van malariacontrol
Bij DC-Vault staan die gasten er niet bij domweg omdat ze niet meedoen aan DC-Vault (ze hebben zich er niet voor ingeschreven).
Whatever
krijg vandaag ook op malariacontrol de melding:
6-4-2011 13:58:54 malariacontrol.net Scheduler request completed: got 0 new tasks
6-4-2011 13:58:54 malariacontrol.net Message from server: No work sent
6-4-2011 13:58:54 malariacontrol.net Message from server: No work is available for malariacontrol.net
6-4-2011 13:58:54 malariacontrol.net Message from server: No work is available for openMalaria test version
6-4-2011 13:58:54 malariacontrol.net Message from server: No work is available for Prediction of Malaria Prevalence
6-4-2011 13:58:54 malariacontrol.net Message from server: No work is available for Estimation of parameters of infection dynamics (variable duration, max 4h)
gaat de score van vandaag
6-4-2011 13:58:54 malariacontrol.net Scheduler request completed: got 0 new tasks
6-4-2011 13:58:54 malariacontrol.net Message from server: No work sent
6-4-2011 13:58:54 malariacontrol.net Message from server: No work is available for malariacontrol.net
6-4-2011 13:58:54 malariacontrol.net Message from server: No work is available for openMalaria test version
6-4-2011 13:58:54 malariacontrol.net Message from server: No work is available for Prediction of Malaria Prevalence
6-4-2011 13:58:54 malariacontrol.net Message from server: No work is available for Estimation of parameters of infection dynamics (variable duration, max 4h)
gaat de score van vandaag
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Je had wel een buffervoorraad ingesteld in BOINC? Ik heb hem nu zelf geloof ik op 3 dagen gezet.
Stop de verwelking!
Je men main pc en andere hebben nog wel iets voorraad maar 1 staat nu dus al droog. En ik heb gewoon standaard staan dus dat is niet zoveel daar ben ik nog wel een keer doorheen.
ah volgens mij zijn er nieuwe....
edit; nee toch niet
ah volgens mij zijn er nieuwe....
edit; nee toch niet
[ Voor 14% gewijzigd door Mr Double B op 06-04-2011 14:49 ]
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
6-4-2011 14:42:50 malariacontrol.net Scheduler request completed: got 9 new tasks
6-4-2011 14:43:10 malariacontrol.net Scheduler request completed: got 6 new tasks
6-4-2011 14:43:29 malariacontrol.net Scheduler request completed: got 4 new tasks
6-4-2011 14:43:48 malariacontrol.net Scheduler request completed: got 4 new tasks
enz...
geen problemen hier, alleen hij gaat niet echt logisch om met de deadlines, ik heb hier nog 21 taken staan voor vandaag 22:26 maar hij is gewoon bezig met taken die voor morgen pas moeten worden ingeleverd.
6-4-2011 14:43:10 malariacontrol.net Scheduler request completed: got 6 new tasks
6-4-2011 14:43:29 malariacontrol.net Scheduler request completed: got 4 new tasks
6-4-2011 14:43:48 malariacontrol.net Scheduler request completed: got 4 new tasks
enz...
geen problemen hier, alleen hij gaat niet echt logisch om met de deadlines, ik heb hier nog 21 taken staan voor vandaag 22:26 maar hij is gewoon bezig met taken die voor morgen pas moeten worden ingeleverd.
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
He, is Bold_Seeker op vakantie? Of heeft hij een sabatical? Het valt in zijn geval nogal op als er geen output is
Whatever
Kijk maar even bij Aqua. Daar is de Bold_Seeker lekker aan het rause
Effe paar daagjes weggeweest maar nu weer thuis, dus de output zal vanaf morgen weer op gaan lopenDigiK-oz schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:26:
He, is Bold_Seeker op vakantie? Of heeft hij een sabatical? Het valt in zijn geval nogal op als er geen output is

Jeetje...wel erg rustig geworden op Aqua zie ik...kan niet eens een paar daagjes weg gaan of de boel stort in
Ik ben zelf (ondanks wat ik eerder zei) toch mee gaan doen met de Stampede. MC was dan ook het enige project wat ik zou willen maar ik had niet verwacht dat het deze zou gaan worden.
Dus ik blijf nog eventjes afwezig maar zal per 1 mei weer naar Wieferich gaan en ons stampproject.
Dus ik blijf nog eventjes afwezig maar zal per 1 mei weer naar Wieferich gaan en ons stampproject.
Sedert deze nacht (ergens tussen 1:20:22 en 2:23:00) is Enigma@Home offline (zowel de projectsite als de task servers). Heeft iemand nieuws hieromtrent?
http://www.enigmaathome.net
http://www.enigmaathome.net
weet wel dat ze bij DCNET de servers in beslag hebben genomen door de overheid om te controleren op mailware of andere dingen. dus ze liggen er een beste tijd uit tot de servers weer terug zijn.
Zo te zien is Bold_Seeker toch ook maar actief geworden op MalariaControl.net Kan net dat boostje zijn om daar eens daily de 1M te scoren. Gisteren zaten we op 999.580
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Vraagje: Bedoel je de Intel Core i7-2600K @ 3.40GHz? Ben zelf op zoek naar iets nieuws en deze processor lijkt een goede prijs-prestatie-verhouding te hebben en wil even van AMD af. Oude systeem is gaar AMD processor wordt te heet daar MB de fan niet meer goed aanstuurt dus het is wachten op een burn-out.Anoniem: 47852 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:35:
Zo dan, drie nieuwe turbo charged koetjes dartelen in de wei
Ik kan niet anders zeggen dan dat Intel zeer goed werk verricht heeft met die Sandy Bridge processors.
Ze draaien op 4,4 Ghz, onder full load en dan meet ik qua stroomverbruik voor het complete systeem slechts 165 WattDat is ook wel terug te zien in de warmte-ontwikkeling...deze schommelt zo tussen de 58 en 65 graden.
Kortom: de core i7 6500K proc's zijn zeer aan te bevelen mocht je nog op zoek zijn naar iets nieuws
http://www.cpubenchmark.n...Core+i7-2600K+%40+3.40GHz
Whoeps...ben dit topic effe uit het oog verloren.
@iconized: ik heb inderdaad de core i7 2600K's aangeschaft, omdat deze zeer eenvoudig over te clocken zijn. Je hoeft alleen maar de multiplier op te hogen om de extra lucht in deze processor te benutten. Ik heb er zelf 1 Ghz bovenop gezet en onder full load verbuikt dit systeem ongeveer 170 Watt. (ex monitor)
Da's toch ruim 30 Watt minder dan m'n andere 8 core PC's (i7 920 @ 3,33 Ghz) en qua prestaties doen deze ongeveer de helft van de 2600K bakken
Dus met de 2600K heb je (veel) meer performance per watt, voor een redelijke prijs.
Meteen maar even een vraag voor de huntgroep: wat is het project voor mei?
@iconized: ik heb inderdaad de core i7 2600K's aangeschaft, omdat deze zeer eenvoudig over te clocken zijn. Je hoeft alleen maar de multiplier op te hogen om de extra lucht in deze processor te benutten. Ik heb er zelf 1 Ghz bovenop gezet en onder full load verbuikt dit systeem ongeveer 170 Watt. (ex monitor)
Da's toch ruim 30 Watt minder dan m'n andere 8 core PC's (i7 920 @ 3,33 Ghz) en qua prestaties doen deze ongeveer de helft van de 2600K bakken

Dus met de 2600K heb je (veel) meer performance per watt, voor een redelijke prijs.
Meteen maar even een vraag voor de huntgroep: wat is het project voor mei?
Dank voor je antwoord Bold_Seeker.
Hmm mei-maand project, ik geloof dat vele Vault-hunters een beetje moe waren van niet BOINC-projecten. Nog een plaats verlies op Wieferich zit er voorlopig niet in, vollop ruimte om elders wat aan de weg in de wei te timmeren. Yoyo of docking?
Hmm mei-maand project, ik geloof dat vele Vault-hunters een beetje moe waren van niet BOINC-projecten. Nog een plaats verlies op Wieferich zit er voorlopig niet in, vollop ruimte om elders wat aan de weg in de wei te timmeren. Yoyo of docking?
yoyo levert op korte termijn het meeste op volgens mij
^^ Daarom ga je dus zo hard ERBrouwer! Je bent mij zelfs voorbijgegaan in de overall BOINC stats
Ik zeg: laten we gaan yoyo-en en GPU-technisch gezien is GPUgrid wel het project dat wat extra powerrrr
kan gebruiken!
Ik zeg: laten we gaan yoyo-en en GPU-technisch gezien is GPUgrid wel het project dat wat extra powerrrr
kan gebruiken!

Heeft iemand al eens uitgezocht welk project de meeste punten oplevert bij YOYO?
Geen idee, maar ik weet nog wel dat ecm echt erg veel geheugen verbruikt per wu; kan oplopen tot 800 Mb.Crack schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:50:
Heeft iemand al eens uitgezocht welk project de meeste punten oplevert bij YOYO?
Gelukkig heb ik nu een paar nieuwe beestjes die 8 Gb geheugen hebben, dus voor die bakkies maak ik wel effe een apart profiel aan waarbij ecm actief is.
Goed bezig ErBrouwer. Had al zoiets van we gaan wel erg lekker op GPUGrid maar 2 verse gpu's verklaard alles
Enigma@home is voorlopig down: http://boincstats.com/for...id=6329&nowrap=true#97793
Stop de verwelking!
Yoyo levert wel de meeste punten op. Ik dacht ook nog even aan de #1 in de categorie physical science, waar oa aqua,cosmology en spinhenge in zitten. Maar dat zijn nou net projecten waar een 100 CPU's erbij niet overdreven veel oplevert, en we staan in die categorie nog een 170 punten achter de #1.
Dus, yoyo? In dat geval inderdaad maar even gaan onderzoeken welk subproject de meeste bang for the buck levert. Helaas kan ik dat niet achterhalen ui de stats die BOINC levert geloof ik, dus een kwestie van een paar dagen alle subprojecten draaien en vergelijken.
Dus, yoyo? In dat geval inderdaad maar even gaan onderzoeken welk subproject de meeste bang for the buck levert. Helaas kan ik dat niet achterhalen ui de stats die BOINC levert geloof ik, dus een kwestie van een paar dagen alle subprojecten draaien en vergelijken.
Whatever
Bij Wieferich Is Ars gestopt met op Norway te jagen. Onze achterstand op Ars: 830.000 punten.
Yep, en Norway is ook even druk op MC.net
Wellicht kunnen we overigens beter eerst op andere plekken proberen te winnen, zodat we Wieferich als bommetje houden. Als ze het ons elders lastig maken, gaan we bij de Tjechen spelen, dan moeten ze opeens power verdelen
(die plaatsen zijn te kostbaar om zonder slag of stoot op te geven, maar wij lopen er geen risico)
Zo dan, geen nieuw werk meer voor MC.
Nog effe een paar dagen de buffers leeg gooien en dan over naar yoyo, weer eens ouderwets hunten
Nog effe een paar dagen de buffers leeg gooien en dan over naar yoyo, weer eens ouderwets hunten

Wegens langdurige inactiviteit wordt Enigma@Home op 5 mei uit de Vault verwijderd (bron).
Wat de top 5 betreft doen wij hier de beste zaak mee:
Wat de top 5 betreft doen wij hier de beste zaak mee:
team | rank | score |
Free-DC | 5 | 9,950.980392 |
Ars Technica | 8 | 9,914.215686 |
Team Norway | 12 | 9,865.196078 |
The Knights Who Say Ni! | 25 | 9,705.882353 |
Dutch Power Cows | 26 | 9,693.627451 |
Mooi, ik vond dat altijd al een zinloos project.
Lattice heeft (had?) weer eens een beetje werk (1,5 GB memory per WU
). Heb 5 WU's te pakken gekregen maar ze lijken alweer op te zijn.
Nog een paar dagen MC en dan : the hunt is on!

Nog een paar dagen MC en dan : the hunt is on!

[ Voor 7% gewijzigd door DigiK-oz op 25-04-2011 10:25 ]
Whatever
Ik ben nieuw hier, hoe gaat het in zijn werking? 1 Mei dettach ik malaria en attach ik een nieuwe? Welke dan?
Welkom bij de jachtgroep PixxaPixxa schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:17:
Ik ben nieuw hier, hoe gaat het in zijn werking? 1 Mei dettach ik malaria en attach ik een nieuwe? Welke dan?

Als je met ons mee wil hunten, dan kun je yoyo@home attachen.
Daar gaan we in de mei-maand op knallen

Elke maand doen we dus iets anders hier en dat houdt het wel lekker fris zeg maar. Soms gaan we ergens langer door omdat er dan meer te verdienen valt, maar goed als je regelmatig effe in dit topic neust, dan blijf je wel bij de tijd. Leuk is ook dat Digik-oz hele mooie stats heeft gemaakt waarmee je kunt zien waar de dikke punten te verdienen zijn: http://www.digik-oz.nl/dcVaultStrategy.aspx
--> Als je dan bijvoorbeeld uitgaat van de inzet van 100 "Q6600 cpu's" op yoyo, dan kunnen we in 1 maand dus 143 Vault punten verdienen en dat is echt wel veel.
Mocht je meer over de Vault willen weten, zie dan http://www.dc-vault.com/
Succes met de jacht!
Okido, ik heb yoyo geattached en zal 1 mei malaria dan detachen.
Het ziet er naar uit dat The Lattice Project weer wat units heeft. Aangezien dit maar mondjesmaat gebeurd is het misschien handig om dit project in ieder geval even erbij te draaien.
Zal yoyo ook eens aanslingeren.
Heb 2 wu's van lattice binnen.
Heb 2 wu's van lattice binnen.
Bestelling van een i7 2600k, asus MB-tje en 2 x 4 GB geheugen is de deur uit, met een beetje geluk draait het volgende week op yoyo. 
Btw bij lattice zag ik een team "Dutch GPU Cows".
http://boinc.umiacs.umd.edu/team_display.php?teamid=2417
Nais rig.Anoniem: 321707 schreef op maandag 25 april 2011 @ 21:46:
Bestelling van een i7 2600k, asus MB-tje en 2 x 4 GB geheugen is de deur uit, met een beetje geluk draait het volgende week op yoyo.
Tja, we hebben geen (r) en als hij in zijn eentje wat wil doen...
Stop de verwelking!