Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
HBO afgerond en nu aan het polsen wat ik ongeveer ga verdienen. Ook een paar sollicitaties lopen. Zo kan ik beetje polsen of ze mij marktconform bieden.

Alvast bedant.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
je verdient nog niks, eerst waarmaken..

Je post is veeeel te summier...

Waar woon je, hoe oud ben je, welke HBO opleiding, heb je werkervaring...

ik hoop dat je in je sollicitatiebrieven niet ook hebt: bedant?

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 12:33
Toch typisch dat iemand een account aanmaakt, op een site voornamelijk gericht op ICT. En dan in zijn allereerst post zo'n summiere vraag durft te stellen.

In ieder geval, meestal komt dit onderwerp ook tijdens je studie vaak aan bod. Ik denk dat je mestal wel marktconform geboden zult krijgen, kijk ook even naar de secundaire arbeidsvoorwaarden. Zoals een auto van de zaak, laptop, telefoon etc. Dit soort dingen zullen negatief uitpakken voor je bruto salaris, maar uiteindelijk zul je ook minder kosten als privé-persoon hoeven maken.

Daarnaast hangt het ook af waar je solliciteerd, grote kantoren ( pwc,kpmg, ey, deloitte) zullen over het algemeen meer betalen dan de kleinere kantoren.

Conclusie verdiep je iets meer in de materie, het is niet zo makkelijk als het lijkt. Denk wel dat zo rond de 2.000,- bruto per maand voor beginnend hbo zeker haalbaar meot zijn. Wat is je relevante werkervaring? Stages bijbaabtjes etc?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11 22:24
Een boel vraagtekens?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:43

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:14:
HBO afgerond en nu aan het polsen wat ik ongeveer ga verdienen. Ook een paar sollicitaties lopen. Zo kan ik beetje polsen of ze mij marktconform bieden.

Alvast bedant.
Je gebruikt het forum nu als een verkapte zoekmachine en dat is jammer. Wat dat betreft heb je wellicht iets aan de resultaten hier. Als ik even snel kijk denk ik dat er wel iets bij zit waar je wat aan hebt.

Mocht je inhoudelijk de discussie aan willen gaan over het salaris, de arbeidsvoorwaarden e.d. van een (assistent) accountant, dan kun je daar een nieuw topic voor aanmaken. Als tip geef ik dan mee om dit stuk dan eerst te lezen, dat vergroot de kans op een goedlopend topic. Deze topic sluit ik echter omdat het topic met de huidige karige topicstart geen discussiewaarde heeft.

Dit topic is gesloten.